Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Steam and hot water; supply of steam and hot water (heat supply)
Очікувана вартість
5 884 356,80 UAH
UA-2019-12-13-003535-b 4137f1c58edd4addb8256b1cd06946ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Додаткові контактні особи: Olena Psaryova
+380992597505
lena.psaryova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "DNIPROPETROVSKYY OBLASNYY PERYNATALNYY TSENTR ZI STATSIONAROM" DNIPROPETROVSKOYI OBLASNOYI RADY"
National ID: 21902497
Contact point: Natalia Yukhimivna Zhushmanan
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Additional contacts: Olena Psaryova
+380992597505
lena.psaryova@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 13:03
Очікувана вартість: 5 884 356,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 843,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 13 грудня 2019 15:18
Enquiries until: 03 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 09 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 884 357 UAH including VAT
Minimal lowering step: 58 844 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2968 гігакалорія
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Steam and hot water; supply of steam and hot water (heat supply)
CPV: 09320000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 15:18
ТД по теплу 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000021 ● a33442f06c7e45f4a961aeb7fa3d65d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2020 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.01.2020 № 19

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2019-12-13-003535-b 13.12.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний пренатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 21902497) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація КП ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень під час моніторингу. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" оголошено 13.12.2019 року закупівлю: Пари та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання), кількість 2968 Гкал на суму 5 884 356,80 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-12-13-003535-b. Прийом пропозицій відбувався до 13.01.2020 року. Східний офіс Держаудитслужби 21.01.2020 розпочав моніторинг закупівлі з приводу порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Відповідно до опублікованого висновку, надаємо наступні обґрунтування: 1. Порушення: Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ", ТОВ «УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «тенд пропо я.jpg» та «tenderna propax.jpg») було розкрито електронною системою автоматично вже на етапі прекваліфікації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2020 тендерні пропозиції вищевказаних учасників було допущено до аукціону. Обгрунтування: Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : «електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі», тобто перелік документів, що був доступний до розгляду формується електронною системою. Під час розгляду тендерних пропозицій, керуючись вимогами частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», фахівці тендерного комітету звертали увагу лише на відповідність учасників кваліфікаційним та технічним критеріям, зазначеним в тендерній документації. Крім того, частиною 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: … «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону». Тендерні пропозиції учасників ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ", ТОВ «УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «тенд пропо я.jpg» та «tenderna propax.jpg») були з типом файлу «Цінова пропозиція». Виходячи з цього, на етапі прекваліфікації електронною системою виключена можливість розкриття тендерних пропозицій учасників. Розкриття початкових цін відбувається безпосередньо на аукціоні закупівлі. Тендерний комітет на етапі прекваліфікації не бачив тендерну пропозицію учасників та не відкривав вказані Вами документи, тому допустив до участі в аукціоні обох Учасників. Це підтверджує скріншот звернення переможця до майданчику про відкриття цінової пропозиції за вищевказаної закупівлею та скріншот, що файли тендерної пропозиції учасників були під типом файлу «Цінова пропозиція». В якому представник електронного майданчика надав відповідь, що ці файли були відкрито після аукціону. 2. Порушення : порушення вимог п.7 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, щодо надання учасником оригіналу довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківських установах виданої не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій. Обгрунтування: переможцем ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" надано довідки з банківських установ станом на 08.01.2020 та 09.01.2020 р. Термін цієї довідки не обумовлений. Завантаження учасником документів після кінцевого строку подання тендерної пропозиції системою не приймається. Надана довідка лише є підтвердженням правомочності учасника, дане порушення не може бути оцінена як невідповідна тендерна пропозиція оскільки учасником подана до кінцевого строку та наявність відкритих рахунків може підтверджена у будь який час. У розділі V Тендерної документації вказано, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 3. Порушення довідка не містить підтверджуючої інформації щодо власності або оренди наявного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в ній. Обгрунтування: переможцем ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власних або орендованих) – довідка в довільній формі. Надана довідка вказує, що у переможець має обладнання та відбувається виробництво на твердопаливній котельні за адресою м. Дніпро, вул. Космічна, 17Б, на базі чотирьох твердопаливних котлів ТМ 1500 Ardenz, та насосу Wilo-CronoNorm-NL/NLG, а для транспортування споруджено теплові мережі між котельнею та тепловим пунктом Замовника. З цього з’ясовано, що обладнання та матеріально-технічної база належить ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" та не потребує будь-яких пояснень. Однією із технічних вимог було погодження Учасника з проектом договору, істотними умовами договору. Відповідно ст. 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови договору, а саме, істотними умовами договору є - предмет договору, ЦІНА та строк дії договору. Без узгодження зазначених істотних умов пропозиції укласти договір не можуть розглядатись як оферта. Крім того, звертаємо увагу на специфіку діяльності в сфері теплоенергетики, а саме той факт, що здійснювати постачання теплової енергії можливо лише по тарифам/цінам, встановленим (в нашому випадку) рішеннями органів місцевого самоврядування, зазначені рішення містяться на сайтах органів місцевого самоврядування і є загальнодоступними. Керуючись вимогами статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В статті 30 Закону чітко не визначена підстава відхилити Учасників за вказані помилки у їх документах, які розкриває автоматично електронна система. Тобто обидва учасника технічно не можуть бути відхилені відповідно до статті 30 Закону. Також Законом не визначено механізму відхилення пропозицій учасників на етапі «прекваліфікації» із зазначенням заходів та дій, які має вчинити Замовник під час виникнення такого роду помилок. Слід зазначити, що відхилення учасника та відміна торгів призведе до затягування процесу закупівлі теплової енергії, ще щонайменше на 60 днів, а це негативно вплине на надання Підприємством ефективної спеціалізованої медичної допомоги населенню Дніпропетровської області, а саме новонародженим дітям, вагітним жінкам, та жінкам, що потребують негайної допомоги. Враховуючи, що очікувальна вартість вищезазначеною закупівлі обрахована ще, до періоду оголошення торгів, на підставі чітко затвердженими тарифами встановленими органами місцевого самоврядування то зазначене порушення у висновку не матиме негативного впливу для бюджету. Підсумовуючи зазначене можна дійти висновку, що закупівля UA-2019-12-13-003535-b проведена без істотних порушень. Відповідно підстав згідно ст. 30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вияв та не відміняє закупівлю, оскільки виявлені порушення не вважаються такими, що призводить до відхилення тендерних пропозицій та відміни торгів замовником.

2020-02-13 10:53:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2020
UA-2019-12-13-003535-b4137f1c58edd4addb8256b1cd06946ff
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Місцезнаходження: 49100, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" #33857713

№ рішення у справі

54/38-р/к

Дата рішення у справі

31.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:18
тенд пропо я .jpg
04 лютого 2020 16:14
Довідка корупція юр.pdf
04 лютого 2020 16:14
Довідка корупція физ.pdf
11 січня 2020 13:06
тенд пропо я .jpg
11 січня 2020 12:52
тендерна пропозиція .jpg
11 січня 2020 12:48
1 проз-я.jpg
11 січня 2020 12:15
довідка bank .pdf
11 січня 2020 12:15
№5 .jpg
11 січня 2020 12:15
bank .jpg
11 січня 2020 12:15
1 тендер пропоз.jpg
11 січня 2020 12:15
2.1 Статут від 16_01_2017.pdf
11 січня 2020 12:15
Витяг платника ПДВ.pdf
11 січня 2020 12:15
проект договору.docx
11 січня 2020 12:15
працівники вірно .jpg
11 січня 2020 12:15
обладнання (2).jpg
11 січня 2020 12:15
дод2 тез завд.jpg
11 січня 2020 12:15
№9 .jpg
11 січня 2020 12:15
№6 .jpg
11 січня 2020 12:15
№4 .jpg
11 січня 2020 12:15
№3 .jpg
11 січня 2020 12:15
№2 .jpg
11 січня 2020 12:15
№1 .jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ" #40426058

№ рішення у справі

54/38-р/к

Дата рішення у справі

31.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

12 січня 2020 20:11
zahust ekom konkur .jpg
12 січня 2020 20:11
zaborgovanist .jpg
12 січня 2020 20:11
tenderna propax .jpg
12 січня 2020 20:11
tech zavd.jpg
12 січня 2020 20:11
robatnuk .jpg
12 січня 2020 20:11
obladnannya.jpg
12 січня 2020 20:11
ne zlochun .jpg
12 січня 2020 20:11
ne fiz osoba.jpg
12 січня 2020 20:11
garant lisy z dogovorom .jpg
12 січня 2020 20:11
dovidka bank .jpg
12 січня 2020 20:11
dovadks pro pidpruemstvo.jpg
12 січня 2020 20:11
corupciya.jpg
12 січня 2020 20:11
проект договора .docx
12 січня 2020 20:11
витяг пда,єдрпоу,едр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" 5 884 356,80
UAH з ПДВ
5 884 356,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ" 5 884 356,80
UAH з ПДВ
5 884 356,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:18
тенд пропо я .jpg
04 лютого 2020 16:14
Довідка корупція юр.pdf
04 лютого 2020 16:14
Довідка корупція физ.pdf
11 січня 2020 13:06
тенд пропо я .jpg
11 січня 2020 12:52
тендерна пропозиція .jpg
11 січня 2020 12:48
1 проз-я.jpg
11 січня 2020 12:15
довідка bank .pdf
11 січня 2020 12:15
№5 .jpg
11 січня 2020 12:15
bank .jpg
11 січня 2020 12:15
1 тендер пропоз.jpg
11 січня 2020 12:15
2.1 Статут від 16_01_2017.pdf
11 січня 2020 12:15
Витяг платника ПДВ.pdf
11 січня 2020 12:15
проект договору.docx
11 січня 2020 12:15
працівники вірно .jpg
11 січня 2020 12:15
обладнання (2).jpg
11 січня 2020 12:15
дод2 тез завд.jpg
11 січня 2020 12:15
№9 .jpg
11 січня 2020 12:15
№6 .jpg
11 січня 2020 12:15
№4 .jpg
11 січня 2020 12:15
№3 .jpg
11 січня 2020 12:15
№2 .jpg
11 січня 2020 12:15
№1 .jpg

Публічні документи

12 січня 2020 20:11
zahust ekom konkur .jpg
12 січня 2020 20:11
zaborgovanist .jpg
12 січня 2020 20:11
tenderna propax .jpg
12 січня 2020 20:11
tech zavd.jpg
12 січня 2020 20:11
robatnuk .jpg
12 січня 2020 20:11
obladnannya.jpg
12 січня 2020 20:11
ne zlochun .jpg
12 січня 2020 20:11
ne fiz osoba.jpg
12 січня 2020 20:11
garant lisy z dogovorom .jpg
12 січня 2020 20:11
dovidka bank .jpg
12 січня 2020 20:11
dovadks pro pidpruemstvo.jpg
12 січня 2020 20:11
corupciya.jpg
12 січня 2020 20:11
проект договора .docx
12 січня 2020 20:11
витяг пда,єдрпоу,едр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ"
#33857713
Переможець 5 884 356,80
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 13:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" #33857713

№ рішення у справі

54/38-р/к

Дата рішення у справі

31.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ"
#33857713
5 884 356,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 12:11
ДОДАТКОВА УГОДА № 7 від 09.12.2021.-объединены.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 10:20
ДУ №6 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 08:33
ДУ №5 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
22 січня 2021 08:29
ДУ №5 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:22
ДУ №4 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:19
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 15:11
ДУ №3 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 23:26
ДУ №2 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
24 березня 2020 11:51
ДУ №2 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
19 березня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 13:44
ДУ №1 АЕР-0166-Д.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 10:39
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 11:43
Договір №АЕР-0166-Д.pdf укладений
20 лютого 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту договору та специфікації у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: АЕР-0166-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 884 356,80
UAH (в тому числі ПДВ 980 726,13 UAH)