Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна КУЛЕШИНА +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 10 727 487,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 637,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) -бюджетні призначення 9728683,00грн., Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) - бюджетні призначення 998 804,00грн.
(1 штука – 4 м.пог.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: протягом 60 календарних днів з дати поставки Товару належної якості за умови своєчасного надходження коштів відповідного бюджетного призначення на рахунок Замовника. Замовник має право на відстрочку платежу до 180 банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та отримання Замовником рахунку від Постачальника | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 10:43 |
ПР №45 від 07.03.24 про внесення змін до ТД_огородження.docx | |
07 березня 2024 10:37 |
ДОДАТОК 2. технічне завдання.docx | |
07 березня 2024 10:33 |
Тендерна документація_Огородження_зі змінами.docx | |
07 березня 2024 10:28 |
Перелік змін.docx | |
04 березня 2024 16:14 |
Обгрунтування очікуваної вартості.PDF | |
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 4 тендерна пропозиція.doc | |
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 3 проєкт Договору.doc | |
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії,вимоги.docx |
07 березня 2024 10:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 10:43 |
ПР №45 від 07.03.24 про внесення змін до ТД_огородження.docx
|
|||
07 березня 2024 10:37 |
ДОДАТОК 2. технічне завдання.docx
|
|||
07 березня 2024 10:33 |
Тендерна документація_Огородження_зі змінами.docx
|
|||
07 березня 2024 10:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 березня 2024 16:14 |
Обгрунтування очікуваної вартості.PDF
|
|||
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 4 тендерна пропозиція.doc
|
|||
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 3 проєкт Договору.doc
|
|||
04 березня 2024 16:14 |
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії,вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вказана вимога може бути виконана лише тими учасниками, які є виробними продукції, що є предметом даної закупівлі. Учасники, які купують продукцію у виробників і пропонують її для участі у закупівлі, позбавлені можливості виконати вищезазначену вимогу, оскільки жодним нормативно-правовим актом, у тому числі і Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку виробника продукції надавати на вимогу клієнтів (покупців продукції) документи, які стосуються внутрішніх бізнес процесів виробника, у тому числі його трудових відносин з працівниками. Таким чином Замовник даної закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників до кількох загальновідомих виробників продукції, чим прямо порушує права та принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу, в противному разі ми будем вимушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ.
Користуючись наданим законодавцем правом, замовник з метою отримання товару у зазначені строки, належної якості та з прозорою історією походження прийняв рішення встановити такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; (п.1Додатку 1)
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (п.2 Додатку 1)
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 Додатку 1).
Звертаємо вашу увагу, що п.п.2.2 та п.п. 2.3 п.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо наявності саме на підприємстві виробника зварювальників відповідної кваліфікації згідно ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або EN ISO 9606-1:2017), а не в учасника процедури закупівлі.
Замовник не обмежує право участі в закупівлі учасників. Учасник, що купує продукцію – представляє інтереси виробника, отримує дозвіл виробника на участь в тендерах з його товаром, отримує дилерські угоди тощо, тому учасник має можливість отримати у виробника будь-який документ, що вимагається замовником в Додатку 1 до ТД. Потенційним учасником не доведено, що саме заважає йому отримати у виробника, у якого він купує продукцію, підтвердження про наявність зварювальників відповідної кваліфікації.
Враховуючи наведене, вважаємо, що потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги замовника, тому вимога залишаться без задоволення.
- декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо). Декларація повинна бути зареєстрована за місцем знаходження заводу-виробника та містити адресу виробничих потужностей, що співпадає з адресою виробничої бази зазначеної Учасником у довідці про виробничі бази. Декларація має бути з відміткою управління Держпраці та має містити дані про реєстрацію такої декларації в журналі обліку, а також містити інформацію, що було проведено добровільний аудит з охорони праці.
Вказана вимога може бути виконана лише тими учасниками, які є виробними продукції, що є предметом даної закупівлі. Учасники, які купують продукцію у виробників і пропонують її для участі у закупівлі, позбавлені можливості виконати вищезазначену вимогу, оскільки жодним нормативно-правовим актом, у тому числі і Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку виробника продукції надавати на вимогу клієнтів (покупців продукції) документи, п.п 1.2 п.2 додатку 1 до тендерної документації. Таким чином Замовник даної закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників до кількох загальновідомих виробників продукції, чим прямо порушує права та принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу, в противному разі ми будем вимушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ.
Користуючись наданим законодавцем правом, замовник з метою отримання товару у зазначені строки, належної якості та з прозорою історією походження прийняв рішення встановити такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; (п.1Додатку 1)
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (п.2 Додатку 1)
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 Додатку 1).
Вимога замовника в п.п 1.2 п.2 додатку 1 до тендерної документації щодо наявності у завода-виробника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо) обґрунтована нормами чинного законодавства, а саме.
Згідно з п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 № 1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону з урахуванням Особливостей №1178 на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (п.1Додатку 1до ТД) та характеру виконання умов Договору щодо поставки дорожнього огородження.
Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, так як учасники можуть надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо) заводу-виробника у якого купують товар. Учасник, що купує продукцію – представляє інтереси виробника, отримує дозвіл виробника на участь в тендерах з його товаром, отримує дилерські угоди тощо, тому учасник має можливість отримати у виробника будь-який документ, що вимагається замовником в Додатку 1 до ТД.
Потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання у завода-виробника декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ножиці, прес тощо) заводу-виробника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги замовника, тому вимога залишаться без задоволення.
Крім того, п.п. 1.3. містить вказівку на те, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин надається на підтвердження відповідності вимогам законодавства з питань захисту від недобросовісної конкуренції. Правові засади захисту суб'єктів господарювання і споживачів від недобросовісної конкуренції визначаються Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Вказаний Закон спрямований на встановлення, розвиток і забезпечення торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Так, відповідно до ЗУ Про захист від недобросовісної конкуренції» до недобросовісної конкуренції зокрема відносяться: неправомірне використання товару іншого виробника; копіювання зовнішнього вигляду товару; схилення постачальника до дискримінації покупця (замовника); підкуп працівника, посадової особи постачальника; підкуп працівника, посадової особи покупця (замовника); неправомірне збирання та розголошення комерційної таємниці. Таким чином, наявність чи відсутність у учасника закупівлі дозволу на викиди виробником забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами жодним чином не пов’язане із недобросовісною конкуренцією. Більше того, встановлення Замовником вказаної вимоги у тендерній документації призводить до недобросовісної конкуренції між потенційними учасниками закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути порушення законодавства та виключити з тендерної документації п.п1.3.як незаконну та дискримінаційну вимогу, в противному разі ми будем вимушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ.
Користуючись наданим законодавцем правом, замовник з метою отримання товару у зазначені строки, належної якості та з прозорою історією походження прийняв рішення встановити такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; (п.1Додатку 1)
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (п.2 Додатку 1)
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.3 Додатку 1).
Вимога замовника в п.п 1.3 п.2 додатку 1 до тендерної документації щодо необхідності надання Учасником дозволу на викиди виробником забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підтвердження відповідності матеріально-технічної бази заводу-виробника вимогам законодавства з питань захисту від недобросовісної конкуренції є законною та необхідною для підтвердження виробництва продукції з додержанням виробником екологічних норм.
Автор вимоги вказує наступне: «Учасники, які купують продукцію у виробників і пропонують її для участі у закупівлі, позбавлені можливості виконати вищезазначену вимогу, оскільки виробники, які мають вказаний дозвіл, але при цьому бажають взяти участь у даному тендер, відмовлять у наданні декларації іншим потенційним учасникам закупівлі з метою позбавлення їх можливості прийняти участь у закупівлі»
Таким чином, відповідальність на неможливість прийняття участі у закупівлі потенційний учасник перекладає саме на виробника продукції, що є відносно логічним. Просимо це питання направляти саме виробникам, з якими у вас склалися партнерські відносини.
Враховуючи наведене, вважаємо, що потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги замовника, тому вимога залишаться без задоволення.
Відповідно до норм чинного законодавства технічні умови (далі - ТУ) - нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Розробка ТУ здійснюється за рішенням розробника і / або виробника або на вимогу замовника (споживача) при відсутності нормативної документації (ДСТУ, ГОСТ) на продукцію, що випускається. Вимоги до технічних, якісних та інших характеристик на товар, що є предметом даної закупівлі, регулюються чинними в Україні ДСТУ, зокрема ДСТУ Б В.2.3-12-2004, і Замовник, в свою чергу, вимагає від учасника надати сертифікат на відповідність пропонованого ним товару вимогам вказаного ДСТУ. Вимога замовника про надання технічних умов на товар обмежує коло потенційних учасників лише до суб’єктів, що є виробниками, і робить неможливою участь учасників, які не є виробниками, оскільки маючи намір прийняти участь у даній закупівлі виробники можуть відмовити потенційному учаснику-покупцю у наданні копії технічних умов, з метою позбавлення такого учасника можливості прийняти участь у закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки вимоги тендерної документації складені з порушенням норм чинного законодавства про публічні закупівлі.
На підставі вищезазначеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та прибрати з додатку 2 дискримінаційні вимоги, в противному разі ми будем вимушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ.
Вимоги замовника, наведені в п. 8 таблиці п.п. 1.6 п. І та п.п 2.4. п. ІІ додатку 2 до тендерної документації щодо необхідності надання учасником «Технічних умов виробника на продукцію (допускається завантаження виключно першої (титульної) сторінки Технічних умов на якій є печатки органу, який здійснив перевірку та реєстрацію даного документу» не суперечать законодавству України та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників в даній закупівлі. Замовник зацікавлений у придбанні якісних товарів, що мають прозору історію походження, зі сплатою всіх належних податків та рівних умов конкуренції згідно чинного законодавства.
Автор вимоги зазначає,що « Вимога замовника про надання технічних умов на товар обмежує коло потенційних учасників лише до суб’єктів, що є виробниками, і робить неможливою участь учасників, які не є виробниками, оскільки маючи намір прийняти участь у даній закупівлі виробники можуть відмовити потенційному учаснику-покупцю у наданні копії технічних умов, з метою позбавлення такого учасника можливості прийняти участь у закупівлі», тобто, відповідальність на неможливість прийняття участі у закупівлі потенційний учасник перекладає саме на виробника продукції, що є відносно логічним. Просимо це питання направляти саме виробникам, з якими у вас склалися партнерські відносини. Учасник, що купує продукцію – представляє інтереси виробника, отримує дозвіл виробника на участь в тендерах з його товаром, отримує дилерські угоди тощо, тому учасник має можливість отримати у виробника документ, що вимагається замовником в Додатку 2 до ТД
Враховуючи наведене, вважаємо, що потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання даної вимоги замовника, тому вимога залишаться без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000015 ● 1aa309ad4b7249c58dc7cf013dd00a34
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 13:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 14-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.04.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.04.2024 №14-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-04-010394-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 10:46:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) та Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-010394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо підтвердження наявності на підприємстві виробника зварювальників відповідної кваліфікації згідно ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або EN ISO 9606-1:2017) та надати сертифікати, що підтверджують кваліфікацію зварювальників.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі відповідно до зварювальника Стадніченко Віктора Анатолійовича, який вказаний в довідці про наявних працівників (документ «04 РЛ Довідка про наявних працівників.pdf»).
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління. У разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 13:26:58
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 23.04.2024.
1.Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
2.Відповідь стосовно сертифікації, що підтверджує кваліфікацію зварювальників. 3.Відповідь щодо надання учасником сертифікату на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018.
Детальне пояснення та документи завантажено окремими файлами.
- Пояснення на запит Держаудитслужби Південного офісу.PDF
- Пояснення на запит Держаудитслужби Півд.оф..docx
- 1.Обгрунтування очікуваної вартості.PDF
- 2.04 РЛ Довідка про наявних працівників.pdf
- 3.24 РЛ Накази зварювальники.pdf
- 4.23 РЛ Сертифікати зварювальники з перекладом.pdf
- 5.21 РЛ Сертифікат ISO з підтвердженням 09.2023.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-29 11:06:16
Неможливо наложити КЕП
З моменту розміщення пояснення на майданчику відсутня можливість наложити електронний підпис. Технічний збій вирішую з майданчиком Зробила відео .
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-29 11:06:17
Неможливо наложити КЕП
З моменту розміщення пояснення на майданчику відсутня можливість наложити електронний підпис. Технічний збій вирішую з майданчиком Зробила відео .
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
10 104 660,00
UAH з ПДВ
|
10 104 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Переможець |
10 104 660,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 13:08
|
Договір №106ПР від 21.03.24.PDF | укладений |
21 березня 2024 13:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) | 1626 | штуки |
5 610,00
UAH з ПДВ
|
Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) (1 штука – 4 м.пог.) | 84 | штуки |
11 700,00
UAH з ПДВ
|