Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 03358475 |
Вебсайт: | https://kievritual.com/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігоревич 380965205620 kashmarchik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2024 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 181 157 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 905 788,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | у вигляді електронної гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 905000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | не вимагається |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2024 13:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2024 13:08 |
Зміни №2 Капітальний ремонт Стеценка,18.doc | |
15 серпня 2024 13:08 |
ТД Капітальний ремонт Стеценка,18 (нова редакція 2).doc |
15 серпня 2024 13:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 серпня 2024 13:08 |
Зміни №2 Капітальний ремонт Стеценка,18.doc
|
|||||||||
15 серпня 2024 13:08 |
ТД Капітальний ремонт Стеценка,18 (нова редакція 2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000073 ● c879a974f1eb4355bfad0e9b89857c89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-08-02-010108-a 02.08.2024
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 12:59:12
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт об'єктів благоустрою на ділянках для почесних поховань Міського кладовища по вул. Стеценка, 18 в м. Києві за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-02-010108-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-13 09:47:09
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA-2024-08-02-010108-a (моніторинг UA-M-2024-09-11-000073) від 23.07.2024 надаємо наступну відповідь.
На замовлення Ритуальної служби СКП "Спецкомбінат ПКПО" була скоригована розроблена проектна документація, яка пройшла комплексну експертизу, отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 23.07.2024 року р. № 22-0050/01-24 (копія додається).
Бюджетне призначення визначено наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2024 № 72-ОД «Про внесення змін до наказу директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12 лютого 2024 року № 16-ОД» (копія додається).
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, Ритуальна служба СКП "Спецкомбінат ПКПО" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 13:07:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБАУ» вимогам пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), в частині надання Учасником у складі пропозиції розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який планується враховувати при визначені вартості будови об’єкта. Розмір середньомісячної заробітної плати врахувати на підставі розрахунків, виконаних відповідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Мінрегіону України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 № 196). Орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно врахувати при визначенні вартості об’єкта будівництва, що споруджується із залученням бюджетних коштів – 18 000,00 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконання робіт у звичайних умовах на поточний рік, а також надання відповідних підтверджуючих документів (договірна ціна (в форматі Word або Excel); пояснювальна записка до договірної ціни (в форматі Word або Excel); підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (в форматі Word або Excel); зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни) (в форматі Word або Excel) локальні кошториси (в форматі Word або Excel); підсумкова відомість ресурсів (в форматі Word або Excel) інформаційну модель договірної ціни (у форматі *.imd) програмного комплексу «АВК-5» або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін) щодо ціни пропозиції за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281?
2. Надати пояснення щодо причин не внесення змін до пункту 13 Проєкту договору генпідряду (Додаток 5 до ТД) під час внесення Замовником змін до пункту 6.5 Розділу 6 ТД.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:46:04
ВІдповідь на запит
У відповідь на Ваш запит РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) повідомляє:
Стосовно першого пункту запиту - відповідно до п. 4.1.1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Загальних положень, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Звертаємо увагу, що тендерна документація на об’єкт будівництва, не містить вимог про надання розрахунків договірної ціни у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів.
Пункт 8 Додатку 3 «Технічна специфікація» визначає порядок здійснення розрахунків ціни пропозиції учасника, що має здійснюватися відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва.
Додатково зазначаємо, що відповідно до вимог тендерної документації (п. 2.1. Додатку 7 «Переліку документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю»), документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатках 3 та 4 та повинні бути завантажені в електронну систему закупівель в програмному забезпеченні АВК (в останній версії) у форматі IMD та у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема:
- розрахунок заробітної плати, розроблений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховуються при визначенні вартості будівництва об’єкту. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Таким чином, вся відповідальність за правильність наданого розрахунку заробітної плати лягає на Учасника;
- в программному забезпеченні АВК (в останній версії) у форматі IMD надається розрахунок договірної ціни у повному обсязі.
Повідомлення про намір укласти договір датовано 30.08.2024, у зв’язку з чим кінцевий термін завантаження розрахунку договірної ціни переможцем становив 03.09.2024, що було дотримано учасником процедури закупівлі. Переможцем відкритих торгів, 03.09.2024, завантажено файли «35.imd» та «Розрахунок Заробітної плати.pdf», що містить розрахунки договірної ціни у повному обсязі та розрахунок заробітної плати, відповідно до п. 2.1 Додатку 7 тендерної документації.
Стосовно другого пункту запиту - відповідно до ст 1 та ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Укладений договір за результатами відкритих торгів відповідає тендерній документації ( зі змінами) та наданій тендерній пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушеня усунуті шляхом припинення зобов’язань за договором.
2024-10-09 18:53:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-10-16 10:23:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБАУ" |
180 360 456,12
UAH з ПДВ
|
180 360 456,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБАУ" #42800568 |
Переможець |
180 360 456,12
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2024 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 18:50
|
Додаткова 2 09.10.2024.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 12:59
|
Додаткова 1 до договору 87.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 12:03
|
договір №87.pdf | укладений |
11 вересня 2024 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції; 2. Пункт 4.5. Договору викласти у новій редакції; 3. Додаток 4 "План фінансування робіт" викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |