Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
килимові доріжки
Очікувана вартість
985 390,00 UAH
UA-2021-08-03-011365-b ● 42788616dab44f17b77d1333705a775d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Гетман +380442553182 hetman@v.rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2021 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2021 17:11 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 985 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 853,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Цією документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 3% від суми закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям на суму: 29 561,70 грн. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (банківська гарантія); Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення, що не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Порядок надання банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу безвідкличної безумовної електронної банківської гарантії надається Учасником одночасно з тендерною пропозицією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту та/або довіреність, тощо), завірені банком. Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між часником (Принципал) та гарантом (Банком) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) має бути завірено КЕП або УЕП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Вимоги до забезпечення викладені в Додатку 8 до цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29561.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39530000-6: Килимові покриття, килимки та килими
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 погонний метр
килимові доріжки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київська область, Київ, Липська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 17:18 |
ТД 39530000-6.docx | |
03 серпня 2021 17:18 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-03-011365-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Гриценко Владислав Юрійович, Код ЄДРПОУ:3607609316
Дата подання: 09 вересня 2021 22:32
Невідповідність тендерної пропозиції ФОП Бондаренко С.С. вимогам Замовника!
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши документи переможця процедури закупівлі звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі. Тендерна пропозиція переможця не відповідала умовам тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовника з наступних підстав:
1. ФОП Бондаренко С.С. не мав оформлених працівників, станом на дату подання тендерної пропозиції, отже його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 статті 31 Закону - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Хочемо звернути увагу на те, що пункт 16 статті 28 Закону дозволяє усунути невідповідності що наявні в документах, які відносяться до статті 16 Закону, однак в даному випадку мова йде про відсутність працівників та документів взагалі.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиція учасників повинна містити технічну специфікацію відповідно до додатку № 5 тендерної документації Замовника. В складі тендерної пропозиції переможця відсутня технічна специфікація у повному обсязі, відповідно до вимог додатку № 5. Учасником ФОП Бондаренко С.С. не підтверджена обов’язкова технічна характеристика, що зазначена в додатку № 5 тендерної документації Замовника – а саме малюнок (дизайн) запропонованого товару- отже пропозиція даного учасника повинна була бути відхилена на підставі пункту 2 статті 31 Закону -тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Хочемо зазначити, що малюнок (дизайн) товару, є такою ж важливою характеристикою, як і, наприклад, щільність або висота ворсу. Учасник ФОП Бондаренко С.С. не погодився з малюнком Замовника в тендерній документації, що дозволяє йому запропонувати до постачання товар з іншим дизайном та/або кольоровою гамою.
Також учасник не підтвердив надання зразків товару у необхідному Замовнику форматі ( ширина 1м, 1,4 м),необхідність надання яких зазначена у технічній специфікації, що не відповідає умовам додатку №5 до тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники торгів повинні надати: Учасник на підставі інформації наведеної у Додатку 5 до тендерної документації, надає в складі тендерної пропозиції розрахунок вартості. В складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі даний документ взагалі відсутній, отже тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. Хочемо звернути увагу Замовника на непослідовність дій та протилежність прийнятих рішень Замовником, при наявності аналогічних порушень. Так за процедурою закупівлі UA-2021-04-02-002787-a при відсутності розрахунку вартості пропозиція учасника торгів була відхилена.
Не відхиливши тендерну пропозицію, при наявності порушень Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Отже вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір з ФОП Бондаренко С.С., та відхилити цю тендерну пропозицію.
Сподіваємось, на належне на сумлінне дотримання Замовником принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Детально вивчивши документи переможця процедури закупівлі звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі. Тендерна пропозиція переможця не відповідала умовам тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовника з наступних підстав:
1. ФОП Бондаренко С.С. не мав оформлених працівників, станом на дату подання тендерної пропозиції, отже його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 статті 31 Закону - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Хочемо звернути увагу на те, що пункт 16 статті 28 Закону дозволяє усунути невідповідності що наявні в документах, які відносяться до статті 16 Закону, однак в даному випадку мова йде про відсутність працівників та документів взагалі.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиція учасників повинна містити технічну специфікацію відповідно до додатку № 5 тендерної документації Замовника. В складі тендерної пропозиції переможця відсутня технічна специфікація у повному обсязі, відповідно до вимог додатку № 5. Учасником ФОП Бондаренко С.С. не підтверджена обов’язкова технічна характеристика, що зазначена в додатку № 5 тендерної документації Замовника – а саме малюнок (дизайн) запропонованого товару- отже пропозиція даного учасника повинна була бути відхилена на підставі пункту 2 статті 31 Закону -тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Хочемо зазначити, що малюнок (дизайн) товару, є такою ж важливою характеристикою, як і, наприклад, щільність або висота ворсу. Учасник ФОП Бондаренко С.С. не погодився з малюнком Замовника в тендерній документації, що дозволяє йому запропонувати до постачання товар з іншим дизайном та/або кольоровою гамою.
