Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000392-c 419ee2819fae4d3c88dd5f93806355ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаліч Ганна Іванівна

+380442790158 eko.koda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38750794
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А
Контактна особа: Ткаліч Ганна Іванівна
+380442790158
eko.koda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 11:35
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Басейна 1/2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 11:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 11:44
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_КАРТОГРАФ_2020 (1).doc
13 квітня 2020 11:44
ТД_картографічні_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-000392-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 15 квітня 2020 19:50
Уточнення вимог тендерної документації
Шановний Замовнику!
1. Пунктом 2 табл. І Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками «відповідні документи про офіційне працевлаштування, відповідність наявної кваліфікації та досвіду роботи (накази про призначення, штатний розпис, копії трудових книжок (першої сторінки, сторінки з відміткою про працевлаштування та наступною за нею), копії трудових договорів, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо)». Оскільки, у вказаному переліку відсутній сполучник «або», з цього випливає, що потенційний учасник повинен подати всі перераховані документи. Це створює обмеження доступу учасників до цієї публічної закупівлі, в яких, наприклад, трудовий договір з працівниками укладений в усній формі, що не суперечить ч. 1 ст. 24 Кодексу законів про працю України. Будь ласка, внесіть зміни з цього приводу до тендерної документації.
2. Пунктом 1 табл. І Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», або ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління». Однак, з огляду на те, що обов’язкова сертифікація в Україні була скасована 01 січня 2018 року, а отримання такого сертифікату носить лише добровільний характер, така вимога суттєво звужує коло можливих учасників. Просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
3.Пунктом 3 табл. «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання для не платників податку на додану вартість оригіналу «листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків». У вказаній вимозі не зазначено форму, в якій має подаватися цей лист: довільна, встановленого зразка тощо. Будь ласка, надайте роз’яснення щодо форми такої довідки та внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 10:37
Щодо пункту 1 вимоги.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
Статтею 21 Кодексу законів про працю України, визначено що, трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Статтею 24. Кодексу законів про працю України
Трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим:
1) при організованому наборі працівників;
2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я;
3) при укладенні контракту;
4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу);
6) при укладенні трудового договору з фізичною особою;
6-1) при укладенні трудового договору про дистанційну (надомну) роботу;
7) в інших випадках, передбачених законодавством України.
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи наведене, надання Учасником усіх підтверджуючих документів, які визначені тендерною документацією, гарантує додержання Учасником вимог чинного трудового законодавства України, захист прав працівників, які будуть залучені до виконання робіт, а також сплату встановлених законом обов’язкових платежів.
Отже тендерна документація відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України.

Щодо пункту 2 вимоги
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі.
У ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» зазначено, що запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту забезпечує створення можливостей для підвищення задоволеності замовників. ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» встановлює вимоги до системи управління якістю, оскільки організація-учасник повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють замовника та застосовані законодавчі та регламентовані вимоги.
ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» містить ключові елементи, необхідні для ефективної системи екологічного управління та застосовується як до сфери послуг, так і до виробництва. Впровадження даного стандарту на підприємстві веде до мінімізації згубного впливу підприємства на навколишнє середовище та правильного використання ресурсів і, як наслідок, зниження витрат, і є необхідним підприємствам що мають на меті поширення своєї продукції на міжнародних ринках працюють з державними і муніципальними організаціями і підприємствами, а також беруть участь в тендерах і аукціонах. Отримання сертифікату підтверджує, що підприємство прагне до підвищення рівня екологічної безпеки з урахуванням існуючих можливостей.
Саме тому замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
На підставі вищевикладеного, замовник скористався своїм передбаченим законодавством правом на обрання необхідних та бажаних йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, замовник визначає, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що впливає на якість предмета закупівлі, і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
На сьогоднішній день є чинним Закон України «Про стандартизацію», який установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.
З огляду на викладене та з метою ефективного використання складових матеріально-технічної бази в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги, учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», або ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» чи аналогу.
Отже тендерна документація відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі»

Щодо пункту 3 вимоги
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматі PDF, які повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ, за підписом керівника або уповноваженої особи, якщо це передбачено документом:
- якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то Учасник надає лише сканований оригінал документа;
- якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то Учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: "Згідно з оригіналом", дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі наявності).
Пунктом 3 табл. «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання : «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія).
* Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків (копія відповідного документу, щодо статусу).»
Водночас у Примітках Додатку 2 до тендерної документації визначається, що:
1. Усі документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.
2. Усі вищезазначені довідки повинні бути складені на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник має бланк), з обов’язковим реєстраційним номером та датою не раніше дати публікації оголошення, містити підпис із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника.
3. Документи подаються в електронному вигляді і/чи сканованому форматі PDF.
Таким чином, оскільки тендерною документацією не встановлено форму листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків, Учасник надає сканований оригінал листа складеного на бланку Учасника Учасника (у випадку, якщо Учасник має бланк), з обов’язковим реєстраційним номером та датою не раніше дати публікації оголошення, який містить підпис із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника, довільної форми у якому повинно бути вказано про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. При цьому, Учасник також додає скановану копію відповідного документу, щодо статусу платника податків завірену у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-000392-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 15 квітня 2020 19:51
Уточнення вимог тендерної документації
Шановний Замовнику!
1. Пунктом 2 табл. І Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками «відповідні документи про офіційне працевлаштування, відповідність наявної кваліфікації та досвіду роботи (накази про призначення, штатний розпис, копії трудових книжок (першої сторінки, сторінки з відміткою про працевлаштування та наступною за нею), копії трудових договорів, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо)». Оскільки, у вказаному переліку відсутній сполучник «або», з цього випливає, що потенційний учасник повинен подати всі перераховані документи. Це створює обмеження доступу учасників до цієї публічної закупівлі, в яких, наприклад, трудовий договір з працівниками укладений в усній формі, що не суперечить ч. 1 ст. 24 Кодексу законів про працю України. Будь ласка, внесіть зміни з цього приводу до тендерної документації.
2. Пунктом 1 табл. І Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», або ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління». Однак, з огляду на те, що обов’язкова сертифікація в Україні була скасована 01 січня 2018 року, а отримання такого сертифікату носить лише добровільний характер, така вимога суттєво звужує коло можливих учасників. Просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
3.Пунктом 3 табл. «Перелік додаткових документів, що має надати учасник» Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання для неплатників податку на додану вартість оригіналу «листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків». У вказаній вимозі не зазначено форму, в якій має подаватися цей лист: довільна, встановленого зразка тощо. Будь ласка, надайте роз’яснення щодо форми такої довідки та внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 квітня 2020 13:22
Причина: Дублювання вже поданої вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ " 235 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Селін В.Г. 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 22:17
Dovidka_20121396480670602754.pdf.pdf
05 травня 2020 22:17
Dovidka_20121396480670602754.pdf.p7s
28 квітня 2020 15:29
Ст16 240тис.pdf
28 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:17
Ст17 240тис.pdf
25 квітня 2020 13:44
Електронний підпис
25 квітня 2020 13:43
ФінЗвітність 2019.pdf
25 квітня 2020 13:43
ФінЗвітність 2018.pdf
25 квітня 2020 13:43
Статут Еспо.pdf
25 квітня 2020 13:43
Рішення Директор.pdf
25 квітня 2020 13:43
Наказ Директор.pdf
25 квітня 2020 13:43
Витяг З Реєстру ПДВ.pdf
25 квітня 2020 13:43
Витяг З ЄДР.pdf
25 квітня 2020 13:43
Повірка TS09.pdf
25 квітня 2020 13:43
Повірка SET500.pdf
25 квітня 2020 13:43
Повірка Qstar.pdf
25 квітня 2020 13:43
Повірка GS08.pdf
25 квітня 2020 13:43
Повірка GS08 Plus.pdf
25 квітня 2020 13:43
Оренда Договір Qstar Set.pdf
25 квітня 2020 13:43
Оренда Phantom4.pdf
25 квітня 2020 13:43
Оренда 2GPS+TS09.pdf
25 квітня 2020 13:43
Накладна Phantom4pro.pdf
25 квітня 2020 13:43
Мат-тех База.pdf
25 квітня 2020 13:43
ДСТУ ІСО.pdf
25 квітня 2020 13:43
Договір Машина.pdf
25 квітня 2020 13:43
Digitals.pdf
25 квітня 2020 13:43
Штатний Розпис.pdf
25 квітня 2020 13:43
Хомушко.pdf
25 квітня 2020 13:43
Працівники (2).pdf
25 квітня 2020 13:43
Михайленко.pdf
25 квітня 2020 13:43
Коренєв.pdf
25 квітня 2020 13:43
Дікун.pdf
25 квітня 2020 13:43
Рейтинг_Скан.pdf
25 квітня 2020 13:43
Рейтинг.zip
25 квітня 2020 13:43
Ліцензія_скан.pdf
25 квітня 2020 13:43
Лiцензiя.zip
25 квітня 2020 13:43
Доручення 7200.pdf
25 квітня 2020 13:43
Договір Гарантія 7200.pdf
25 квітня 2020 13:43
Довіреність_скан.pdf
25 квітня 2020 13:43
Довiренiсть_Рижий.zip
25 квітня 2020 13:43
Гарантия_2320.zip
25 квітня 2020 13:43
IMG_0004.pdf
25 квітня 2020 13:43
Санкції.pdf
25 квітня 2020 13:43
Проект Договору 235.pdf
25 квітня 2020 13:43
Податки.pdf
25 квітня 2020 13:43
Персональні Дані.pdf
25 квітня 2020 13:43
П9ч9.pdf
25 квітня 2020 13:43
Корупція Еспо.pdf
25 квітня 2020 13:43
Корупція Директор.pdf
25 квітня 2020 13:43
Корисливі Мотиви.pdf
25 квітня 2020 13:43
Банкрут.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 16:59
правопорушення.pdf
28 квітня 2020 16:59
Податок.pdf
28 квітня 2020 16:59
повірка 3.pdf
28 квітня 2020 16:59
повірка 2.PDF
28 квітня 2020 16:59
повірка 1.pdf
28 квітня 2020 16:59
Персональні.pdf
28 квітня 2020 16:59
паспорт інд.код.pdf
28 квітня 2020 16:59
Несудимість.pdf
28 квітня 2020 16:59
МТБ.pdf
28 квітня 2020 16:59
ліцензія гіс6.pdf
28 квітня 2020 16:59
Корупція.pdf
28 квітня 2020 16:59
Конкуренція.pdf
28 квітня 2020 16:59
ЄДР.pdf
28 квітня 2020 16:59
договір.pdf
28 квітня 2020 16:59
договір оренди гнсс1.pdf
28 квітня 2020 16:59
Фахівці.pdf
28 квітня 2020 16:59
тендер.pdf
28 квітня 2020 16:59
виписка.pdf
28 квітня 2020 16:59
Банкрутство.pdf
28 квітня 2020 16:59
cертифікат Селін.pdf
28 квітня 2020 16:59
Санкції.pdf
28 квітня 2020 16:59
_ДСТУ ISO_ukr.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ "

ФОП Селін В.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ "
#42105076
Переможець 235 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ "
#42105076
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 11:58
договір 36.pdf укладений
19 травня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 235 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 166,67 UAH)