Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс зберігання даних з підтримкою технології тірінга (переносу неактивних даних)
Очікувана вартість
22 000 000,00 UAH
UA-2024-08-19-011453-a 4160961a06d049c29577d9893134d8e6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Фурик

+380500892133 furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491079
Вебсайт: https://www.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Віталій Фурик
+380500892133
furyk.vitalii@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2024 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2024 15:29
Початок аукціону: 27 серпня 2024 15:29
Очікувана вартість: 22 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплекс зберігання даних з підтримкою технології тірінга (переносу неактивних даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, м. Київ, м. Київ, Нововокзальна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2024
ДК 021:2015: 48823000-3 — Файлові сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах попередньої оплати 70% від ціни Договору на підставі рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів. Аванс 15 Робочі 70
Поставка товару Оплата 30% здійснюється Покупцем після підписання Актів прийому-передачі Товару та відповідних видаткових накладних, за якими Товар в повному обсязі було передано (поставлено) Покупцю на підставі рахунку-фактури протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 18:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 серпня 2024 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2024 18:26
ТД-4882.docx
19 серпня 2024 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2024 18:26
ТД-4882.docx
19 серпня 2024 18:17
ТД-4882.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-10-000011 ● 21d1c4d0d90f4688b680a529f57e651f
  • Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2024 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.10.2024 № 274

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2024-08-19-011453-a 19.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-15 09:59:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Комплекс зберігання даних з підтримкою технології тірінга (переносу неактивних даних)» (Код ДК 021:2015: 48823000-3 — Файлові сервери) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-011453-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 09.09.2024
№ 79/141 шляхом укладання додаткової угоди № 1 від 09.09.2024 до договору від 09.09.2024 № 79/141?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-18 15:00:23

Відповідь на запит

Щодо першого питання.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) методом, який передбачає направлення не менше 3-х запитів цінових пропозицій постачальникам товару, тобто методом порівняння ринкових цін. У відповідь на запити Замовника, потенційні постачальники товару надали свої цінові пропозиції (додаток 1), відповідно до яких були здійснені наступні розрахунки.
Очікувана ціна за одиницю товару розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані у відповідь на запити цінових пропозицій; К - кількість цін. Таким чином, Цод = (21 995,00 тис. грн + 21 970,00 тис. грн + 22 035,00 тис. грн) / 3 = 22 000,00 тис. гривень.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, тобто 1 (один) комплекс, за формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість товару, що закуповується. Таким чином, ОВмрц = 22 000,00 тис. грн * 1 комплекс = 22 000,00 тис. гривень.
Щодо другого питання.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) розміщено 19.08.2024 на офіційному вебсайті Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/publictrade/period/fact?filter=2024) за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/2024_08_obgruntuvannya_22mln_komplekszberigannya.pdf (додаток 2).
Щодо третього питання.
Пунктом 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків.
Так, нормами Цивільного та Господарського кодексів України (далі – ЦКУ та ГКУ відповідно) надане тлумачення істотних умов договору, зокрема частиною третьою статті 180 ГКУ визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Разом з тим, частиною першою статті 638 ЦКУ визначено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Статтею 189 ГКУ визначено, що ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях.
На виконання вимог ЦКУ та ГКУ Замовником в пункті 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначені умови договору про закупівлю, які є істотними в рамках цієї закупівлі, а саме: предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору.
Необхідно зазначити, що в статті «Ціна як умова господарського договору» (https://lg.arbitr.gov.ua/sud5014/4673456/226869), автором якої є суддя Старкова Г. М., зазначено, що визнання господарського договору укладеним є не лише після здійснення певних дій сторонами щодо визначеності умов договору, але і його виконання, що дає змогу сторонам здійснити волевиялення на встановлення ціни договору (наприклад, платіж за рахунком). Тобто встановлення умови договору, зокрема щодо ціни, є не проблемою виконання, а проблемою формалізації волевиявлення сторін на підтвердження укладання тієї чи іншої умови. Лише в тому разі, коли певні дії сторін підтверджують їх волевиявлення виникає факт укладання договору. У практичній площині питання визначення договірної ціни зводиться до можливості контрагентів встановлювати ціни на свій розсуд, або ж враховувати нормативне регулювання в цій сфері. Таким чином, зазначена проблема перебуває на межі приватного й публічного права. Від того, як виписана умова про ціну, залежить її встановлення, а відтак – і оплата за договором. Таким чином, ціна може характеризуватися такою властивістю, як комплексність, тобто включати складові, пов’язані з транспортуванням і доставкою товару, його зберіганням, страхуванням тощо, а з врахуванням попередньо зазначеної автором статті інформації, ціна договору не може сприйматись окремо від оплати договору, яка неможлива без зазначення відповідних банківських реквізитів отримувача коштів за договором.
Підсумовуючи вищенаведене, укладення додаткової угоди № 1 від 09.09.2024 (додаток 4) до Договору про закупівлю № 79/141 від 09.09.2024 (додаток 3), тобто викладення реквізитів Сторін в частині зазначення зокрема банківського рахунку отримувача коштів за договором, має природу істотної умови, а саме: ціни, та, як наслідок, Замовником прийняте рішення щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору із зазначенням найбільш прийнятного випадку зміни істотних умов про закупівлю, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Разом з тим, потреба оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни банківських реквізитів викликана необхідністю забезпечення громадського контролю через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, що передбачено частиною п’ятою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також, частиною другою статті 7 Закону визначено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політку у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Виходячи із норм, викладених в пунктах 9 та 10 Порядку казначейського обслуговування коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2022 р. № 1465, а саме: у разі здійснення публічних закупівель Державна служба зайнятості разом з платіжними інструкціями подає органам Казначейства документи для проведення перевірки згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, а також Державна служба зайнятості забезпечує правильність оформлення та заповнення реквізитів платіжних інструкцій тощо.
Враховуючи вищенаведене, необхідність внесення змін до договору та, як наслідок, укладення додаткової угоди і оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, передбачено як вищенаведеними нормами чинного законодавства та підзаконними актами, так і пунктами 12.2, 15.2 Договору про закупівлю від 09.09.2024 № 79/141 та ініціативою контрагента (лист від 09.09.2024 № 0909/1 (додаток 5), а також підтверджується позицією органу державного фінансового контролю, який склав адміністративний протокол, та органу судової влади, зокрема Вінницького міського суду Вінницької області, який виніс Постанову про накладення адміністративного стягнення по справі № 127/685/20 (провадження № 3/127/160/20) за порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі (додаток 6). Разом з тим, необхідність і законність внесення змін до договору в частині зміни реквізитів сторін та оприлюднення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель підтверджується також висновками про результати моніторингів процедур закупівель, за результатами яких були укладені договори та додаткові угоди до цих договорів, в тому числі щодо зміни банківських реквізитів (моніторинг ID: UA-M-2023-02-28-000009 (додаток 8) за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-03-002809-a; моніторинг ID: UA-M-2023-01-10-000101 (додаток 7) за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-11-008596-a). Необхідно зазначити, що виявлені під час проведення цих моніторингів порушення не пов’язані ні з укладенням, ні з оприлюдненням в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договорів про закупівлю в частині зміни реквізитів та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору із зазначенням випадку для внесення змін до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатки:
1) Цінові пропозиції потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі;
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
3) Договір про закупівлю № 79/141 від 09.09.2024;
4) Додаткова угода № 1 від 09.09.2024 до Договору про закупівлю № 79/141 від 09.09.2024;
5) Лист ТОВ «ІТ ЕСКОРТ» від 09.09.2024 № 0909/1;
6) Постанова Вінницького міського суду Вінницької області про накладення адміністративного стягнення по справі № 127/685/20 (провадження № 3/127/160/20);
7) Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-08-11-008596-a;
8) Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-03-002809-a.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-22 10:06:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Комплекс зберігання даних з підтримкою технології тірінга (переносу неактивних даних)»
(Код ДК 021:2015: 48823000-3 — Файлові сервери) (інформацію опубліковано 
в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-011453-a ) та
відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті
8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення щодо не оприлюднення через електронну систему закупівель переліку змін до тендерної документації (Замовник разом із змінами
до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться) відповідно до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного
стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
2. Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом
закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: копії документів на підтвердження виконання не менше ніж трьох договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше трьох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Надайте посилання або назву самого файлу лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше трьох) поданого учасником на
підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом
на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-25 17:39:35

Відповідь на запит

На виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання.
19 серпня 2024 року були оголошені торги на закупівлю за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (Комплекс зберігання даних з підтримкою технології тірінга (переносу неактивних даних), ДК 021:2015 48823000-3 Файлові сервери).
На виконання частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів (далі – оголошення) була оприлюднена тендерна документація, яка завантажена до системи електронних торгів о 18:26 год. Крім того, наданий Уповноваженій особі на оприлюднення файл із змістом робочої редакції тендерної документації замість остаточної, яка була затверджена Уповноваженою особою (протокольне рішення (протокол) № 181 від 19.08.2024), був завантажений о 18:17 год., але не підписаний окремим цифровим підписом файл. Зазначаємо, що реалізація авторизованим майданчиком технічних завдань ДП «Прозорро», передбачає накладення цифрового підпису окремо як на тендерну документацію та оголошення, так і на всі зміни до тендерної документації та зміни до оголошення. Таким чином, наявність лише одного цифрового підпису, накладеного на оголошення та на тендерну документацію о 18:28 год., свідчить про те, що змін до тендерної документації не було та, як наслідок, відсутні підстави для оприлюднення документів, передбачених пунктом 3 частини першої статті 10 та частиною другою статті 24 Закону.
Необхідно зазначити, що у період виконання договору, укладеного за результатами торгів, була виявлена в тендерній документації несуттєва технічна (механічна, формальна) помилка (далі – несуттєва помилка) в частині зазначення на титульному аркуші тендерної документації в дужках слова «нова редакція», виправити яку не було технічної можливості.
Враховуючи те, що ні запитів від потенційних учасників торгів щодо надання роз’яснень стосовно тендерної документації, ні оскаржень умов тендерної документації не було, то ця несуттєва помилка не вплинула жодним чином ні на хід закупівлі, ні на її результати.
Таким чином, Уповноваженою особою було прийняте рішення (протокольне рішення (протокол) № 219/1 від 18 вересня 2024 року) про допущення технічних (механічних, формальних) помилок.
Водночас повідомляємо, що алгоритм дій при виявленні помилки, який був застосований замовником, передбачений рекомендаціями, зазначеними на інформаційному ресурсі в сфері публічних закупівель «Прозорро INFOBOX», що створений ДП «Прозорро». Зазначене підприємство визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу з питань закупівель ІТС «PROZORRO» (посилання: https://infobox.prozorro.org/articles/pomilki-zamovnikiv-ta-mozhlivi-varianti-jih-vipravlennya). Також порядок дій замовника узгоджується з позицією Державної казначейської служби України, викладеним в листі від 11.12.2019 № 24-10-08/21940 (посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/list-dksu-shchodo-kontrolyu-za-dotrimannyam-byudzhetnogo-zakonodavstva-u-sferi-zakupivel).
Разом з тим повідомляємо, що у винної у цих несуттєвих помилках особи, були затребувані пояснення, в яких викладені як об’єктивні, так і суб’єктивні причини неуважності у виконанні посадових обов’язків. Уповноваженою особою проведена відповідна роз’яснювальна робота з метою недопущенню помилок в майбутньому.
Також, завдяки здійсненню моніторингу та наявності відповідного запиту до замовника з’явилась технічна можність оприлюднити протокол про допущення несуттєвої технічної (механічної, формальної) помилки, чим забезпечується, в першу чергу, вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель.
Щодо другого питання.
Тендерною документацією встановлений кваліфікаційний критерій процедури закупівлі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», на підтвердження відповідності якому Учасник має надати в тому числі копії документів на підтвердження виконання не менше ніж трьох договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше трьох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Тобто Учасник підтверджує належне виконання аналогічних договорів шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
 або документів на підтвердження виконання договорів (акти, видаткові накладні тощо);
 або документів на підтвердження виконання договорів (акти, видаткові накладні тощо) разом з листом-відгуком (або рекомендаційним листом тощо);
 або листом-відгуком (або рекомендаційним листом тощо).
Так, Учасником в складі тендерної пропозиції надані сканкопії аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх належне виконання, а саме:
1) сканкопії договору про закупівлю товару № 47 від 01.12.2021 та додаткової угоди № 1 від 07.12.2021 до договору про закупівлю товару № 47 від 01.12.2021 (файл: 1.1 Договір №47.pdf), видаткової накладної № 105 від 14.12.2021 (файл: 1.2 ВН до Договору №47.pdf) та листа Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей від 30.12.2021 (файл: 1.3 Відгук до Договору №47.pdf).
2) сканкопії договору № 84 від 07.12.2022 та додаткової угоди № 1 від 27.04.2023 до договору № 84 від 07.12.2022 (файл: 1.6 Договір №84.pdf), видаткової накладної № 34 від 07.12.2022 (файл: 1.7 ВН до Договору №84.pdf);
3) сканкопії договору № 680 від 10.10.2022 та додаткової угоди № 1 від 18.11.2022 до договору № 680 від 10.10.2022 (файл: 1.4 Договір №680.pdf), видаткової накладної № 38 від 14.12.2022 (файл: 1.5 ВН до Договору №680.pdf);
4) сканкопія договору № 57/141 від 27.06.2023 (файл: 1.8 Договір №57_141.pdf), акту приймання-передачі товару № 19 від 04.10.2023 та видаткової накладної № 19 від 04.10.2023, акту приймання-передачі товару № 14 від 29.08.2023 та видаткової накладної № 14 від 29.08.2023; акту приймання-передачі товару № 17 від 18.09.2023 та видаткової накладної № 17 від 18.09.2023 (файл: 1.9 ВН, акти до Договору №57_141.PDF).
Необхідно зазначити, що документ, який підтверджує про належне виконання договору № 680 від 10.10.2022, є видаткова накладна № 38 від 14.12.2022, яка містить обов’язкові реквізити, що передбачені статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», проте не містить необов’язкового реквізиту для первинного документа – підстави для здійснення операції, тобто дату та номер договору, на виконання умов якого була здійснена поставка товару. Таким чином, інформація, яка була зазначена в обов’язкових реквізитах первинного документа – видаткова накладна № 38, була достатня для підтвердження належного виконання договору № 680. Зазначена позиція Замовника підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24527-р/пк-пз від 29.10.2021 (файл: рішення від 29.10.2021 № 24527.pdf).
Враховуючи вищенаведене, Учасником документально підтверджений досвід виконання чотирьох аналогічних за предметом закупівлі договорів, три з яких шляхом надання документів на підтвердження виконання договорів (акти, видаткові накладні тощо), і лише договір № 47 від 01.12.2021 – шляхом надання документів на підтвердження виконання договорів (акти, видаткові накладні тощо) разом з листом-відгуком (або рекомендаційним листом тощо) (файл: 1.3 Відгук до Договору №47.pdf ).
Додатки (файли):
1) Протокольне рішення 219_1.pdf;
2) 1.1 Договір №47.pdf
3) 1.2 ВН до Договору №47.pdf
4) 1.3 Відгук до Договору №47.pdf
5) 1.6 Договір №84.pdf
6) 1.7 ВН до Договору №84.pdf
7) 1.4 Договір №680.pdf
8) 1.5 ВН до Договору №680.pdf
9) 1.8 Договір №57_141.pdf
10) 1.9 ВН, акти до Договору №57_141.PDF
11) рішення від 29.10.2021 № 24527.pdf


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ" 21 540 000,00
UAH з ПДВ
19 860 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТЕЧ" 21 600 000,00
UAH з ПДВ
19 998 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 вересня 2024 23:06
Електронний підпис
02 вересня 2024 23:01
Kucherenko.rar
02 вересня 2024 23:01
Kucherenko.rar
30 серпня 2024 20:50
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:02
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:02
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:01
Електронний підпис
26 серпня 2024 17:24
Електронний підпис
26 серпня 2024 17:14
6.5 Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2024 17:14
6.1 Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.4 Договір №680.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.5 ВН до Договору №680.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.7 ВН до Договору №84.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.1 Договір №47.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.6 Договір №84.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.2 ВН до Договору №47.pdf
26 серпня 2024 16:56
1.8 Договір №57_141.pdf

Публічні документи

26 серпня 2024 16:18
Електронний підпис
26 серпня 2024 16:06
6.6. Anticorruption program.pdf.asice.zip.p7s
26 серпня 2024 16:06
6.5. VAT vytyag.pdf.asice.zip.p7s
26 серпня 2024 16:06
6.4. Statut_SYNTECH.pdf.asice.zip.p7s
26 серпня 2024 16:00
6.5. VAT vytyag.pdf.asice.zip
26 серпня 2024 16:00
6.3. Balans_TOV_SYNTECH_2023.pdf.asice.zip
26 серпня 2024 16:00
6.6. Anticorruption program.pdf.asice.zip
26 серпня 2024 16:00
3.1. Vidpovidnist - dodatok 3.pdf.asice.zip
26 серпня 2024 16:00
6.4. Statut_SYNTECH.pdf.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТЕЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
Переможець 19 860 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2024 12:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2024 16:51

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником в складі тендерної пропозиції надані Баланс (форма № 1-м) на 31 грудня 2023 р. та Баланс (форма № 1-м) на 30 червня 2024 р. (файли: 6.3.3 Баланс та фінзвіт 2023.pdf та 6.3.1 Баланс та фінзвіт 1-е півріччя 2024.pdf) в формі електронних документів, на які не накладений КЕП/УЕП. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Баланс (форма № 1-м) на 31 грудня 2023 р. та Баланс (форма № 1-м) на 30 червня 2024 р. із накладенням КЕП/УЕП на кожен електронний документ окремо.

Документи

02 вересня 2024 12:29
Довідка НАЗК
02 вересня 2024 12:29
Електронний підпис
02 вересня 2024 12:28
Протокол_ Сервери.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2024 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
19 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2024 12:29
Довідка НАЗК
02 вересня 2024 12:29
Електронний підпис
02 вересня 2024 12:28
Протокол_ Сервери.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2024 20:05
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2024 14:27
ДУ_1.pdf зміни до договору
12 вересня 2024 14:25
Електронний підпис укладений
09 вересня 2024 11:41
Договір_79_141.pdf укладений
09 вересня 2024 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 79/141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2024 — 05 грудня 2024
Сума оплати за договором: 19 860 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 310 000,00 UAH)