Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кам'янська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 24604168 |
Вебсайт: | http://kam.gov.ua |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, майдан Петра Калнишевського, 2 |
Контактна особа: |
Аліна Сущенко +380569554044 susenkoalina78@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Подальша реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст.48, 49 Бюджетного Кодексу України за наявності затвердження кошторисних призначень в межах ціни визначеної у Договорі. Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг протягом 120 календарних днів. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Виконавцю такою затримкою, Замовником не відшкодовуються. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 17:32 |
ДОДАТКИ_1-9 (послуги Інтернет на 2022 ріік).doc | |
13 грудня 2021 17:32 |
ТД (Інтернет) на 2022 рік.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000104 ● 9d49f723c79b47fca7e9eed3c676408a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 №33-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 24 жовтня 2022 року № 33-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-12-13-018671-c від 13.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 11:52:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 “79340000-9” Рекламні та маркетингові послуги (послуги щодо висвітлення діяльності Кам'янської міської ради та її виконавчих органів у мережі Інтернет)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-13-018671-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-02 11:07:59
Пояснення на запитання
Уповноважена особа Кам’янської міської ради Сущенко Аліна Анатоліївна, на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 “79340000-9” Рекламні та маркетингові послуги (послуги щодо висвітлення діяльності Кам'янської міської ради та її виконавчих органів у мережі Інтернет)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-13-018671-c) повідомляє наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. А також, відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Так згідно ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником направлено 3 письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг. У запитах цінових пропозицій зазначалася інформація щодо повної характеристики предмета закупівлі (перелік видів послуг, технічні умови, необхідної кількості, графіку виконання, умов постачання, умов оплати, гарантійного терміну тощо).
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, а саме: отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність в сфері зазначених послуг, затвердження кошторисних призначень на зазначені цілі, затверджено та оприлюднено річний план закупівель, на підставі якого оголошено закупівлю: «ДК 021:2015 “79340000-9” Рекламні та маркетингові послуги (послуги щодо висвітлення діяльності Кам'янської міської ради та її виконавчих органів у мережі Інтернет)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-13-018671-c).
Щодо питання надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи викладене вище вбачається, що зазначена вище законодавча норма носить у собі диспозитивний характер і не містить обов’язковості, у зв’язку з чим запитувана інформація, додатково, на веб-сайті міської ради не публікувалась.
Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому прошу прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-11 10:14:22
Запитання з приводу надання допомоги та роз'яснень
Звертаємось з приводу надання допомоги та роз’яснень у вирішенні наступного питання.
Кам’янською міською радою отримано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-13-018671-с.
У розділі 3 частини ІІ Висновку вказане зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме – обов’язок здійснити публікацію на офіційному веб-сайті міської ради оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чине законодавство України визначає засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, вираженні у наступних нормах: стаття 19 Конституції України - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; Статтею 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України; частина 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.
Так, з огляду на вказане вище, виконавчим комітетом Кам’янської міської ради було прийнято рішення від 24.03.21 №220 «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в Кам’янській міській раді та її виконавчих органах». Пункт 4 Переліку визначає як службову - Інформація, що міститься у внутрішній службовій кореспонденції в Кам’янській міській раді та її виконавчих органах (службові, доповідні, пояснювальні записки, рекомендації, протоколи, резолюції тощо), якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності міської ради та її виконавчих органів або здійсненням контрольних, наглядових функцій виконавчими органами міської ради, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень.
Таким чином, просимо надати роз’яснення:
- яким чином здійснити публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі якщо ця інформація міститься виключно в службовій записці.
- який документ/перелік документів, відповідно до чинного законодавства України, є таким, який містить у собі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Кам’янською міською радою отримано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-13-018671-с. У розділі 3 частини ІІ Висновку вказане зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме – обов’язок здійснити публікацію на офіційному веб-сайті міської ради оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Чине законодавство України визначає засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, вираженні у наступних нормах: стаття 19 Конституції України - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; Статтею 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України; частина 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради. Так, з огляду на вказане вище, виконавчим комітетом Кам’янської міської ради було прийнято рішення від 24.03.21 №220 «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в Кам’янській міській раді та її виконавчих органах». Пункт 4 Переліку визначає як службову - Інформація, що міститься у внутрішній службовій кореспонденції в Кам’янській міській раді та її виконавчих органах (службові, доповідні, пояснювальні записки, рекомендації, протоколи, резолюції тощо), якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності міської ради та її виконавчих органів або здійсненням контрольних, наглядових функцій виконавчими органами міської ради, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень (http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/300321493438689_d2/tpviewr/2/).
2022-11-14 10:12:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІА"СПЕКТР" |
1 496 400,00
UAH з ПДВ
|
1 481 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІА ІТ" |
1 499 300,00
UAH з ПДВ
|
1 484 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОГУЛЯЙ СТАНІСЛАВ ПЕТРОВИЧ" |
1 497 850,00
UAH з ПДВ
|
1 497 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІА"СПЕКТР" #42624229 |
Переможець |
1 481 400,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2022 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:45
|
ДУ № 2-90-юр від 14.02.2022.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 14:38
|
ДУ № 1 від 13.01.2022.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:27
|
Договір № 13-юр від 13.01.2022.pdf | укладений |
13 січня 2022 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | загальна сума договору складає 1 481 398,30 гривень, без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 13-юр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити пункт 3.5 Договору про надання послуг № 13-юр від 13.01.23022р. абзацом другим в наступній редакції: «Заявка надається Виконавцю Замовником в електронному виді з електронної пошти Замовника politika@kam.gov.ua на електронну пошту Виконавця informspectrum@ukr.net з визначенням теми публікації, дати публікації та інтернет-ресурсу. Також Заявка може надаватися в письмовій формі на поштову адресу Виконавця». Доповнити пункт 3.6 Договору про надання послуг № 13-юр від 13.01.23022р. абзацом другим в наступній редакції: «Попереднє узгодження всіх підготовлених Виконавцем матеріалів для публікації здійснюється шляхом направлення Виконавцем всіх підготовлених матеріалів для публікації з електронної пошти Виконавця informspectrum@ukr.net на електронну пошту Замовника politika@kam.gov.ua. Якщо у період 24 годин з часу направлення матеріалів на попереднє узгодження Замовником не надано заперечення чи корегування наданого матеріалу, матеріали підготовлені Виконавцем для публікації вважаються узгодженим з Замовником». Сторони погодили викласти Додаток №3 (Розрахунок вартості послуг) до договору про надання послуг №13-юр від 13.01.2022 у редакції від 14.02.2022 (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 13-юр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/90-юр |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |