Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарська практика та супутні послуг (Медичні послуги з реабілітації).
Очікувана вартість
740 000,00 UAH
UA-2021-01-25-009448-b 42a5b39aa711445eadd9c68e1bde71b9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ладика

+380664589474 centrubd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр учасників бойвих дій" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40417855
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165/71
Контактна особа: Олександр Ладика
+380664589474
centrubd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Зв'язку тим, що з 30.12.2020 року по 27.01.2021 року два рази було об’явлено відкриті торги оголошення: 1. з 03.12.2020 року по 27.12. 2020 рік, номер оголошення ID: UA-P-2020-11-30-000218-b; 2. з 30.12.2020 року по 21.01.2021 рік , номер оголошення ID: UA-P-2020-12-30-005452-a; Про закупівлю даної послуги за кодом ДК 021:2015 ( 85120000-6), а саме : Лікарська практика та супутні послуги (Медичні послуги пункту охорони здоров'я ). Протягом проведення всіх вищевказаних торгів, згідно реєстру отриманих пропозицій на закупівлі( послуг),жодної пропозиції не надходило. Відповідно п.5 ст. 28 розділу 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі відміняється , а торги вважаються таким, що не відбулись , якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників. Таким чином, відповідно до вимог п.п.41 п.2 ст.40 розділу 7ЗУ « Про публічні закупівлі», підприємство має право провести закупівлю шляхом переговорної процедури закупівлі. В зв’язку з тим що, жодної пропозиції не надходило пропоную з застосувати проведення переговорної процедури закупівлі ( послуги) з КНП «Центральна міська клінічна лікарня» СМР

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2021 16:47
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Лікарська практика та супутні послуги (Медичні послуги з реабілітації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, Герасима Кондратьєва 165/71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проходить згідно акту надання послуг до останнього дня місяця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

25 січня 2021 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 січня 2021 16:44
протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-20-000071 ● 5e36dba0455a4e78b6de4f095b4377fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2023 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.03.2023 №16-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.03.2023 №16-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-01-25-009448-b 25.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-21 14:21:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лікарська практика та супутні послуг (Медичні послуги з реабілітації).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-25-009448-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 09.02.2021 №22-МП з копіями підтверджуючих документів щодо надання та оплати послуг.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-24 17:43:10

Відповідь на Запит замовнику на пояснення оприлюднений у ЕСЗ від 21.03.2023

Детальний опис у вкладених файлах

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальна установа «Центр учасників бойових дій» Сумської міської ради (далі – КУ «Центр УБД» СМР) надає інформацію про усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Лікарська практика та супутні послуг (Медичні послуги з реабілітації)» ID: UA-2021-01-25-009448-b з метою надання медичних та реабілітаційних послуг на базі КУ «Центр УБД» СМР. На виконання вимоги Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень законодавства у сфері державних закупівель в подальшому, зазначаємо наступне: КУ «Центр УБД» СМР вжито всі необхідні заходи, спрямовані на усунення виявленого порушення та для недопущення його у подальшому, для уповноваженої особи проведено роз’яснювальну роботу про неприпустимість порушення законодавства у сфері державних закупівель.

2023-04-11 14:43:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комульне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради
#055119480
Переможець 740 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 16:47

Документи

25 січня 2021 16:47
Електронний підпис
25 січня 2021 16:47
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 16:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комульне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради
#055119480
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 16:47
Електронний підпис
25 січня 2021 16:47
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 15:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:27
д.уг.3.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 09:27
д уг. 2.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 15:57
д у 1.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:16
Договір медики.PDF укладений
09 лютого 2021 10:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 11:09
58 171,85 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
26 лютого 2021 11:09
33 432,85 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
12 березня 2021 12:04
12 411,00 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
30 березня 2021 10:39
27 302,60 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
14 квітня 2021 10:39
14 834,40 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
29 квітня 2021 12:25
29 218,99 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
14 травня 2021 12:12
15 641,85 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
27 травня 2021 12:58
25 179,75 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
15 червня 2021 11:46
15 628,20 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
30 червня 2021 13:25
27 127,30 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
14 липня 2021 12:45
16 212,00 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
30 липня 2021 10:58
43 050,68 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
13 серпня 2021 12:13
16 149,00 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
30 серпня 2021 12:25
42 501,27 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
16 вересня 2021 11:43
6 459,60 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
28 вересня 2021 11:10
45 532,13 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
18 жовтня 2021 11:13
15 477,00 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
29 жовтня 2021 11:06
14 520,56 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
15 листопада 2021 10:45
22 565,55 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
26 листопада 2021 12:03
24 021,61 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
16 грудня 2021 10:37
22 470,00 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений
23 грудня 2021 11:42
28 325,44 UAH UA048201720344270002000094849
КУ "Центр УБД" СМР
UA603375460000026003055036770
КНП"Центральна мiська клiнiчна лiкарня
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 22-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 22-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 22-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 556 233,63
UAH