Також учасник не підтвердив надання зразків товару у необхідному Замовнику форматі ( ширина 1м, 1,4 м),необхідність надання яких зазначена у технічній специфікації, що не відповідає умовам додатку №5 до тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники торгів повинні надати: Учасник на підставі інформації наведеної у Додатку 5 до тендерної документації, надає в складі тендерної пропозиції розрахунок вартості. В складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі даний документ взагалі відсутній, отже тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. Хочемо звернути увагу Замовника на непослідовність дій та протилежність прийнятих рішень Замовником, при наявності аналогічних порушень. Так за процедурою закупівлі UA-2021-04-02-002787-a при відсутності розрахунку вартості пропозиція учасника торгів була відхилена.
Не відхиливши тендерну пропозицію, при наявності порушень Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до учасників процедури закупівлі та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Отже вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір з ФОП Бондаренко С.С., та відхилити цю тендерну пропозицію.
Сподіваємось, на належне на сумлінне дотримання Замовником принципів публічних закупівель.
Скасована
Дата: 04 листопада 2021 15:50
Причина: - відкликання вимоги
Номер вимоги: UA-2021-08-03-011365-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3233420234
Дата подання: 19 жовтня 2021 15:32
Вимога щодо Рішення про відхилення тендерної пропозиції "ФОП Бондаренко Сергій Станіславович"
Шановний Замовнику!
Ми, Фізична особа-підприємець Бондаренко Сергій Станіславович засвідчуємо хронологію наших дій, спрямованих на укладення договору, та доводимо, що вони були вчинені вчасно.
13.09.2021 Гетману Владиславу Володимировичу, завідувачу сектору відділу юридичного забезпечення Управління справами на електронну адресу: hetman@v.rada.gov.ua було відправлено листа з Договором для узгодження та заповнення відповідних даних, які згідно умов Проекту Договору, Додатку 2 цієї закупівлі, заповнюються виключно Замовником. Відповіді на цей лист , тобто заповненого Договору зі сторони Замоника, ми не отримали. Завірену копію даного електронного листа прикріплено.
22.09.2021 (14:00-15:00) Івановій Ользі Вікторівні, головному спеціалісту відділу управління матеріальними ресурсами та закупівель Управління справами була передана частина зразків Товару. Приймати весь комплект зразків, згідно вимог Додатку 5 цієї закупівлі, Іванова О.В. відмовилася, про що поставила відмітку на Акті приймання-передачі (Оригінал Акту додаємо). Пропозицію прийняти пакет документів* та завірити підписом Акт приймання-передачі документів Іванова О.В. також відмовилася.
23.09.2021 в телефонній розмові Іванова О.В. дала згоду прийняти все ж таки решту зразків в потрібних ширинах, згідно вимог Додатком 5. У зв'язку з цим були поставлені решта зразків та перший повний пакет документів*. Завіряти підписом Акт про приймання цього пакету* Іванова О.В. категорично відмовилась. Зазначимо, що на вимогу Іванової О.В. в другому Акті про приймання-пердачу зразків (який також прикріплюємо) було видалено всі посилання на умови «Договору».
27.09.2021 в телефонних розмовах з Івановою О.В. нам підтвердили отримання Гетманом В.В. наших документів (після тривалих пошуків). Також Гетман В.В. пояснив, що наразі не стоїть питання щодо договору, так як йде обговорення відповідності зразків. Відповіді на наші питання, чи є необхідність ще одного візиту для безпосереднього укладення договору, були заперечні (виписка наших телефонних дзвінків додається).
27.09.2021 було відправлено другий ідентичний пакет документів* Укрпоштою, про що того ж дня повідомили в системі Prozzoro документом «Лист-надання зразків та документів».
Вважаємо, що, так як термін укладання договору закінчувався 28.09.2021, нами вчасно були вчинені всі необхідні дії, які залежали від нас, для укладення договору.
Звертаємо увагу, що тендерною документацію Замовником не вказані можливі способи підписання договору про закупівлю.
Також варто взяти до уваги, що норма частини 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» покладає обов’язок саме на Замовника укласти договір з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Просимо вжити заходів, щоб переконатися у наявності електронного листа без відповіді від 13.09.2021, у наявності нашого першого пакету документів, переданого 23.09.2021 Івановій О.В., та скасувати Рішення про відхилення тендерної в Протоколі засідання Тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної ради України № 91 від 12.10.2021 року.
*під «пакетом докукментів» слід розуміти:
1. Договір, заповнений та підписаний з нашої сторони, згідно Проекту договору, викладеному в Додатку цієї закупвлі – 2 екземпляри.
2. Банківська гарантія №205714-Г-3755 від 21.09.2021 (АТ "Банк СІЧ").
3. Банківська ліцензія №260 від 22.11.2011 (АТ "Банк СІЧ").
4. Витяг з наказу №226-к від 16.04.2021 (АТ "Банк СІЧ").
5. Довіреність №217/2021 від 12.05.2021 (АТ "Банк СІЧ").
6. Довідка про право підписання договору про закупівлю.
7. Довідка про провадження господарської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Ми, Фізична особа-підприємець Бондаренко Сергій Станіславович засвідчуємо хронологію наших дій, спрямованих на укладення договору, та доводимо, що вони були вчинені вчасно.
13.09.2021 Гетману Владиславу Володимировичу, завідувачу сектору відділу юридичного забезпечення Управління справами на електронну адресу: hetman@v.rada.gov.ua було відправлено листа з Договором для узгодження та заповнення відповідних даних, які згідно умов Проекту Договору, Додатку 2 цієї закупівлі, заповнюються виключно Замовником. Відповіді на цей лист , тобто заповненого Договору зі сторони Замоника, ми не отримали. Завірену копію даного електронного листа прикріплено.
22.09.2021 (14:00-15:00) Івановій Ользі Вікторівні, головному спеціалісту відділу управління матеріальними ресурсами та закупівель Управління справами була передана частина зразків Товару. Приймати весь комплект зразків, згідно вимог Додатку 5 цієї закупівлі, Іванова О.В. відмовилася, про що поставила відмітку на Акті приймання-передачі (Оригінал Акту додаємо). Пропозицію прийняти пакет документів* та завірити підписом Акт приймання-передачі документів Іванова О.В. також відмовилася.
23.09.2021 в телефонній розмові Іванова О.В. дала згоду прийняти все ж таки решту зразків в потрібних ширинах, згідно вимог Додатком 5. У зв'язку з цим були поставлені решта зразків та перший повний пакет документів*. Завіряти підписом Акт про приймання цього пакету* Іванова О.В. категорично відмовилась. Зазначимо, що на вимогу Іванової О.В. в другому Акті про приймання-пердачу зразків (який також прикріплюємо) було видалено всі посилання на умови «Договору».
27.09.2021 в телефонних розмовах з Івановою О.В. нам підтвердили отримання Гетманом В.В. наших документів (після тривалих пошуків). Також Гетман В.В. пояснив, що наразі не стоїть питання щодо договору, так як йде обговорення відповідності зразків. Відповіді на наші питання, чи є необхідність ще одного візиту для безпосереднього укладення договору, були заперечні (виписка наших телефонних дзвінків додається).
27.09.2021 було відправлено другий ідентичний пакет документів* Укрпоштою, про що того ж дня повідомили в системі Prozzoro документом «Лист-надання зразків та документів».
Вважаємо, що, так як термін укладання договору закінчувався 28.09.2021, нами вчасно були вчинені всі необхідні дії, які залежали від нас, для укладення договору.
Звертаємо увагу, що тендерною документацію Замовником не вказані можливі способи підписання договору про закупівлю.
Також варто взяти до уваги, що норма частини 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» покладає обов’язок саме на Замовника укласти договір з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Просимо вжити заходів, щоб переконатися у наявності електронного листа без відповіді від 13.09.2021, у наявності нашого першого пакету документів, переданого 23.09.2021 Івановій О.В., та скасувати Рішення про відхилення тендерної в Протоколі засідання Тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної ради України № 91 від 12.10.2021 року.
*під «пакетом докукментів» слід розуміти:
1. Договір, заповнений та підписаний з нашої сторони, згідно Проекту договору, викладеному в Додатку цієї закупвлі – 2 екземпляри.
2. Банківська гарантія №205714-Г-3755 від 21.09.2021 (АТ "Банк СІЧ").
3. Банківська ліцензія №260 від 22.11.2011 (АТ "Банк СІЧ").
4. Витяг з наказу №226-к від 16.04.2021 (АТ "Банк СІЧ").
5. Довіреність №217/2021 від 12.05.2021 (АТ "Банк СІЧ").
6. Довідка про право підписання договору про закупівлю.
7. Довідка про провадження господарської діяльності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2021 17:19
Додаток 1
до протоколу засідання тендерного комітету
від «___» __________ № ___.
Відповідь на вимогу: UA-2021-08-03-011365-b.c2
За результатом розгляду вимоги Фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергій Станіславович від 19 жовтня 2021 року розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» (далі – Система) №UA-2021-08-03-011365-b.c2 щодо не підписання договору за результатом проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), повідомляємо:
Згідно із частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (налі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
08 вересня 2021 року рішенням тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі – Замовника) №77 ФОП Бондаренко С.С. було визначено переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), ідентифікатор закупівлі: №UA-2021-08-03-011365-b (ID: 42788616dab44f17b77d1333705a775d).
Додатковими вимогами визначеними у Додатку 5 до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України (протокол №57 від 03.08.2021) (далі – ТД) було встановлено вимогу, що якість Товару, що поставляється, повинна відповідати технічним умовам та вимогам виробників Товару. Товар приймається згідно еталонів (зразків), які надаються під час укладанням договору відповідно до частини 1 статті 268 Господарського кодексу України. Зразок (згідно технічного завдання) надається в кількості не менше 1 м. пог. при ширині 1,4 метра та 1,0 метр, до яких повинна бути прикріплена фабрична етикетка, та ярлик з підписом та печаткою (за наявності) учасника, вказано: найменування Учасника процедури закупівлі, (в т.ч. код ЄДРПОУ) реквізити, найменування предмета закупівлі, розмір, дата виготовлення, артикул виробу.
Зразки приймаються безоплатно згідно із Актом приймання-передачі за адресою: м. Київ, вул. Садова, 3-а м. Київ, поштовий індекс 01008. Відповідальна особа Іванова О.В., тел. (044) 255-35-31.
На виконання вимог Додатку 5 до ТД 22.09.2021 року Бондаренком С.С. були передані Івановій О.В. зразки килимових доріжок, що підтверджується Актом приймання-передачі зразків товару №1. Інші будь-які документи або матеріали під час приймання передачі зразків килимових доріжок представнику Замовника Івановій О.В. не надавались.
Відповідно пункту 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Таким чином, 28 вересня 2021 року було останнім днем коли Замовник мав законі підстави укласти договір із ФОП Бондаренко С.С.
30.09.2021 року через систему електронного документообігу Верховної Ради України СЕДО від ФОП Бондаренко С.С. було отримано пакет документів (реєстр. № 30446) з підписаним учасником проектом договору, проте згідно із частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім можливим днем для укладення договору з переможцем торгів ФОП Бондаренко С.С., було 28.09.2021.
Також, окремо звертаю Вашу увагу на те, що зразки товару надані ФОП Бондаренко С.С. не відповідають вимогам визначеним Додатком 5 до ТД, що підтверджується листом відділу управління матеріальними ресурсами та закупівель Замовника від 24.09.2021 (реєстр. № 297573).
12.10.2021 року рішенням тендерного комітету Замовника (протоколом №91) було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергій Станіславович стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), відповідно до частини 7 статті 33 та згідно з абзацом другим пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимогу UA-2021-08-03-011365-b.c2 вважати такою, що не має підстав для задоволення.
до протоколу засідання тендерного комітету
від «___» __________ № ___.
Відповідь на вимогу: UA-2021-08-03-011365-b.c2
За результатом розгляду вимоги Фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергій Станіславович від 19 жовтня 2021 року розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» (далі – Система) №UA-2021-08-03-011365-b.c2 щодо не підписання договору за результатом проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), повідомляємо:
Згідно із частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (налі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
08 вересня 2021 року рішенням тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі – Замовника) №77 ФОП Бондаренко С.С. було визначено переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), ідентифікатор закупівлі: №UA-2021-08-03-011365-b (ID: 42788616dab44f17b77d1333705a775d).
Додатковими вимогами визначеними у Додатку 5 до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України (протокол №57 від 03.08.2021) (далі – ТД) було встановлено вимогу, що якість Товару, що поставляється, повинна відповідати технічним умовам та вимогам виробників Товару. Товар приймається згідно еталонів (зразків), які надаються під час укладанням договору відповідно до частини 1 статті 268 Господарського кодексу України. Зразок (згідно технічного завдання) надається в кількості не менше 1 м. пог. при ширині 1,4 метра та 1,0 метр, до яких повинна бути прикріплена фабрична етикетка, та ярлик з підписом та печаткою (за наявності) учасника, вказано: найменування Учасника процедури закупівлі, (в т.ч. код ЄДРПОУ) реквізити, найменування предмета закупівлі, розмір, дата виготовлення, артикул виробу.
Зразки приймаються безоплатно згідно із Актом приймання-передачі за адресою: м. Київ, вул. Садова, 3-а м. Київ, поштовий індекс 01008. Відповідальна особа Іванова О.В., тел. (044) 255-35-31.
На виконання вимог Додатку 5 до ТД 22.09.2021 року Бондаренком С.С. були передані Івановій О.В. зразки килимових доріжок, що підтверджується Актом приймання-передачі зразків товару №1. Інші будь-які документи або матеріали під час приймання передачі зразків килимових доріжок представнику Замовника Івановій О.В. не надавались.
Відповідно пункту 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Таким чином, 28 вересня 2021 року було останнім днем коли Замовник мав законі підстави укласти договір із ФОП Бондаренко С.С.
30.09.2021 року через систему електронного документообігу Верховної Ради України СЕДО від ФОП Бондаренко С.С. було отримано пакет документів (реєстр. № 30446) з підписаним учасником проектом договору, проте згідно із частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», останнім можливим днем для укладення договору з переможцем торгів ФОП Бондаренко С.С., було 28.09.2021.
Також, окремо звертаю Вашу увагу на те, що зразки товару надані ФОП Бондаренко С.С. не відповідають вимогам визначеним Додатком 5 до ТД, що підтверджується листом відділу управління матеріальними ресурсами та закупівель Замовника від 24.09.2021 (реєстр. № 297573).
12.10.2021 року рішенням тендерного комітету Замовника (протоколом №91) було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергій Станіславович стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), відповідно до частини 7 статті 33 та згідно з абзацом другим пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимогу UA-2021-08-03-011365-b.c2 вважати такою, що не має підстав для задоволення.
Номер вимоги: UA-2021-08-03-011365-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3233420234
Дата подання: 07 грудня 2021 17:45
Недостовірні твердження Замовника в Протоколі №123 від 07.12.2021
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної Ради України № 123 від 07.12.2021 , Замовник стверджує, що 23.11.2021 на електронну пошту Карягіна П.О. нами було надіслано лист із пропозицією подовжити срок укладання договору до 60 днів.
Це є абсолютно недостовірна інформація. Для підтвердження Ваших тверджень, ми вимагаємо надати копію цього листа та скріншот електронного листа.
Натомість, надаємо скріншот нашої переписки та повний зміст нашого повідомлення, надісланого електронною. В нашому повідомленні ми цитуємо вимоги Тендерної документації та повідомляємо, що ми їх пам’ятаємо. І 20 днів ,відведені для підписання, починаються з 12.11.21, 15:05 за Київським часом. Ніякого прохання продовжити термін в листі немає!
При цьому, не варто забувати, що є інші умови згідно Вашої Тендерної документації. Так згідно п.4 Розділу 3, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (згідно закупівлі UA-2021-08-03-011365-b це 23.08.2021).
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, ми мали отримати від Замовника Вимогу на продовження дії строку нашої пропозиції, а також продовжити дію тендерного забезпечення для Підписання договору. Такої вимоги ми не отримували, дію забезпечення відповідно не продовжували.
Згідно п.3 Розділу 5 ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі:
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Дія поданої гарантії закінчилась 21.11.2021 року.
Термін поставки за Договором та умовами тендерної документації становить 30.11.2021. А отже, його підписання після 30.11.2021 (що цілком дозволяли зробити відведені на його підписання строки згідно з тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі») дає підстави визнати його нікчемним.
Прохання не вводити в оману і надавати правдиві твердження в Протоколах.
Розгорнути
Згорнути
Це є абсолютно недостовірна інформація. Для підтвердження Ваших тверджень, ми вимагаємо надати копію цього листа та скріншот електронного листа.
Натомість, надаємо скріншот нашої переписки та повний зміст нашого повідомлення, надісланого електронною. В нашому повідомленні ми цитуємо вимоги Тендерної документації та повідомляємо, що ми їх пам’ятаємо. І 20 днів ,відведені для підписання, починаються з 12.11.21, 15:05 за Київським часом. Ніякого прохання продовжити термін в листі немає!
При цьому, не варто забувати, що є інші умови згідно Вашої Тендерної документації. Так згідно п.4 Розділу 3, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (згідно закупівлі UA-2021-08-03-011365-b це 23.08.2021).
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, ми мали отримати від Замовника Вимогу на продовження дії строку нашої пропозиції, а також продовжити дію тендерного забезпечення для Підписання договору. Такої вимоги ми не отримували, дію забезпечення відповідно не продовжували.
Згідно п.3 Розділу 5 ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі:
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Дія поданої гарантії закінчилась 21.11.2021 року.
Термін поставки за Договором та умовами тендерної документації становить 30.11.2021. А отже, його підписання після 30.11.2021 (що цілком дозволяли зробити відведені на його підписання строки згідно з тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі») дає підстави визнати його нікчемним.
Прохання не вводити в оману і надавати правдиві твердження в Протоколах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2021 15:31
Відповідь на вимогу: UA-2021-08-03-011365-b.c4
За результатом розгляду вимоги фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергія Станіславовича від 07 грудня 2021 року розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо ніби то недостовірного твердження Замовника зазначеного в протоколі від 07.12.2021 № 123, стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), повідомляємо:
Згідно з пунктом 4 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
При цьому, Закон не забороняє членам тендерного комітету, присутнім на його засіданні обговорювати питання та ознайомлювати комітет з інформацією що стосуються порядку денного.
Окрім цього, частиною 3 статті 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Інформуємо, що тендерну пропозицію ФОП Бондаренко С.С., стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-011365-b, було відхилено згідно із абзацом 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку із відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
За результатом розгляду вимоги фізичної особи-підприємця Бондаренко Сергія Станіславовича від 07 грудня 2021 року розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо ніби то недостовірного твердження Замовника зазначеного в протоколі від 07.12.2021 № 123, стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), повідомляємо:
Згідно з пунктом 4 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
При цьому, Закон не забороняє членам тендерного комітету, присутнім на його засіданні обговорювати питання та ознайомлювати комітет з інформацією що стосуються порядку денного.
Окрім цього, частиною 3 статті 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Інформуємо, що тендерну пропозицію ФОП Бондаренко С.С., стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-011365-b, було відхилено згідно із абзацом 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку із відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-03-011365-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3233420234
Дата подання: 23 жовтня 2021 14:19
Дата подання: 23 жовтня 2021 14:19
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
13.10.2021 Рішенням, зазначеним у Протоколі засідання Тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної Ради України №91 від 12.10.2021 року, (далі – Рішення) було відхилено пропозицію ФОП Бондаренко С.С. та 22.10.2021 Рішенням Протоколу засідання Тендерного Комітету Управління Справами Апарату Верховної Ради України № 100 від 22.10.2021 визнано переможцем ФОП Гриценко В.Ю.
Вважаємо рішення Замовника, про відхилення нащої тендерної пропозиції таким, що не грунтується на вимогах чинного законодавтсва України в сфері публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника.
Фізична особа-підприємець Бондаренко Сергій Станіславович вважає, що зазначене Рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне.
ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
- Відповідно до п.2 розділу 6 Тендерної документації Договір про закупівлю укладається з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
- Відповідно до п.5 розділу 6 Тендерної документації у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, не укладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
- Відповідно до п.п. 3 п. 3 розділу 5 Тендерної документації визначено наступні підстави відхилення тендерних пропозицій:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
- Відповідно до п.6 розділу 6 Тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
- Додатком 5 до тендерної документації в додаткових вимогах передбачено, Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати технічним умовам та вимогам виробників Товару. Товар приймається згідно еталонів (зразків), які надаються під час укладанням договору відповідно до частини 1 статті 268 Господарського кодексу України. Зразок (згідно технічного завдання) надається в кількості не менше 1 м. пог. при ширині 1,4 метра та 1,0 метр, до яких повинна бути прикріплена фабрична етикетка, та ярлик з підписом та печаткою (за наявності) учасника, вказано: найменування Учасника процедури закупівлі, (в т.ч. код ЄДРПОУ) реквізити, найменування предмета закупівлі, розмір, дата виготовлення, артикул виробу.
Зразки приймаються безоплатно згідно із Актом приймання-передачі за адресою: м. Київ, вул. Садова, 3-а м. Київ, поштовий індекс 01008. Відповідальна особа Іванова О.В., тел. (044) 255-35-31
- П. 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що на Підтвердження відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів, відбувається шляхом оприлюднення ним в електронній системі закупівель наступних документів**
• Оригінал або електронний оригінал або нотаріально завірена копія документа(-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником /службову (посадову) особу учасника, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.
• Єдина інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі її використання) про те, що учасник виконав/не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі.
• Єдина інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі її використання) про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, встановлених пунктами 2,3,8 частини 1 статті 17 Закону, для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо посилання в протоколі №91 від 12.10.2021 р. про відхилення пропозиції Скаржника на абзац другий пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону то зазначаємо, що як переможець Скаржник на виконання п. 3 Додатку 4 до тендерної документації 15 вересня 2021 року надав всі довідки, а саме:
• Довідка про відсутність підстав п.2,3,8 ч. 1 ст.17 (переможець);
• Довідка про відсутність підстав п.2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч.1 та 2 с.17 (переможець).pdf
• Довідка про відсутність невиконан.зобов. (переможець)
• Довідка МВС (переможець)
• та інші документи.
Орган оскарження може самостійно перевірити надання таких документів, що спростовує підставу відхилення, яку зазначає Замовник в частині не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Тому Замовник не має жодних правових підстав, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника у відповідності до абзацу другого пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації не вказано жодного способу підписання чи надсилання договору про закупівлю. До того ж сам Проект Договору, завантажений Замовником в систему Prozzoro, містить чотири зауваження «ЗАПОВНЮЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ», що не дає нам можливості належним чином заповнити Договір без участі в цьому процесі Замовника.
Скаржник 13.09.2021 склав Договір, відповідно до Проекту Договору тендерної документації (додаток 2 ТД), та відправили на електронну адресу, зазначену Замовником в тендерній документації, для узгодження та заповнення ним даних, які, як зазначено в Проекті Договору тендерної документації, має заповнювати виключно Замовник.
(Копію даного листа додаємо)
Так як термін підписання спливав, а відповідь на наш Лист ми не отримували, то було прийнято рішення заповнити договір зі сторони Постачальника, а необхідні поля для заповнення Замовником були залишені пустими для заповнення «від руки» і 22.09.2021 Скаржник доставив, пакет документів у складі:
1. Договір, заповнений та підписаний з нашої сторони, згідно Проекту договору, викладеному в Додатку цієї закупвлі – 2 екземпляри.
2. Банківська гарантія №205714-Г-3755 від 21.09.2021 (АТ "Банк СІЧ").
3. Банківська ліцензія №260 від 22.11.2011 (АТ "Банк СІЧ").
4. Витяг з наказу №226-к від 16.04.2021 (АТ "Банк СІЧ").
5. Довіреність №217/2021 від 12.05.2021 (АТ "Банк СІЧ").
6. Довідка про право підписання договору про закупівлю.
7. Довідка про провадження господарської діяльності.
(надалі по тексту– пакет документів) разом зі зразками відповідальній особі Івановій Ользі Вікторівні - головному спеціалісту відділу управління матеріальними ресурсами та закупівель Управління справами.
При передачі Іванова О.В. відмовилася приймати всі зразки, які були передбачені Додатком 5 тендерної документаціїї і відмовилася приймати пакет документів (оригінал першого підписаного Акту, завірений Івановою О.В. додаємо). Зателефонували Гетьману В.В., щоб уточнити, як передати зразки, він сказав, що все віддати Івановій О.В., про що ми її повідомили у Viber. Скріншоти всієї Переписки з Івановою О.В. у Viber додаємо.
23.09.2021 Скаржник доставив ще раз зразки товарів та пакет документів. Тобто, 23.09.2021 Договір був переданий особисто в руки Івановій О.В. в приміщенні Замовника за адресою: м. Київ, вул. Садова, 3А, даний пакет документів, вона обіцяла передати Гетману Владиславу Володимировичу, завідувачу сектору відділу юридичного забезпечення Управління справами. Підписувати Акт приймання-передачі документів вона відмовилася (оригінал другого підписаного Акту приймання-передачі зразків додаємо).
27.09.2021 в телефонних розмовах (виписку додаємо) Іванова О.В. та Гетман В.В. підтвердили отримання наших документів. Так як офіційного підтвердження отримання пакету документів нам надати відмовились, крім того пропозицію нашого особистого третього приїзду для укладення договору не прийняли, то цієї ж дати 27.09.2021 ми відправили другий ідентичний пакет документів Укрпоштою, про що того ж дня повідомили в системі Prozzoro документом «Лист-надання зразків та документів», таким чином засвідчивши свою готовність до виконання умов за договором.
Крім того, ми зазначаємо що у складі нашої пропозиції був наданий заповнений нашою стороною та підписаний Проект Договору, який повністю відповідає Проекту Договору тендерної Документації Замовника та відповідно засвідчив згоду з умовами договору (підписаний Проект Договору прикріплюємо).
Підтвердженням наміру підписання договору зі сторони скаржника свідчить Банківська гарантія №205714-Г-3755 від 21.09.2021 (АТ "Банк СІЧ").
Вважаємо, що, так як термін укладання договору закінчувався 28.09.2021, нами вчасно були вчинені всі необхідні дії, які залежали від нас, для укладення договору.
Хочемо звернути увагу, що зі сторони Замовника не вчинено жодних дій, які би сприяли підписання договору з Скаржником, оскільки:
- Замовником не направлялось на нашу адресу проекту договору на підписання, який був би заповнений зі сторони Замовника .
- Замовник відмовився засвідчити передачу йому заповненого і підписаного зі сторони Скаржника договору, що свідчить про не бажання укладати договір із Скаржником;
- Замовник не дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ч.6. Ст. 33 щодо укладення Замовником договору, оскільки дана норма покладає обов’язок саме на Замовника укласти договір з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
Верховний Суд України також визначає, що саме замовник повинен вчинити відповідні дії для укладення договору. Зокрема, у Постанові Верховного Суду України від 01.02.2018 у справі № 922/1999/17 зазначено: «Конструкція “Замовник укладає”, а не “Замовник має право укласти” свідчить, що дана норма покладає саме обов’язок і саме на Замовника укласти договір, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами, з переможцем торгів не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме учасника торгів, а не замовника: відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону».
Звертаючись до практики розгляду подібних ситуацій, хочемо навести РІШЕННЯ Колегії АМКУ № 2290 -р/пк-пз від 06.02.2020 оголошення № UA-2019-10-31-001781-b.a1 (прикріпляємо), де розглядалася скарга щодо Рішення замовника про відхилення пропозиції з тих самих причин зі схожою мотивувальною частиною.
Таким чином саме Замовником не вчинено передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" та тендерною документацією дій по укладенню договору на постачання килимових доріжок.
Також, у Замовника немає підстав визначених абзацом другим пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" так як документи переможця надано в повному обсязі.
Крім того, Скаржник зазначає, що Замовник порушує Статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 Закону "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення, зазначене у Протоколі засідання Тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної Ради України №91 від 12.10.2021 року, щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Бондаренко С.С.
3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення Протоколу засідання Тендерного комітету Управління Справами Апарату Верховної Ради України № 100 від 22.10.2021 щодо визнання переможцем ФОП Гриценко В.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 09:47
рішення від 26.10.2021 № 24178.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 09:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2021 №24983.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 15:30
рішення від 04.11.2021 №24983.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 04.11.2021 № 24983-р/пк-пз, скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця БОНДАРЕНКА СЕРГІЯ СТАНІСЛАВОВИЧА (протокол від 12.10.2021 № 91) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гриценко Владислава Юрійовича (протокол від 22.10.2021 № 100) переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими (килимові доріжки), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-03-011365-b.
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2021 18:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ" |
603 200,00
UAH з ПДВ
|
603 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" |
729 040,00
UAH з ПДВ
|
729 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гриценко Владислав Юрійович |
978 640,00
UAH з ПДВ
|
968 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДЯЧОК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
984 880,00
UAH з ПДВ
|
970 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" #3233420234 |
Рішення скасоване |
729 040,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2021 11:17
|
ФОП Гриценко Владислав Юрійович #3607609316 |
Рішення скасоване |
968 700,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 18:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ" #21328928 |
Рішення скасоване |
603 200,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 18:42
|
|
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" #3233420234 |
Рішення скасоване |
729 040,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 18:42
|
|
ФОП Гриценко Владислав Юрійович #3607609316 |
Рішення скасоване |
968 700,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 18:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ" #21328928 |
Відхилено |
603 200,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:15
|
|
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" #3233420234 |
Рішення скасоване |
729 040,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 16:50
|
|
ФОП Гриценко Владислав Юрійович #3607609316 |
Очікує рішення |
968 700,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 16:53
|
|
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" #3233420234 |
Відхилено |
729 040,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 16:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 12:54 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 21 грудня 2021 12:54 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення тендерного комітету від 21.12.2021, відмінити дані відкриті торги, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з неможливістю укладення договору про закупівлю у відповідності до вимог оголошення про проведення даних відкритих торгів, тендерної документації та проекту договору. |
Документи:
21 грудня 2021 12:54
|
Електронний підпис |
21 грудня 2021 12:52
|
130.pdf |