Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТ |
Код ЄДРПОУ: | 03365860 |
Вебсайт: | http://www.kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Площа Перемоги, буд. 2 |
Контактна особа: |
Єзерська Ірина Сергіївна 380536634052 _yezerska_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 13:28 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 13:28 |
Очікувана вартість: | 7 449 885,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 249,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 195 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 08:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 08:53 |
Тендерна документація.docx | |
24 травня 2023 08:53 |
Додаток 3 Договір.docx | |
24 травня 2023 08:53 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
24 травня 2023 08:53 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерною документацією не вимагається подання учасником договірної ціни з локальними кошторисами, відомостями ресурсів та інших розрахунків на етапі подання тендерної пропозиції.
Договірна ціна з локальними кошторисами, відомостями ресурсів та іншими розрахунками подаються Замовнику на погодження Переможцем перед укладанням договору про закупівлю з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-27-000022 ● 9c8c0d6697184596a09c45975d014650
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 64-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.06.2023 № 64-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-24-000537-a, 24.05.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 15:45:35
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 7449885,60 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-000537-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- пояснити наступне: згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 1 тендерної документації) учасник надає довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорта) або договір оренди, лізингу, надання послуг тощо).
Учасник ФОП ШИЛІН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі своєї пропозиції надає: «довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах», а саме «техніки, яку планується орендувати», в якій зазначено 13 пунктів. Натомість на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном надає документи тільки по 7 пунктах (кран переносний, вантажопідйомність 1т; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т КС3579; автонавантажувач вантажопідйомність 2т; підіймач будівельний, вантажопідйомність 0.5 т; бетонозмішувач примусової дії пересувний, місткість 250л; розчинозмішувач пересувний, місткість 150л; перевезення сміття до 20 км, без завантаження), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Також згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 1 тендерної документації) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Натомість ФОП ШИЛІН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ даної довідки в складі своєї тендерної пропозиції не надано.
З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 14:51:40
Відповідь на запит Державної аудиторської служби від 03.07.2023 щодо процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями): «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці»
У відповідь на запит про надання пояснення від 03.07.2023, надісланий Державною аудиторською службою України через електронну систему закупівель, Департамент житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє наступне.
1. Відповідно до п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На офіційному вебпорталі Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету в розділі Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області оприлюднена інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в цьому ж файлі зазначено розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі. Окремо завантажено посилання на рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, яким перерозподілено бюджетні асигнування на реконструкцію житлового фонду.
З вказаною публікацією можливо ознайомитися за посиланням: https://kremen.gov.ua/index.php?view=single-str&dep-id=68&page_id=1613.
2. Тендерною документацією, в Додатку 1, встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» на підтвердження якого учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорта) або договір оренди, лізингу, надання послуг тощо).
ФОП Шилін П.О. у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленому критерію надав наступні файли:
- «Xerox Scan_01052023182124» на 3 сторінці якого міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах;
- «Xerox Scan_29042023144547» Договір надання послуг оренди від 01.03.2021 № 01/03.
Необхідно зазначити, що тендерною документацією не вимагається надання підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном на всі зазначені учасниками в довідці машини, механізми та інструменти.
Зокрема, звертаємо увагу, що у постанові Верховного суду України від 15.09.2022 № 200/6861/21 зазначено: «…виявлення вказаного порушення, тобто відсутність підтвердних документів на транспортні засоби, на яку відповідач вказує як порушення тендерної документації, є надмірним формалізмом. Вочевидь зрозумілим є те, що вказана вимога тендерної документації покликана на підтвердження учасником торгів наявності в нього матеріально-технічної бази, яка дає можливість виконати зобов`язання перед замовником торгів у випадку перемоги. І в межах конкретного завдання є машини/механізми, без наявності яких неможливо його виконати.».
До того ж, під час узгодження договірної ціни, до укладення договору про закупівлю, переможцем було підтверджено наявність усієї матеріально-технічної бази та обладнання, що зазначена у довідці. Переможцем буда надана відповідна додаткова угода від 12.08.2022 № 1 до Договору від 01.03.2021 № 01/03 (сканована копія додається).
3. Тендерною документацією, Додатком 1, встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності встановленому критерію надав наступні документи:
- «Xerox Scan_29042023145353» Договір на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція шиферної покрівлі житлового будинку № 35 по вул. Івана Приходька в м. Кременчуці» від 08.06.2018 № 15-Р;
- «Xerox Scan_29042023145433» Додаткова угода від 08.11.2018 № 1 до договору № 15-Р;
- «1682770636282566» акт виконаних робіт на виконання аналогічного договору (робіт) до Договору № 15-Р;
- «1682770634154881» Договір на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 10 по вул. Академіка Маслова в м. Кременчуці» від 02.07.2018 № 20-Р;
- «Xerox Scan_01052023182201» Додаткова угода від 22.11.2018 № 1 до договору № 20-Р;
- «Xerox Scan_29042023150823(1)» Додаткова угода від 21.12.2018 № 2 до договору № 20-Р;
- «Xerox Scan_29042023145221» акт виконаних робіт на виконання аналогічного договору (робіт) до Договору № 20-Р;
- «Xerox Scan_29042023145311» акт виконаних робіт на виконання аналогічного договору (робіт) до Договору № 20-Р.
Надання вищевказаних документів за своєю суттю і є підтвердженням виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, що вимагається тендерною документацією. Сама ж довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не дає підстав замовнику впевнитися в тому, що учасник процедури закупівлі має досвід успішного виконання аналогічних робіт.
Ненадання вищевказаної довідки не створює ніяких правових наслідків юридичного характеру, оскільки основним у даному випадку є саме надання сканованих копій з оригіналів у кольоровому вигляді договору (разом з усіма додатковими угодами) та копій документів, підтверджуючих повне виконання аналогічного договору, а саме: акта (актів) виконаних робіт на виконання аналогічного договору (робіт).
Окремо необхідно зауважити, що надмірно формальне, бюрократичне застосування правових норм й вчинення дій, що мають юридичне значення (правовий пуризм) обмежує реалізацію дискреційних повноважень суб'єктів правозастосування не допускаючи відступ від правових приписів та у свою чергу може спричинити скасування правильного по суті рішення.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що неточності в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі – ФОП Шиліна П.О. не впливають на зміст тендерної пропозиції, не нівелюють технічний потенціал або конкурентоспроможність учасника та їх можна вважати формальними, а тому відсутні законні підстави стверджувати, що така тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а отже у Замовника відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції був дотриманий принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
27.06.2023 року Управлінням Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Полтавській області розпочато моніторинг процедури закупівлі «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці». Уповноваженою особою за проведення закупівлі: «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» була Єзерська Ірина Сергіївна, головний спеціаліст-юрист відділу з правових питань Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та яка приймала рішення щодо відхилення/невідхилення тендерних пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі складено та підписано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-24-000537-a, затверджений начальником управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Полтавській області Салогуб Іриною Іванівною від 21.07.2023 року. Не погодившись з вищезазначеним висновком Департаментом ЖКГ подано позовну заяву до суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-24-000537-a, затверджений начальником управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Полтавській області Салогуб Іриною Іванівною від 21.07.2023 року та ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 23.08.2023 відкрито провадження по справі № 440/11095/23. 15.11.2023 Полтавським окружним адміністративним судом було відмовлено у задоволенні позову Департаменту ЖКГ та оголошено вступну і резолютивну частину рішення. Повний текст рішення станом на 24.11.2023 Департаменту ще не надіслано та рішення не набрало законної сили. Проте, Департамент ЖКГ, до набрання рішення законної сили, здійснив заходи щодо виконання зобов’язань, зазначених у висновку: «…здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення». Одним із заходів щодо недопущення порушення у подальшому було проходження 26 жовтня 2023 року Єзерською І.С., уповноваженою особою за проведення закупівлі «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» (далі – Уповноважена особа), курсу навчання «Закупівлі робіт та послуг з капітального ремонту та будівництва: від теорії до практики» за навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель, про що видано відповідний сертифікат за № 19973 ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі». Щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності, то у чіткій відповідності до вимог ст. 149 КЗпП України до застосування дисциплінарного стягнення були отриманні письмові пояснення від Уповноваженої особи. Зокрема, у ст. 149 КЗпП України зазначено, що при обранні виду стягнення роботодавець повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. За період роботи у Департаменті ЖКГ Єзерська І.С. зарекомендувала себе з позитивного боку як добросовісний, старанний, дисциплінований відповідальний працівник, має добре розвинені комунікативні здібності, цілеспрямована і постійно підвищує професійний рівень, аналізує результати своєї роботи та жодного разу не притягувалася до дисциплінарної, адміністративної відповідальності. Ст. 148 КЗпП України встановлено, що дисциплінарне стягнення застосовується роботодавцем безпосередньо за виявленням проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не рахуючи часу звільнення працівника від роботи у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці. Факт встановлення працівника та фіксація виявлених порушень зафіксована у висновку управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-24-000537-a від 21.07.2023, а отже саме з цієї дати починається відлік часу, протягом якого можливо застосувати дисциплінарне стягнення. Станом на 24.11.2023 вже сплинув місячний термін для застосування дисциплінарного стягнення, що унеможливлює винесення догани у зв’язку з пропущенням строків, встановлених ст. 148 КЗпП України. При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом постійного ознайомлення зі статтями журналу «Радник у сфері публічних закупівель».
2023-11-24 09:52:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Департамент ЖКГ не погоджується з висновком управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Полтавській області та відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звернувся до Полтавського акружного адміністративного суду з позовоною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці». |
Дата публікації: | 27 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 440/11095/23 |
Дата відкриття провадження: | 23 серпня 2023 |
Документи:
29 серпня 2023 09:49
|
Електронний підпис |
27 липня 2023 10:48
|
Електронний підпис |
27 липня 2023 10:47
|
Електронний підпис |
27 липня 2023 10:46
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУДОВА" |
5 872 123,20
UAH з ПДВ
|
5 872 123,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛІН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
6 154 337,72
UAH з ПДВ
|
6 117 088,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУДОВА" #32079092 |
Відхилено |
5 872 123,20
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 14:50
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИЛІН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2817504150 |
Переможець |
6 117 088,29
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:47
|
Протокол ДУ 4.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:47
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:46
|
Протокол ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:46
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 08:57
|
Протокол ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 08:56
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:21
|
Протокол ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:20
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 16:33
|
Договір № 5.pdf | укладений |
20 червня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі додаткової угоди від 27.12.2023 № 1 до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» (далі - Договір), листа фізичної особи-підприємця Шиліна П.О. від 20.12.2023 № 20/12 зазначаю наступне. У зв’язку з виникненням об’єктивних причин, через які Підрядник не зміг виконати весь обсяг робіт до кінця 2023 року та з урахуванням фактичного фінансування Департаменту ЖКГ, з метою приведення сум договору у відповідність до сум на які Підрядник виконав роботи у 2023 році, Сторони дійшли згоди зменшити бюджетні асигнування на 2023 рік. Однією з підстав внесення змін до Договору стало те, що Департамент ЖКГ не в повному обсязі зміг розрахуватися з Підрядником за виконані у 2023 році роботи. На підставі вищевикладеного, виникла необхідність внести зміни до Договору шляхом укладення додаткової угоди від 27.12.2023 № 1 до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці». Тому, уповноважена особа вирішила внести зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці», який був укладений відповідно до Постанови. У зв’язку з тим, що електронний майданчик smarttender.biz функціонально не дає зазначити іншу причину та зобов'язує обрати одну із вичерпного переліку, передбаченого п. 19 Постанови, обрати причину, яка найбільш підходить, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі листа фізичної особи-підприємця Шиліна П.О. від 20.12.2023 № 20/12, від 04.07.2023 № 04/07, від 04.10.2023 № 04/10, листа ФОП Яцини Я.О. від 05.09.2023, довідки про стан метеорологічних показників, наданої комунальним підприємством «Науковий центр еколого-соціальних досліджень» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 22.12.2023 № 02-01-313/23, інформації про кількість та тривалість повітряних тривог на території Кременчуцької міської територіальної громади зазначаю наступне. У вказаному вище листі від 20.12.2023 № 20/12 Підрядник звернувся з проханням перенести терміни виконання робіт по договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» у зв’язку з низкою причин, які безпосередньо впливають на терміни їх виконання, а саме: - через воєнний стан в Україні (повітряні тривоги), який регулює режим роботи підприємств, що постачають будівельні матеріали та працівників, які виконують будівельні роботи і які повинні виконувати заходи відповідного реагування в цей час для запобігання нараження на небезпеку; - несприятливі погодні умови, які впливають на терміни дотримання технологічних процесів при виконані робіт з улаштування поясів під улаштування основи покрівлі та улаштування залізобетонних підпірних опор для рівномірного розподілу навантаження на стіни; - вжиття додаткових заходів та зупинка будівельних робіт для запобігання руйнування зовнішніх стін і затопленню житлових приміщень в період несприятливих погодних умов; - залучення до виконання край важливих відновлювальних робіт на житлових будинках (інфраструктури) у зв’язку з агресивними діями росії на території нашого міста; - затримка термінів постачання заводом виробником конструкцій покрівлі із профнастилу та її комплектуючих. Разом з цим, ФОП Шилін П.О. листом від 04.07.2023 № 04/07 повідомив про наявність дерев, які не дають можливість техніці під’їхати до об’єкта для виконання робіт з демонтажу, які необхідно виконати в першу чергу. Тому, до моменту усунення зазначеної перешкоди, Підрядник не міг почати виконувати роботи. Підтвердженням несприятливих погодних умов, що стали однією з причин перенесення стоків виконання робіт, є довідка про стан метеорологічних показників комунального підприємства «Науковий центр еколого-соціальних досліджень» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 22.12.2023 № 02-01-313/23 в якій зазначено, що з серпня по грудень були опади у вигляді дощу, грози, сильних поривів вітру та снігу, які тривали 40 днів. Підрядник не міг виконувати роботи під час вищевказаних погодних умов, тому такі роботи зупинялися, а місце виконання робіт належним чином закривалося з метою запобігання промокання та затоплення житлових приміщень на верхніх поверхах будинку. Крім цього необхідно зазначити, що відповідно до п. 3.1.1.4 ДБН В.2.6-98:2009 «Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення» у певних випадках (наприклад, попереднє напруження) доцільно визначати міцність бетону на стиск у віці до або після 28 діб на основі випробування зразків, що зберігались в умовах, відмінних від визначених згідно з ДСТУ БВ.2.7-124. Згідно з п. 3.1.3.1 ДБН В.2.6-98:2009 «Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення» у ряді випадків необхідно враховувати вилив усадки та повзучості бетону, який залежить від вологості навколишнього середовища, розмірів елемента і складу бетону, тривалості та величини навантаження. На повзучість також впливає вік бетону в момент прикладання навантаження. Листом від 05.09.2023 № 05/09 головним інженером проекту було звернуто увагу на технологію виконання робіт з розпалубки конструкції монолітного поясу, а саме: такі роботи можуть виконуватися за умови набуття бетоном міцності не менше 1,5 МПа, а орієнтовний термін набуття міцності складає 7-14 діб. Відповідно до п. 5.4 ДСТУ-Н Б В.2.6-203:2015 «Настанова з виконання робіт при виготовленні та монтажі будівельних конструкцій» у початковий період твердіння бетон необхідно захищати від попадання атмосферних опадів або втрат вологи, в подальшому підтримувати режим температурної вологості із створенням умов, що забезпечують наростання його міцності. Заходи щодо догляду за бетоном, порядок і терміни їх проведення, контроль за їх виконанням і терміни розпалубки конструкцій повинні встановлюватися ПВР. Рух людей по забетонованих конструкціях і встановлення опалубки вищерозміщених конструкцій допускається після досягнення бетоном міцності не менше ніж 1,5 МПа. Враховуючи рекомендації головного інженеру проекту, Підрядник витримав встановлений термін, що також стало причиною затримки виконання робіт. До того ж, у зв’язку з тим, що об’єкт на якому виконувалися роботи знаходиться неподалік від місць попередніх влучань, Підрядник вживав заходи направлені для забезпечення безпеки життя працівників під час повітряних тривог, чим забезпечував виконання вимог законодавства з охорони праці. Тривалість повітряних тривог, які лунали під час виконання робіт, склала 135 годин. Також, необхідно зазначити, що працівникам підрядника необхідний був час для того, щоб дістатися до укриття та вжити заходів для призупинення виконання робіт. У зв'язку з військовою агресією росії проти України 22.09.2023 м. Кременчук зазнало ракетних ударів, внаслідок яких було пошкоджено житловий фонд, зокрема, покрівлі житлових будинків №№ 1, 3 по вул. Гоголя у м. Кременчуці. ФОП Шилін П.О. листом від 04.10.2023 № 04/10 повідомив, що працівники, які виконують роботи за договором від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» будуть залучені до виконання термінових, невідкладних робіт для ліквідації наслідків ракетного удару. У зв’язку з цим, роботи за договором від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» були тимчасово призупинені до моменту закінчення робіт з ліквідації наслідків ракетного удару. Однією з підстав внесення змін до Договору стало те, що Департамент ЖКГ не в повному обсязі зміг розрахуватися з Підрядником за виконані у 2023 році роботи. Сукупність всіх перелічених фактів не дали змоги Підряднику завершити виконання робіт до кінця 2023 року. Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність внести зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці». У зв'язку з цим, уповноважена особа вирішила внести зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці», який був укладений відповідно до Постанови із зазначенням причини: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оприлюднити зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» на вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель. Оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з початком нового бюджетного періоду та враховуючи наявність бюджетних асигнувань у 2024 році, Сторони дійшли згоди викласти п. 2.1. договору від 19.06.2023 № 5 «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» у наступній редакції: «2.1. Вартість робіт, вказаних в п. 1.1. цього Договору, складає 6 117 088,29 грн (шість мільйонів сто сімнадцять тисяч вісімдесят вісім гривень двадцять дев’ять копійок) без ПДВ. Бюджетні асигнування на 2023 рік – 2 003 762,21 грн без ПДВ. Бюджетні асигнування на 2024 рік – 4 113 326,08 грн без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі додаткової угоди від 23.04.2024 № 4 до договору від 19.06.2023 № 5 «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» (далі - Договір), службової записки начальника відділу з технічних питань управління комунального господарства Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Фєдотової А.А. від 08.04.2024 зазначаю наступне. У зв’язку коригуванням проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» та затвердженням експертного висновку виникла необхідність у зміні обсягів робіт та коригуванні договірної кошторисної документації по Договору, а саме: зменшити ціни договору шляхом укладення додаткової угоди від 23.04.2024 № 4 до договору від 19.06.2023 № 5 «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці». Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова), уповноважена особа вирішила: 1. Внести зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці», який був укладений відповідно до Постанови, із зазначенням причини, передбаченої п. 19 Постанови, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 2. Оприлюднити зміни до договору від 19.06.2023 № 5 «Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція покрівлі житлового будинку № 5 по вул. Молодіжній в м. Кременчуці» на вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель. 3. Оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |