Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 0363662826 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 13:58 |
Початок аукціону: | 17 січня 2024 13:58 |
Очікувана вартість: | 3 585 100,59 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену продукцію здійснюється «Замовником» шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника» протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації «Постачальником» належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 11:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 11:45 |
1701-23-Т-ВТ-О_ПО_зм.doc | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_6_зм.docx | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_5_зм.doc | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_4_зм.docx | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_3_зм.doc | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_2_зм.docx | |
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_1_зм.docx | |
04 січня 2024 11:45 |
1701-23-Т-ВТ-О_Тендерна документація_зм.docx |
04 січня 2024 11:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
1701-23-Т-ВТ-О_ПО_зм.doc
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_6_зм.docx
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_5_зм.doc
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_4_зм.docx
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_3_зм.doc
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_2_зм.docx
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
Додаток_1_зм.docx
|
|||
04 січня 2024 11:45 |
1701-23-Т-ВТ-О_Тендерна документація_зм.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000002 ● 0c9c04d8a4ae46f0bcf09050be0f3873
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 № 13-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.04.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.04.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-26-012031-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 16:12:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електророзподільні кабелі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-012031-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З огляду на наявність в електронній системі закупівель протокольного рішення уповноваженої особи від 18.03.2024 № 163 та повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2024, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів ТОВ «ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС» у строки, визначені пунктом 49 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. У випадку продовження строку для укладання договору до 60 днів, просимо надати інформацію стосовно обґрунтованої необхідності такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 13:51:12
Відповідь на запит
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється згідно річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. ДП «НАЕК «Енергоатом» прийнятий наказ № 01-760-н від 10.08.2021 р., яким передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо); 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті оформлюється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням усіх актуальних джерел інформації та використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Повідомляємо, що очікувана вартість визначена на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних постачальників, відповідно до нормативної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом»» № 01-760-н від 10.08.2021 р.), виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника у сфері публічних закупівель, методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до ДСТУ по кожному конкретному товару та викладені в Додатку 2 до ТД. Якість товару, що постачається, повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості товару. Продукція повинна бути запакована в транспортну тару, яка забезпечує її збереження при перевезенні, складуванні, зберіганні і повинна відповідати технічним умовам на даний вид продукції та підтверджуватись відповідними документами заводу-виробника (постачальника). Товар повинен надходити до Замовника разом із супровідними документами, які свідчать про їх якість. В документах, які підтверджують якість Товару повинно бути вказано дата виготовлення товару, умови та строк зберігання, інше. Маркування продукції повинно відповідати вимогам законодавства.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/raes/2023/12/raes-2612236.docx.
3. Щодо продовження строку для укладання договору до 60 днів, повідомляємо, що у зв'язку із тривалим узгодженням та оформленням договору та у відповідності до п. 49 постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 р. прийнято рішення про необхідність продовження строку укладання договору.
Додаток: Копія інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2024 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
3 451 895,64
UAH
|
2 750 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВІТНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
3 441 285,30
UAH
|
3 224 940,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" |
3 313 080,00
UAH
|
3 313 080,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІННОВАЦІЙНА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #44672651 |
Відхилено |
2 750 000,00
UAH
|
09 лютого 2024 16:12
|
|
ТОВ "НОВІТНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" #45077199 |
Відхилено |
3 224 940,00
UAH
|
20 лютого 2024 12:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" #32846559 |
Переможець |
3 313 080,00
UAH
|
18 березня 2024 10:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 08:42
|
1701-23-Т-ВТ-О_ДУ.pdf | укладений |
02 травня 2024 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 14:45
|
1701-23-Т-ВТ-О_продовження строку для укладення договору.pdf | укладений |
16 квітня 2024 14:44
|
1701-23-Т-ВТ-О_договір.pdf | укладений |
16 квітня 2024 14:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Зміни щодо розірвання договору поставки за згодою сторін. У відповідності до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, на підставі пунктів 12.3; 13.1 договору поставки №53-122-01-24-14677 від 15.04.2024 р. |