Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Ірпіньводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03362471 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул.Соборна 1а |
Контактна особа: |
Олександр Бітик +380459769836 irpenvodok.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 12 797 677,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 988,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38393 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Терміни оплати за виконані роботи, у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені до 90 календарних днів з дати закінчення робіт згідно календарного графіку | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 09:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 09:29 |
Додаток 2 нова редакція.docx | |
02 листопада 2020 09:28 |
ТД нова редакція.docx | |
02 листопада 2020 09:28 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx | |
02 листопада 2020 09:28 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
23 жовтня 2020 14:27 |
Оголошення.docx | |
23 жовтня 2020 14:27 |
Додаток 1.docx |
02 листопада 2020 09:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 09:29 |
Додаток 2 нова редакція.docx
|
|||
02 листопада 2020 09:28 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
02 листопада 2020 09:28 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
|
|||
02 листопада 2020 09:28 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||
23 жовтня 2020 14:27 |
Оголошення.docx
|
|||
23 жовтня 2020 14:27 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-24-000011 ● ae0f5ec753254ca58b1aa68a6b7593c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 10:05 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37. UA-2020-10-23-008343-a
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 08:40:10
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 15:34:09
Відповідь на запит
Доброго дня! Надаємо пояснення щодо Вашого запиту від 01.12.2021р.
1. Стосовно питання першого:
При підготовці тендерної документації і закупівлі в цілому КП «Ірпіньводоканал» (далі – Замовник) для обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі використовував кошторисну документацію робочого проекту «Будівництво станції знезалізнення по вул. Кричевського в м. Ірпінь, Київської області», який пройшов експертизу Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Зведений кошторисний розрахунок, позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 18.09.2020р. №1774/е/2020 додається). Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://vodokanal-irpen.com.ua/pro-nas/konkursni-zakupivli;
2. Стосовно питання другого:
Враховуючи Постанову КМУ від 09.12.2020р. №1236 про «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», рішення Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол від 30.10.2020р. №40) та загальну санітарно-епідемічну обстановку в Ірпінській ОТГ, Ірпінською міською радою та керівництвом підприємства Замовника прийнято рішення про обмеження обслуговування абонентів та відвідування території підприємства та структурних підрозділів тощо. У зв’язку з чим Замовник був вимущений призупинити роботи з будівництва станції знезалізнення по вул. Кричевського в м. Ірпінь, Київської області та враховуючи п.4 абзац 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжив строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань згідно нового календарного графіку виконання робіт, а саме до грудня 2021р. Зауважуємо, що кошти за договором про закупівлю, з вищенаведених причин, Генпідряднику не перераховувались.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник 24.12.2021 достроково розірвав договір від 07.12.2020 № 487/20 з ТОВ "ДІФРАНО ЮНІОН" через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-12-24 09:46:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” |
12 767 670,00
UAH з ПДВ
|
12 703 681,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМСТАЙЛ ГРУП" |
12 797 677,00
UAH з ПДВ
|
12 733 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” #34968335 |
Переможець |
12 703 681,61
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:37
|
Додаткова угода №2.pdf | укладений |
24 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 08:41
|
Додаткова угода 1 Діфрано Юніон 487_20.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 16:22
|
Діфрано Юніон 487_20.pdf | укладений |
07 грудня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт в зв'язку із карантинними обмеженнями, та зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 487/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку відсутністю бюджетного фінансування на 2021 рік, та висновком Моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. |