Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 23 954 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 774,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 12 червня 2020 17:50 |
Enquiries until: | 19 червня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2020 14:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 12:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 12:33 |
Зміни Тарнавського.pdf | |
18 червня 2020 12:19 |
Додаток_2_Технічне завдання зі змінами від 18.06.2020.doc | |
18 червня 2020 12:19 |
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 18.06.2020.docx | |
12 червня 2020 17:58 |
ТД Тарнавського.docx | |
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx | |
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx | |
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx |
18 червня 2020 12:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2020 12:33 |
Зміни Тарнавського.pdf
|
|||
18 червня 2020 12:19 |
Додаток_2_Технічне завдання зі змінами від 18.06.2020.doc
|
|||
18 червня 2020 12:19 |
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 18.06.2020.docx
|
|||
12 червня 2020 17:58 |
ТД Тарнавського.docx
|
|||
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx
|
|||
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
|
|||
12 червня 2020 17:51 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000056 ● 845db01e137a40ef8a121ba0daf633ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 Одеса № 224
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 16.07.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-06-12-002052-a 12.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-23 14:33:59
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 224 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться комунальним підприємством «Тернопількомунінвест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-12-002052-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації умовам тендерної документації враховуючи, що учасник не надав документ, підтверджуючий право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну лабораторію учасника.
Так, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір оренди приміщень від 02.01.2020 № 1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар). Також, учасник ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надає договір про надання лабораторних послуг від 24.09.2018 № 21-л-18 укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (виконавець).
При цьому, згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» відомості щодо реєстрації прав на нерухоме майно відсутні?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-28 09:35:44
Пояснення
У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
Згідно умов тендерної документації - Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» згідно вищезазначених умов вважаємо цілком правомірним та законним, оскільки:
Учасник надав Договір надання лабораторних послуг №21-л-18 між 24.09.2018 року укладений між ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «АВТОДОР- ПРОЕКТ» (виконавець) – згідно умови «копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасника» та Договір оренди приміщень №1-0201/20-ор укладений між ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ» (орендодавець) та ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ» (орендар) – згідно умови «…наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг»
Оскільки в умовах зазначено, що документом що підтверджує право власності може бути оренда та/або право власності на приміщення, вважаємо, що наданий Договір оренди приміщення є відповідним документом, що підтверджує право власності на вимірювальну лабораторію, залучену учасником ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі робіт по «Капітальний ремонт вул. Тарнавського (від проспекту Злуки до вул. Київської) в м. Тернополі, (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» |
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Документи:
01 вересня 2020 15:52
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 15:44
|
Лист |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
20 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
23 236 187,00
UAH з ПДВ
|
23 236 187,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пшибиш Сергій Петрович |
23 954 832,00
UAH з ПДВ
|
23 954 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
20 700 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 16:58
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
23 236 187,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:58
|
ДУ _3 Тарнавського.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:49
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:50
|
дод.уг._1 від 20.08.2020.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 18:52
|
Договір | укладений |
21 липня 2020 18:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування та календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |