Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 196+922 - km 205+016, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 74 224 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 371 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 03 червня 2020 15:44 |
Enquiries until: | 30 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 06 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 74 224 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 371 120 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 17:04 |
Перелік змін Н13 196-205 2.doc | |
03 липня 2020 17:04 |
ТД Н-13 196-205 Нова редакція 2.doc |
03 липня 2020 17:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2020 17:04 |
Перелік змін Н13 196-205 2.doc
|
||||||
03 липня 2020 17:04 |
ТД Н-13 196-205 Нова редакція 2.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 червня 2020 18:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000048 ● 4aa5194639664b0fa1959f7da6a27a73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-03-003867-c 03.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 16.10.2020 року 1. Щодо встановлення порушення при оголошенні закупівлі в частині відсутності в оголошенні інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, слід заперечити наступне. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля, визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область» було внесено всю інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком. Функціоналу щодо внесення інформації щодо умов про мови у вигляді окремого поля не передбачено. Однак, інформація щодо мови, якою подаються тендерні пропозиції, зазначена в оголошенні, що підтверджується відображеною інформацією в оголошенні «Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів, де вказано: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Таким чином, замовником виконано у повному обсязі вимогу п. 8 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднено інформацію про мову, якою повинні подаватись тендерні пропозиції, а встановлена обставина у висновку не відповідає дійсності. 2. Щодо встановлення порушення в частині відсутності інформації про місцезнаходження замовника у річному плані закупівлі, заперечуємо, виходячи з наступного. Відповідно до п. 9 Річного плану закупівель «UA-P-2020-06-03-003591-c» на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область» зазначено: «Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - послуги. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область.» Таким чином, зазначення у висновку про відсутність інформації про місцезнаходження замовника не відповідає дійсності та спростовується фактично наявною інформацією у річному плані закупівель. 3. Щодо встановлення порушення в частині невідповідності інформації про умови повернення чи не повернення забезпечення тендерної пропозиції вимогам статті 25 Закону № 922-VIII, зауважуємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.. Пункт 3.2. ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації викладено у такій редакції: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, незрозумілим залишається саме у якій частині інформація зазначена у п. 3.2. ч. 3 Розділу 3 або у самій ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації не відповідає вимогам ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Твердження про наявність порушення ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» є надуманим та не відповідає дійсності. 4. Щодо встановлення порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам тендерної документації, також заперечуємо з огляду на наступне. Відповідно до п. 6 ч. 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник закупівлі ТОВ «Техно-Буд-Цент» у складі тендерної документації завантажив файли «15 Копія договору на проведення атестації на завод.pdf», у якому знаходиться копія договору на проведення атестації з усіма додатками та файл «14 Атестат на завод.pdf», у якому знаходиться копія Атестату виробництва, який дійсний від 25 жовтня 2019 року до 24 жовтня 2020 року № у реєстрі АВ.ВА.236-19. Пунктом 1.1 Договору надання науково-технічних послуг № 470/19 від 11 жовтня 2019 року визначено: «Згідно з цим договором Замовник доручає, а Виконавець бере на себе виконання науково-технічних послуг, направлених на підвищення рівня якості продукції: «Провести обстеження, проаналізувати стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, атестувати їх на відповідність продукції вимогам нормативної документації на асфальтобетонному заводі КДМ-20667 Закарпатська обл., Мукачівський р-н., сщ/рада Кольчинська, Урочище Няроші, земельна ділянка 6», далі за текстом – «послуги». Слід звернути увагу та наголосити, що, по-перше, результатом договору надання науково-технічних послуг є видача замовнику послуг «Атестату виробництва», який підтверджує відповідність стану виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, а тому думка про те, що він повинен бути дійсним на момент подачі пропозиції є хибною, надуманою та такою, що не відповідає фактичним обставинам договірних відносин та результату договору»; по-друге, вимогами Тендерної документації не встановлено, що договір на проведення атестації повинен бути чинним на дату розкриття тендерних пропозицій або на весь період надання послуг, а тому всі висновки та відповідно порушення, встановлені і в цій частині є хибними та надуманими. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі в судовому порядку. Крім цього зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання.
2020-10-23 13:45:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 16.10.2020 року оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 28.10.2020 року. |
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Документи:
28 жовтня 2020 16:54
|
Підтвердження подання до суду.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
71 800 000,00
UAH з ПДВ
|
71 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
73 500 000,00
UAH з ПДВ
|
73 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
71 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 13:14
|
Дод.угода №27-10.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 15:27
|
Дод.угода №27-9.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 11:45
|
д.у.№27.8 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 13:08
|
д.у.№27.7 від 05.08.22 до дог.№27 від 14.08.20.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 15:13
|
Дод.угода №27-6.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:34
|
Дод. уг. № 27 5 від 23.12.21 до дог № 27 від 14.08.20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 15:27
|
27-5.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 13:50
|
27-4.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:40
|
Дод.угода №27-3.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:28
|
Дод.угода №27-2.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:24
|
Дод.угода №27-1.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 16:55
|
Договір №27.pdf | укладений |
14 серпня 2020 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік , зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 р. Продовження строку дії договору на 2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору п 31.03.23 |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №27/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, зміна назви замовника, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 27/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |