Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Смілянський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 Смілянської міської ради Черкаської області" |
Код ЄДРПОУ: | 21381845 |
Вебсайт: | http://www.school13.com.ua |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Громова, буд. 71 |
Контактна особа: |
Оксана Хільченко +380967711407 buhschool13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2025 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2025 14:32 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 11:11 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 11:11 |
Очікувана вартість: | 599 097,23 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 995,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі рахунок) в безготівковому порядку по мірі надходження коштів з міського бюджету на рахунок закладу | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2025 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2025 14:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2025 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000052 ● ded53c58c7284b4c9a5d0ddf16dba4cc
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 25-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-03-005008-a, 03.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-10 16:44:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-03-005008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-01-03-005008-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Роздорожньої Зінаїди Миколаївни як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей? У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати затверджене Смілянським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області примірне чотиритижневе сезонне меню, затверджене не раніше листопада 2024 року, із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, ціни тощо, яке зазначене в тендерній документації.
Додатком 2 Проєкту договору про закупівлю визначено примірне чотиритижневе меню на: вікову категорію від 4 до 6 років; вікову категорію від 6 до 11 років; вікову категорію від 11 до 14 років; вікову категорію від 14 до 18 років. Проте, фізичною особою-підприємцем Роздорожньою Зінаїдою Миколаївною в складі тендерної пропозиції не надано примірне чотиритижневе меню на вікову категорію від 4 до 6 років.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2025 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА |
599 097,23
UAH
|
596 024,74
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
599 097,23
UAH
|
596 101,74
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА #2347202807 |
Рішення скасоване |
596 024,74
UAH
|
14 січня 2025 16:49
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА #2347202807 |
Переможець |
596 024,74
UAH
|
14 січня 2025 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 14:30
|
Договір №1.pdf | укладений |
20 січня 2025 14:28
|