Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)
Очікувана вартість
96 350 000,00 UAH
UA-2024-04-15-000530-a 41d4bdaae95f4941b08f1e6b8290a52c
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: https://pleso.kyiv.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2024 11:00
Очікувана вартість: 96 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 963 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова) застосовуються положення статті 25 Закону Україна "Про публічні закупівлі" з урахуванням положень пункту 47 Постанови. Гарантія оформлюється з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00грн (чотириста п’ятдесят тисяч). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 450000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, м. Київ, озеро Синє у Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 квітня 2024 09:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова) застосовуються положення статті 25 Закону Україна "Про публічні закупівлі" з урахуванням положень пункту 47 Постанови. Гарантія оформлюється з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00грн (чотириста п’ятдесят тисяч). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 450000 UAH
18 квітня 2024 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 16:56
ТД Синє КА зі змінами.pdf
18 квітня 2024 16:56
перелік змін.pdf
15 квітня 2024 09:09
проект договору Синє КА.pdf
18 квітня 2024 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 09:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 16:56
ТД Синє КА зі змінами.pdf
15 квітня 2024 09:09
ТД Синє КА.pdf
18 квітня 2024 16:56
перелік змін.pdf
15 квітня 2024 09:09
проект договору Синє КА.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

НЕ НА ЧАСІ
Дата подання: 17 квітня 2024 14:27
Дата відповіді: 17 квітня 2024 15:02
Віталя, а може роздерибанеш ці гроші вже після ПЕРЕМОГИ?
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 17.04.2024 о 14:27год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Перемоги нам усім і мирного неба над головою!
ПОЗОРИЩЕ
Дата подання: 17 квітня 2024 15:41
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:06
Віталя, це ж буде як з метро і Брагінським.
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 17.04.2024 о 15:41год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, воно не адресовано замовнику торгів, а Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
На ці гроші можна закупити більше 1500 дронів
Дата подання: 17 квітня 2024 16:49
Дата відповіді: 18 квітня 2024 10:06
Добрий день, КП Плесо. На 96+ млн грн ви можете, наприклад, закупити більше 1500 дронів DJI Mavic 3 Classic w/o RC. Один коштує 62 719 грн. https://rozetka.com.ua/dji-cpma0000057901/p399521997/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJW2Iu-u3BIjhz7KL6k-3ER9C5IldMrGt6ZgNP_5y58KoV-_3kt5w0RoC5zUQAvD_BwE Що для вас пріоритетно зараз, захист країни чи озеро, яке можна розчистити й силами волонтерів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 17.04.2024 о 16:49год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Відповідно до норм бюджетного кодексу України, бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права.
Бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Бюджетна система України складається з:
1) державного бюджету;
2) місцевих бюджетів:
а) бюджету Автономної Республіки Крим;
б) обласних бюджетів;
в) районних бюджетів;
г) бюджетів місцевого самоврядування.
Видатки та кредитування бюджету класифікуються за:
1) бюджетними програмами (програмна класифікація видатків та кредитування бюджету);
2) ознакою головного розпорядника бюджетних коштів (відомча класифікація видатків та кредитування бюджету);
3) функціями, з виконанням яких пов'язані видатки та кредитування бюджету (функціональна класифікація видатків та кредитування бюджету).
Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Видатки та кредитування місцевих бюджетів включають бюджетні призначення, встановлені рішенням про місцевий бюджет, на конкретні цілі, пов'язані з реалізацією програм та заходів.
Рішенням про місцевий бюджет визначаються, зокрема, фінансування місцевого бюджету за бюджетною класифікацією та бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого бюджету за бюджетною класифікацією з обов'язковим виділенням видатків споживання (з них видатків на оплату праці, оплату комунальних послуг і енергоносіїв) та видатків розвитку.
Крім того, видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди за рахунок:
а) частини екологічного податку згідно із законом;
б) частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством;
в) цільових та інших добровільних внесків підприємств, установ, організацій та громадян.

А отже, враховуючи наявний стан водойми, численні звернення громадських організацій, депутатів Київської міської ради, петиції та листи мешканців міста, протоколами засідання постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики № 5/32 від 16.05.2023 та №6/33 від 22.06.2023, а також рішенням Київської міської ради від 25.05.2023 № 6461/6502 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2023 році», розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 14.08.2023 № 597 «Про забезпечення виконання у 2023 році природоохоронних заходів у місті Києві», рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7802/7843 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році», з метою поліпшення екологічного і санітарного стану столиці об’єкт включено до вказаного переліку.
Виходячи з вищезазначеного, у зв’язку зі стрімким зневодненням та можливим зникненням озера Синє, питання щодо необхідності здійснення заходів з відновлення водойми набуло великого соціального резонансу та потребує негайного вирішення в частині виконання комплексу водоохоронних заходів, направлених на покращення екологічного, санітарного та гідрогеологічного стану водойми озеро Синє.
Додатково зазначаємо про те, що відповідно до пріоритетності виконання робіт, першим етапом виконання робіт за об’єктом, є заходи з відновлення водойми – розчистка озера Синє.
Відтак, пунктом 9.1. проекту Договору, що наведений в додатку №6 до тендерної документації на закупівлю передбачена умова про те, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) здійснюється: за І етапом за рахунок коштів з місцевого бюджету у сумі, що не може перевищувати бюджетні асигнування у сумі, що не перевищує 34 801 295,00 (сума може бути змінена відповідно до тендерної пропозиції учасника) грн з ПДВ у відповідності до розподілу коштів міського природоохоронного фонду; за ІІ етапом зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору.
Таким чином, вартість заходів з відновлення водойми – розчистка озера Синє у 2024 році не буде перевищувати 34 801 295,00грн.
Дякуємо за небайдужість!
Перемоги нам усім і мирного неба над головою!
ВІТАЛЯ ЧУДОТВОРЕЦЬ
Дата подання: 18 квітня 2024 17:46
Дата відповіді: 19 квітня 2024 09:11
Отож, Вііталя зробив вжуууххх і замість 96+ млн планується вкарсти тільки 36 млн цього року. Давай зробимо вжух, і ці 30+ млн пустимо на 500 Мавіків, які зроблять чистими від ворога не одне зеро чи ставок, чи струмочок на Донбасі?! Давай запустимо челендж "Будемо красти на тендерах вже після пермоги" ?!
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 18.04.2024 о 17:46год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та має містити інформацію передбачену статтею 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена та оприлюднена у відповідності до норм Закону з урахуванням норм постанови.
Ознайомившись з умовами тендерної документації на Закупівлю, Ви мали можливість переконатись що Ваші звернення жодним чином не вплинули на вимоги тендерної документації.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, воно не адресовано замовнику торгів, а Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Додатково повідомляємо, що видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди.
Дякуємо за небайдужість!
Перемоги та мирного неба!
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2024 14:41
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:54
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації: «Обсяг річного доходу фінансової звітності учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 90% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі». Враховуючи військовий стан в Україні та обмеженість видатків державного та місцевих бюджетів у 2022-2023 роках на такі роботи, суб’єкти господарської діяльності мали зменшення обсягів робіт в цей період та відповідно зменшення річного доходу. Просимо вилучити цей абзац із вимог тендерної документації, з метою допущення до конкурсних торгів більшої кількості учасників, які мають спеціалізовану техніку, відповідних фахівців та великий досвід виконання робіт з розчищення водних об’єктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 19.04.2024 о 14:41год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Норми частини 2 ст.16 Закону, передбачають, зокрема, можливість Замовника установити такий кваліфікаційний критерій як, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація на Закупівлю, містить, зокрема, вимогу про наявність в участника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Нецільове використання бюджетних коштів
Дата подання: 19 квітня 2024 18:57
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:56
Як можна такі шалені гроші витрачати так бездумно під час війни??? Чи може ви москалів плануєте зустрічати біля цього озера?
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 19.04.2024 о 18:57год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Враховуючи наявний стан водойми, численні звернення громадських організацій, депутатів Київської міської ради, петиції та листи мешканців міста, протоколами засідання постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики № 5/32 від 16.05.2023 та №6/33 від 22.06.2023, а також рішенням Київської міської ради від 25.05.2023 № 6461/6502 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2023 році», розпорядженням Київської міської військової адміністрації від 14.08.2023 № 597 «Про забезпечення виконання у 2023 році природоохоронних заходів у місті Києві», рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7802/7843 «Про затвердження переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році», з метою поліпшення екологічного і санітарного стану столиці об’єкт включено до переліку природоохоронних заходів у місті Києві, що фінансуватимуться з Київського міського фонду охорони навколишнього природного середовища у 2024 році.
Виходячи з вищезазначеного, у зв’язку зі стрімким зневодненням та можливим зникненням озера Синє, питання щодо необхідності здійснення заходів з відновлення водойми набуло великого соціального резонансу та потребує негайного вирішення в частині виконання комплексу водоохоронних заходів, направлених на покращення екологічного, санітарного та гідрогеологічного стану водойми озеро Синє.
Додатково зазначаємо про те, що відповідно до пріоритетності виконання робіт, першим етапом виконання робіт за об’єктом, є заходи з відновлення водойми – розчистка озера Синє.
Відтак, пунктом 9.1. проекту Договору, що наведений в додатку №6 до тендерної документації на закупівлю передбачена умова про те, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) здійснюється: за І етапом за рахунок коштів з місцевого бюджету у сумі, що не може перевищувати бюджетні асигнування у сумі, що не перевищує 34 801 295,00 (сума може бути змінена відповідно до тендерної пропозиції учасника) грн з ПДВ у відповідності до розподілу коштів міського природоохоронного фонду; за ІІ етапом зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору.
Таким чином, вартість заходів з відновлення водойми – розчистка озера Синє у 2024 році не буде перевищувати 34 801 295,00грн.
Слід наголосити на тому, що видатки місцевих бюджетів включають в себе фінансування окремих заходів, зокрема, заходів щодо охорони навколишнього природного середовища, для чого утворюються Державний, Автономної Республіки Крим та місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища.
Відтак, кошти місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища не можуть бути направлені на інші ( не природоохоронні заходи) цілі, оскільки утворюються у складі відповідного місцевого бюджету за місцем заподіяння екологічної шкоди.
Принципом цільового використання бюджетних коштів є те, що бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями.
Відмініть закупівлю. Ганьба
Дата подання: 21 квітня 2024 00:16
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:57
Ганьба
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 21.04.2024 о 00:16год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.54 Постанови, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Як вбачається із змісту Вашого звернення, Ви не потребуєте роз'яснень щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю.
Отже, Ваше звернення не підлягає розгляду.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації для недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата подання: 23 квітня 2024 11:54
Дата відповіді: 23 квітня 2024 15:50
Згідно із вимогами п.1,2,3,4 Розділу 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» : «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: 1. Копію діючого сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; 2. Копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). 3. Копію діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». 4. Копію діючого сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».» Вищенаведені вимоги вказані без обґрунтування потреби замовника щодо наявності в учасника наведених документів. Також відсутня можливість щодо надання альтернативних документів на підтвердження відповідності учасника вимогам закупівлі, чим Замовник порушує пп.1 статті 5 Закону України про публічні закупівлі : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників : 1) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;» Також повідомляємо що згідно п.5 статті 5 Закону України про публічні закупівлі : «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.» Відповідно до вищевикладеного вимагаємо внесення змін щодо вимог п.1,2,3,4 Розділу 6 Тендерної документації, а саме їх відсутність, або наявність можливості надання аналогічного/альтернативного документа яким учасник підтверджує відповідність пропозиції. Також повідомляємо що ми, як потенційний учасник маємо наступні документи, які підтверджують нашу відповідність для участі в тендерній закупівлі №23795537 - Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі) : 1. Дозволи Територіального управління Державної служби гірничного нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві щодо : експлуатації посудини, що працює під тиском понад 0,05 МПА, балони з киснем та пропан бутаном. Експлуатації технологічних транспортних засобів, що підлягають реєстрації Держгірпромнагляду. 2. Дозволи Головного управління Держпраці експлуатувати вантажнопідіймальні крани. 3. Ліцензія видана Державною Архітектурно-Будівельною інспекцією України» щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів 4 та 5 категорій складності 4. Дозвіл Головного управління Держпраці експлуатувати підйомники для підіймання працівників 5. Дозволи Головного управління Держпраці щодо : «ремонту гідротехнічних споруд, зведення та нарощування дамб гідротехнічних споруд і гідровідвалів, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, роботи в охоронних зонах ліній електропередачі, утворення і експлуатації відвалів, обкладання та скріплення уткосів, бортів, уступів кар’єрів, геолого-маркшейдерські роботи, роботи в колодязях, штуфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах колекторах.» 6. Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки Згідно із вищеперечисленим просимо Замовника внести зміни до тендерної документації для недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа розглянула Ваше звернення до процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 23.04.2024 о 11:54 год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова).
Відповідно до норм п.28 Постанови Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із нормами ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та спосіб підтвердження вказаних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
У відповідності до норм порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (зі змінами), визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Уповноваженою особою КП «Плесо» встановлено в тендерній документації на Закупівлю вимогу щодо надання документів, які відповідають міжнародним стандартам.
Відтак, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перерив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту.
Вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») обумовлена наступним.
Досягнення гармонійного поєднання навколишнього середовища, суспільства та сталого розвитку вважається необхідною умовою задоволення потреб нинішнього покоління без нанесення шкоди можливості майбутнім поколінням задовольняти свої потреби. Сталий розвиток, як мету, досягають урівноваженням трьох основоположних складових частин сталого розвитку. Соціальні очікування щодо сталого розвитку, прозорості та підзвітності еволюціонували разом з усе більш суворими законодавчими ініціативами, збільшуваним тиском забруднення на довкілля, неефективним використанням ресурсів, неналежним поводженням з відходами, зміною клімату, деградацією екосистем і втратою біорозмаїття.
Це спонукало організації опанувати системний підхід до екологічного управління, запроваджуючи системи екологічного управління задля сприяння екологічному складникові сталого розвитку.
Основним завданням системи екологічного управління є надання організаціям загальної схеми діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Це установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Системний підхід до екологічного управління може забезпечити досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінюванню екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Серія стандартів ISO 14000 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту (СЕМ) підприємств і організацій. Стандарт ISO 14001:2015 містить основні правила, яким організація має слідувати для підвищення ефективності своєї СЕМ. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати.
Впровадження системи екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001 надає наступні економічні вигоди:
зменшення витрат на матеріали, сировину і енергію;
покращення іміджу компанії, збільшення обсягів збуту і кількості клієнтів;
оптимізація витрат за рахунок переробки різних відходів;
зниження ризиків судових розглядів, пов’язаних з природоохоронним законодавством, і екологічних штрафів.
Отже, встановлення даної вимоги підтвердить ефективну систему контролю якості надання послуг учасника процедури Закупівлі та забезпечить захист навколишнього середовища.
Наявність сертифікату ISO 14001 є підтвердженням здійснення підприємством діяльності, яка відповідає міжнародним екологічним стандартам.
Вимога щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 встановлює мінімальний набір вимог до належної практики безпечного виконання робіт для захисту працівників у всіх країнах світу.
За даними Міжнародної організації праці (МОП), в даний час налічується більше ніж 2,78 мільйона смертей на рік в результаті нещасних випадків або професійних захворювань. І це на додаток до 374 млн. несмертельних травм і захворювань. Крім величезного впливу на сім’ї та громади, це дуже впливає на вартість бізнесу.
ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування» є першим у світі міжнародним стандартом у сфері охорони здоров’я і безпеки праці (OH&S). Його впровадження забезпечує організації основу для підвищення рівня професійної безпеки, зниження ризиків на робочих місцях, створення і підтримання безпечних умов праці.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 установлює вимоги та надає настанову для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції.
Варто зазначити, що в Україні діє спеціальний Закон України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700), який визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. Проте, часто ігнорується учасниками ринку.
Враховуючи необхідність дотримання усіх аспектів здійснення закупівлі у важкий для України час та суспільний резонанс, Замовником встановлено вищенаведені вимоги з метою дотримання міжнародних стандартів.
Окрім того, слід наголосити на тому, що а ні Закон, а ні Постанова не містить вимоги до Замовників в частині надання «...обґрунтування потреби замовника щодо наявності в учасника...» в тендерній документації та зазначення «...альтернативних документів...».
Таким чином, оскільки тендерна документація на Закупівлю складена у відповідності до норм Закону, з урахуванням норм Постанови, необхідність внесення змін до тендерної документації на Закупівлю відсутня.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-15-000530-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ООО Евробизнес Украина, Код ЄДРПОУ:37848786
Безпідставна витрата під час воєнного стану.
Як можна такі шалені гроші витрачати так бездумно під час війни??? Чи може ви москалів плануєте зустрічати біля цього озера?
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

19 квітня 2024 18:54
handled_IMG_9669_1080_1920_80.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000016 ● 66ee430c7f4e497280407ae79158ce38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.04.2024 № 103
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-15-000530-a 15.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-30 11:30:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-15-000530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо об’єкта: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)».

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-02 09:33:22

Пояснення (документи та інформація) на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України

На запит Північного офісу Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.04.2024р. UA-M-2024-04-30-000016) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-15-000530-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає пояснення (інформацію та документи) відповідно до запиту.
Пояснення (інформація та документи) викладено в додатках.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-05-07 09:02:07

Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку

Звернення в доданому файлі

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2024-05-13 16:08:17

Відповідь на звернення щодо висновку

Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі - Замовник) від 02.05.2024, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи (Розчистка та благоустрій озера Синє у Подільському районі)» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано на сайті Уповноваженого органу за номером ID:
UA-2024-04-15-000530-a) і повідомляє.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні завдання, повноваження і права Північного офісу Держаудитслужби визначено нормами Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-XII), частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII ), статтею 113 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, Положенням про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 та іншими нормативно - правовими актами.
Згідно з частиною 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Відповідно до частини 2 статті 8 Закону № 922-VIII рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав, зокрема, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, чинним законодавством Північний офіс Держаудитслужби не наділений повноваженнями надавати роз’яснення з приводу застосуванння норм чинного законодавства.
Частиною сьомою статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості № 1178), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-Клімат» установлено не відповідність кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII які б призводили до порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, а також тендерна пропозиція ТОВ «Абсолют-Клімат» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону № 922-VIII та положень Наказу № 552 Північним офісом Держаудитслужби складено висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Північний офіс Держаудитслужби, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення пропозиції учасника та відміни відкритих торгів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «Абсолют-Клімат». Відповідно до норм п. 51 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цією Постановою.

2024-05-13 12:10:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178) • усунуто

-

2024-05-13 16:50:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 79 606 082,45
UAH з ПДВ
79 606 082,45
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 квітня 2024 13:02
Електронний підпис
27 квітня 2024 23:41
БГ.zip
27 квітня 2024 23:41
ЄДР_АБСОЛЮТ_22_04_2024.pdf
27 квітня 2024 23:41
17. ГЛ витрати.doc.asice.zip
27 квітня 2024 23:41
iso 9001.pdf
27 квітня 2024 23:41
10. ГЛ Ціна.doc.asice.zip
27 квітня 2024 23:41
09. ГЛ довкілля.doc.asice.zip
27 квітня 2024 23:41
Пропозиція___АБСОЛЮТ.zip
27 квітня 2024 23:41
Розрахунок__З-П__18тис..pdf
27 квітня 2024 23:41
11. Лист ціни.doc.asice.zip
27 квітня 2024 23:41
73__Озеро.rar
27 квітня 2024 23:41
Договор Приморье.pdf
27 квітня 2024 23:41
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Відхилено 79 606 082,45
UAH з ПДВ
02 травня 2024 15:20

Документи

02 травня 2024 15:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій