Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pharmaceutical products – 6 name
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний інститут раку |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 |
Контактна особа: |
Соловар Олена Михайлівна 044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National cancer institute |
National ID: | 02011976 |
Contact point: |
Solovar Olena 044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 20 017 016,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 170,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600510.5 UAH |
Publication date: | 13 березня 2020 16:20 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 20 017 017 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 170 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 16:25 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc | |
06 квітня 2020 16:25 |
Тендерна документація(нова редакція).docx | |
06 квітня 2020 16:25 |
протокол № 57.pdf | |
02 квітня 2020 19:28 |
Тендерна документація(нова редакція).docx | |
02 квітня 2020 19:28 |
протокол № 56.4.pdf | |
02 квітня 2020 19:28 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc | |
13 березня 2020 16:17 |
Тендерна документація.docx |
06 квітня 2020 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 квітня 2020 16:25 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc
|
|||||||||
06 квітня 2020 16:25 |
Тендерна документація(нова редакція).docx
|
|||||||||
06 квітня 2020 16:25 |
протокол № 57.pdf
|
|||||||||
02 квітня 2020 19:28 |
Тендерна документація(нова редакція).docx
|
|||||||||
02 квітня 2020 19:28 |
протокол № 56.4.pdf
|
|||||||||
02 квітня 2020 19:28 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc
|
|||||||||
13 березня 2020 16:17 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000046 ● 9f5555bb506e412189f491ec093ee7ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-03-13-001395-c 13.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:55:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції –
6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-13-001395-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-11 12:07:17
Щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 05.06.2020 надає наступні пояснення.
Замовником 13.03.2020 була розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001395-c) (далі – закупівля)
Починаючи із 19.04.2020 р. публічні закупівлі проводяться за новою редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням норм Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі Закон -114-ІХ).
Відповідно до частини п’ятої розділу десятого прикінцевих та перехідних положень Закону № 114-ІХ визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Слід відмітити, що згідно діючих норм Закону до 19.04.2020 планування закупівель здійснюється відповідно до частини першої статті 4 Закону де нормативно закріплено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником здійснено планування закупівлі відповідно до норм Закону.
Станом на 13.03.2020 Замовник не мав передбачених законних підстав скористатись нормами вже нової редакції Закону 114-ІХ, де згідно частини четвертої статті 4 замовнику надано можливість проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання, що могло б слугувати вивченню ринкової ціни на товар.
А від так, Замовник визначав очікувану ціну закупівлі товару з урахуванням здійснених закупівель у попередні періоди та/чи аналізу цін на аналогічний товар за закупівлями, що здійснені іншими замовниками з використанням електронної системи закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-18 09:36:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-13-001395-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, публічним акціонерним товариством «ДАК «ЛІКИ УКРАЇНИ».
2. У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
3 Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-24 21:05:58
Щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів «ДАК «ЛІКИ УКРАЇНИ»
Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 18.06.2020 надає пояснення.
Щодо питання 1.
З Учасником, який визначений переможцем торгів, ПАТ «ДАК «Ліки України» не укладено договір про закупівлю.
Щодо питання 3.
Замовником не приймалось рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-26 13:45:52
Щодо процедури ID UA-2020-03-13-001395-c
Національним інститутом раку (надалі – Замовник) отримано лист
звернення/вимогу від спільного українсько-естонського підприємство у
формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма –Фарм ЛТД», що є
учасником закупівлі: ID UA-2020-03-13-001395-c.
Просимо врахувати зазначений лист-звернення/вимогу при формуванні
висновку про результати моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Національний інститут раку (надалі – Замовник) за результатами розгляду Висновку Державної аудиторської служби України моніторингу закупівлі UA-2020-03-13-001395-c (ID моніторингуUA-M-2020-05-28-000046) надає наступні пояснення. Результатами моніторингу установлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, зокрема. Замовник у тендерній документації не передбачив необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону (у редакції від 08.02.2020). Зазначається, що умовами тендерної документації передбачалось обов’язкова вимога щодо наявності учасників ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Даною закупівлею передбачено придбання фармацевтичної продукції, а саме лікарських засобів. Для реалізації даного виду товару необхідна Ліцензія на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Слід відмітити, що оптова та роздрібна реалізація лікарських засобів регулюється законами України, «Про захист прав споживачів», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Основи законодавства про охорону здоров’я в Україні», «Про лікарські засоби», постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». Нормами зазначених законодавчих та нормативних актів передбачено умови, які повинен дотримувати Ліцензіат в частині виробництва, зберігання і транспортування ліків у т.ч., що стосуються знищення або утилізації лікарських засобів, що здійснюється із застосуванням норм захисту довкілля. Таким чином, Замовник в спосіб обов’язкового надання учасниками Ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності передбачив, що саме у такий спосіб Учасник підтвердить дотримання норм законодавства із захисту довкілля. Учасники закупівлі у своїх тендерних пропозиціях надали Ліцензію на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами чим і підтвердили дотримання вищезазначених норм. На виконання висновку ДАСУ Замовник у тендерній документації встановлює чіткі вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Щодо укладання договору з переможцем торгів повідомляється наступне. Як зазначалось у відповіді Замовника від 24.06.2020, що опублікованого у електронній системі закупівель Договір з приватним акціонерним товариством «ДАК «Ліки України», який визначений переможцем торгів, неукладений. На сьогодні Замовником розглядається лист від 24.06.2020 №496 спільного українсько-естонського підприємство у формі ТОВ «Оптіма –Фарм ЛТД», скан-копія якого оприлюднена у системі електронних закупівель 26.06.2020.
2020-07-06 18:32:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Національний інститут раку |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" |
19 753 730,00
UAH з ПДВ
|
19 753 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
20 007 954,00
UAH з ПДВ
|
20 007 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" #20078889 |
Переможець |
19 753 730,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:16
|