Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 47 306 968,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 236 534,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1419209 UAH |
Publication date: | 21 лютого 2020 15:53 |
Enquiries until: | 23 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 47 306 969 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 236 535 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 15:20 |
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_24.03.2020.docx | |
24 березня 2020 15:20 |
Зміни до тендеру_3575_24.03.2020.doc | |
11 березня 2020 17:32 |
Зміни до тендеру_3575_11.03.2020.doc | |
05 березня 2020 16:30 |
Додаток №9_нова редакція_05.03.2020.docx | |
05 березня 2020 16:29 |
Зміни до тендеру_3575_05.03.2020.doc |
24 березня 2020 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 березня 2020 15:20 |
3575 ТД підкладки, накладки_нова редакція_24.03.2020.docx
|
|||||||||
24 березня 2020 15:20 |
Зміни до тендеру_3575_24.03.2020.doc
|
|||||||||
11 березня 2020 17:32 |
Зміни до тендеру_3575_11.03.2020.doc
|
|||||||||
05 березня 2020 16:30 |
Додаток №9_нова редакція_05.03.2020.docx
|
|||||||||
05 березня 2020 16:29 |
Зміни до тендеру_3575_05.03.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Внести зміни до тендерної документації щодо оплати.
Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження та відсутність необхідної інформації, яка б дозволила учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі.
Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури. Вважаємо, що дане розділення дасть можливість збільшити кількість потенційних постачальників.
Повторно звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури.
Маємо заначити, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі розуміємо, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок.
При цьому маємо зауважити про те, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
— максимальна економія та ефективність;
— недискримінація учасників;
— запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тож у цьому випадку, наприклад, поділивши предмет закупівлі такого товару, на окремі лоти, замовник забезпечує більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже цілком ймовірно, що залежно від тих чи інших технічних вимог та кількості товару до того чи іншого предмета закупівлі, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде на весь обсяг товару без поділу на лоти.
Тож у даному випадку замовнику варто враховувати ймовірні ризики, приймаючи рішення проведення закупівлі одним лотом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000010 ● 796182c69c964a46aa77366c19211a24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.12.2020 № 81
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.12.2020 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-21-001829-а 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-001829-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису») Про відсутність ліцензії При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).
2021-01-05 15:50:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
47 294 280,00
UAH з ПДВ
|
47 294 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
47 305 426,80
UAH з ПДВ
|
47 305 426,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
47 294 280,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:36
|
ЦЗВ-05-00120-01.pdf | укладений |
24 грудня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 10:24
|
ЦЗВ-05-00120-01 (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 13:46
|
ЦЗВ-05-00120-01.pdf | укладений |
20 травня 2020 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |