Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Очікувана вартість
163 532,16 UAH
UA-2020-03-25-001984-a 40c4ab29bbe2466daf15b3de0ca82fae
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівіцька Віта Іванівна

380382795890 korsun@kma.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42255375
Місцезнаходження: 29001, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Майдан Незалежності, 1
Контактна особа: Сівіцька Віта Іванівна
380382795890
korsun@kma.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно частини 3 статті 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. Для забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було розроблено комп’ютерну програму «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України), яка була встановлена в усіх місцевих та апеляційних загальних судах відповідно до пункту 1.4.3. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30. Автоматизована система - сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.
Адміністратором автоматизованої системи є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи. Водночас, зміна адміністратора системи документообігу суду унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового розслідування та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше наданих послуг. Надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом господарювання в умовах дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг.
Враховуючи наведене вище, Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки для забезпечення автоматизації документообігу суду, в тому числі й у Хмельницькому апеляційному суді, що свідчить про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі іншим суб’єктом, що в свою чергу свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Дані обставини додатково підтверджуються консультативним висновком Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності від 14.01.2020 року № 300/19, в якому зазначається, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями ДСА України, апеляційними судами з розгляду цивільних і кримінальних справ, та справ про адміністративні правопорушення (апеляційними судами), апеляційними судами з розгляду адміністративних справ (апеляційними адміністративними судами), апеляційними судами з розгляду господарських справ (апеляційними господарськими судами), місцевими адміністративними судами (окружними адміністративними судами) та місцевими господарськими судами (окружними господарськими судами), Верховним судом, Вищим антикорупційним судом, Службою судової охорони закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки судів у державного підприємством «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII - «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», є обґрунтованою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 17:02
Оскарження наміру укласти договір: 05 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Орієнтовний термін постачання послуг перше півріччя 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Майдан Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2020 16:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000120 ● bb4e1fb4f4fc49b085604abfb1420d51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.03.2020 № 17

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2020 № 17
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. UA-2020-03-25-001984-a; 25.03.2020
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-30 12:24:14

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-03-25-001984-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Відповідно до роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості, предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, Замовник може вносити зміни до річного плану закупівель виключно до початку відповідної процедури закупівлі.
Згідно з оприлюдненим Замовником річним планом закупівлі за номером ID: UA-P-2020-01-17-011989-c у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – січень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у березні 2020 року процедурі закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ №490). При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу №490, формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель, шляхом унесення в них наявної інформації.
Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню.
Враховуючи викладене, Законом встановлено імперативну норму вносити зміни до річного плану закупівель у випадку будь-яких змін, зокрема і щодо орієнтовного початку процедури закупівлі.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2020-01-17-011989-c, не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-02 15:41:14

Пояснення

Ми висловлюємо Вам свою вдячність за Ваше звернення щодо інформації у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA –P-2020-01-17-011989 оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Хмельницьким апеляційним судом затверджено річний план закупівель на 2020 рік та оприлюднено його на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у встановлені Законом строки.
22 травня 2019 року Постановою Кабінету Міністрів України №440 «Про внесення змін до Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» внесено зміни, зокрема до пункту 13 Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 1998 року №1352, згідно з яким під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень.
24 лютого 2020 року Хмельницьким апеляційним судом отримано лист-погодження від Державної судової адміністрації України (головного розпорядника бюджетних коштів) на здійснення заходів з інформатизації у 2020 році (лист додається). Зокрема в даному листі зазначалося, що з метою виконання вимог у сфері інформатизації та відповідно до пункту 2 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 25 липня 2002 року №1048, ДСА України погоджено з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації – Міністерством цифрової трансформації України проект типового договору на отримання послуг з інформатизації. Оскільки, типовий договір на отримання послуг з інформатизації є частиною тендерної документації на закупівлю, в даному випадку послуг централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки тому, Хмельницький апеляційний суд не мав змоги розпочати переговорну процедуру закупівлі послуг централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки у терміни зазначені у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA –P-2020-01-17-011989.
Беручи до уваги Ваше звернення, 01 квітня 2020 року протоколом засіданням тендерного комітету Хмельницького апеляційного суду внесено зміни до рядка плану за номером ID: UA –P-2020-01-17-011989, а саме: інформацію зазначену у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель змінено на березень 2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни переговорної процедури (протокол від 08.04.2020 р.).

2020-04-08 15:36:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інформація, зазначена у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2020-01-17-011989-c, не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інформація, зазначена у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» річного плану закупівель за номером ID: UA-P-2020-01-17-011989-c, не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-04-10 14:43:34

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Інформаційні судові системи
#34614292
Переможець 163 532,16
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:02

Документи

25 березня 2020 17:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 17:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Інформаційні судові системи
#34614292
163 532,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2020 17:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2020 15:30
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель
Документи:
08 квітня 2020 15:28
Протокол №15 від 08.04.2020..pdf