Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21928775 |
Місцезнаходження: | 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Миру 51-а |
Контактна особа: |
Хмара Тетяна Анатоліївна +380567259590 kzo_szsh_147@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 572 764,48 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 863,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису акту виконаних послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 120 календарних днів (у разі виробничої необхідності). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 17:21 |
Тендерна документацiя.docx | |
23 грудня 2020 17:21 |
Додаток 5.1 - Орieнтовне меню (1-4 кл.).xlsx | |
23 грудня 2020 17:21 |
Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx | |
23 грудня 2020 17:21 |
Додаток 5.3 - Орieнтовне меню (ГПД-100).xlsx | |
23 грудня 2020 17:21 |
Додаток 5.2 - Орieнтовне меню (5-11 кл.).xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-18-000005 ● c3541f5446604ec5a450a2dfa9c398e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 12:44 |
22.01.2021 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-12-23-003913-a
23.12.2020 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 ім.Вячеслава Чорновола" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 21928775) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-27 17:03:17
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2020-12-23-003913-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування очікуваною вартістю 2 572 764,48 грн, яку проведено Комунальним закладом освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола» Дніпровської міської ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником до Орієнтовного меню на 2021 рік включені сосиски відварні, вихід 40 г. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31 грудня 2021. Відповідно до Додатку 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 353), продукт «Ковбаса варена» може бути лише продуктом – замінником м’яса (яловичина, свинина нежирна) за енергоцінністю, а отже не основним продуктом харчування. При цьому, відповідно до Додатку 10 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394 з 01 січня 2021 року під забороною м'ясні продукти промислового виробництва — ковбаси, сосиски.
Отже, Тендерна документація суперечать вимогам нормативно – законодавчих актів, про які зазначено вище. З приводу вказаного просимо надати пояснення.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-29 10:12:33
Пояснення з власної ініціативи
З приводу Вашого запиту надаємо пояснення: Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола" Дніпровської міської ради було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги по предмету ДК 021:2015 – код 55320000-9 - Послуги з організації харчування; (Послуги з харчування для комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола" Дніпровської міської ради) за ідентифікатором UA-2020-12-23-003913-a. Процедура закупівлі була оголошена 23 грудня 2020 року. На цей момент наказ Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 ще не набрав чинності. Саме тому, Замовником разом з Тендерною документацією було оголошено Орієнтовне меню розроблено згідно вимогам нормативно – законодавчих актів чинних на момент оголошення процедури закупівлі. Враховуючи набрання чинності наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 з 01 січня 2021 року, сторони за Договором про закупівлю вирішили внести зміни в Договір та додати Додаток №2 до Договору, а саме Орієнтовне меню розроблене у відповідності до чинних нормативно – законодавчих актів. Відповідні зміни в повній мірі відповідають пункту 3 частини 5 статті 41 Закону: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода додається.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок державної аудиторської служби України східного офісу за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-12-23-003913-a
2021-02-19 10:53:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" |
2 572 764,48
UAH
|
2 559 900,66
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
2 560 180,95
UAH
|
2 560 180,95
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" #21904823 |
Відхилено |
2 559 900,66
UAH
|
13 січня 2021 12:31
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
2 560 180,95
UAH
|
13 січня 2021 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:35
|
CCI29122021_0008.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:23
|
CCI29122021_0007.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 10:44
|
Додаткова угода 1 від 27.01.2021 року.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 11:31
|
Договір 1 від 25.01.2021 року | укладений |
26 січня 2021 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи набрання чинності наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 з 01 січня 2021 року, сторони за Договором про закупівлю вирішили внести зміни в Договір та додати Додаток №2 до Договору, а саме Орієнтовне меню розроблене у відповідності до діючих нормативно – законодавчих актів. Відповідні зміни в повній мірі відповідають пункту 3 частини 5 статті 41 Закону: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додаткова угода додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |