Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Веселовський Артем Володимирович 380443097514 pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2023 18:01 |
Очікувана вартість: | 31 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 316 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 316 200,00 грн (триста шістнадцять тисяч двісті гривень 00 коп.) Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. Випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідно до положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно положень ст. 25 Закону з урахуванням вимог додатку 5 ТД. В разі звернення учасника відповідно ч. 5 ст. 25 Закону, учасник надає таке звернення поштою на адресу Замовника: м. Київ, вул. Уманська, 8, юридичний відділ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 316200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі: 3% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. 2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 2.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-31-003754-a
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Штори до пасажирських вагонів).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 31 620 000,00 грн (тридцять один мільйон шістсот двадцять тисяч гривень 00 коп.)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.04.2023 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 316 200,00 грн (триста шістнадцять тисяч двісті гривень 00 коп.)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 16:27 |
ТД_.docx | |
31 березня 2023 16:27 |
Обгрунтування характеристик.docx | |
31 березня 2023 16:27 |
Обгрунтування ціни.docx | |
31 березня 2023 16:27 |
Договір 02.02.2023 погоджено з ЦЮВд.docx | |
31 березня 2023 16:27 |
Оголошенння.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000026 ● 10d4994cdf644557a853b2399db128f4
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 09:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-03-31-007518-a 31.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 11:26:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Штори до пасажирських вагонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-007518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІV тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 13:56:52
відповідь на запит
ПРОТОКОЛ
№ - 27/06/23 від 27.06.2023
Порядок денний:
1) Розгляд питання про необхідність надання відповіді пояснення (інформацію, документи) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель.
Розгляд:
1) В зв’язку з наявним запитом «2023-06-23 11:26:32»
«Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Штори до пасажирських вагонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-007518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІV тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ВІЗЕРІОН» вимог частини другої статті 41 Закону.»
Вирішено:
Надати відповідь на запит:
Стосовно першого та другого питання:
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно обставин зазначених в самих обґрунтуваннях.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів".
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця" також виробничими підрозділами філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» щорічно надається річна потреба всіх необхідних ТМЦ, послуг та робіт, через спеціалізовану систему АС «Потреба МТР/Послуги», профільними відділами затверджується загальна потреба підрозділів та надається відповідному відділу філії, для подальшого врахування в специфікованому річному плану самостійної закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р. Надаємо техніко-економічне обґрунтування закупівлі з порівнянням цін комерційних пропозицій.
Додатково повідомляємо, що відповідно вищевказаного нормативного документу Замовник здійснює оприлюднення на власному сайті uz.gov.ua, конкретне посилання на запитувані документи, а саме: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak
В пошуку необхідно зазначити номер оголошення UA-2023-03-31-007518-a
Листом Ц-7-91/4250-21 від 27.10.2021 було, зокрема, доведено наступне: «Відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування шляхом заповнення відповідного поля на авторизованому електронному майданчику SmartTender.
Наразі налаштовано процес автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender.». Зазначений лист додається.
При оприлюдненні оголошення через майданчик SmartTender поле «Обґрунтування для відображення на сайті замовника » було заповнено відповідним текстом обґрунтувань, а саме: «відповідні обґрунтування оприлюднені в оголошені під планом UA-P-2023-03-31-003754-a», чим забезпечено публікацію відповідних обґрунтувань на сайті Замовника через дзеркало (віджет).
Також з метою відкритості замовником додатково оприлюднені обґрунтування безпосередньо в оголошенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-31-007518-a - прикріплені файли:
31 березня 2023 16:27 Обгрунтування характеристик.docx
31 березня 2023 16:27 Обгрунтування ціни.docx
Дані обґрунтування також додаються.
Стосовно третього питання:
На виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІV тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, надаємо скановану копію Гарантії № G0423/8753 від 25 квітня 2023 року.
Стосовно четвертого питання:
Відповідно ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерною документацією встановлено, зокрема вимоги розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. На вимогу розділу ІІ додатку 3 тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІЗЕРІОН" надав відповідні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, такі документи надаємо додатково.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» __________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
- Виконання зобов_язань 13.04.2023 109.pdf
- Витяг-822328-ДІДЧЕНКО-2023-04-05.pdf
- Відповідь на запит.docx
- Гарантія №G0423_8753.pdf
- лист Ц-7-914250-21 від 27.10.2021.docx
- Обгрунтування характеристик.docx
- Обгрунтування ціни.docx
- Протокол _45 від 07.04.2023 про участь в ТЗ та укладання договору 110.pdf
- № 3524-ПК-ПК-ПК TEO-1 ЛОТ-1 24_03_2023_08-44-46.xlsx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-04 17:57:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Штори до пасажирських вагонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-007518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) зокрема: з яких підстав строк для укладення договору про закупівлю матеріально – технічних ресурсів від 12.06.2023 № ПК/МТЗ/23361/10 було продовжено до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 14:46:08
Про надання пояснень
ПРОТОКОЛ
№ - 06/07/23 від 06.07.2023
Порядок денний:
1) Розгляд питання про необхідність надання відповіді пояснення (інформацію, документи) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, через електронну систему закупівель по закупівлі UA-2023-03-31-007518-a.
Розгляд:
1) В зв’язку з наявним запитом «2023-07-04 17:57:01»
«Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Штори до пасажирських вагонів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-007518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) зокрема: з яких підстав строк для укладення договору про закупівлю матеріально – технічних ресурсів від 12.06.2023 № ПК/МТЗ/23361/10 було продовжено до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Вирішено:
Надати відповідь на запит:
Підписання договору було від терміновано до 60 (шестидесяти) днів на підставі обґрунтування, яке надається окремим файлом.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІЗЕРІОН" |
31 617 760,00
UAH з ПДВ
|
31 617 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХЕКСПОРТ" |
31 620 000,00
UAH з ПДВ
|
31 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІЗЕРІОН" #38918838 |
Переможець |
31 617 760,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 16:45
|
договір.pdf | укладений |
13 червня 2023 16:44
|