Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бупівакаїн, розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 5 мл флакон, №5
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2024-03-26-001834-a ● 45b1670f41f84d139aaf2c5b27ba3b3d
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006544 |
Вебсайт: | http://www.chernigiv-crl.com/ |
Місцезнаходження: | 14030, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 |
Контактна особа: |
Ольга Святко +380462230656 crl001@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
788988-33660000-255370-42574629
Замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 Строк поставки товару до 31 грудня 2024 року. Поставка лікарського засобу здійснюється за рахунок Постачальника згідно заявки Замовника окремими партіями. У зв’язку з невідкладним випадком, поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 5 (п’ятого) календарного дня з дати підписання Договору. Термін придатності лікарського засобу на момент поставки повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності, зазначеного на упаковці. Розрахунки за Договором проводяться після отримання товару, на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Розрахунки проводяться протягом 7 робочих з моменту отримання товару. Дозування, форма випуску, концентрація повинні відповідати заявленому переліку. Товар повинен мати інструкцію з використання, викладену українською/російською мовами та затверджену належним чином. Учасник вказує ціни на товари, які пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, усіх інших витрат
Розгорнути
Згорнути
Замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 Строк поставки товару до 31 грудня 2024 року. Поставка лікарського засобу здійснюється за рахунок Постачальника згідно заявки Замовника окремими партіями. У зв’язку з невідкладним випадком, поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 5 (п’ятого) календарного дня з дати підписання Договору. Термін придатності лікарського засобу на момент поставки повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності, зазначеного на упаковці. Розрахунки за Договором проводяться після отримання товару, на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Розрахунки проводяться протягом 7 робочих з моменту отримання товару. Дозування, форма випуску, концентрація повинні відповідати заявленому переліку. Товар повинен мати інструкцію з використання, викладену українською/російською мовами та затверджену належним чином. Учасник вказує ціни на товари, які пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, усіх інших витрат
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 штука
Бупівакаїн, розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 5 мл флакон, №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернгів, вул. Шевченка, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
МНН: Bupivacaine
Тендерна документація
26 березня 2024 09:54 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР КУПІВЛІ.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці |
Можливі значення:
|
|
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Доза діючої речовини |
Можливі значення:
|
|
Форма випуску | Розчин для ін'єкцій | |
Класифікація згідно АТХ | N01BB01 | |
Класифікація згідно МНН | Bupivacaine |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 березня 2024 11:45 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення помилок з технічних причин |
Документи:
26 березня 2024 11:46
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 11:45
|
Протокол.pdf |