Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance R-49 Vaskovychi - Shepetivka on the section km 92 + 437 - km 98 + 577, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance R-49 Vaskovychi - Shepetivka on the section km 92 + 437 - km 98 + 577, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
261 972 422,80 UAH
UA-2020-10-29-002975-b ● 40d5bc2fc31c413783fa9d157b1fb908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 261 972 422,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 309 862,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1309862.11 UAH |
Publication date: | 29 жовтня 2020 13:53 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 261 972 423 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 309 862 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance R-49 Vaskovychi - Shepetivka on the section km 92 + 437 - km 98 + 577, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 3 місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:32 |
Додаток 1- 5.doc | |
17 листопада 2020 15:18 |
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577 зі змінами.pdf | |
17 листопада 2020 15:18 |
Додатки до ТД зі змінами.pdf | |
17 листопада 2020 15:18 |
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577 зі змінами.doc | |
17 листопада 2020 15:17 |
перелік змін до ТД.pdf | |
29 жовтня 2020 14:06 |
Підсумкова відомість ресурсів Р-49 км 92+437 - км 98+577.rtf | |
29 жовтня 2020 14:05 |
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577.doc | |
29 жовтня 2020 13:59 |
Додатки до ТД.pdf | |
29 жовтня 2020 13:56 |
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf |
19 листопада 2020 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2020 16:32 |
Додаток 1- 5.doc
|
||||||
17 листопада 2020 15:18 |
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577 зі змінами.pdf
|
||||||
17 листопада 2020 15:18 |
Додатки до ТД зі змінами.pdf
|
||||||
17 листопада 2020 15:18 |
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577 зі змінами.doc
|
||||||
17 листопада 2020 15:17 |
перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
29 жовтня 2020 14:06 |
Підсумкова відомість ресурсів Р-49 км 92+437 - км 98+577.rtf
|
||||||
29 жовтня 2020 14:05 |
Проект договору Р-49 км 92+437- км 98+577.doc
|
||||||
29 жовтня 2020 13:59 |
Додатки до ТД.pdf
|
||||||
29 жовтня 2020 13:56 |
ТД кап.ремонт Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 листопада 2020 16:14
Дата відповіді: 19 листопада 2020 16:33
Прохання надати додатки в форматі doc
Відповідь: Замовником розміщено додатково додатки до ТД в форматі doc.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-002975-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 13 листопада 2020 10:07
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Наше Товариство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт: «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-49 Васьковичі – Шепетівка на ділянці км 92+437 – км 98+577, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2020-10-29-002975-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, які штучно звужують коло потенційних Учасників та порушують наші права та законні інтереси.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником з дискримінаційними умовами. Так п. 5 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
нанесення горизонтальної розмітки: - холодним пластиком - 11 500 м; - з полімерної стрічки - 8 580 м;
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- У зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником з дискримінаційними умовами. Так п. 5 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
нанесення горизонтальної розмітки: - холодним пластиком - 11 500 м; - з полімерної стрічки - 8 580 м;
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- У зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2020 15:33
Замовником внесено відповідні зміни до ТД
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 грудня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 11:56
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 12:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
248 873 000,00
UAH з ПДВ
|
248 873 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
254 113 200,00
UAH з ПДВ
|
254 113 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
248 873 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:34
|
224_6_250 від 11.11.22 Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:54
|
224_5_21 від 04.02.21 Р-49.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:52
|
224_4_372 від 24.12.21 Р-49.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:55
|
224_3_266 від 18.11.21 Р-49.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 13:25
|
224_2_46 від 17.03.21.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:42
|
224_1_234 від 23.12.20 Р-49.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:38
|
224_1_234 від 23.12.20 Р-49.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 09:23
|
договір №224 від 23.12.20 Р-49 км 92+437 - км 98+577.pdf | укладений |
24 грудня 2020 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) і викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/1/234 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/2/46 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 166,67 грн. (одна тисяча сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/3/266 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору по 31.12.2022 року. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/4/372 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/5/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 8 204 839,66 грн. (вісім мільйонів двісті чотири тисячі вісімсот тридцять дев'ять гривень 66 копійок), у тому числі ПДВ 1 367 473,28 грн. (один мільйон триста шістдесят сім тисяч чотириста сімдесят три гривні 28 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 Липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Заморника віл будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 248 873 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 224/6/250 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |