Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel
Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel
Очікувана вартість
11 466 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003444-c 45f088384ab845c2ae716feeae0fbbc0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Максим Панченко

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Максим Панченко
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Maxim Panchenko
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 01:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:37
Очікувана вартість: 11 466 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 лютого 2020 17:22
Enquiries until: 19 квітня 2020 01:00
Complaints submission until: до 25 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 квітня 2020 01:00

Information

Estimated total value: 11 466 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 57 330 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
джерело фінансування власні кошти
source of financing own funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390000 літр
за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів

Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel
CPV: 90913000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 21:53
тд.docx
21 квітня 2020 21:53
Зміни.docx
12 березня 2020 16:20
додаток 5 нова редакція.docx
12 березня 2020 16:20
Зміни.docx
12 березня 2020 16:20
тд.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 5.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 4.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 2.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 6.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 1.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 3.docx
14 лютого 2020 17:22
тд.docx
21 квітня 2020 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 21:53
тд.docx
21 квітня 2020 21:53
Зміни.docx
12 березня 2020 16:20
додаток 5 нова редакція.docx
12 березня 2020 16:20
Зміни.docx
12 березня 2020 16:20
тд.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 5.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 4.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 2.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 6.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 1.docx
14 лютого 2020 17:23
додаток 3.docx
14 лютого 2020 17:22
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-003444-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 27 лютого 2020 11:25
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Зважаючи на рішення АМКУ по вашій попередній закупівлі вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з документації торгів UA-2020-02-14-003444-c. Також вимагаємо змінити категорію торгів на Нафта і дистиляти 09130000-9, аби в ній мали змогу взяти участь більша кількість Учасників, а не лише ті, які знають про проведення ваших закупівель, адже нафтотрейдери не відстежують закупівлі за категорією 90913000-0 Послуги з очищення цистерн і резервуарів, яку ви зазначили, аби приховати проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 15:25
Шановний учасник, до тендрної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003444-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 04 березня 2020 17:36
дискримінаційні вимоги
Враховуючи закінчення термінів подачі вимог про внесення змін до документації та зважаючи на рішення АМКУ по вашій попередній закупівлі вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з документації торгів UA-2020-02-14-003444-c. Також вимагаємо змінити категорію торгів на Нафта і дистиляти 09130000-9, аби в ній мали змогу взяти участь більша кількість Учасників, а не лише ті, які знають про проведення ваших закупівель, адже нафтотрейдери не відстежують закупівлі за категорією 90913000-0 Послуги з очищення цистерн і резервуарів, яку ви зазначили, аби приховати проведення закупівлі. Жодних дій по виправленню ситуації з дискримінацією не спостерігається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2020 13:28
Шановний учасник, Ваша вимога не стосується предмету закупівлі

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 11:25
рішення від 21.02.2020 № 3399.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-003444-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 11 березня 2020 16:51
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Текст додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:07
рішення від 16.03.2020№4900+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:06
рішення від 30.03.2020№5984.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ задоволено, настанови виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2020 21:55
Номер скарги: UA-2020-02-14-003444-c.c4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 24 квітня 2020 11:55
Нехтування рішенням АМКУ
Текст та документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 13:42
Рішення від 28.04.2020 № 8091 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 13:42
Рішення від 18.05.2020 № 9637.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 20:56

Документи подані скаржником

11 березня 2020 16:50
Рішення орендовані АЗС 3.pdf
11 березня 2020 16:50
Довіреність Кучер С.І.3279.jpg
11 березня 2020 16:50
Рішення орендовані АЗС 1.pdf
11 березня 2020 16:50
Текст скарги.pdf
11 березня 2020 16:50
Рішення орендовані АЗС 2.pdf
11 березня 2020 16:53
Платіжка 1624.pdf

Документи подані замовником

21 квітня 2020 21:55
Зміни.docx

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 11:53
Платіжка 23.04.pdf
24 квітня 2020 11:53
рішення від 30.03.2020№5984.pdf
24 квітня 2020 11:53
Довіреність Кучер С.І..pdf
24 квітня 2020 11:53
Скарга 444-с.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-12-000028 ● 9a144ff201d74a3cb86a066e773984cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2021 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
12.11.2021 № 492
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
12.11.2021 № 492

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-14-003444-c, 14.02.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-22 08:29:43

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11466000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що наявні задоволені рішення органу оскарження, проте подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 станом на 22.11.2021 відсутні. З огляду вищевказане просимо надати пояснення з яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-24 15:27:39

Щодо пояснень на запит ДАСУ від 22.11.2021

З яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c нам невідомі, так, як уповноважена особа, що працює на даний час призначена в серпні 2021 року.
Стосовно самої закупівлі. Рішення АМКУ може бути оскаржено до суду протягом 30 днів з моменту його публікації. Законом не передбачена необхідність повідомляти орган оскарження про намір подати позовну заяву до суду. Якщо ж рішення не буде оскаржуватися в суді, воно є обов’язковим до виконання протягом 30 днів з моменту публікації. Також АМКУ може зобов’язати замовника скасувати закупівлю. Наразі в електронній системі не реалізована можливість виконати таке рішення до того, як замовник відправить відповідь АМКУ через відповідну кнопку. В задоволеній скарзі ця кнопка стає активна тільки після виконання певних дій, що залежать від суті оскарження, а саме: внесення змін в тендерну документацію; повернення учасника (ів) на кваліфікацію. В іншому випадку кнопка залишатиметься неактивною, а закупівля – заблокованою.
Нам відома інформація про задоволення рішення АМКУ, настанови виконано, проте подальші дії уповноваженої особи, що здійснювала вищезазначену закупівлю нам не відомі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

18.05.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9637-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" від 24.04.2020 № UA2020- 02-14-003444-с.с4 Колегія постановила Зобов'язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-003444-C, з метою усунення порушень, які викладені'у мотивувальній частині рішення. Оскільки на даному етапі внести зміни чи виправити помилки в ТД неможливо, то Замовником прийняте рішення про відміну відкритих торгів.

2021-12-10 15:50:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти (паливо)» з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
10 грудня 2021 15:22
Протокол 215.pdf