Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108630 |
Вебсайт: | http://www.pl.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Матвійчука Юліана, 83 |
Контактна особа: |
Олена Бородай +380532517527 elenka-2407@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 035 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата буде здійснена після поставки товару. Підтвердженням поставки може бути видаткова накладна; акт прийому-передачі, ТТН, інше. Оплата за Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 10:39 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
16 травня 2024 10:39 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
16 травня 2024 10:39 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
16 травня 2024 10:39 |
Додаток 4 відомості про учасника.docx | |
16 травня 2024 10:39 |
Додаток 5 тендерна пропозиція.doc | |
16 травня 2024 10:39 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Від початку введення воєнного стану в Україні на підставі Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-ІХ поліцейські Полтавщини не лише виконують свої обов’язки відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та інших нормативно-правових актів, але й переведені на посилений варіант несення служби – у кілька разів збільшена кількість патрулів на території області для недопущення порушень публічного порядку, мародерства та вчинення кримінальних правопорушень. Окрім цього поліцейські Полтавщини у складі зведених загонів неодноразово залучалися до несення служби на деокупованих територіях України, де майже відсутні дороги з твердим дорожнім покриттям, у сільській чи лісистій заболоченій місцевості, а також приймали участь з ліквідації стихійного лиха, вчиненного агрессором проти населення України (підрив Каховської ГЕС).
Під час виконня покладених на поліцію обов'язків службовий автотранспорт, який на даний час ГУНП виявило намір придбати (або його еквівалент) зарекомендував себе як надійний і безвідмовний повнопривідний автомобіль, що допомагає працівникам поліції виконувати свої обов'язки, перевозити вантажі та допомогу у складних погодних умовах, на пересічній та болотистій місцевості з максимальними навантаженнями.
Щодо зміни технічних параметрів, а саме Потужність двигуна не менше 154 к.с. замінити на Потужність двигуна не менше 136к.с.; Споряджена маса транспортного засобу не більше 1925, замінити на Споряджена маса транспортного засобу не більше 1990; Довжина/ширина/висота не більше 5225/1815/1795, замінити на Довжина/ширина/висота не більше 5315х1830х1815, опрацьоване профільним відділом.
За результатами опрацювання, встановлено, що зміни вимог до показників «Потужність двигуна, Споряджена маса та Довжина/ширина/висота» матимуть певні погіршення якості предмету закупівлі. Крім того, з урахуванням умов експлуатації вказаних автомобілів на територіях, де інфраструктура частково пошкоджена або зруйнована, в умовах неякісного дорожнього покриття, бездоріжжя та на пересіченій місцевості при підвищених навантаженнях, що обумовлені необхідністю перевезення одночасно особового складу та вантажів, наслідком зменшення потужності двигуна стане погіршення динамічних та тягових характеристик автомобілів, зменшення їх моторесурсу, а використання їх у важких дорожніх умовах призведе до передчасного зносу та виходу з ладу.
Враховуючи викладене, Замовником визначено за недоцільне внесення змін до технічних параметрів, а саме «Потужність двигуна не менше 154 к.с. замінити на Потужність двигуна не менше 136 к.с.; Споряджена маса транспортного засобу не більше 1925, замінити на Споряджена маса транспортного засобу не більше 1990; Довжина/ширина/висота не більше 5225/1815/1795, замінити на Довжина/ширина/висота не більше 5315х1830х1815».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000001 ● 75f02a608d654b4c8f0ef8dadcdb07fb
- Статус: вирішено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024
№ 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31
UA-2024-05-16-002312-a
16.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-15 12:32:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі автомобіля спеціалізованого на базі Mitsubishi L200 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-002312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 13:00:20
Відповідь на запит від 15.07.2024
на запит від 15.07.2024 про надання пояснень у межах проведення Моніторингу на закупівлю спеціалізованих автомобілів на базі Mitsubishi L200 Головне управління Національної поліції в Полтавській області повідомляє наступне:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені враховуючи поставлені перед підрозділами поліції спеціального призначення ГУНП в Полтавській області завдань з несення служби з урахуванням умов експлуатації службових автомобілів на територіях, де інфраструктура частково пошкоджена або зруйнована, в умовах неякісного дорожнього покриття, бездоріжжя та на пересіченій місцевості при підвищених навантаженнях, що обумовлені необхідністю перевезення одночасно особового складу та вантажів, та враховуючи цінову категорію автомобілів.
Проведеним моніторингом ринку цін на повнопривідні автомобілі з наявністю примусового блокування міжосьового диференціалу та максимально підвищеною прохідністю з'ясовано, що такими технічними характеристиками та ціновою категорією з урахуванням додаткового обладнання (лебідка, фаркоп, додатковий багажник на дах автомобіля, комплект грязьових шин, радіостанція автомобільна та інше обладнання) найбільше підходять вантажні автомобілі на базі Mitsubishi L200 2,4 TD (або еквівалент).
Розмір бюджетного призначення (витрат) визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Комерційні пропозиції на запит замовника надіслали три постачальника товару: ТОВ "Інтеравто-ПЛТАВА", ПП "ТАЛИСМАН" та ТОВ "Альфа Діамант". Критерієм оцінки визначено середню вартість закупівлі зазначених спеціалізованих автомобілів.
Комерційні пропозиції та інші документи, що вказані у запиті, додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 10:27:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі автомобіля спеціалізованого на базі Mitsubishi L200 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-002312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» визначені гарантійні зобов’язання на кузов від наскрізної корозії не менше 12 років. З огляду на викладене, просимо надати інформацію, чому в договорі поставки від 31.05.2024 № 855 Во/мб укладеним з постачальником ТОВ «ІНТЕРАВТО-ПОЛТАВА» зазначено: «Гарантія на кузов від наскрізної корозії не 12 років.»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-19 16:53:39
відповідь на запит від 18.07.2024
на запит від 18.07.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу на закупівлю спеціалізованих автомобілів на базі Mitsubishi L200 ГУНП в Полтавській області повідомляє наступне.
У договорі поставки від 31.05.2024 №855Во/мб, укладеного з постачальником ТОВ "Інтеравто-Полтава", зазначено: "Гарантія на кузов від наскрізної корозії не 12 років". Це технічна помилка, для виправлення якої між Головним управлінням Національної поліції та товариством з обмеженою відповідальністю "Інтеравто-ПОЛТАВА" укладено додаткову угоду від 19.07.2024 №1/1094Во/мб про внесення змін до договору поставки від 31.05.2024 №855Во/мб.
Додатковою угодою від 19.07.2024 №1/1094Во/мб визначено, що сторони дійшли згоди доповнити розділ V договору пунктом 5.10 такого змісту: "5.10. Гарантія на кузов від наскрізної корозії становить 12 років", та внести зміни у додаток 2 до договору в розділі "Гарантійні зобов'язання", виклавши його в такій редакції: "Гарантійні зобов'язання: Гарантія на автомобіль 3 роки або 100 000 км в залежності від того, що наступить раніше. Гарантія на кузов від наскрізної корозії 12 років".
Копія додаткової угоди додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель в подальшому. Проведено роз’яснювальну роботу з Уповноваженими особами, рекомендовано пройти навчання з підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
2024-07-31 16:51:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Усунуто
2024-11-22 11:16:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРАВТО-ПОЛТАВА" |
14 995 000,00
UAH з ПДВ
|
14 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРАВТО-ПОЛТАВА" #24824020 |
Переможець |
14 995 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2024 11:20
|
1094Во мб.pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 09:40
|
855 Во мб.pdf | укладений |
03 червня 2024 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення терміну гарантії |
Номер договору про закупівлю: | 855Во/мб |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1094Во/мб |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |