Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР ЗВ'ЯЗКУ ТА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33962437 |
Місцезнаходження: | 08400, Україна , Київська обл., Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд.11 |
Контактна особа: |
ДСНС ЦЗУ 380675092142 zakupivliczu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 55 570 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 277 851,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі – Гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника: р/р UA458201720355149001099005944 в Держказначейській службі України , м. Київ МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 16:28 |
Перелік змін від 30.08.2023.pdf | |
30 серпня 2023 16:28 |
Зміни до Додатку 2 від 30.08.2023 року.pdf | |
25 серпня 2023 16:16 |
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx | |
25 серпня 2023 16:16 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
25 серпня 2023 16:14 |
Додаток 1 (Вимоги до учасників).docx | |
25 серпня 2023 16:13 |
Тендерна документація.docx |
30 серпня 2023 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2023 16:28 |
Перелік змін від 30.08.2023.pdf
|
|||
30 серпня 2023 16:28 |
Зміни до Додатку 2 від 30.08.2023 року.pdf
|
|||
25 серпня 2023 16:16 |
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx
|
|||
25 серпня 2023 16:16 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
|||
25 серпня 2023 16:14 |
Додаток 1 (Вимоги до учасників).docx
|
|||
25 серпня 2023 16:13 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000002 ● 3f4a8401d5c1438b899dbe9ef5c2f1df
- Статус: завершено ● Дата: 08 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 12:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 258
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-25-010377-a 25.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 09:38:55
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 13:48:22
Відповідь Центру зв'язку та управління ДСНС України на запит Держаудитслужби
На вимогу запиту Державної аудиторської служби України, який було розміщено в системі ПРОЗОРО 27.09.2023 року щодо надання пояснень по закупівлі № UA-2023-08-25-010377-a 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) надаємо необхідну інформацію.
Повідомляємо, що закупівля № UA-2023-08-25-010377-a була оголошена Центром зв’язку та управління ДСНС України на підставі листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 22.08.2023 року № 16-15683/163-1 “Про організацію закупівлі”. У листі зазначається, що Державна служби України з надзвичайних ситуацій з метою виконання пункту 1.4 розділу “II. Нормативно-технічні заходи” – “Придбання засобів інформатизації, у тому числі ліцензійного програмного забезпечення для органів системи МВС, а також підрозділів апарату МВС, територіальних органів з надання сервісних послуг МВС, закладів, установ і підприємств, що належать до сфери управління МВС” Плану реалізації галузевої програми інформатизації Міністерства внутрішніх справ України на період 2021-2023 років та пункту 7.5 наказу ДСНС від 26.12.2022 року № 761 “Про затвердження Плану заходів цифрового розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2023 рік”, просить здійснити закупівлю 2000 персональних комп’ютерів форм-фактора планшет, які будуть встановлені на протипожежній та аварійно-рятувальній техніці територіальних органів управління ДСНС. Технічна специфікація персональних комп’ютерів форм-фактора планшет погоджена листом Міністерства внутрішніх справ України від 17.08.2023 року № 57861/16-15642-2023.
Перед оголошенням даної закупівлі було детально вивчено ринкові ціни на предмет закупівлі шляхом направлення 3-м фірмам запитів цінових пропозицій. Після отримання 3-х цінових пропозицій було сформовано орієнтовну ціну на закупівлю. Тільки після детального вивчення ринку даного предмету закупівлі було оголошено процедуру відкритих торгів. Процедура оголошена з дотриманням всіх вимог, що визначені Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Центр зв’язку та управління ДСНС України фінансується з Державного бюджету України. Головним розпорядником коштів є Державна служба України з надзвичайних ситуацій.
Надаємо посилання на сторінку сайту Центру зв’язку та управління ДСНС України на якому розміщені технічні вимоги до предмету закупівлі, лист ДСНС від 22.08.2023 року № 16-15683/163-1 “Про організацію закупівлі”, три цінові пропозиції на предмет закупівлі, що свідчить про вивчення середньої ринкової ціни, зміни до річного плану закупівель https://czu.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli.
В разі, якщо наданої інформації щодо закупівлі № UA-2023-08-25-010377-a буде недостатньо, готові терміново надати додаткову інформацію.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
51 960 000,00
UAH з ПДВ
|
51 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Переможець |
51 960 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 10:18
|
731.pdf | укладений |
20 вересня 2023 10:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональний комп'ютер форм-фактора планшет | 2000 | штуки |
25 980,00
UAH з ПДВ
|