Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 77+917- км 83+123, Миколаївська область
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 77 + 917- km 83 + 123, the Nikolaev area
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 77 + 917- km 83 + 123, the Nikolaev area
Очікувана вартість
266 630 816,00 UAH
UA-2021-04-15-003989-a ● 45e121e950a441fc8e2e2cad5e111635
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Horbatiuk Ihor 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 10:30 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 15:47 |
Очікувана вартість: | 266 630 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 333 154,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1333154.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 15 квітня 2021 18:44 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 10:30 |
Information
Estimated total value: | 266 630 816 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 333 154 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначені тендерною документацією
The type and conditions of providing security of the tender offer are determined by the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.2 км
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 77+917- км 83+123, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 77 + 917- km 83 + 123, the Nikolaev area
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 30 вересня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 16:00 |
Перелік змін 07 05 21.doc | |
07 травня 2021 16:00 |
Знак Велике будівництво 77.pdf | |
07 травня 2021 16:00 |
ТД КР Р-55 км 77+917 – 83+123 редакція 07 05 21.doc | |
07 травня 2021 16:00 |
Проект договору КР Р-55 км 77+917 – км 83+123 редакція 07 05 21.doc | |
15 квітня 2021 18:41 |
Поперечні профілі конструкції земельного полотна.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
План лист-2.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
ПОБ Будгенплан.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
План лист-3.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
План лист-4.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
Конструкції дорожнього одягу.pdf | |
15 квітня 2021 18:41 |
План лист-1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл на викиди
Дата подання: 28 квітня 2021 19:42
Дата відповіді: 05 травня 2021 18:16
Шановний Замовнику!
Питання стосується Додатку №1 ТД, п.1.3, а саме частини: «Діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.»
Згідно підпункту 14.1.230 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти;
Згідно пунктів 4 та 5 Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 № 302 для отримання дозволу суб'єкт господарювання: обґрунтовує розміри нормативних санітарно-захисних зон та вміщує в місцевих друкованих засобах масової інформації повідомлення про намір отримати дозвіл із зазначенням адреси місцевої держадміністрації, до якої можуть надсилатися зауваження громадських організацій та окремих громадян.
Відповідно, як ви розумієте, Порядок передбачає видачу даного дозволу на стаціонарне джерело в конкретному місці, з визначеними санітарно-захисними зонами.
При цьому, в тому числі, дане місцерозташування має пройти громадське обговорення, погодження Міндовкілля або дозвільного центру, Держпродспоживслужби, місцевих держадміністрацій.
Надання дозволу на викиди на бетонний завод не може гарантувати замовнику, що після перебазування бетонозмішувальної установки з наявним дозволом в іншому місцерозташуванні його буде видано в новому місці (в необхідній близькості до об’єкту).
При цьому, Учасник з цементобетонним заводом без дозволу на викиди (наприклад, іноземний учасник, що ввезе власний завод з-за кордону, учасник, який щойно придбав новий завод, учасник в якого термін дії дозволи на викиди щойно сплив, не можуть брати участь у закупівлі, тому що термін розгляду звернень на отримання дозволу згідно згаданого Порядку складає в ідеальному випадку (без доопрацювань та зауважень громадськості і державних органів, а також без урахування підготовки пакету документів і розгляду Міндовкіллям або дозвільним центром перед направленням на погодження):
15 днів – Держпродспоживслужби
30 днів - місцеві держадміністрації
30 днів - Міндовкілля або дозвільний центр.
З іншого боку, контроль викидів, по-перше, не входить в компетенцію замовника, а, по-друге - покладений на відповідні органи.
Навіть більше, відповідно статті 11 Закону України Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання.
Статтею 33 Закону України Про охорону атмосферного повітря» передбачено, що відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря згідно з законом несуть особи, винні у викидах забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноважених на те органів виконавчої влади відповідно до закону.
Тобто, Учасник не матиме права починати діяльність заводу на об’єкті, за виключенням єдиного випадку – коли у конкретного учасника вже наявний завод в безпосередній близькості до об’єкту, на відстані що задовольняє вимогам ДСТУ на час транспортування.
Просимо Вас, шановний Замовнику, для ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, викласти вимогу щодо надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря в наступному вигляді:
«Діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо отримання (у разі перемоги у закупівлі) дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.»
А також, виключити з ТД пункти:
«учасник зазначає адресу згідно дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестату виробництва.»
Та
«Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі. Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі. Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.
Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі. Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі. Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 травня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПІВДЕНЬДОРТЕХ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
257 000 000,00
UAH з ПДВ
|
254 333 691,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
258 100 000,00
UAH з ПДВ
|
255 433 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
254 333 691,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:44
|
ДУ4 22.12.2022 дог.42-Б.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 11:45
|
Договір №42-Б від 19.07.2021.pdf | укладений |
22 липня 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування) продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 42-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |