Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полігон" Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32598072 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул. Володимира Великого, 54 |
Контактна особа: |
Толстобрюх Віталій Аркадійович +380978352209 tvavitalii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 15:25 |
Початок аукціону: | 07 червня 2023 15:25 |
Очікувана вартість: | 2 135 175,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 675,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості виконаних робіт, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2023 16:37 |
Зміни до ТД - окремий файл.doc | |
31 травня 2023 16:37 |
ТД Сквер зі змінами.doc | |
24 травня 2023 16:52 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
24 травня 2023 16:52 |
ТД Сквер.doc |
31 травня 2023 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2023 16:37 |
Зміни до ТД - окремий файл.doc
|
|||
31 травня 2023 16:37 |
ТД Сквер зі змінами.doc
|
|||
24 травня 2023 16:52 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
24 травня 2023 16:52 |
ТД Сквер.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000005 ● 33e7b2457bda47948edec00326a8ddd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.09.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-24-013828-а 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 23:13:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-05-24-013828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 14:11:52
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» повідомляємо, що дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»).
Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-24-013828-a У висновку посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі у процедурі відкритих торгів із закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-013828-a) зазначено, що тендерна пропозиція ПП “Ліски-Буд” не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Зокрема, надані в складі тендерної пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-01 містить перелік будівельних машин та механізмів, які відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій від 30.05.2023 вих № 119 наявність або залучення яких не підтверджено документально. А саме: автогідропідіймач, машина маркувальна, бульдозер, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись нормами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей № 1178 Замовником розміщено Вимогу щодо усунення ПП “Ліски-Буд” визначених невідповідностей до 20.06.2023. Аналізом документів, розміщених ПП “Ліски-Буд” в електронній системі закупівель 19.06.2023 встановлено, що невідповідності усунені не в повному обсязі. А саме Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2023 вих № 167 не містить інформації про наявність автогідропідіймача. Не зважаючи на це, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП “Ліски-Буд”, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір, чим порушив вимоги статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей № 1178. Замовник заперечує дане твердження Держаудитслужби України з огляду на таке. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2023 вих № 167 містить інформацію про наявність в ПП “Ліски-Буд” автогідропідіймача, а саме в пункті за № 1.8 вказаний ЗИЛ 130 вантажний автопідйомник (послуги КП «Управляюча житлова компанія» Володимирської міської ради). На підтвердження цього Учасником надано копію договору про надання послуг спецтехніки (ЗИЛ 130 вантажний автопідйомник, державний номер АС0823АХ) від 22.03.2023 № 29/23 між ПП «Ліски-Буд» та КП «Управляюча житлова компанія» Володимирської міської ради, а також копію свідоцтва про реєстрацію вказаного транспортного засобу. Отже ПП “Ліски-Буд” усунуло визначені невідповідності, а його тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД Замовника. Підсумовуючи вищезазначене, КП «Полігон» не погоджується з висновком Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-24-013828-a та вважає його таким, що підлягає скасуванню.
2023-09-25 13:34:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2023 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
2 035 556,75
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСКИ-БУД" |
2 019 999,00
UAH з ПДВ
|
2 019 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 15:21
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСКИ-БУД" #42852239 |
Переможець |
2 019 999,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 16:09
|
Додаткова угода | укладений |
26 вересня 2023 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 14:50
|
Договір | укладений |
30 червня 2023 14:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування) | 1 | роботи |
2 019 999,00
UAH
|