Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 44147076 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул.Михайла Сусла,21-А |
Контактна особа: |
Спичак Олена Олексіївна +380965381103 olenasp24@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 14:48 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:52 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 15:52 |
Очікувана вартість: | 259 145,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 591,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 14:43 |
Тендерна документація медогляди 2024р.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 15 квітня 2024 13:23
Дата подання: 13 травня 2024 17:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000054 ● bad2eec2c1a04821b6d7397b8e263291
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-03-26-008495-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:53:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-008495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-05 13:33:35
Надання пояснень до закупівлі ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (надання послуг з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області)
1. Розмір бюджетного призначення передбачені кошторисом на 2024 рік, по КЕКВ 2240, з урахуванням фактичної потреби у послугах з проходження медоглядів працівниками освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась комерційна пропозиція (калькуляція) від потенційного надавача послуг, який надавав даний вид послуг замовнику у 2023 році.
Комплекс заходів щодо проведення обов’язкового періодичного медичного огляду працівників освітніх закладів підпорядкованих відділу освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
2. Посилання на сторінку веб-сайту: http://ps-rada.gov.ua/index.php/uk/dostup-do
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" |
239 850,00
UAH з ПДВ
|
239 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" |
259 145,10
UAH з ПДВ
|
259 145,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
Рішення скасоване |
239 850,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 13:20
|
|
КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" #02007532 |
Рішення скасоване |
259 145,10
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 13:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
Рішення скасоване |
239 850,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 13:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 09:15
|
КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" #02007532 |
Рішення скасоване |
259 145,10
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 13:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 14:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
Переможець |
239 850,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 14:39
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 травня 2024 14:39
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" #31066166 |
239 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 12:27
|
Підписаний контракт | укладений |
07 червня 2024 12:18
|