Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Горбань Оксана Василівна +380671343789 buskcrl.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 959 622,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 798,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 12:24 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
13 березня 2023 12:24 |
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
10 березня 2023 16:03 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000046 ● 16adeede5fd94159988ec5afd2032679
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 № 219.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-10-010161-a, 10.03.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 12:48:30
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-10-010161-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 12:52:41
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року, інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro, запит комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідного товару та аналіз реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Окрім цього, Замовником на виконання наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 здійснено запит комерційних пропозицій не менше як у трьох постачальників товару, який є предметом закупівлі.(копії комерційних пропозицій постачальників надаються).
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні якісні характеристики формувалися замовником з урахуванням планової річної потреби розрахованої на основі минулорічних періодів та прогнозованого росту запитів. Замовником враховано те, що закуповуваний товар, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або Постанови КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».) та мати належний термін придатності. У разі, коли у переліку предмету закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то Учасник має право за власним вибором пропонувати на тендер зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня», що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
https://buska.crl.org.ua/news/1678457890/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: Медичні матеріали (код ДК 021:2015: 33140000-3), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-25-000046), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2023-07-25-000046) щодо закупівлі: Медичні матеріали (код ДК 021:2015: 33140000-3), Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, Горбань Оксана Василівна, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель, в тому числі порушеннь вимог пунктів 13 та 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2023-08-14 12:35:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 13 та 14 Порядку №1082, а також пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Міняйло Сергій Петрович |
1 955 600,69
UAH з ПДВ
|
1 955 600,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Міняйло Сергій Петрович #3045903559 |
Переможець |
1 955 600,69
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 17:19
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
03 січня 2024 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 12:11
|
договір | укладений |
10 квітня 2023 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |