Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Ритуальна служба міста Херсона" ХМР |
Код ЄДРПОУ: | 34074693 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Вул. МОЛОДІЖНА, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марина Сокерчак +380999011503 marina.sokerchak1106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:53 |
Початок аукціону: | 28 січня 2025 15:53 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються згідно з положеннями ст. 49 Бюджетного кодексу України, на підставі виставленої видаткової накладної, виключно у національній валюті України протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 1 - Перелік документів.odt | |
17 січня 2025 13:49 |
ТД - Пам'ятники.docx | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 4 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.odt | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 8 - Перелік документів переможця.odt | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.odt | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 5 - Форма тендерна пропозиція.docx | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 3 - Підстави для відмови учаснику.odt | |
17 січня 2025 13:49 |
Додаток 7 - Лист - згода.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-10-000068 ● f4fec47bcefa45c0bfeb26ad927ef06c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025 № 7-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.02.2025 №7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-17-009983-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-11 16:08:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-009983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Крім того просимо надати підтверджуючи розрахунки визначення очікуваної вартості предмету закупівлі в сумі 6 млн грн, а саме посилання на загальнодоступну інформацію на сайтах постачальників, надавачів послуг, інтернет-магазинів, системі Prozorro або копії комерційних пропозицій постачальників, тощо.
2. Відповідно до Додатку №4 тендерної документації Замовником затверджені технічні характеристики предмету закупівлі, а саме виготовлення меморіального комплексу у кількості 100 комплектів за наведеним ескізом та нанесенням художніх робіт на виріб, а саме: портрет, П.І.Б., дата народження та дата смерті, епітафія, відомості про проходження служби та нагороди.
Згідно з вимогами Додатку №1 тендерної документації на підтвердження Товару державним стандартам, стандартам якості, технічним умовам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний паспорт якості або сертифікат відповідності продукції ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги».
Таким чином Замовник має намір придбати товар, що є надмогільною спорудою (конструкцією), яка складається з набору елементів (хрест, плита нижня полірована, тумба полірована з граніту, вставка під фото, дошка). Разом з цим Замовником в річному плані закупівель, оголошенні про закупівлю та п.4.1 Розділу І тендерної документації визначено код предмету закупівлі як ДК 021:2015:44910000-2 – Будівельний камінь (44912100-7 — Граніт).
Просимо пояснити підстави визначення предмету закупівлі не за призначенням (44210000-5 Конструкції та їх частини), а за складовою сировини, з якої має бути виконано меморіальний комплекс (44910000-2 – Будівельний камінь).
При цьому наголошуємо, що відповідно до норм пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, що фактично закуплені Замовником.
3. Відповідно до вимог Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлена вимога, у разі, якщо учасник процедури, не є виробником (добувачем) сировини (габро), то в складі своєї тендерної пропозиції учасник надає договір з виробником (добувачем) каменю (габро). В підтвердження можливості поставки партії товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист від виробника (добувача), щодо можливості поставки необхідної кількості каменю (габро). На підтвердження використання 1 класу сировини та будівельного матеріалу Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: Радіаційний сертифікат та Паспорт радіаційної якості сировини або протокол випробувань (досліджень) на вміст питомої активності радіонуклідів, що виданий відповідними органами з оцінки відповідності.
Моніторингом встановлено, що учасник ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, який не є виробником (добувачем) каменю (габро) надав у складі своєї пропозиції копію договору з ФОП Красіонова Л.І. від 20.01.2025 №1 предметом якого є поставка гранітних виробів, а також копію гарантійного листа від 21.01.2025 №1 , в якому зазначено, що ФОП Красіонова Л.І., як виробник гранітних виробів гарантує можливість вчасної поставки товару.
Разом з цим встановлено, що учасником ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ надано копію радіаційного сертифікату №10 та протокол випробувань продукції на вміст питомої активності радіонуклідів від 29.11.2023 №164Б, в якому зазначено, що підприємством виробником блоків габро Іршиньского родовища є ТОВ "Мале підприємство "Аметист".
Таким чином учасником ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ не надано підтверджуючи документи щодо якості товару (Радіаційний сертифікат та Паспорт радіаційної якості сировини або протокол випробувань (досліджень) на вміст питомої активності радіонуклідів), що виданий ФОП Красіонова Л.І., який є виробником (добувачем) сировини (габро), продукція якого буде застосовуватись при викоготовленні меморіальних комплексів учасником ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ відповідно до договору поставки від 20.01.2025 №1.
Виходячи з вищевикладеного просимо надати пояснення щодо підстав визначення пропозиції учасника ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-13 18:36:04
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12 лютого 2025 року надання пояснення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РИТУАЛЬНА СЛУЖБА МІСТА ХЕРСОНА» ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12 лютого 2025 року щодо Закупівлі UA-2025-01-17-009983-a Придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій за кодом ДК 021:2015:44910000-2 – Будівельний камінь (ДК 021:2015: 44912100-7 Граніт) надає інформацію про наступне:
1) На питання перше щодо надання інформації про оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі бюджетного призначення опубліковано 17.01.2025 року на сайті Херсонської міської ради. На підтвердження вищезазначеного надаємо сторінку сайта, яка доступна для перегляду за посиланням:
https://miskrada-ks.gov.ua/prozoryi-kherson/publichni-zakupivli/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-provedenykh-u-2025-rotsi/
Також хочемо зазначити, що розрахунки очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювали методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Згідно із застосованим методом було направлено запити цінових пропозицій до трьох учасників ринку, при цьому запити містили інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відображені у тендерній документації до предмета закупівлі у вигляді Додатку 4, та отримано відповідні комерційні пропозиції. За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість предмету закупівлі становить: ОВ = Цод х V = 6 329 400,00 х1 = 6 329 400,00 коп.
Однак згідно з планом заходів за бюджетною програмою на 2025 рік заплановано 6 000 000,00 грн на придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяних в зоні бойових дій у кількості 100 комплектів ДК 021:2015:44910000-2 – Будівельний камінь (ДК 21:2015:44912100-7 Граніт) очікувану вартість предмета закупівлі визначено в розмірі 6 000 000,00грн.
Для підтвердження розрахунків визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, надаємо копії:
- комерційної пропозиції постачальника Фізична особа-підприємець Гончаренко Олена Олексіївна на 1 арк. в 1 прим.
- комерційної пропозиції постачальника Фізична особа-підприємець Кагальняк Віталій Вікторович на 1 арк. в 1 прим.
- комерційної пропозиції постачальника Фізична особа-підприємець Пастушок Олександр Володимирович на 1 арк. в 1 прим.
2) Стосовно питання другого, щодо вимоги Замовникам надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідного паспорту якості або сертифікату відповідності продукції ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги» повідомляємо про наступне. Вищезазначений державний стандарт є нормативним документом для намогильних споруд, виготовлених із природного каменю, тому сертифікат відповідності продукції ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 підтверджує відповідність технічним, якісні та кількісні характеристикам предмета закупівлі ДК 021:2015:44910000-2 – Будівельний камінь (ДК 21:2015:44912100-7 – Граніт) (Придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій). Державний стандарт ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги» містить такі посилання на нормативно-правові акти та нормативні документи як: Закон України "Про поховання та похоронну справу" від 16.12.2004 р. № 2246-IV, Закон України "Про благоустрій населених пунктів" від 06.09.2005 р. № 2807-IV, ДСТУ Б EN 1467:2007 Будівельні матеріали. Камінь природний. Блоки необроблені. Вимоги. А отже, стандарт ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 засвідчує якість плит для виготовлення намогильних споруд, та регламентує діяльність суб’єктів господарювання у галузі поховання відповідно до Закону України "Про поховання та похоронну справу". Враховуючи все вищесказане, вимога Замовником сертифікату відповідності вимогам ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги» є доцільним.
Крім того, щодо визначення предмету закупівлі не за призначенням (44210000-5 Конструкції та їх частини), а за складовою сировини, з якої має бути виконано меморіальний комплекс (44910000-2 – Будівельний камінь), повідомляємо, що відповідно до технічного завдання, яке викладене у додаток 4 до тендерної документації, частини намогильної споруди хрест, плита нижня полірована, тумба полірована з граніту, вставка під фото, дошка є елементами однотипної намогильної споруди, виготовленої з граніту, що відносяться до предметів ритуальної належності. Згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (затверджено наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) код 44210000-5 Конструкції та їх частини не містить в найменуванні та описі товар, який становлять предмет закупівлі. У той же час, код ДК 021:2015: 44910000-2 Будівельний камінь відповідає формулюванню, а код 44912100-7 — Граніт деталізує опис предмету закупівлі за складовою сировини.
3)Стосовно питання третього, інформуємо про наступне: відповідно Додатку 1 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі що не є виробником (добувачем) сировини (габро), у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати договір з виробником (добувачем) каменю (габро) та гарантійний лист від виробника (добувача), щодо можливості поставки необхідної кількості каменю (габро). На виконання вищезазначнених вимог Учасник ФОП Кагальняк Віталій Вікторович, що не є виробником (добувачем) сировини (габро), у складі своєї тендерної пропозиції надав договір від 20.01.2025 року №1 з виробником гранітних виробів ФОП Красіонова Л.І, та копію гарантійного листа від 21.01.2025 №1 щодо можливості поставки необхідної кількості каменю (габро) Учасником.
Відповідно вимог Додатку 1 Тендерної документації, Учасник на підтвердження використання 1 класу сировини та будівельного матеріалу повинен надати у складі тендерної пропозиції: радіаційний сертифікат та паспорт радіаційної якості сировини або протокол випробувань (досліджень) на вміст питомої активності радіонуклідів, що виданий відповідними органами з оцінки відповідності. На виконання вищезазначених вимог Учасник ФОП Кагальняк Віталій Вікторович надав копії радіаційного сертифікату №10 та протоколу випробувань продукції на вміст питомої активності радіонуклідів від 29.11.2023 №164Б виданий підприємству ТОВ "Мале підприємство "Аметист", яке є видобувачем сировини (камінь габро).
Крім того, повідомляємо, що у Додатку 1 Тендерної документації закупівлі меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-009983-a) Замовником Комунальне підприємство «Ритуальна служба міста Херсона» Херсонської міської ради не встановлено вимогу щодо надавача сертифікату та протоколу випробувань продукції на вміст питомої активності радіонуклідів.
Враховуючи все вищезазначене, пропозиція Учасника ФОП Кагальняка Віталія Вікторовича відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі встановлених тендерною документацією Закупівлі UA-2025-01-17-009983-a Придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій за кодом ДК 021:2015: 44910000-2 Будівельний камінь (ДК 021:2015: 44912100-7 Граніт).
Додатки: на 3 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 11:16:30
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-009983-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Відповідно до вимог Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлена вимога, у разі, якщо учасник процедури, не є виробником (добувачем) сировини (габро), то в складі своєї тендерної пропозиції учасник надає договір з виробником (добувачем) каменю (габро). В підтвердження можливості поставки партії товару, учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист від виробника (добувача), щодо можливості поставки необхідної кількості каменю (габро).
Моніторингом встановлено, що учасник ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ, який не є виробником (добувачем) каменю (габро) надав у складі своєї пропозиції копію договору з ФОП Красіонова Л.І. від 20.01.2025 №1 предметом якого є поставка гранітних виробів, а також копію гарантійного листа від 21.01.2025 №1 , в якому зазначено, що ФОП Красіонова Л.І., як виробник гранітних виробів гарантує можливість вчасної поставки товару.
Разом з цим встановлено, що для видобутку граніту в Україні необхідний спеціальний дозвіл на користування надрами (спецдозвіл), що видається Державною службою геології та надр України (Держгеонадра). Відповідно до державного реєстру спеціальних дозволів на користування надрами, що оприлюднений на порталі відкритих даних (https://data.gov.ua/) ФОП Красіонова Л.І. не надано спеціальний дозвіл на видобуток гранітного каменю (габро), а отже учасником ФОП КАГАЛЬНЯК В.В. не виконана вимога щодо надання копії договору з виробником (добувачем) каменю (габро) та лист від виробника (добувача), щодо можливості поставки необхідної кількості каменю (габро).
Виходячи з вищевикладеного просимо надати пояснення щодо підстав визначення пропозиції учасника ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 19:02:42
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18 лютого 2025 року надання пояснення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РИТУАЛЬНА СЛУЖБА МІСТА ХЕРСОНА» ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18 лютого 2025 року щодо Закупівлі UA-2025-01-17-009983-a Придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій за кодом ДК 021:2015:44910000-2 – Будівельний камінь (ДК 021:2015: 44912100-7 Граніт) надає інформацію про наступне:
1) Стосовно першого питання, щодо підстав визначення пропозиції учасника ФОП КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ переможцем процедури закупівлі, інформуємо про наступне: з метою підтвердження своєчасності поставки партії Товару, на вимогу Додатку 1 Учасник ФОП Кагальняк Віталій Вікторович, що не є виробником (добувачем) сировини (габро), у складі своєї тендерної пропозиції надав договір від 20.01.2025 року №1 з виробником гранітних виробів ФОП Красіонова Л.І, та копію гарантійного листа від 21.01.2025 №1.
Крім того, зазначаємо, що ФОП Красіонова Л.І є виробником гранітних плит виготовлених з каменю габро Іршанського родовища, які є сировиною для виготовлення пам’ятників, проте не є видобувачем каменю габро. Видобуток каменю здійснює ТОВ "Мале підприємство "Аметист", яке має спеціальний дозвіл на користування надрами (спецдозвіл), що видається Державною службою геології та надр України (Держгеонадра). Видобувач блоків ТОВ "Мале підприємство "Аметист" та виробник гранітних плит ФОП Красіонова Л.І уклали 03.01.2025 року договір поставки №0301-2025 (сканкопія надається). Зважаючи на вищесказане, гарантійні зобов’язання щодо поставки необхідної кількості каменю для виробництва меморіальних комплексів бере на себе виробник гранітний плит ФОП Красіонова Л.І, що є постачальником ФОП Кагальняка Віталія Вікторовича згідно договору від 20.01.2025 року №1.
Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо Учасника який не є добувачем про надання дозвільних документів видобувача каменю. Зважаючи на це, Учасник процедури закупівлі ФОП Кагальняк Віталій Вікторович, у складі своєї тендерної пропозиції не надає спеціальний дозвіл на користування надрами (спецдозвіл), що видається Державною службою геології та надр України (Держгеонадра).
Враховуючи все вищезазначене, пропозиція Учасника ФОП Кагальняка Віталія Вікторовича відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Закупівлі UA-2025-01-17-009983-a Придбання меморіальних комплексів загиблим військовослужбовцям, особам задіяним в зоні бойових дій за кодом ДК 021:2015: 44910000-2 Будівельний камінь (ДК 021:2015: 44912100-7 Граніт).
Додатки: на 3 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.02.2025року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РИТУАЛЬНА СЛУЖБА МІСТА ХЕРСОНА» ХМР повідомляє, що підприємством вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Комунальне підприємство «Ритуальна служба міста Херсона» ХМР та Фізична особа підприємець Кагальняк Віталій Вікторович уклали Додаткову угоду від 28.02.2025 року №1 про дострокове розірвання Договору про закупівлю від 10 лютого 2025 року № 20. Додатки на 1 арк. в 1прим.
2025-02-28 11:52:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2025 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
4 909 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОТАПЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
4 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Пастушок Олександр Володимирович" |
4 998 750,00
UAH з ПДВ
|
4 998 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАГАЛЬНЯК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2478301212 |
Переможець |
4 909 999,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2025 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 11:03
|
Додаткова угода 1 щодо розірвання договору.pdf | укладений |
28 лютого 2025 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2025 14:03
|
Договір поставки №20 від 10.02.2025.pdf | укладений |
10 лютого 2025 14:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2025 — 28 лютого 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Висновок моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |