Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the T-24-15 highway Talne-Kamyaneche-Nerubayka-Golovanivsk-Blagoveshchenske on the section of km 46 + 210-km 68 + 000 (separate sections)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
ZAPOROZHETS VIKTORIIA ANATOLIIVNA 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 301 774 064,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 508 870,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3017740 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 15:48 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 301 774 065 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 508 870 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське
на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)
Talne-Kamyaneche-Nerubayka-Golovanivsk-Blagoveshchenske
on the section of km 46 + 210-km 68 + 000 (separate sections)
Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське
на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)
Talne-Kamyaneche-Nerubayka-Golovanivsk-Blagoveshchenske
on the section of km 46 + 210-km 68 + 000 (separate sections)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 14:35 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (копія).docx | |
28 січня 2021 14:35 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Нова реданція 1).docx | |
28 січня 2021 14:34 |
Додаток 7 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Проект договору) (Нова редакція 1).docx | |
28 січня 2021 14:34 |
Додаток 8 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 ТЗ (ННова редакція 1).rar | |
28 січня 2021 14:34 |
ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Нова редакція 1).doc | |
29 грудня 2020 15:49 |
ТД ПСР Т-24-15 46-68.doc |
28 січня 2021 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 14:35 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (копія).docx
|
|||
28 січня 2021 14:35 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Нова реданція 1).docx
|
|||
28 січня 2021 14:34 |
Додаток 7 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Проект договору) (Нова редакція 1).docx
|
|||
28 січня 2021 14:34 |
Додаток 8 до ТД ПСР Т-24-15 46-68 ТЗ (ННова редакція 1).rar
|
|||
28 січня 2021 14:34 |
ТД ПСР Т-24-15 46-68 (Нова редакція 1).doc
|
|||
29 грудня 2020 15:49 |
ТД ПСР Т-24-15 46-68.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у довідці, згідно вимог пункту 2.1. цього додатку копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, та/або діючих трудових договорів, та/або копії діючих цивільно-правових угод, або інших документів.
Додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці згідно вимог пункту 2.1. цього додатку, Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста
Замовник також не обмежує підтвердження досвіду роботи з ремонту штучних споруд, зокрема мостів, роботами у складі поточного середнього ремонту автомобільних доріг
Вимоги про усунення порушення
На Вимогу Замовника про усунення невідповідностей від 25.02.2021 р. учасником, у встановлений строк - до 15:58 26 лютого 2021 року, були надані всі необхідні документи для підтвердження нашої відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до Додатку №3 тендерної документації.
(Файл Наявність досвіду виконання аналогічного договору, завантажений в ЦБД- 26 лютого 2021 15:31 та Файл Лист пояснення щодо відповідності терміну на заміну довідки Вих 2606-6, завантажений в ЦБД - 26 лютого 2021 15:48)
Таким чином, FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI «ФЕРМАК ІНШААТ ТААХХЮТ АНОНІМ ШІРКЕТІ» (Турецька Республіка) - повністю виконав умови тендерної документації, однак наша тендерна пропозиція все одно була відхилена Замовником.
Враховуючи вищевикладене, FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI «ФЕРМАК ІНШААТ ТААХХЮТ АНОНІМ ШІРКЕТІ» (Турецька Республіка) вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI «ФЕРМАК ІНШААТ ТААХХЮТ АНОНІМ ШІРКЕТІ» (Турецька Республіка) умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2021 23:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000019 ● 3b013e1acc4a4073a93ffa34c8da95df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-29-004645-c 29.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-22 12:18:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з «поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-29-004645-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-22 16:37:08
Пояснення по закупівлі UA-2020-12-29-004645-с
Об’єкти поточного середнього ремонту автомобільних доріг, у тому числі: Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210 - км 68+000 (окремими ділянками) визначено Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до проектно-кошторисної документації після позитивного висновку експертної установи. Експертний звіт від 30 листопада 2020 року, відповідно до якого кошторисна вартість будівництва по зведеному кошторисному розрахунку склала 311 504,171 тис. гривень.
Очікувану вартість у 301 774,06 тис. грн. визначено відповідно до проектно-кошторисної документації та експертного звіту, за виключенням витрат замовника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-12 15:30:29
Звернення за роз'ясненнями
Державною аудиторською службою України 09 березня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі, поведеної Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області, за предметом закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками) UA-2020-12-29-004645-c.
У висновку зазначено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку з викладеним вище, Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області просить надати роз’яснення щодо зобов’язань, визначених у висновку, а саме: яких конкретно заходів необхідно здійснити замовнику щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, і які би свідчили про усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про державні закупівлі", у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області 23.03.2021 висновок оскаржено до Окружного адміністративного суду м. Києва. |
Дата публікації: | 23 березня 2021 |
Документи:
23 березня 2021 16:40
|
Електронний підпис |
23 березня 2021 16:39
|
Позов Т-24-15 46-68 ПСР.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 15:56
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 15:58
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 14:43
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
278 000 000,00
UAH з ПДВ
|
278 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
292 720 842,90
UAH з ПДВ
|
292 720 842,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
298 750 000,00
UAH з ПДВ
|
298 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
278 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:38
|
Договір 373_21(ДУ 8 продовження) .pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:25
|
Договір 373_21 (ДУ 7).pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:18
|
Договір 373_21 (ДУ 6).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:46
|
ДУ №3 договір №373-21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 10:18
|
Договір 373_21 (Додатки).pdf | укладений |
26 квітня 2021 10:17
|
Договір 373_21.pdf | укладений |
26 квітня 2021 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 373/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 373/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 373/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 373/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |