Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 607 468 727,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 037 343,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 120 000,00 (сто двадцять тисяч) гривень. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата послуг проводиться в межах фінансування за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в та форм № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток 7 (проект договору) .doc | |
26 лютого 2024 19:05 |
ТД ЕУ2024 (н.р.).doc | |
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток_8_до_ТД_ЕУ (ТЗ).rtf | |
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток 9.doc | |
26 лютого 2024 19:05 |
Додатки_1-6_до_ТД_ЕУ_.doc | |
26 лютого 2024 19:05 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток_10_до_ТД_ЕУ.rtf |
26 лютого 2024 19:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток 7 (проект договору) .doc
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
ТД ЕУ2024 (н.р.).doc
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток_8_до_ТД_ЕУ (ТЗ).rtf
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток 9.doc
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Додатки_1-6_до_ТД_ЕУ_.doc
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
26 лютого 2024 19:05 |
Додаток_10_до_ТД_ЕУ.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000046 ● 8ea866ab77194f5abb45180cb6f6f22e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 10:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 № 32-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.04.2024 № 32-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-02-23-012137-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:34:34
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-02-23-012137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:57:02
Відповідь на запит від 02.05.2024р.
На Ваш запит від 02.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, розрахунок очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», здійснено на підставі: Законів України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”, ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування; ДСТУ – Н Б В. 3.2.-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»; ДСТУ 2587-2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги»; ДСТУ 9185:2022 Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг; Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118:2005; Технічних правил Ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113:2009; НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року №573/1019 та відповідно до вимог «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 та «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» ( далі – Методика) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022; Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 23.02.2024 року. (Копії Дефектного акту та Зведеного кошторисного розрахунку додаються). Моніторинг цін на основні дорожньо-будівельні матеріали, відповідно до вимог Методики, здійснювався за базою даних цін Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури». База даних цін на матеріальні ресурси доступна за посиланням https://prices.nidi.org.ua/sum/
2. Відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» Замовником була оприлюднена відповідна інформація, а саме обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі на власному веб-сайті. Посилання на сторінку https://tender.kr.ua/news
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 12:29:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Кіровоградській області», ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-012137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Просимо пояснити, чому Вами в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю, який згідно вимог пункту 49 Особливостей повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ?
В разі продовження строку для укладення договору про закупівлю, надати обґрунтовану необхідність такого продовження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 20:44:31
Відповідь на запит від 13.05.2024р.
На Ваш запит від 13.05.2024, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
1. Керуючись вимогами статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Закон та Особливості не визначають ані конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю, ані поняття обґрунтованої необхідності, ані способу документального підтвердження виникнення такої необхідності. З огляду на це замовник має можливість самостійно визначати такі випадки та вирішувати, чи належить та чи інша ситуація до «обґрунтованої необхідності», а також яким має бути документальне підтвердження.
Дане твердження випливає з офіційної відповіді Уповноваженого органу розміщеного на його офіційному веб-сайті за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f88a9416-6d9c-471a-b487-884f82645fa5&lang=uk-UA та https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e439551a-0b3b-4d0e-8109-2963d7e1db2c&lang=uk-UA
Необхідність (обґрунтування) продовження строку для укладання договору до 60 днів зазначене у протокольному рішенні Уповноваженої особи від 11.04.2024р. (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
576 000 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #32039992 |
Переможець |
576 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 08:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 18:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 березня 2024 08:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #32039992 |
576 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 08:31
|
ДУ 36-24-129 від 17.12.24.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:21
|
ДУ 36-24-115 від 27.11.24.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2024 08:48
|
ДУ 36-24-112 від 21.11.24.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2024 08:38
|
ДУ 36-24-109 від 07.11.24.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2024 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 08:50
|
ДУ 36-24-107 від 31.10.24.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:06
|
ДУ 36-24-91 від 09.10.24.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:59
|
ДУ 36-24-84 від 24.09.24.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 15:43
|
ДУ 36-24-75 від 11.09.24.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2024 13:40
|
ДУ 36-24-73 від 09.09.24.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2024 14:36
|
ДУ 36-24-69 від 06.09.24.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2024 15:21
|
ду 53.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2024 16:40
|
ДУ 36-24-52 від 31.07.24.pdf | зміни до договору |
31 липня 2024 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2024 12:41
|
ДУ 36-24-51 від 15.07.24.pdf | зміни до договору |
17 липня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 16:34
|
ЕУ 2024 22.05.2024.pdf | укладений |
23 травня 2024 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/52 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53/24/54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/73 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/84 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/91 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/109 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/112 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 36/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36/24/129 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |