Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту |
Код ЄДРПОУ: | 02548133 |
Вебсайт: | http://lplzt.ptu.org.ua |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., місто Люботин, вул.Шевченка 130 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко-Сосєдка Ольга Юріївна +380937939705 lplzts@ptukh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 10:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 10:28 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,33% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2019 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
05 грудня 2019 11:39 |
Тендерна документація (Нова редакція).docx | |
05 грудня 2019 11:39 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 7 місцезнаходження та потреби.docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 6 форма тендерної пропозиції.docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 5 проект договору.docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 4 технічне завдання.docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 3 перелік документів що має надати переможець.docx | |
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 2 перелік документів що має надати учасник.docx |
05 грудня 2019 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2019 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
05 грудня 2019 11:39 |
Тендерна документація (Нова редакція).docx
|
|||
05 грудня 2019 11:39 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 7 місцезнаходження та потреби.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 6 форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 5 проект договору.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 4 технічне завдання.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 3 перелік документів що має надати переможець.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:24 |
додаток 2 перелік документів що має надати учасник.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ФОП Пальчик Олени Олександрівни (далі – ФОП) ми переконані, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких підстав:
По-перше, у тендерній документації Замовником встановлено вимогу: «Пропозиція повинна містити реєстр наданих документів із зазначенням номерів сторінок наданих документів та інформацій (нумерація сторінок наскрізна та послідовна), який має бути першим з документів пропозиції».
Звертаємо увагу Замовника на ту об ставнику, що у тендерній пропозиції ФОП документ під назвою «Реєстр наданих документів» не містить жодної інформації про найменування чи номери сторінок наданих документів. Водночас, у тендерній пропозиції ФОП немає номерів сторінок у наданих документах, а тому учасник не виконав вимогу Замовника про надання реєстру документів тендерної пропозиції та нумерацію сторінок документів.
По-друге, у додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Якість товару підтверджується сертифікатом якості, який повинен бути виданий відповідним лісовим господарством (зазначене лісове господарство повинно мати організаційно-правовою формою державне підприємство)».
Однак, у тендерній пропозицій ФОП відсутній сертифікат якості, що був би виданий лісовим господарством і підтверджував якість запропонованого до постачання товару, а отже, учасник грубо порушив вимоги тендерної документації, не надавши документальне підтвердження якості товару.
По-третє, одним з кваліфікаційних критеріїв тендерної документації встановлено вимогу надати: «Сканована копія медичних довідок водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом у кількості відповідній до кількості транспортних засобів».
Звертаємо увагу Замовника, що в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник зазначає про наявність 4 (чотирьох) транспортних засобів. При цьому, Учасник надає медичні довідки лише 2 (двох) водіїв, хоча Замовником чітко встановлено вимогу надати кількість медичних довідок для водіїв у кількості відповідній до кількості транспортних засобів.
Таким чином, Учасник грубо порушив вимоги тендерної документації Замовника, та не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Пальчик Олени Олександрівни та перейти до розгляду наступної економічно доцільної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Тендерний комітет Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту надає роз’яснення стосовно виявлених зауважень:
1) Пропозиція ФОП Пальчик О.О. містить одним із перших документів Реєстр вих. №1-1 від 11.12.2019, в якому дійсно не зазначено номер сторінок наданих документів. Відповідно до ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно Розділу 3 п.1.1 Тендерної документації зазначене зауваження не є суттєвим, і ніяким чином не впливає на зміст Тендерної документації переможця, а також на ціну пропозиції учасника, на його запропоновані технічні, якісні та кількісні характеристики товару, тому зауваження не може бути розглянуто, як підстава для відхилення.
2) Звертаємо Вашу увагу на те, що в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник дійсно зазначає про наявність 4 (чотирьох) транспортних засобів, згідно із копіями свідоцтв - це два автомобіля та два причепи, які у свою чергу являються транспортними засобами, але окремого водія не потребують, тому учасник надав медичні довідки лише 2 (двох) водіїв для обслуговування транспортних засобів, так як визначено у тендерній документації у кількості відповідній до кількості транспортних засобів.
3) Відповідно до додатку 4 Тендерної документації встановлено вимогу: «По кожній партії постачальник на момент постачання зобов’язаний надати наступні документи: накладну на відвантаження деревини, акт прийому-передачі поставленої деревини.
Якість товару підтверджується сертифікатом якості, який повинен бути виданий відповідним лісовим господарством (зазначене лісове господарство повинно мати організаційно-правовою формою державне підприємство)».
Вказана вимога стосується саме надання сертифікату якості при поставці партії товару. У тендерній документації не міститься вимоги про надання сертифікату якості у складі тендерної пропозиції учасника. Також звертаємо Вашу увагу, що жодний із учасників не надав сертифікат якості у складі Тендерної пропозиції, оскільки його надання не вимагалося Тендерною документацією.
Тому підстави для відхилення Тендерної пропозиції відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-20-000002 ● 56163be55f5246c6a84815cbd4781910
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2020 № 33
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.02.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.02.2020 № 33
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2019-11-21-000143-a 21.11.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 11:11:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дрова твердих порід» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-21-000143-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питань:
Яким чином учасником-переможцем Фізичною особою-підприємцем Пальчик Оленою Олександрівною виконано умову пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації в частині надання зареєстрованих в Центрі зайнятості трудових договорів та повідомлень про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413, з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 16:44:53
лист-пояснення
лист - пояснення № 01-29/105 від 25.02.2020
Надання інформації про усунення порушення замовником
лист-інформація №01-29-137 від 16.03.2020
2020-03-16 16:20:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЕПЕЛИЦЯ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЕПЕЛИЦЯ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2944808472 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 12:00
|
ТОВ "ТЕД" #42940293 |
Відхилено |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 13:47
|
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3140806843 |
Переможець |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 13:19
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
платіжне доручення | укладений |
01 березня 2021 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 13:16
|
Протокол _01-03.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 14:14
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 18:54
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 10:30
|
протокол виправлення механічної помилки в плані pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 10:26
|
протокол 21 01-1.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 10:14
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 10:03
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 14:37
|
Договір | укладений |
08 січня 2020 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 5.2 та розділу 13 Договору 1-Д -2020 від 08.01.2020 |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити Договір пунктом 4.6 в наступній редакції: Розрахунки за отриманий Товар здійснюються Замовником за рахунок коштів загального та спеціального фондів у межах кошторисних призначень. |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішення пророзміщення виправленого річного плану закупівель на закупівлю деревини (дров твердих порід) на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21/01-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ідентифікатор плану закупівлі на prozorro.gov.ua: UA-P-2019-11-21-000272-c |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол №27/01-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року (січень-лютий 2021рік) в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 13 Договору в частині реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної механічної помилки в частині суми договору |
Номер договору про закупівлю: | №1-Д-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №01/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 січня 2020 — 28 лютого 2021 |
Сума оплати за договором: |
352 800,00
UAH
|