Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт протирадіаційного укриття №61040 за адресою: вул. Гетьманська, б.49, м. Гадяч, Миргородського району, Полтавської області
Очікувана вартість
1 352 463,10 UAH
UA-2023-09-01-000435-a 4245220d89d14e92958e14da3a6e3e5f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кобеляцька

+380535433238 cpgadiachzhitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-житло"
Код ЄДРПОУ: 34401486
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., місто Гадяч, вул. Драгоманова, будинок 22
Контактна особа: Світлана Кобеляцька
+380535433238
cpgadiachzhitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт протирадіаційного укриття №61040 за адресою: вул. Гетьманська, б.49, м. Гадяч, Миргородського району, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

01 вересня 2023 09:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " БУДІВЕЛЬНИК"
#30742524
Переможець 1 352 463,10
UAH з ПДВ
01 вересня 2023 09:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2024 17:02
додаткова угода 2.jpg зміни до договору
30 січня 2024 17:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:16
Ляшко.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
лист 45.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
протокол.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
акт 20.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
акт 28.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
лист.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:04
додаткова угода.jpg зміни до договору
29 грудня 2023 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлює виконавцем закінчити роботи по поточному ремонту протирадіаційного укриття, на підставі листа директора ПП «Будівельник» №45 від 20.12.2023 р., Акта обстеження захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття від 20.12.2023 р., Протоколу засідання місцевої комісії з питань створення, використання, утримання, реконструкції фонду та організації заходів, пов’язаних з проведенням їх технічної інвентаризації №2/203 від 21 грудня 2023 року, Акта обстеження захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття від 28.12.2023 р., листа директора ПП «Будівельник» №46 від 28.12.2023 р та керуючись листом-рекомендацією інженера з технічного нагляду №72-2023 від 21.12.2023 р. уклали цю Додаткову угоду №1 (далі — «Додаткова угода») до Договору про надання послуг поточного ремонту № 13 від 29 серпня 2023 р. (далі – Договір) про таке: 1. Замовник та Виконавець дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та надання послуг та викласти пункти 4.1, 8.1 Договору в наступній редакції, а саме: «4.1 Строк надання послуги по 31 січня 2024 року. 8.1 Договір вступає в силу з моменту його підписання Сторонами та скріплення їхніми печатками і діє до 31.01.2024 р. та в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань у повному обсязі». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 74 212,73 грн (сімдесят чотири тисячі двісті дванадцять гривень 73 коп.) та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість поточного ремонту протирадіаційного укриття №61040 за адресою: вул. Гетьманська, б.49, м. Гадяч, Миргородського району, Полтавської області, визначається згідно з договірною ціною, яка є невід’ємною частиною даного договору та складає 1 278 250,37 грн. (один мільйон двісті сімдесят вісім тисяч двісті п’ятдесят грн. 37 коп.), в тому числі ПДВ 213 041,73 грн. (двісті тринадцять тисяч сорок одна грн. 73 коп.)». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML