Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування.
Очікувана вартість
5 509 641,00 UAH
UA-2020-02-25-002874-a ● 42bf9e7124bb45c6b6f542f32fbabd93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 5 509 641,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс не пізніше місячного строку та надати відповідні акти виконаних робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми авансу повертаються Замовнику Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів. | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 16:32 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc | |
02 березня 2020 16:31 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Реконструкція.doc | |
02 березня 2020 16:31 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Реконструкція.doc |
02 березня 2020 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 березня 2020 16:32 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc
|
||||||
02 березня 2020 16:31 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Реконструкція.doc
|
||||||
02 березня 2020 16:31 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Реконструкція.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-25-002874-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 29 березня 2020 21:22
Дата подання: 29 березня 2020 21:22
Скарга до АМКУ про скасування рішення Замовника про визнання переможцем торгів ПП ЯНА "БУД"
25.02.2020р. Замовником торгів було розпочато (оголошено) процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-002874-a.
Приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є - «Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування. (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та ТД.
12.03.2020р. було проведено аукціон по зазначеній процедурі закупівлі, за результатами якого пропозиція ПП ЯНА «БУД» була визнана найбільш економічно вигідною.
19.03.2020р. Протоколом №4 від 18.03.2020р. Замовником визнано переможцем торгів ПП " ЯНА «БУД». В даному протоколі зазначене наступне: «В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція учасника ПП ЯНА «БУД» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16, вимогам встановленим ст.. 17 Закону та умовам тендерної документації».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає зазначене рішення Замовника таким, що порушує його права та інтереси, та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Замовником залишено поза увагою недоліки тендерної пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД» а саме:
1. Відповідно до п.7 Таблиці 3 Додатку 1 до ТД Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: чинний на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) дозвіл (чи дозволи) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки / та у випадку наявності – дозвіл (чи дозволи) субпідрядної організації на виконання робіт з підвищеної небезпеки (сканований оригінал або копія). Також подається гарантійний лист від імені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявність чинного дозволу протягом усього терміну виконання робіт. (* у разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності ліцензії чи декларації чи дозволу (дозволів) на виконання робіт з підвищеної небезпеки - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документ (сканований оригінал).
Всупереч зазначеним вимогам ПП ЯНА «БУД» у складі пропозиції надано лише власну ліцензію, ліцензію субпідрядника, власний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію про відповідність матеріально технічної бази вимогам з охорони праці. Проте дозволу субпідрядника ФОП Франчук Руслан Іванович, який буде виконувати роботи по водовідведенню, у складі пропозиції не надано. В той же час відсутній і лист-пояснення про підстави ненадання цього документу, що суперечить вимогам ТД та є безумовною підставою для відхилення учасника.
2. Відповідно до п.7.1. Таблиці 3 Додатку №1 до ТД Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання та, у випадку наявності – субпідрядної організації (сканований оригінал або копія). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. Також подається гарантійний лист від імені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявнісь чинної ліцензії протягом усього терміну виконання робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну ліцензію на виконання будівельних робіт з додатком. Однак відповідно до технічного завдання предметом закупівлі є зовнішні роботи (пов'язані із зовнішніми інженерними мережами). Згідно додатку до поданої ліцензії ПП ЯНА «БУД» може забезпечити виконання ліцензійних вимог лише при монтажі внутрішніх інженерних мереж. Отже, в учасника відсутня ліцензія на виконання робіт саме із предметом закупівлі, що є підставою для відхилення. Виконання в подальшому робіт організацією, у якої відсутня відповідна ліцензія , потягне за собою накладення штрафу, передбаченого Законом України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності", та призведе до надмірного необгрунтованого витрачання бюджетних коштів. Більше того, Підрядник, у якого відсутня відповідна ліцензія не здатний забезпечити належну якість робіт та надати гарантії. Наголошуємо, що наявність в субпідрядника ліцензії на монтаж зовнішніх інженерних мереж не звільняє учасника від виконання вимоги ТД щодо подання власної ліцензії на ці роботи.
3. Відповідно до п.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати копії аналогічного договору (не менше 1-го) з усіма додатками та додатковими угодами, разом з долученням до кожного договору оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) документів, що підтверджують факт виконання робіт щодо всього обсягу робіт; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно поданого аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з інформацією щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконаних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» (далі — Закон № 996).
Відповідно до пункту 2 статті 3 Закону № 996 бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно зі статтею 9 Закону № 996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Під поняттям первинного документу розуміється документ, який містить відомості про господарську операцію (стаття 1 Закону № 996). Зокрема акт виконаних робіт є первинним документом.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, враховуючи норми Закону № 996, акт виконаних робіт (наданих послуг) набуває статусу первинного документа, що засвідчує факт здійснення господарської операції, після належним чином його оформлення.
У наданих учасником ПП ЯНА «БУД» актах виконаних робіт з ТзОВ «КОРОНА» відсутня дата їх складення та підписання, що свідчить про відсутність обов’язкового реквізиту цього первинного документу, а отже такий документ не може засвідчувати факт здійснення господарської операції, оскільки не є належним чином його оформлений. Також всупереч вимогам ТД, учасником не дотримано вимог щодо письмової форми правочину (а саме наявності обов’язкового реквізиту документу – дати складення та підписання) відносно актів виконаних робіт, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
4. Відповідно до п.1.2 Розділу ІІІ ТД Тендерна пропозиція учасника має бути підтверджена електронним підписом, враховуючи норми Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Станом на 19.03.2020р. 15:27 год. До публікації протоколу акцепту тендерна пропозиції ПП ЯНА «БУД» не була скріплена електронним-цифровим підписом, що підтверджується скрін шотом з електронного майданчика та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам ТД , що є підставою для її відхилення.
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД» та визнання його переможцем торгів порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ПП ЯНА «БУД» залишивши поза увагою недоліки пропозиції цього учасника, чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала бути визнана переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником щодо ПП ЯНА «БУД».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем торгів пропозиції ПП ЯНА «БУД», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання будівельних робіт
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ПП ЯНА «БУД» зазначене у протоколі №4 від 18.03.2020р.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Скрін шот з електронного майданчика E-tender від 19.03.2020р. 15:27 год.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 01.04.2020 №6201.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 22:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ЯНА "БУД" |
4 999 760,40
UAH з ПДВ
|
4 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" |
5 153 853,00
UAH з ПДВ
|
4 416 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
4 999 999,99
UAH з ПДВ
|
4 756 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЯНА "БУД" #39225120 |
Переможець |
4 415 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 09:08
|
ДУ №6 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:37
|
ДУ №5 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2020 13:40
|
ДУ №4 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
17 липня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:26
|
Д№ №3 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:21
|
Д№ №2 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:45
|
ДУ №1 до Д №75 (1).pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 10:19
|
Д №75.pdf | укладений |
07 квітня 2020 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до затвердженого кошторису на 2020 рік сторони встановлюють, що фінансування робіт в 2020 році згідно кошторисних призначень по «Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування. складає 561 337,00 грн. (П’ятсот шістдесят одна тисяча триста тридцять сім грн. 00 коп.) з ПДВ. 1. Всі інші умови договору № 75 від 06 квітня 2020 року залишаються без змін. 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Виправити технічну помилкудопущенупри підписанні договору № 75 від 06 квітня 2020 року та викласти у новій редакції Додаток 2 «План фінансування робіт» та Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» по об’єкту: «Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із затримкою фінансування та відсутності у Замовника усієї необхідної суми коштів для оплати виконання робіт, Сторони погодили продовжити строк дії Договору та виконаннязобов'язаньщодовиконанняробіт, не збільшуючи при цьому загальнусуму Договору та обсяги виконання робіт. У зв’язку з чим викласти в новій редакції такі пункти: • «5.1 Строк (термін) виконанняробіт – до 31.12.2021 р, згідно календарного графікувиконанняробіт.»; • «10.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписанняйогоповноважнимипредставникамиСторін та дієдо 31.12.2021 року або до повноговиконання сторонами своїхзобов’язань»; • Додаток 2 «План фінансування робіт»; • Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт»; 2. Загальна сума фінансування робіт в межах договірної ціни на 2021 рік при виділеннівідповідних кошторисних призначень буде уточнена у Додаткових угодах. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписанняСторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень на 2020 рік по об’єкту «Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування. Сторони дійшло згоди: 1.1. Зменшити суму фінансування робіт на 2020 рік по даному об’єкту на 250 000,00 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). 1.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік, загальна сума фінансування по даному об’єкту складає 311 337,00 грн. (Триста одинадцять тисяч триста тридцять сім грн. 00 коп.). 1.3. Загальна сума договору та загальні обсяги виконання робіт не змінились. 2. Загальна сума фінансування робіт в межах договірної ціни на 2020 рік може бути переглянута при виділення додаткових кошторисних призначень. 3. Всі інші умови договору № 75 від 06 квітня 2020 року залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 6. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є: - Календарний графік виконання робіт на 2020 рік; - Графік фінансування робіт на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до договору підряду №75 від 06 квітня 2020 року. 2. У звязку зі зміною директора Підрядника, Сторони домовилися в преамболі договору та в Розділі ХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" директор Гординський Володимир Іванович замінити на директор Крамар Ганна Володимирівна в усіх відмінках. 3. Всі інші умови договору №75 від 06 квітня 2020 року залишаються без. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українаською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із збільшенням кошторисних призначень на 2020 рік по обєкту, сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 140 304,00 грн. Загальна сума фінансування по даному обєкту на 2020 рік становить 451 641,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |