Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 39946227 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул ЛЬВІВСЬКА, буд. 57-А |
Контактна особа: |
Тарнавський Антон Олегович 380443545338 tarnavskiy@src.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2022 13:00 |
Очікувана вартість: | 26 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - зобов’язання та відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), обмежуються сумою, на яку надано гарантію. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. 3. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - має відповідати строку дії тендерної пропозиції та становить не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 5. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 300 000,00 грн., що не перевищує 3 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. 6. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 7. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником. 8. Банківська гарантія подається учасниками через електронну систему закупівель. 9. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 11:42 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з друку на 2023 рік.docx |
28 листопада 2022 11:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2022 11:42 |
Тендерна документація на закупівлю послуг з друку на 2023 рік.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-08-000007 ● 1baf9d4817eb4ea69dd08e2a07371157
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2023 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2023 № 42
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2023 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-11-28-004351-a 28.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-10 14:43:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з виготовлення документів, замовником яких є Комунальний концерн «Центр Комунального Сервісу» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-28-004351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-15 10:15:36
Пояснення на запит
У зв’язку з проведенням Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» (далі - Концерн) послуг з виготовлення документів (ID номер: UA-2022-11-28-004351-a) повідомляємо наступне.
Питання 1. Яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Київською міською радою 14.05.2015 прийнято рішення № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу». Основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення. Взаємодія Концерну з різними виконавцями житлово-комунальних послуг та організаціями щодо обслуговування споживачів реалізована відповідно до державної та регіональної політики обслуговування за принципом «єдиного вікна». Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування громадян відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження»). З урахуванням змін та доповнень, внесених розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 30 листопада 2020 року № 1872 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244», згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням, Концерну доручено, зокрема, забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (з автоматизацію технологічних процесів в частині обліку, нарахування плати за житлово-комунальні та інші пов’язані послуги, із веденням централізованого обліку, супроводу та обробки платежів та формування, виготовлення, друку та доставки рахунків для оплати житлово-комунальних та інших пов’язаних послуг) на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку.
З метою реалізації задач, покладених на Концерн, враховуючи відсутність достатніх власних потужностей для виконання друку об’єднаних рахунків-повідомлень та рахунків-повідомлень, друкованого засобу масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва» тощо, Концерн купує у визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» порядку послуги з виготовлення документів (ДК 021:2015 код 79810000-5).
Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» в процесі підготовки тендерної документації було проведено моніторинг цін на ринку відповідних послуг за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 79810000-5 (Послуги з виготовлення документів), та визначено очікувану вартість, яка становила – 26 300 000,00 грн. (Довідку з інформацією, щодо результатів моніторингу додаємо).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Концерном з урахуванням технологічного процесу формування рахунків-повідомлень для різних груп споживачів, типу друку (одно- або двосторонній), колірного виконання друкованої продукції, формату та щільності паперу, а також інших параметрів. Технічні, якісні та кількість характеристики предмета закупівлі розміщені в додатку № 3 до Тендерної документації.
Відкриті торги (UA-2022-11-28-004351-a) за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 79810000-5 (Друкарські послуги), а також будь-які інші торги Концерну, проводилися без залучення бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК" |
23 469 912,00
UAH з ПДВ
|
23 469 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНОЛІТ-ДРУК" #38670138 |
Переможець |
23 469 912,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2022 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 16:34
|
Договір № 1101-МД від 11.01.2023 р..pdf | укладений |
11 січня 2023 16:33
|