Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дрогобицька міська дитяча лікарня" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23973372 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,11 |
Контактна особа: |
Сосяк Марія Романівна +380324413427 dmdl2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:11 |
Очікувана вартість: | 3 047 901,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 239,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 14:56 |
Перелік змін.docx | |
02 березня 2021 14:56 |
Тендерна_документацiя 02.03..docx | |
02 березня 2021 14:56 |
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii 02.03..doc | |
02 березня 2021 14:56 |
Додаток___1_пропозицiя.docx | |
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток___5_Проект_договору (1).docx | |
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17 (1).docx | |
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя (1).docx |
02 березня 2021 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 14:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 березня 2021 14:56 |
Тендерна_документацiя 02.03..docx
|
|||
02 березня 2021 14:56 |
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii 02.03..doc
|
|||
02 березня 2021 14:56 |
Додаток___1_пропозицiя.docx
|
|||
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток___5_Проект_договору (1).docx
|
|||
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17 (1).docx
|
|||
18 лютого 2021 19:10 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, в тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та обсяг робіт. В складі тендерної документації, а саме в Додатку № 3 «Технічна специфікація» міститься повний перелік та обсяг робіт, згідно предмета закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, вимога в частині надання планів, креслень малюнків не є обов’язковою вимогою п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, в тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та обсяг робіт. В складі тендерної документації, а саме в Додатку № 3 «Технічна специфікація» міститься повний перелік та обсяг робіт, згідно предмета закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, вимога в частині надання планів, креслень малюнків не є обов’язковою вимогою п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, повідомляємо, згідно умовами тендерної документації для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції, учасники в праві відвідати будівельний майданчик і прилеглу територію, у разі, якщо учасник прийме таке рішення, витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000045 ● 2d0fbac7cddd4caea7005fd7c9e93123
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 № 281
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-18-006919-a, 18.02.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-18-006919-a від 14.05.2021, проведеного Західним офісом Держаудитслужби повідомляємо наступне. Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Дрогобицька міська дитяча лікарня" Дрогобицької міської ради проводила закупівлю, предмет якої роботи «Реконструкція вентиляційної системи двоповерхового корпусу КНП «Дрогобицька міська дитяча лікарня» «ДМР» за адресою вул. Шептицького,11, Львівської області), ідентифікатор UA-2021-02-18-006919-a. 1.Щодо не підтвердження учасником вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації, в частині наявного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) слід зазначити, що згідно розділу № 3 Додатку № 2 Тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» для підтвердження, зазначеної в довідці про аналогічний досвід інформації, учасник повинен надати: скановані з оригіналу копії (не менше одного) аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт, в даному випадку це і є саме реконструкція, незалежно від форми власності та джерел фінансування, та/або 2019 роках та/або 2020 роках. Отже, згідно визначення Державних будівельних норм України ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво (далі ДБН) Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, яка передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг. Слід також зазначити, що згідно п. 27 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Доречно зауважити, що згідно тендерної документації Замовником не ставились вимоги в частині виконання реконструкції саме вентиляційної системи із аналогічним переліком робіт, а враховувався саме характер робіт, що в даному випадку є «реконструкцією». Оскільки, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛІО» у складі тендерної пропозиції надано договір підряду № 01/10/07/19 від 10.07.2019 «Реконструкція існуючих приміщень ТОВ «Львівська ізоляційна компанія» під компакт-завод по вул. Зеленій, 301 у м. Львові», характер робіт яких саме реконструкція, а тому під час перевірки та розгляду на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, замовником встановлено, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛІО» виконано вимоги тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підстав для відхилення ТОВ «ГАЛІО» відповідно до ст. 31 Закону не було. 2. Щодо гарантійного строку на виконані роботи згідно підписаного договору слід зазначити. Під час складання проектів тендерної документації щодо закупівлі «Реконструкція вентиляційної системи двоповерхового корпусу КНП «Дрогобицька міська дитяча лікарня» «ДМР» за адресою вул. Шептицького,11, Львівської області), зокрема проекту договору, передбаченого Додатком № 5 тендерної документації, Замовником допущено технічну (механічну) помилку та зазначено гарантійний термін в п. 10.4. проекту договору «Гарантійний строк на виконані Роботи за даним Договором становить 1 (один) рік з моменту прийняття Роботи Замовником». Крім цього, слід зазначити, що відповідно до ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації проект договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 5 до даної документації. Скан-копія заповненого зі сторони учасника проекту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності), а тому підписання та подання проекту договору з іншими відомостями, зокрема зазначення гарантійного терміну, в подальшому розцінувалося б як не відповідність вимогам тендерної документації. Окрім цього, слід звернути увагу, що згідно змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЛІО» замовником враховано інформацію, зазначену в гарантійних листах № 57 від 03.03.2021 та № 66 від 04.03.2021, а саме що гарантійний строк експлуатації об’єкта становитиме не менше 10 років, а тому, враховуючи вищенаведене, Замовник прийняв рішення про визначення ТОВ «ГАЛІО» переможцем, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною та відповідала вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У зв’язку із тим, що після проведеного аукціону та розкриття пропозицій в Замовника не було можливості внести зміни до тендерної документації та усунути технічну (механічну) помилку, допущену при складанні проектів тендерної документації, в подальшому прийнято рішення про підписання договору підряду, а на підставі ч. 5 ст. 41 Закону внести зміни до договору підряду та привести у відповідність підписаний договір № 46 від 30.03.2021, в результаті чого усунуто порушення в частині, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону. Окрім цього, слід звернути увагу, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону. Відповідно до п. 5. Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; { Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 } джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Слід зауважити, що гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) є істотною умовою договору підряду, тому виходячи із змісту ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником прийнято рішення внести зміни до договору після його підписання. А відтак повідомляємо, що замовником усунуто вказані у висновку порушення, а щодо інших зауважень надаємо пояснення та повідомляємо, що нами не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути. принагідно повідомляємо, що під час формування вимог тендерної документації та проведення торгів у майбутньому будемо більш уважно ставитись до виконання покладених обов’язків на Замовника щодо здійснення закупівель.
2021-05-20 16:25:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" |
2 878 314,49
UAH з ПДВ
|
2 878 314,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
2 956 464,00
UAH з ПДВ
|
2 956 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" |
3 047 901,20
UAH з ПДВ
|
3 047 901,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" #35620697 |
Переможець |
2 878 314,49
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:41
|
Додат. угода 4.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 15:44
|
графік викокання робіт.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:04
|
Додат. угода 3.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 16:23
|
графік робіт.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 16:02
|
додат. угода 2.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 15:37
|
ГРАФІК.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2021 15:31
|
ДОДУГ1.PDF | зміни до договору |
07 квітня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 11:13
|
Договір.PDF | укладений |
31 березня 2021 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі в частині викладення в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |