Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 499 247,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 496,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених цим пунктом, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 7000,00 грн (сім тисяч гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем спрощеної закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежне виконання переможцем спрощеної закупівлі своїх зобов’язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Платежі здійснюються «Замовником» в розмірі 50 % протягом тридцяти календарних днів після підписання Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт на виготовлену проектну продукцію | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | 50% платежу здійснюється протягом тридцяти календарних днів після отримання позитивного експертного звіту на виготовлену документацію та підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі виконаних робіт (на залишок оплати по Договору). Замовником може бути відстрочено оплату робіт по Договору не більше ніж на 90 календарних днів з відповідним обґрунтуванням. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 14:12 |
Додаток 1 (вимоги до предмета закупівлі) - НПД на реставрацію Ратуші.doc | |
15 серпня 2023 14:12 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ - НПД на реставрацію Ратуші.doc | |
15 серпня 2023 14:12 |
Додаток 2 (завдання на проектування) - НПД на реставрацію Ратуші.doc | |
15 серпня 2023 14:12 |
Додаток 3 (проєкт договору) - НПД на реставрацію Ратуші.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
комплексу.
У відповідності до п.4.8 ДБН А2.2-14:2016 зі зміною №1 Стадійність проєктування визначається
Реставраційним завданням та Завданням на проєктування.
Проєктування буде виконуватись в три стадії згідно п.5 Завдання на проєктування. В складі
ескізного проєкту (ЕП) надаються відомості про черговість будівництва та пускові комплекси. На
підставі вихідних даних та схваленої при тристадійному проєктуваннгі попередньої стадії
розробляється документація стадіїї проєкт (П). Матеріали стадія (П) проєктувальником у повному
обсязі передаються Замовнику для проходження експертизи. Згідно П. 26 Завдання на
проєктування Виконавець сприяє позитивному проходженню експертизи. На підставі позитивного
експертного звіту Замовником затверджується проєкт стадіїї (П).
П.4.12 ДБН А2.2-14:2016 зі зміною №1 визначено, що розроблення науково-проєктної
документації може виконуватися за чергами та пусковими комплексами відповідно до
Реставраційного завдання та Завдання на проєктування. У цьому випадку документація на стадії
проєктування, що схвалюється (затверджується), розробляється в цілому на об’єкт з розподілами
за чергами та пусковими комплексами. Розроблення наступної стадії проєктування може
здійснюватися за кожною окремою чергою.
Вимоги про усунення порушення
Щодо даного питання є чітка позиція Міністерства економіки України , а також ДАСУ та АМКУ.
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Водночас, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про включення до тендерної документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та інформації про розмір, вид та умови надання такого забезпечення.
Разом з тим, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.
Тобто, ми повідомили про обмеження кола учасників. Вам вирішувати як діяти далі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000023 ● d33944bd3c394392b0cf09cf5675a8bc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 12:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №15-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.04.2024 №15-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-15-010215-a 15.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 11:58:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Розроблення науково-проєктної документації на об’єкт будівництва «Реставрація (ремонт реставраційний) будівлі Ратуші на площі Центральній, 1 в м. Чернівці з пристосуванням до сучасних умов використання та впровадженням заходів з енергоефективності (пам’ятка архітектури національного значення, охоронний №1738)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-010215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 14:13:01
Відповідь на зпит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Розроблення науково-проєктної документації на об’єкт будівництва «Реставрація (ремонт реставраційний) будівлі Ратуші на площі Центральній, 1 в м. Чернівці з пристосуванням до сучасних умов використання та впровадженням заходів з енергоефективності (пам’ятка архітектури національного значення, охоронний №1738)» (номер закупівлі - UA-2023-08-15-010215-a) повідомляємо про наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі завдання на проектування, керуючись вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
2. Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Згідно абзацу третього пункту 2 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 (зі змінами), адміністратор електронної системи закупівель (далі - адміністратор) - юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 07.04.2020 № 648 відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО».
Наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 25 від 20.10.2022 р. затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 (далі - Інструкція).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Інструкції замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі становила 1 499 247,00 грн, замовником прийнято рішення провести дану закупівлю з використанням електронної системи закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель.
Під час здійснення даної закупівлі замовником чітко дотримано умови, визначені адміністратором електронної системи закупівель, а також алгоритм, передбачений функціоналом авторизованого електронного майданчика https://zakupivli.pro/ (посилання на перегляд інструкції для проведення такого роду закупівель додається: https://blog.zakupivli.pro/yak-provesti-sproshhenu-zakupivlyu/).
Враховуючи наведене вище повідомляємо, що замовником не застосовувалась спрощена закупівля в розумінні Закону, а здійснювалась закупівля відповідно до умов, визначених наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 25 від 20.10.2022 р.
3. Додаткову угоду № 3 до договору від 11.09.2023 № 471 щодо продовження строку виконання робіт укладено на підставі відповідного листа виконавця (скан-копія додається).
Додаток: на 1 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гліган Віталій Степанович |
1 498 532,00
UAH з ПДВ
|
1 498 532,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гліган Віталій Степанович #2815216519 |
Переможець |
1 498 532,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 08:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2023 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 11:36
|
ДД 4 - НПД на реставрацію Ратуші.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 09:17
|
ДД 3 - НПД на реставрацію Ратуші.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:32
|
ДД 2 - ПКД - реставрація Ратуші.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 16:23
|
ДД 1 - НПД - Ратуша.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 14:54
|
НПД - Ратуша.pdf | укладений |
11 вересня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 20.11.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжено до 01.06.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |