Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Очікувана вартість
89 760,00 UAH
UA-2024-08-28-001506-a ● 44eafee592fc44bdb7c38402bd2878f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 89 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 897,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 кілограм
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул.С. Кемського, 76 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 09:53 |
ТД 28.08.2024 Фарба 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:01
Дата відповіді: 03 вересня 2024 21:47
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Умовами проєкту договору передбачено також що форс-мажорними обставинами також є аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо. Підтвердженням яких є відповідні документи
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:11
Дата відповіді: 03 вересня 2024 22:32
пунктом 4.1. вказано, що протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень. Зобов'язання сторін мають виконуватись належним чином і у чітко визначені строки. Строк оплати вказаний у пункті 4.1. не дає чітких уявлень Постачальнику про строки оплати з дати поставки товару, в той час як строк поставки за товар чітко регламентований. Постачальник працює в надскладних економічних умовах, строки оплати без чітко визначених строків покладають додаткові фіанансові затрати, що спричинені інфляційним зростанням цін на сировину, пальне, тощо. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 4.1. та вказати строк оплати з дати поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник є отримувачем коштів з міського бюджету. Всі оплати здійснюються через ДКСУ м. Київ, яке визначає порядок оплати на підстваві Постанови №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Тому передбачить точну дату оплату Замовник не має можливості .
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:14
Дата відповіді: 03 вересня 2024 23:27
пунктом 5.3. вказано, що Разом з Товаром Постачальник зобов’язаний надати Замовнику такі документи:
- рахунок-фактура;
- видаткова накладна;
- акт приймання-передавання;
- сертифікат відповідності.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару та викласти пункт у наступній редакції:
5.3. Разом з Товаром Постачальник зобов’язаний надати Замовнику такі документи:
- рахунок-фактура;
- видаткова накладна або акт приймання-передавання;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дана Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Для придбання якісного товару підприємством, замовник в Тендерній документації встановлює відповідні вимоги. Постачальник не зобов’язаний мати зазначений документ, але Замовник хоче себе убезпечити від постачання неякісної продукції
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:17
Дата відповіді: 03 вересня 2024 23:20
пунктом 6.3.3. вказаний обов'язок Постачальника Передати Товар у власність Замовника разом з паспортом якості заводу-виробника та сертифікатом відповідності.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності вказану у пункті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Дана Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Для придбання якісного товару підприємством, замовник в Тендерній документації встановлює відповідні вимоги.
п.5 ст. 23 Закону передбачено «… Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам
п.5 ст. 23 Закону передбачено «… Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:20
Дата відповіді: 03 вересня 2024 23:07
пунктом 8.3. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Умовами проєкту договору передбачено, що ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ, форс-мажорними обставинами, також є аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 60 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:21
Дата відповіді: 03 вересня 2024 22:51
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Умовами тендерної документації, чітко визначено дії як Учасника так і Замовника стосовно взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:29
Дата відповіді: 03 вересня 2024 22:48
пунктом 7.2. вказано, що У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти, Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,5% від вартості непоставленого Товару, за кожен день прострочення виконання зобов'язання по поставці Товару.
Замовником за договором є організація, що здійснює оплату за рахунок бюджетних коштів. Ст.231 Господарського кодексу вказано, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, у таких розмірах:
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Прошу привести розмір санкцій вказаний у пунктів 7.2. у відповідність до ст. 231 Господарського кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Замовником за договором є організація, що є отримувачем коштів міського бюджету та здійснює оплату за рахунок коштів міського бюджету. Ст. 231 Господарського кодексу стверджується, що порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. Трактування не відноситься до даної закупівлі, так, як за результатом проведеної закупівлі укладений договір не є державним контрактом
проєкт
Дата подання: 31 серпня 2024 22:34
Дата відповіді: 03 вересня 2024 22:38
прошу вказати можливість використання кваліфікованого електронного підпису та використання електронного документообороту щодо укладання і виконання договору переможцем закупівлі. Використання електронного документообігу значно пришвидшує обмін документами у порівнянні із поштовим обігом, економить кошти та дбає про довкілля. У випадку використання замовником електронного документообігу, чи можливе доповнення договору відповідним пунктом із вказівкою адрес та усіх деталей на етапі укладання договору із переможцем закупівлі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Використання кваліфікованого електронного підпису та використання електронного документообороту щодо укладання і виконання договору переможцем закупівлі є неможливим, так як Програмне забеспечення Клієнт –Казначейство не підтримує данний функціонал
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
62 726,40
UAH з ПДВ
|
61 815,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
71 280,00
UAH з ПДВ
|
62 686,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТ-С" |
67 320,00
UAH з ПДВ
|
67 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
72 230,40
UAH з ПДВ
|
72 230,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" #36584093 |
Переможець |
61 815,60
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 22:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 18:40
|
Дог 426.pdf | укладений |
23 вересня 2024 18:35
|