Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4
(послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2023-11-10-014682-a ● 46605b470f2d43f68d2c0474f4c37ccf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03538993 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Драча Івана, 7 |
Контактна особа: |
Андрій Мазур +380444864076, +380988889800 mazurandriy28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2023 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:17 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) на загальну суму 70 000 грн. (сімдесят тисячі гривень). Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України – гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). Реквізити Замовника: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 04053, м. Київ, вул. Драча Івана, 7; банківські реквізити: UA488201720343150001000015746, UA648201720343141001200015746, Банк: Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172; код за ЄДРПОУ 03538993, ІПН № 035389926594, Св. 39027964. Гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Види надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія. Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України – гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення договору при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Проелектронні довірчі послуги»). Реквізити Замовника: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 04053, м. Київ, вул. Драча Івана, 7; банківські реквізити: UA488201720343150001000015746, UA648201720343141001200015746, Банк: Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172; код за ЄДРПОУ 03538993, ІПН № 035389926594, Св. 39027964. Забезпечення надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення договору має відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Драча Івана 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані послуги на умовах відстрочки платежу до 15 (п'ятнадцяти) календарних днів від дати надання послуг і підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 18:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 18:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Охорона.doc | |
10 листопада 2023 18:51 |
ТД 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 14:29
Апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відео контроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет
Шановний Змовник! У тендерній документації вами встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції підтвердження щодо наявності Апаратно-програмного комплексу для доступу до існуючої системи віддаленого відео контролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхили тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. 1.7. Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (апаратно-програмний комплекс) повинна мати наступні функції: - програмування графіку обстеження об’єкта; - можливість встановлення не менше 10 контрольних точок маршруту; - звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкта та проходження конкретних точок маршруту; - формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок; - наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкта; - автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; - можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом. Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту (контрольних точок маршруту) охоронником, Учасник повинен надати: - опис системи (апаратно-програмного комплексу) із обов’язковим зазначенням її можливостей, складових частин та алгоритм (опис або схему) роботи; - перелік всіх складових частини системи, що розміщуються на об’єкті з їх фотографіями.
- договір на технічний контроль за дотриманням охоронниками графіка та маршруту патрулювання та технічного обслуговування пристрою контролю.
Вихоядчи із вищезазначеного виникає питання ви проводите закупівлю на послуги з фізичної охорони чи монтажні роботи по встановленню системи відеоспостереження?Тобто, оголошена процедура закупівлі протирічить реальному закупівлі робіт та послуг відповідно до технічного завдання.
Предметом договору є Послуги охорони – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ), тож будь ласка і вимоги встановлюйте відповідно. Встановивши дану вимогу ви дискримінуєте учасників та ставите їх в нерівні умови, тому що дана вимога прописана під конкретного учасника, тим самим порушуєте чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель. Ми розуміємо ваше бажання бачити переможцем процедури А1, але ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласка проводьте її у відповідності до закону. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги, і іншому випаду дискримінаційні вимоги вашох документації будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- договір на технічний контроль за дотриманням охоронниками графіка та маршруту патрулювання та технічного обслуговування пристрою контролю.
Вихоядчи із вищезазначеного виникає питання ви проводите закупівлю на послуги з фізичної охорони чи монтажні роботи по встановленню системи відеоспостереження?Тобто, оголошена процедура закупівлі протирічить реальному закупівлі робіт та послуг відповідно до технічного завдання.
Предметом договору є Послуги охорони – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ), тож будь ласка і вимоги встановлюйте відповідно. Встановивши дану вимогу ви дискримінуєте учасників та ставите їх в нерівні умови, тому що дана вимога прописана під конкретного учасника, тим самим порушуєте чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель. Ми розуміємо ваше бажання бачити переможцем процедури А1, але ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласка проводьте її у відповідності до закону. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги, і іншому випаду дискримінаційні вимоги вашох документації будуть оскаржені в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 13:19
Шановний Учаснику. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч.5 ст.23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Наявність апаратно-програмного комплексу що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет у Учасника закупівлі, надає змогу Замовнику оцінити наявність, зручність та якість існуючої системи контролю, до якої в подальшому будуть під’єднані системи контролю, що розташовані на об’єкті.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в пункті 2 Антимонопольного Комітету України рішення від 29.12.2022 № 7902.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Наявність апаратно-програмного комплексу що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет у Учасника закупівлі, надає змогу Замовнику оцінити наявність, зручність та якість існуючої системи контролю, до якої в подальшому будуть під’єднані системи контролю, що розташовані на об’єкті.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в пункті 2 Антимонопольного Комітету України рішення від 29.12.2022 № 7902.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 14:35
Копія договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників Учасника, які вказані у довідці (п. 2.1.).
Відповідно до п.15 ч. 4 ст.6 Закону України «Про страхування», добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства.
Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин.
Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, ви порушуєте законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності суб’єкти господарювання здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу – ліцензії на надання охоронних послуг. Ніяких інших документів на здійснення охоронної діяльності Законом не передбачено. Дана вимога є дискримінаційною для , адже учасники можуть мати Договір добровільного страхування професійної відповідальності, предмет якого передбачає відшкодування страхувальником заподіяної шкоди 3 особам, проте він не містить вичерпного переліку працівників, які в майбутньому будуть вказані у довідці. Це говорить про те, що ви встановили дану вимогу під конкретного учасника, який вже має такий список працівників та договір страхування на них. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги щодо надання в складі пропозиції копії договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, які вказані у довідці п.2.1, в іншому випадку вимоги вашої документації будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин.
Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, ви порушуєте законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності суб’єкти господарювання здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу – ліцензії на надання охоронних послуг. Ніяких інших документів на здійснення охоронної діяльності Законом не передбачено. Дана вимога є дискримінаційною для , адже учасники можуть мати Договір добровільного страхування професійної відповідальності, предмет якого передбачає відшкодування страхувальником заподіяної шкоди 3 особам, проте він не містить вичерпного переліку працівників, які в майбутньому будуть вказані у довідці. Це говорить про те, що ви встановили дану вимогу під конкретного учасника, який вже має такий список працівників та договір страхування на них. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками.
Отже, на підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги щодо надання в складі пропозиції копії договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, які вказані у довідці п.2.1, в іншому випадку вимоги вашої документації будуть оскаржені в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 13:14
Шановний, Учаснику. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч.5 ст.23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Повідомляємо, що у ТД не йде мова, що страхування має бути здійснено саме за рахунок самих охоронців. Така страховка може бути оформлена учасником як праценаймачем. Оформити договір страхування від нещасних випадків можна з будь якою страховою компанією, Замовник не обмежує учасників та не конкретизує з якою саме старховою компанією має бути укладений договір.
Замовник зазначає, що Закон України "Про страхування" надає право суб'єктам господарювання застрахувати відповідальність перед третіми особами. Замовник встановлюючи дану вимогу перш за все керувався правом Замовника встановити таку вимогу, а також метою отримання послуг належної якості. Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України - об'єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів, та працівників підприємства. Наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників Учасника надає можливість Замовнику пересвідчитися у спроможності надавати послуги якісно в продовж всього періоду, а також можливості відшкодувати можливі збитки, що можуть виникати в період дії договору про закупівлю.
Замовник жодним чином не обмежив Учасників, адже даний договорів страхування може отримати будь-який суб'єкт господарювання і без проблем подати пропозицію у даній закупівлі. Укладання договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників Учасника позбавляє як Замовника, так і самого учасника від непередбачуваних фінансових витрат, та значно скорочує терміни відшкодування за збитки, що можуть виникнути у разі нещасного випадку, так як наслідок заподіяння шкоди.
Відповідна норма (обов'язок) передбачений, зокрема, частиною другою статті 8 Закону України "Про охоронну діяльність" згідно з якою встановлено, що у договорах про надання послуг з охорони майна та фізичних осіб відповідно до положень Цивільного кодексу України визначаються умови відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань".
Учасник, як роботодавець, в першу чергу повинен бути зацікавленим у страхуванні життя та здоров'я власних працівників. Замовником встановлено дану вимогу, для допуску до роботи працівників, які постійно працюють на охоронному підприємстві та мають певні соціальні гарантії. Враховуючи, що здійснення охорони на об'єкті Замовника призводить до певних ризиків, в тому числі травмування, так як передбачається здійснення контрольно-пропускного режиму та охорони в нічний час, а також захворювання, так як охоронники нестимуть службу на об'єкті на якому одночасно перебуває велика кількість осіб.
Враховуючи зазначене, вибір способу відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань є правом Замовника, та жодним чином не обмежує прав суб'єктів охоронної діяльності.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в рішенні Антимонопольного Комітету України від 25.01.2022 № 1539
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Повідомляємо, що у ТД не йде мова, що страхування має бути здійснено саме за рахунок самих охоронців. Така страховка може бути оформлена учасником як праценаймачем. Оформити договір страхування від нещасних випадків можна з будь якою страховою компанією, Замовник не обмежує учасників та не конкретизує з якою саме старховою компанією має бути укладений договір.
Замовник зазначає, що Закон України "Про страхування" надає право суб'єктам господарювання застрахувати відповідальність перед третіми особами. Замовник встановлюючи дану вимогу перш за все керувався правом Замовника встановити таку вимогу, а також метою отримання послуг належної якості. Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України - об'єкт з масовим перебуванням людей, тому вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів, та працівників підприємства. Наявність договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників Учасника надає можливість Замовнику пересвідчитися у спроможності надавати послуги якісно в продовж всього періоду, а також можливості відшкодувати можливі збитки, що можуть виникати в період дії договору про закупівлю.
Замовник жодним чином не обмежив Учасників, адже даний договорів страхування може отримати будь-який суб'єкт господарювання і без проблем подати пропозицію у даній закупівлі. Укладання договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників Учасника позбавляє як Замовника, так і самого учасника від непередбачуваних фінансових витрат, та значно скорочує терміни відшкодування за збитки, що можуть виникнути у разі нещасного випадку, так як наслідок заподіяння шкоди.
Відповідна норма (обов'язок) передбачений, зокрема, частиною другою статті 8 Закону України "Про охоронну діяльність" згідно з якою встановлено, що у договорах про надання послуг з охорони майна та фізичних осіб відповідно до положень Цивільного кодексу України визначаються умови відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань".
Учасник, як роботодавець, в першу чергу повинен бути зацікавленим у страхуванні життя та здоров'я власних працівників. Замовником встановлено дану вимогу, для допуску до роботи працівників, які постійно працюють на охоронному підприємстві та мають певні соціальні гарантії. Враховуючи, що здійснення охорони на об'єкті Замовника призводить до певних ризиків, в тому числі травмування, так як передбачається здійснення контрольно-пропускного режиму та охорони в нічний час, а також захворювання, так як охоронники нестимуть службу на об'єкті на якому одночасно перебуває велика кількість осіб.
Враховуючи зазначене, вибір способу відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань є правом Замовника, та жодним чином не обмежує прав суб'єктів охоронної діяльності.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в рішенні Антимонопольного Комітету України від 25.01.2022 № 1539
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 14:38
Медичний працівник та підтверджуючі документи
Відповідно до Наказу № 65/80 від 31.01.2013 року Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, Розділ 1 Загальні положення п. 1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Розділ ІV. Порядок проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, п. 4.1 цього ж Положення визначає, що щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. Рейс передбачає собою пересування транспортного засобу від місця відправлення до місця призначення за заздалегідь визначеним маршрутом та встановленим розкладом мандрування. Тобто виходячи з вищевикладеного, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди проводяться для кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів ПЕРЕВІЗНИКА. За ЗУ «Про автомобільний транспорт», ПЕРЕВІЗНИК - це особа, яка надає послуги з перевезення пасажира чи (та) вантажу автомобільним транспортом загального користування. Звертаємо увагу членів колегії на те, що Замовник закуповує послуги з охорони. Учасники, які можуть прийняти участь у закупівлі є суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють свою діяльність на підставі отриманої ліцензії на надання охоронних послуг, а не ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Транспорт реагування, який перебуває у власності суб’єкта господарювання, є спеціальним транспортним засобом, який призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Охоронники, які керують спеціальними транспортними засобами не виїжджають у РЕЙС, не мандрують, не подорожують, не перевозять пасажирів або вантаж, а негайно реагують в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.Також, хочемо додати, що перед укладанням трудової угоди із суб’єктом господарювання, персонал охорони подає документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку
Наявність ніяких інших документів та оглядів чинним законодавством не передбачена і ніяких договорів з відповідними медичними закладами Учасники мати не повинні.
Проання внести зміни до тендерної документації, шляхом скасування вимоги щодо наявності медпрацівника, який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має всі необхідні документи зазначені вище. В іншому випадку вимоги вашої тендерної документації будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Розділ ІV. Порядок проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, п. 4.1 цього ж Положення визначає, що щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. Рейс передбачає собою пересування транспортного засобу від місця відправлення до місця призначення за заздалегідь визначеним маршрутом та встановленим розкладом мандрування. Тобто виходячи з вищевикладеного, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди проводяться для кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів ПЕРЕВІЗНИКА. За ЗУ «Про автомобільний транспорт», ПЕРЕВІЗНИК - це особа, яка надає послуги з перевезення пасажира чи (та) вантажу автомобільним транспортом загального користування. Звертаємо увагу членів колегії на те, що Замовник закуповує послуги з охорони. Учасники, які можуть прийняти участь у закупівлі є суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють свою діяльність на підставі отриманої ліцензії на надання охоронних послуг, а не ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Транспорт реагування, який перебуває у власності суб’єкта господарювання, є спеціальним транспортним засобом, який призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Охоронники, які керують спеціальними транспортними засобами не виїжджають у РЕЙС, не мандрують, не подорожують, не перевозять пасажирів або вантаж, а негайно реагують в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.Також, хочемо додати, що перед укладанням трудової угоди із суб’єктом господарювання, персонал охорони подає документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку
Наявність ніяких інших документів та оглядів чинним законодавством не передбачена і ніяких договорів з відповідними медичними закладами Учасники мати не повинні.
Проання внести зміни до тендерної документації, шляхом скасування вимоги щодо наявності медпрацівника, який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має всі необхідні документи зазначені вище. В іншому випадку вимоги вашої тендерної документації будуть оскаржені в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 13:09
Шановний учаснику. Відповідно до Наказу МНС України від 09.07.2012 № 964, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 року за №1299/21611 ПРАВИЛА НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ, ВСТАНОВЛЕНО в розділі ІІ. Загальні вимоги безпеки встановлено:
«2.4. Проходження на підприємстві передрейсового медичного огляду для водіїв транспортних засобів здійснюється відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 липня 2000 року за № 435/4656.»
Відповідно до Наказу від 31.01.2013 № 65/80, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840, Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, визначено наступне:
«1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
1.4. Щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник).»
Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своєму листі № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи:
- свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну;
- довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, щопроводять щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Номерний штамп – централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
Отже, якщо кількість водіїв на підприємстві Учасником не сягає 100 осіб, то він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Також зазначаємо, що якщо після проходження навчання медичний працівник Учасника, або медичний працівник з яким Учасником укладений відповідний договір не отримали номерного штампу, Учасник повинен надати дану інформацію в довільній формі і в такому випадку це не буде підставою Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в пункті 3 рішення Антимонопольного Комітету України №6797-р/пк-пз від 02.04.2021 .
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
«2.4. Проходження на підприємстві передрейсового медичного огляду для водіїв транспортних засобів здійснюється відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства внутрішніх справ України від 5 червня 2000 року № 124/345, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 липня 2000 року за № 435/4656.»
Відповідно до Наказу від 31.01.2013 № 65/80, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2013 р. за № 308/22840, Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, визначено наступне:
«1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
1.4. Щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник).»
Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своєму листі № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та після рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи:
- свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну;
- довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, щопроводять щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Номерний штамп – централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
Отже, якщо кількість водіїв на підприємстві Учасником не сягає 100 осіб, то він має право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Також зазначаємо, що якщо після проходження навчання медичний працівник Учасника, або медичний працівник з яким Учасником укладений відповідний договір не отримали номерного штампу, Учасник повинен надати дану інформацію в довільній формі і в такому випадку це не буде підставою Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника.
Дане твердження знайшло своє підтвердження в пункті 3 рішення Антимонопольного Комітету України №6797-р/пк-пз від 02.04.2021 .
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 14:46
Документально підтвердити наявність в штаті особи відповідальної за транспортні засоби
Шановний Замовник, а не багато транспортних засобів ви вимагаєете як для охорони 1 об'єкта?Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони чи послуги по реагуванню з виїздом наряду? Приведіть ваші вимоги щодо транспортних засобів у межу норми і відповідно до вимог вашого технічного завдання. А що це за нова посада соби відповідальної за транспортні засоби?Який НПА передбачає в наявності у суб'єкта охоронної діяльності такого персоналу? Розділ III
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ст. 11 ч. 1 Закону - персоналом охорони є дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
Фахівець з організації заходів охорони та працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні відповідати вимогам частини першої цієї статті, мати рівень освіти, визначений ліцензійними умовами, затвердженими Кабінетом Міністрів України, і в установлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки, терміни та порядку підвищувати рівень кваліфікації.
Будь-якого іншого персоналу, наявність якого була б обов’язковою, Законом не передбачено.
Тобто, встановивши дану вимогу, ви звужуєте коло учасників, які могли б прийняти участі у закупівлі, адже дана вимога щодо наявності особи відповідальної за організацію навчання і перевірку знань водіїв підприємства з питань охорони праці на автомобільному транспорті, з підтверджуючими документами у вигляді посвідчення проходження навчання з охорони праці на автомобільному транспорті та копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на автомобільному транспорті, службового посвідчення та копій документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин або наявність цивільно-правових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру, встановлена для конкретного типу учасників, які мають таку особу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяьність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом дільності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Розділу IV
ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.Прохання внести зміни до документації шляхом скасування даної вимоги.В іншому випадку буде подана Скарга до АМКУ на дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ст. 11 ч. 1 Закону - персоналом охорони є дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
Фахівець з організації заходів охорони та працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні відповідати вимогам частини першої цієї статті, мати рівень освіти, визначений ліцензійними умовами, затвердженими Кабінетом Міністрів України, і в установлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки, терміни та порядку підвищувати рівень кваліфікації.
Будь-якого іншого персоналу, наявність якого була б обов’язковою, Законом не передбачено.
Тобто, встановивши дану вимогу, ви звужуєте коло учасників, які могли б прийняти участі у закупівлі, адже дана вимога щодо наявності особи відповідальної за організацію навчання і перевірку знань водіїв підприємства з питань охорони праці на автомобільному транспорті, з підтверджуючими документами у вигляді посвідчення проходження навчання з охорони праці на автомобільному транспорті та копії витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на автомобільному транспорті, службового посвідчення та копій документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин або наявність цивільно-правових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру, встановлена для конкретного типу учасників, які мають таку особу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяьність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом дільності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Розділу IV
ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.Прохання внести зміни до документації шляхом скасування даної вимоги.В іншому випадку буде подана Скарга до АМКУ на дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 13:06
Шановний Учаснику. Відповідно до Наказу МНС України від 09.07.2012 № 964, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 року за №1299/21611 ПРАВИЛА НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ, ВСТАНОВЛЕНО в розділі ІІ. Загальні вимоги безпеки встановлено:
- пункт 2.1. Згідно зі статтею 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний створити на кожному робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до вимог чинного законодавства, а також забезпечити додержання вимог щодо прав працівників у сфері охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує розробку і функціонування системи управління охороною праці.
- пункт 2.13. Працівники підприємств зобов’язані знати і виконувати вимоги цих Правил, інструкцій з охорони праці, відповідні правила поводження з транспортними засобами, машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, додержуватися зобов’язань щодо охорони праці, передбачених колективним договором (угодою) та правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства.
Вимоги безпеки під час технічного обслуговування та перевірки технічного стану транспортних засобів регламентуються Правилами охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженими наказом МНС України від 09.06.2012 № 964, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 01.08.2012 за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.62-12); вимогами Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 05.08.2008 № 974, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.09.2008 за № 794/15485, та Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708.
Замовник встановив вимогу про наявність відповідального з охорони праці на автомобільному транспорті для належного виконання договору де буде залучений автотранспорт. Відповідно автотранспорт щоразу перед виїздом повинен перевірятися на технічну справність, а водії цих транспортних засобів повинні проходити інструктажі з охорони праці на автомобільному транспорті та їх дотримуватись.
Зауважимо, що порушення вимог законодавства з охорони праці можуть призвести до нещасного випадку, як з боку посадових осіб у вигляді недоліків під час навчання безпечному виконанню робіт, так і з боку потерпілого (водія), який порушив вимоги безпеки під час експлуатації автомобільного транспорту користування.
Виходячи з вищевикладеного Замовник встановивши в ТД вимогу про наявність в штаті особи відповідальної за охорону праці на автомобільному транспорті не порушував Закон, а навпаки хоче отримати від майбутнього виконавця Договору, який не порушує вимоги чинного законодавства а належним чином надає охоронні послуги.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
- пункт 2.1. Згідно зі статтею 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний створити на кожному робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до вимог чинного законодавства, а також забезпечити додержання вимог щодо прав працівників у сфері охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує розробку і функціонування системи управління охороною праці.
- пункт 2.13. Працівники підприємств зобов’язані знати і виконувати вимоги цих Правил, інструкцій з охорони праці, відповідні правила поводження з транспортними засобами, машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, додержуватися зобов’язань щодо охорони праці, передбачених колективним договором (угодою) та правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства.
Вимоги безпеки під час технічного обслуговування та перевірки технічного стану транспортних засобів регламентуються Правилами охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженими наказом МНС України від 09.06.2012 № 964, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 01.08.2012 за № 1299/21611 (НПАОП 0.00-1.62-12); вимогами Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 05.08.2008 № 974, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.09.2008 за № 794/15485, та Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708.
Замовник встановив вимогу про наявність відповідального з охорони праці на автомобільному транспорті для належного виконання договору де буде залучений автотранспорт. Відповідно автотранспорт щоразу перед виїздом повинен перевірятися на технічну справність, а водії цих транспортних засобів повинні проходити інструктажі з охорони праці на автомобільному транспорті та їх дотримуватись.
Зауважимо, що порушення вимог законодавства з охорони праці можуть призвести до нещасного випадку, як з боку посадових осіб у вигляді недоліків під час навчання безпечному виконанню робіт, так і з боку потерпілого (водія), який порушив вимоги безпеки під час експлуатації автомобільного транспорту користування.
Виходячи з вищевикладеного Замовник встановивши в ТД вимогу про наявність в штаті особи відповідальної за охорону праці на автомобільному транспорті не порушував Закон, а навпаки хоче отримати від майбутнього виконавця Договору, який не порушує вимоги чинного законодавства а належним чином надає охоронні послуги.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 14:53
Службові собаки, кінолог та підтверджуючі документи
Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», Розділ IV
ЗАСТОСУВАННЯ В ОХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК, ст. 17 п.1 передбачає використання персоналам охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Разом з тим, п.2 ст.17 Закону визначає, що забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях.
При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.
Враховуючи вищевикладене, залучення службових собак здійснюється лише у встановленому ЗУ «Про охоронну діяльність» порядку. Виходячи із зазначених норм, можливість залучення собаки на об’єкт Замовника –відсутня, оскільки об’єкт Замовника є громадським і загальнодоступним місцем.
Ваш об’єкт не є спеціальним об’єктом, не передбачає велику площу, не є полігоном або промисловою зоною чи іншою ділянкою, де було б доцільно використовувати службову собаку.
Договором про надання охоронних послуг в рамках даної тендерної закупівлі не передбачено використання службових собак, що само собою виключає правомірність цієї вимоги в тендерній документації та є черговим вашим протиріччям с тендерній документації. Прохання скасувати вимоги щодо наявності службових собак, кінолога та всіх підвтерджуючих документів.
Розгорнути
Згорнути
ЗАСТОСУВАННЯ В ОХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК, ст. 17 п.1 передбачає використання персоналам охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Разом з тим, п.2 ст.17 Закону визначає, що забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях.
При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.
Враховуючи вищевикладене, залучення службових собак здійснюється лише у встановленому ЗУ «Про охоронну діяльність» порядку. Виходячи із зазначених норм, можливість залучення собаки на об’єкт Замовника –відсутня, оскільки об’єкт Замовника є громадським і загальнодоступним місцем.
Ваш об’єкт не є спеціальним об’єктом, не передбачає велику площу, не є полігоном або промисловою зоною чи іншою ділянкою, де було б доцільно використовувати службову собаку.
Договором про надання охоронних послуг в рамках даної тендерної закупівлі не передбачено використання службових собак, що само собою виключає правомірність цієї вимоги в тендерній документації та є черговим вашим протиріччям с тендерній документації. Прохання скасувати вимоги щодо наявності службових собак, кінолога та всіх підвтерджуючих документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 13:02
Шановний, Учаснику. Законодавством Замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Статтею 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак. В статті 17 цього ж Закону вказаний порядок використання службових собак, а саме персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Для використання в охоронній діяльності службових собак, а саме догляду, підготовки та використання собак для охорони об'єктів і території обслуговування у разі необхідності у штаті учасника повинен бути інструктор службового собаківництва. Особа, яка працює на посаді інспектора службового собаківництва повинна пройти навчання та отримати свідоцтво згідно із чинним законодавством.
Можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник не порушив вимоги та має вимагати якісні послуги з використанням усієї матеріально-технічної бази, яка дозволена в даній сфері діяльності.
Замовник жодним чином не встановлював дискримінаційні вимоги та не обмежує конкуренцію, встановлюючи вимоги щодо наявності у Учасника наявності службової собаки, оскільки такі вимоги передбачені до суб’єктів охоронної діяльності чинним спеціалізованим Законом України, що регулює охоронну діяльність та передбачені Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Замовник, зауважує, що саме досвід використання службової собаки Виконавцем на об’єктах Замовника при посяганні сторонніми особами на майно замовника, попереджало крадіжки майна Замовника. Дана вимога замовника є доцільною, практично обґрунтованою та відповідає спеціальним чинним нормативним документам та закону України, що регулюють охоронну діяльність в Україні.
Курс та «Караульна служба зі службовою собакою» (КС) на переконання Замовника є такими, які у найбільшій мірі відповідають завданням охорони об’єктів, які виставлені на торги.
Окрім цього звертаємо увагу на те, що обмежень щодо проходження курсу дресирування по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах наразі немає і тому собаки будь-якого потенційного учасника торгів можуть пройти такі курси і за результатами його проходження отримати відповідний диплом.
Враховуючи викладене, зазначена вимога замовника не суперечить умовам частин 3 - 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
Статтею 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності службових собак. В статті 17 цього ж Закону вказаний порядок використання службових собак, а саме персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт.
Для використання в охоронній діяльності службових собак, а саме догляду, підготовки та використання собак для охорони об'єктів і території обслуговування у разі необхідності у штаті учасника повинен бути інструктор службового собаківництва. Особа, яка працює на посаді інспектора службового собаківництва повинна пройти навчання та отримати свідоцтво згідно із чинним законодавством.
Можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник не порушив вимоги та має вимагати якісні послуги з використанням усієї матеріально-технічної бази, яка дозволена в даній сфері діяльності.
Замовник жодним чином не встановлював дискримінаційні вимоги та не обмежує конкуренцію, встановлюючи вимоги щодо наявності у Учасника наявності службової собаки, оскільки такі вимоги передбачені до суб’єктів охоронної діяльності чинним спеціалізованим Законом України, що регулює охоронну діяльність та передбачені Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Замовник, зауважує, що саме досвід використання службової собаки Виконавцем на об’єктах Замовника при посяганні сторонніми особами на майно замовника, попереджало крадіжки майна Замовника. Дана вимога замовника є доцільною, практично обґрунтованою та відповідає спеціальним чинним нормативним документам та закону України, що регулюють охоронну діяльність в Україні.
Курс та «Караульна служба зі службовою собакою» (КС) на переконання Замовника є такими, які у найбільшій мірі відповідають завданням охорони об’єктів, які виставлені на торги.
Окрім цього звертаємо увагу на те, що обмежень щодо проходження курсу дресирування по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах наразі немає і тому собаки будь-якого потенційного учасника торгів можуть пройти такі курси і за результатами його проходження отримати відповідний диплом.
Враховуючи викладене, зазначена вимога замовника не суперечить умовам частин 3 - 4 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2023-11-10-014682-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 14 листопада 2023 15:46
Сертифікат відповідності системи менеджменту та соціальної відповідальності SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. - Сертифікат відповідності системи менеджменту учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування»
Шановний Замовник чим обгунтована вимога щодо наявності сертифікатів SA 8000:2014 та ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) ?Дана вимога прописана під учасників, які мають вищезазначені сертифікати. Придбання даних сертифікатів порушує один із принципів здійснення публічних закупівель – принцип максимальної економії, а значить Замовник проводить закупівлю, порушуючи чинне законодавство у сфері публічних закупівель.Жодним НПА не передбачено наявності у суб'єкта охоронної діяльності даних сертифікатів, а отже ви порушуєте норми чинного законодавства та створюєте нерівні умови щодо учасників.Прохання прибрати вимоги із документації, в іншому випадку, вони будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2023 12:57
Шановний Учаснику. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. А метою цієї закупівлі є, в першу чергу, придбання надійних та якісних послуг. У свою чергу учаснику ніщо не заважає звернутися до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований у відповідній сфері та підтвердити якість своїх послуг на ринку.
Окрім цього, відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону України «Про стандартизацію», стандарт – це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про стандартизацію», метою стандартизації в Україні є забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню.
Також, слід зазначити, що, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі й відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, не сертифіковані послуги можуть поступатися за якістю аналогічним за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованим.
В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, Замовник вважає за необхідне вживати всіх можливих заходів безпеки у місцях скупчення людей, одним із яких є отримання якісних послуг від сертифікованого учасника за напрямком предмету закупівлі та навчених (проінструктованих) співробітників охорони, що відповідають ліцензійним вимогам провадження охоронної діяльності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони», передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Поряд з цим, стосовно правомірності витребування вищезгаданого сертифікату повідомляємо, що, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT). «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони».
Замовник просить надати сертифікат, що має безпосереднє відношення до предмету закупівлі. Така наша вимога є обґрунтованою, оскільки виключає можливість отримання сертифікату, без впровадження системи менеджменту на підприємстві, тобто не допускає системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони, яка не діє та/або діє не якісно, а Замовник не може взяти на себе обов’язок перевірки якості дії даної системи менеджменту.
Наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31.07.2017 № 201 Про прийняття національних нормативних документів, змін та поправок до національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами, та скасування нормативних документів України прийнято ДСТУ ISO 18788:2017 Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT).
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 18788, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги по забезпеченню приватної безпеки та охорони.
Враховуючи вищевикладене, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника до вимог стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони» передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Вимога щодо наявності сертифікатів ISO та SA в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. Замовник, має на меті працювати з Учасниками, які створюють безпечні і здорові умови праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров'я, знижувати вірогідність потенційних аварій, надзвичайних ситуацій, тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу.
Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. А метою цієї закупівлі є, в першу чергу, придбання надійних та якісних послуг. У свою чергу учаснику ніщо не заважає звернутися до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований у відповідній сфері та підтвердити якість своїх послуг на ринку.
Окрім цього, відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону України «Про стандартизацію», стандарт – це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про стандартизацію», метою стандартизації в Україні є забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню.
Також, слід зазначити, що, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі й відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, не сертифіковані послуги можуть поступатися за якістю аналогічним за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованим.
В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, Замовник вважає за необхідне вживати всіх можливих заходів безпеки у місцях скупчення людей, одним із яких є отримання якісних послуг від сертифікованого учасника за напрямком предмету закупівлі та навчених (проінструктованих) співробітників охорони, що відповідають ліцензійним вимогам провадження охоронної діяльності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони», передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Поряд з цим, стосовно правомірності витребування вищезгаданого сертифікату повідомляємо, що, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT). «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони».
Замовник просить надати сертифікат, що має безпосереднє відношення до предмету закупівлі. Така наша вимога є обґрунтованою, оскільки виключає можливість отримання сертифікату, без впровадження системи менеджменту на підприємстві, тобто не допускає системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони, яка не діє та/або діє не якісно, а Замовник не може взяти на себе обов’язок перевірки якості дії даної системи менеджменту.
Наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31.07.2017 № 201 Про прийняття національних нормативних документів, змін та поправок до національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами, та скасування нормативних документів України прийнято ДСТУ ISO 18788:2017 Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT).
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 18788, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги по забезпеченню приватної безпеки та охорони.
Враховуючи вищевикладене, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника до вимог стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони» передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Вимога щодо наявності сертифікатів ISO та SA в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. Замовник, має на меті працювати з Учасниками, які створюють безпечні і здорові умови праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров'я, знижувати вірогідність потенційних аварій, надзвичайних ситуацій, тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу.
Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання.
Виходячи з вищенаведеного, дана вимога не підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" |
2 358 000,00
UAH з ПДВ
|
2 334 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА" |
2 384 748,00
UAH з ПДВ
|
2 357 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" |
2 399 760,00
UAH з ПДВ
|
2 399 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Відхилено |
2 334 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 21:57
|
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА" #44638558 |
Відхилено |
2 357 990,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 19:03
|
ТОВ "БЕЗПЕКА К9" #44167464 |
Переможець |
2 399 760,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 10:44
|
Договір 200-23.pdf | укладений |
08 грудня 2023 10:41
|