Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Очікувана вартість
47 306 968,86 UAH
UA-2020-02-21-001829-a 40c9d78371bc4426a810fcad595ca8e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:22
Очікувана вартість: 47 306 968,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 236 534,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1419209 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 15:53
Enquiries until: 23 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 29 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 47 306 969 UAH including VAT
Minimal lowering step: 236 535 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65

Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1030 т
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65)
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
56 т
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50)
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
241 т
Накладки 1Р65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Накладки 1Р65
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:20
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_24.03.2020.docx
24 березня 2020 15:20
Зміни до тендеру_3575_24.03.2020.doc
11 березня 2020 17:32
Зміни до тендеру_3575_11.03.2020.doc
05 березня 2020 16:30
Додаток №9_нова редакція_05.03.2020.docx
05 березня 2020 16:29
Зміни до тендеру_3575_05.03.2020.doc
24 березня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:20
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_24.03.2020.docx
11 березня 2020 17:32
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_11.03.2020.docx
05 березня 2020 16:29
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_05.03.2020.docx
21 лютого 2020 15:50
3575 ТД підкладки, накладки.docx
24 березня 2020 15:20
Зміни до тендеру_3575_24.03.2020.doc
11 березня 2020 17:32
Зміни до тендеру_3575_11.03.2020.doc
05 березня 2020 16:30
Додаток №9_нова редакція_05.03.2020.docx
21 лютого 2020 15:50
Додаток № 9.docx
05 березня 2020 16:29
Зміни до тендеру_3575_05.03.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001829-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 28 лютого 2020 17:54
лист щодо внесення змін
лист щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 16:31
Замовником прийнято рішення бюджет закупівлі – залишити без змін.
Внести зміни до тендерної документації щодо оплати.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001829-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 01 березня 2020 17:51
Вимога щодо умов закупівлі
Добрий день!
Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження та відсутність необхідної інформації, яка б дозволила учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури. Вважаємо, що дане розділення дасть можливість збільшити кількість потенційних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:32
Прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001829-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 14 березня 2020 21:28
Вимога до предмету закупівлі
Добрий день!
Повторно звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури.
Маємо заначити, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі розуміємо, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок.
При цьому маємо зауважити про те, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
— максимальна економія та ефективність;
— недискримінація учасників;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тож у цьому випадку, наприклад, поділивши предмет закупівлі такого товару, на окремі лоти, замовник забезпечує більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже цілком ймовірно, що залежно від тих чи інших технічних вимог та кількості товару до того чи іншого предмета закупівлі, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде на весь обсяг товару без поділу на лоти.
Тож у даному випадку замовнику варто враховувати ймовірні ризики, приймаючи рішення проведення закупівлі одним лотом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 15:21
Вирішено залишити без змін ТД.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000010 ● 796182c69c964a46aa77366c19211a24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.12.2020 № 81
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.12.2020 № 81

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-21-001829-а 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-001829-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису») Про відсутність ліцензії При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).

2021-01-05 15:50:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 квітня 2020
UA-2020-02-21-001829-a40c9d78371bc4426a810fcad595ca8e0
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 березня 2020 18:20
Електронний підпис
31 березня 2020 18:20
Електронний підпис
31 березня 2020 18:19
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 18:19
тех частина накладки 1Р65.rar
31 березня 2020 18:19
загальні до подачі.rar

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:04
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:04
Електронний підпис
01 квітня 2020 23:12
ISO АС.pdf
01 квітня 2020 23:12
цінова пропрозиція.pdf
01 квітня 2020 23:12
ст 17.pdf
01 квітня 2020 23:12
Сертифікат КБ65.pdf (1).pdf
01 квітня 2020 23:12
сертифікат кач Кб50.pdf
01 квітня 2020 23:11
сертификат кач 1р65.pdf
01 квітня 2020 23:11
протокол 79C.pdf
01 квітня 2020 23:11
платежка.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист повноваження гд.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист згода з умов дог.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист захист довкілля.pdf
01 квітня 2020 23:11
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
01 квітня 2020 23:11
додаток 9.pdf
01 квітня 2020 23:11
дог страх з ецп.pdf
01 квітня 2020 23:11
довідка викон анал дог.pdf
01 квітня 2020 23:11
дані на товар.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 8193-73.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 4133-73.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 16277-93.pdf
01 квітня 2020 23:11
Витяг з ПДВ.pdf
01 квітня 2020 23:11
Випіска СМЦ.pdf
01 квітня 2020 23:11
Акт тех годн КБ65.pdf
01 квітня 2020 23:11
акт тех годн КБ50.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 47 294 280,00
UAH з ПДВ
47 294 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 47 305 426,80
UAH з ПДВ
47 305 426,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:04
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:04
Електронний підпис
01 квітня 2020 23:12
ISO АС.pdf
01 квітня 2020 23:12
цінова пропрозиція.pdf
01 квітня 2020 23:12
ст 17.pdf
01 квітня 2020 23:12
Сертифікат КБ65.pdf (1).pdf
01 квітня 2020 23:12
сертифікат кач Кб50.pdf
01 квітня 2020 23:11
сертификат кач 1р65.pdf
01 квітня 2020 23:11
протокол 79C.pdf
01 квітня 2020 23:11
платежка.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист повноваження гд.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист згода з умов дог.pdf
01 квітня 2020 23:11
лист захист довкілля.pdf
01 квітня 2020 23:11
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
01 квітня 2020 23:11
додаток 9.pdf
01 квітня 2020 23:11
дог страх з ецп.pdf
01 квітня 2020 23:11
довідка викон анал дог.pdf
01 квітня 2020 23:11
дані на товар.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 8193-73.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 4133-73.pdf
01 квітня 2020 23:11
ГОСТ 16277-93.pdf
01 квітня 2020 23:11
Витяг з ПДВ.pdf
01 квітня 2020 23:11
Випіска СМЦ.pdf
01 квітня 2020 23:11
Акт тех годн КБ65.pdf
01 квітня 2020 23:11
акт тех годн КБ50.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 18:20
Електронний підпис
31 березня 2020 18:20
Електронний підпис
31 березня 2020 18:19
Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 18:19
тех частина накладки 1Р65.rar
31 березня 2020 18:19
загальні до подачі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 47 294 280,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
47 294 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:36
ЦЗВ-05-00120-01.pdf укладений
24 грудня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:24
ЦЗВ-05-00120-01 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 13:46
ЦЗВ-05-00120-01.pdf укладений
20 травня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-00120-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 496 479,34
UAH (в тому числі ПДВ 7 749 413,22 UAH)