Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of public importance T-14-17 Kurovychi – Rohatyn km 0 + 000 – km 29 + 605, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
Current average repair of the public road of public importance T-14-17 Kurovychi – Rohatyn km 0 + 000 – km 29 + 605, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
581 669 662,00 UAH
UA-2020-11-04-005787-b ● 42957b3cc2574039a346681ffd987067
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 581 669 662,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 908 348,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2908348 UAH |
Publication date: | 04 листопада 2020 16:25 |
Enquiries until: | 08 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 грудня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 581 669 662 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 908 348 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The guarantee should only provide for the possibility of full amount payment for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The guarantee should only provide for the possibility of full amount payment for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області
(ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
(ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the public road of public importance T-14-17 Kurovychi – Rohatyn km 0 + 000 – km 29 + 605, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 11:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 11:14 |
Відомість обсягів робіт.pdf | |
10 грудня 2020 11:14 |
Технічне завдання.pdf | |
10 грудня 2020 11:14 |
Проект договору.docx | |
10 грудня 2020 11:14 |
Нова редакція від 10.12.20 Тендерна документація ПСР Т-14-17 Куровичі - Рогатин.doc | |
10 грудня 2020 11:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 10.12.2020.docx | |
03 грудня 2020 16:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 03.12.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 25 листопада 2020 19:58
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:44
Доброго дня, шановний Замовнику. Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання. Згідно вимог до Документації, щодо підтвердження аналогічного досвіду: Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149 926 м2.. Просимо відповісти, чи можна підтвердити досвід з робіт за технологією «холодний ресайклінг» роботами з влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом?
Повідомляємо, що Протоколом Науково-технічної ради Державної служби автомобільних доріг України № 5 від «12» травня 2010 р. затверджено Рекомендації з проектування, виробництва та влаштування шарів з сумішей холодних дорожніх органо-мінеральних з фрезерованого матеріалу за методом холодного ресайклінгу (остаточна редакція) Р В.2.3-218-03450778-768:2010. Даний документ містить рекомендації з проектування, виробництва та влаштування шарів дорожнього одягу з сумішей холодних дорожніх органо-мінеральних з фрезерованого матеріалу наведені основні положення з призначення відновлення стану дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу, підбору складу органо-мінеральних сумішей з фрезерованого матеріалу, правил виконання і контролю якості робіт з улаштування шарів дорожнього одягу за цим методом. Розділ 4 даних Рекомендацій містить інформацію стосовно умов виконання технологічного процесу влаштування шарів дорожнього одягу виготовлених за методом холодного ресайклінгу. Так, існує фрезерування та приготування СФОВ (сумішей фрезерованих оброблених в'яжучих) за методом холодного ресайклінгу на дорозі (пункт 4.2) та приготування СФОВ за методом холодного ресайклінгу у стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії та влаштування шарів підсилення дорожнього одягу (пункт 4.3).
Повідомляємо, що процедура холодного ресайклінгу відбувається наступним чином: спочатку фрезерується старе дорожнє покриття на розрахункову глибину, отримується органо- мінеральна суміш (зфрезерований асфальтобетон верхнього шару та щебеневі матеріали основи), додаються в'яжучі матеріали - бітумна емульсія та цемент - і вся ця суміш розподіляється рівномірним шаром, а потім ущільнюється котками. Як результат таких маніпуляцій - міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Проводити холодний ресайклінг можна двома способами, застосовуючи спецмашини. Перший - ресайклер у внутрішній камері змішує компоненти та отриману суміш відразу вкладає на дорогу. Другий - з використанням мобільної змішувальної установки, одержану суміш з якої вкладають за допомогою асфальтоукладача.
В обох випадках суміш після укладання ущільнюють потужними котками (посидання
Повідомляємо, що наше підприємство має достатній досвід (більше 149 926 м2, як зазначено умовами тендерної документації) щодо документального підтвердження
виконання наступного виду робіт: улаштування вирівнюючого шару основи із органо-мінеральної суміші та влаштування основи дорожнього одягу з органо-мінеральної суміші приготовленої за методом «холодного ресайклінгу»
Таким чином, наше підприємство за допомогою іншої технології виконання робіт досягає однакового результату (кінцевої мети) будівництва об'єкту.
Враховуючи вищенаведене, задля унеможливлення відхилення нашої пропозиції в майбутньому, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та викласти один з основних видів робіт, обсяги по якому необхідно підтвердити наступним чином:
"2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг та/або влаштування шарів дорожніх одягів із СФОВ приготованих у змішувальних установках (органо-мінеральних сумішей приготованих методом «холодного ресайклінгу») - 149 926 м2".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде прийнято усі необхідні міри у разі необхідності таких
Аналогічний досвід
Дата подання: 26 листопада 2020 12:45
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:45
Доброго дня, шановний Замовнику.
Умовами тендерної документації передбачено підтвердження учасником кваліфікаційних умов, а саме наявність аналогічного досвіду в наступній редакції :
* Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протгом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.
Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
• Влаштування земляного полотна – 11559 м3;
• Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт;
• Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт
• Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2;
• Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2;
• Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2;
• Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2;
• Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2;
• Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2.
Наше підприємство має необхідний досвід з усіх основних перелічених видів робіт, а саме:
• Влаштування земляного полотна – 11559 м3;
• Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2;
• Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2;
• Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2;
• Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2;
• Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2;
• Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2., але відсутній досвід в необхідних об'ємах з • Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт;
• Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт
Для виконання робіт з Влаштування металевих гофрованих труб та Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна наше підприємство планує залучити субпідрядну організацію, яка має досвід виконання вищезазначених видів робіт.
Вважаємо, що до переліку видів робіт які потрібно підтвердити навмисно включено НЕ ОСНОВНІ види робіт, для того щоб зменщити конкуренцію та звузити коло учасників, які б могли прийняти участь.
Вимагаємо від Замовника, дозволити підвердити не основні види робіт ДОСВІДОМ СУБПІДРЯДНОЇ організації, або віключити не основні види робіт з переліку який необхідно підвердити та викласти в наступній редакції :
• Влаштування земляного полотна – 11559 м3;
• Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2;
• Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2;
• Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2;
• Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2;
• Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2;
• Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовник встановлює вимоги стосовно наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду відповідно до предмета закупівлі та технічного завдання на цю закупівлю. Замовнику важливо, щоб майбутня підрядна організація мала досвід виконання основних видів робіт саме відповідно до технічного завдання на цю закупівлю.
Згідно вимог пп.3.1 п. 3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні, відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
• Влаштування земляного полотна – 11559 м3;
• Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт;
• Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт
• Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2;
• Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2;
• Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2;
• Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2;
• Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2;
• Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2.
Як вбачається із зазначеного вище, Замовником встановлена вимога щодо наявності досвіду виконання обсягів основних видів робіт, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Серед таких Замовник виокремлює із всього Технічного завдання лише 9 основних видів робіт, виконання яких учасник може підтвердити одним договором або сумарно (декількома договорами).
Наявність в учасника досвіду виконання основних видів робіт згідно технічного завдання на цю закупівлю, в тому числі і з встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна і влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м, свідчитиме про його спроможність в подальшому виконати належним чином свої договірні зобов’язання.
Крім цього, варто зазначити, що відповідно до п.3 ст.16 Закону України про публічні закупівлі учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців лише для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник встановлює вимоги стосовно наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду відповідно до предмета закупівлі та технічного завдання на цю закупівлю. Замовнику важливо, щоб майбутня підрядна організація мала досвід виконання основних видів робіт саме відповідно до технічного завдання на цю закупівлю.
Згідно вимог пп.3.1 п. 3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні, відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
• Влаштування земляного полотна – 11559 м3;
• Встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна – 1 шт;
• Влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м – 5 шт
• Фрезерування асфальтобетонного покриття – 149926 м2;
• Влаштування основи із щебнево-піщаної суміші – 15608 м2;
• Влаштування шару основи з ЩПС обробленої цементом – 15608 м2;
• Укладання геосинтетичного матеріалу для армування асфальтобетонного покриття – 62132 м2;
• Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149926 м2;
• Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 149926 м2.
Як вбачається із зазначеного вище, Замовником встановлена вимога щодо наявності досвіду виконання обсягів основних видів робіт, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Серед таких Замовник виокремлює із всього Технічного завдання лише 9 основних видів робіт, виконання яких учасник може підтвердити одним договором або сумарно (декількома договорами).
Наявність в учасника досвіду виконання основних видів робіт згідно технічного завдання на цю закупівлю, в тому числі і з встановлення прогонової будови та облаштування мостового полотна і влаштування металевих гофрованих труб отвором до 3м, свідчитиме про його спроможність в подальшому виконати належним чином свої договірні зобов’язання.
Крім цього, варто зазначити, що відповідно до п.3 ст.16 Закону України про публічні закупівлі учасник може залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців лише для підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
ДОСВІД
Дата подання: 26 листопада 2020 16:19
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:57
Доброго дня, шановний Замовнику. Керуючись положеннями ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання. Згідно вимог до Документації, щодо підтвердження аналогічного досвіду: Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 149 926 м2.. Просимо відповісти, чи можна підтвердити досвід з робіт за технологією «холодний ресайклінг» роботами з влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне.
Влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, є іншим видом робіт, відмінним від такого виду робіт, як регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг.
Влаштування шару основи з щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом, є іншим видом робіт, відмінним від такого виду робіт, як регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-04-005787-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 02 грудня 2020 23:19
Дата подання: 02 грудня 2020 23:19
СКАРГА на тендерну документацію
Товариство з обмеженою відповідальністю "МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР" (надалі – Скаржник) оскаржує дискримінаційні вимоги тендерної документації в процедурі закупівлі № UA-2020-11-04-005787-b, що оголошена Службою автомобільних доріг у Львівській області з предмету закупівлі " Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 11:04
рішення від 02.12.2020 № 22499+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 11:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2020 № 23068.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 12:23
рішення від 14.12.2020 № 23068.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 22:12
Номер скарги: UA-2020-11-04-005787-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 25 січня 2021 23:21
Дата подання: 25 січня 2021 23:21
Скарга на рішення замовника про допуск до аукціону пропозицій інших учасників
Скарга на рішення замовника про допуск до аукціону пропозицій інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2021 11:09
рішення від 27.01.2021 № 1353 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 11:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2021 № 2056.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 15:34
рішення від 05.02.2021 № 2056.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2056-р/пк-пз від 05.02.2021р. Замовником скасовано рішення про допущення до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" за процедурою закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-04-005787-b .
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2021 15:36
Номер скарги: UA-2020-11-04-005787-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 25 січня 2021 17:34
Дата подання: 25 січня 2021 17:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2021 10:06
рішення від 27.01.2021 №1392+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 10:03
інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2021 №2051.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 15:27
рішення від 05.02.2021№2051.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2051-р/пк-пз від 05.02.2021р. Замовником скасовано рішення про допущення до аукціону AzVirt MMC за процедурою закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-17 Куровичі – Рогатин на ділянці км 0+000 – км 29+605, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-04-005787-b .
Дата виконання рішення замовником: 19 лютого 2021 15:34
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 лютого 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 15:34
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 15:35
|
AzVirt MMC | Документи |
Рішення скасоване
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2021 15:36
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 15:42
|
AzVirt MMC | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 15:48
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
AzVirt MMC |
530 987 000,00
UAH з ПДВ
|
484 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
546 750 000,00
UAH з ПДВ
|
485 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПБС |
564 219 572,14
UAH з ПДВ
|
529 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
572 944 600,00
UAH з ПДВ
|
572 944 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
AzVirt MMC #2000025721 |
Переможець |
484 900 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 14:22
|
Повідомлення про розривання договору_30-03-21 Азвірт.pdf | укладений |
27 листопада 2024 14:21
|
Повідомлення про розривання договору_30-03-21 Азвірт.pdf | укладений |
27 листопада 2024 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:47
|
ДУ 17 від 29.12.2023_продовження.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2023 13:46
|
ДУ 16 до Дог 30-03-21.pdf | зміни до договору |
09 червня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2022 12:04
|
ДУ 14 від 23.12.22_прод-30-03-21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2022 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 22:10
|
ДУ 12 від 29.12.2021 продовження.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 22:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:10
|
Локал_ний_кошторис_№4-1.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-2.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-6.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-4.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-5.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-2.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-1.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-3.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№3-1.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№7.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Пiдсумкова_вiдомiст__ресурсiв.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Розрахунки.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№3-3-7.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Розрахунки_Кошторисний_розрахунок.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Пояснювал_на_записка.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№1-1.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Локал_ний_кошторис_№2-1-1.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Договір 30-03-21 від 29.03.2021.pdf | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Служби автомобільних доріг у Львівській області (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02), до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, а саме: Службу автомобільних доріг у Львівській області перейменовано на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області. |
Номер договору про закупівлю: | 30-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв'язку із затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30-03/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 березня 2021 — 27 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
181 170 681,66
UAH (в тому числі ПДВ 30 195 113,61 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п.6.2.1 Договору Замовник може припинити дію цього Договору або Договір може бути розірваний односторонньо за ініціативою Замовника серед іншого через відсутність фінансування за цим Договором. Замовник при прийнятті рішення про призупинення надання послуг або про розірвання Договору повідомляє про це письмово Підрядника не менше ніж за 20 (двадцять) днів до вступу в дію такого рішення, і якщо протягом цього строку обставини, що зумовили таке рішення, суттєво не змінились, Замовник, має право розірвати Договір односторонньо. 31.10.2024 Службою було направлено лист Підряднику №01н-3666/18-04 щодо розірвання Договору від 29.03.2021 р. №30-03/21, який вручено особисто 05.11.2024 (відповідно до інформації трекінгу відстежування відправлення Укрпошти). Враховуючи зазначене вище, а також триваючу відсутність фінансування, керуючись п.6.2.1 Договору, ч.3 ст.651 ЦК України, Служба повідомляє про те, що Договір є розірвано з 27.11.2024 року. |