Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр учасників бойвих дій" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40417855 |
Місцезнаходження: | 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165/71 |
Контактна особа: |
Олександр Ладика +380664589474 centrubd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2021 16:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проходить згідно акту надання послуг до останнього дня місяця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 січня 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2021 16:44 |
протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000071 ● 5e36dba0455a4e78b6de4f095b4377fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №16-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.03.2023 №16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-01-25-009448-b 25.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 14:21:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лікарська практика та супутні послуг (Медичні послуги з реабілітації).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-25-009448-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 09.02.2021 №22-МП з копіями підтверджуючих документів щодо надання та оплати послуг.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 17:43:10
Відповідь на Запит замовнику на пояснення оприлюднений у ЕСЗ від 21.03.2023
Детальний опис у вкладених файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальна установа «Центр учасників бойових дій» Сумської міської ради (далі – КУ «Центр УБД» СМР) надає інформацію про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Лікарська практика та супутні послуг (Медичні послуги з реабілітації)» ID: UA-2021-01-25-009448-b з метою надання медичних та реабілітаційних послуг на базі КУ «Центр УБД» СМР. На виконання вимоги Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень законодавства у сфері державних закупівель в подальшому, зазначаємо наступне: КУ «Центр УБД» СМР вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення та для недопущення його у подальшому, для уповноваженої особи проведено роз’яснювальну роботу про неприпустимість порушення законодавства у сфері державних закупівель.
2023-04-11 14:43:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комульне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради #055119480 |
Переможець |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:27
|
д.уг.3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:27
|
д уг. 2.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:57
|
д у 1.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 10:16
|
Договір медики.PDF | укладений |
09 лютого 2021 10:15
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 лютого 2021 11:09
|
58 171,85 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
26 лютого 2021 11:09
|
33 432,85 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
12 березня 2021 12:04
|
12 411,00 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
30 березня 2021 10:39
|
27 302,60 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
14 квітня 2021 10:39
|
14 834,40 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
29 квітня 2021 12:25
|
29 218,99 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
14 травня 2021 12:12
|
15 641,85 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
27 травня 2021 12:58
|
25 179,75 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
15 червня 2021 11:46
|
15 628,20 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
30 червня 2021 13:25
|
27 127,30 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
14 липня 2021 12:45
|
16 212,00 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
30 липня 2021 10:58
|
43 050,68 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
13 серпня 2021 12:13
|
16 149,00 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
30 серпня 2021 12:25
|
42 501,27 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
16 вересня 2021 11:43
|
6 459,60 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
28 вересня 2021 11:10
|
45 532,13 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
18 жовтня 2021 11:13
|
15 477,00 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
29 жовтня 2021 11:06
|
14 520,56 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
15 листопада 2021 10:45
|
22 565,55 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
26 листопада 2021 12:03
|
24 021,61 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
16 грудня 2021 10:37
|
22 470,00 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
23 грудня 2021 11:42
|
28 325,44 UAH | UA048201720344270002000094849 КУ "Центр УБД" СМР |
UA603375460000026003055036770 КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 22-МП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 22-МП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 22-МП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |