Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія, 108
Очікувана вартість
521 335,00 UAH
UA-2021-11-12-001183-b 409b4cda221c46a2972f0989eb6022bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митникова Наталія Василівна

+380487054883 ekotdelDMG@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34674154
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д
Контактна особа: Митникова Наталія Василівна
+380487054883
ekotdelDMG@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2021 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2021 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 11:25
Очікувана вартість: 521 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 640,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 2600,00 (дві тисячі шістьсот гривень 00 копійок) Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154, р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення пропозиції, яка є додатком № 7 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент міського господарства Одеської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 34674154, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; - адреса місцезнаходження: 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам Замовника, відхиляється.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2600 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р. Банківська гарантія повинна містити: - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - повне найменування переможця спрощеної закупівлі (принципала) юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)); - місцезнаходження (місце проживання) переможця спрощеної закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків)); - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ - найменування банку-гаранта та його адресу; - безумовність та безвідкличність гарантії; - сума гарантії є неділимою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії), повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Семена Палія, 108
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Семена Палія, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 2600,00 (дві тисячі шістьсот гривень 00 копійок) Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154, р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення пропозиції, яка є додатком № 7 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент міського господарства Одеської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 34674154, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; - адреса місцезнаходження: 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам Замовника, відхиляється.

Сума забезпечення: 2600 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р. Банківська гарантія повинна містити: - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - повне найменування переможця спрощеної закупівлі (принципала) юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)); - місцезнаходження (місце проживання) переможця спрощеної закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків)); - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ - найменування банку-гаранта та його адресу; - безумовність та безвідкличність гарантії; - сума гарантії є неділимою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії), повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю.
12 листопада 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 11:21
ФОРМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ Додаток 7.docx
12 листопада 2021 11:21
Проект договору Сем Палія 108.docx
12 листопада 2021 11:21
ОГОЛОШЕННЯ Сем Палія 108.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КРАМАРОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 521 334,80
UAH з ПДВ
521 334,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 09:59
Електронний підпис
22 листопада 2021 09:58
09_Лист-згода Руднєва.pdf
22 листопада 2021 09:58
04_Лист-згода Куйбіда.pdf
22 листопада 2021 09:58
02_Лист-згода Георгієв.pdf
22 листопада 2021 09:58
25_Довідка техніка.pdf
22 листопада 2021 09:58
4_ЦПД Городніченко.pdf
22 листопада 2021 09:58
7_ЦПД Куйбіда.pdf
22 листопада 2021 09:58
5_ЦПД Цибран.pdf
22 листопада 2021 09:58
13_Лист-згода Черепанов.pdf
22 листопада 2021 09:58
26_Довідка до МНМА.pdf
22 листопада 2021 09:58
20_Довідка звітність.pdf
22 листопада 2021 09:58
05_Лист-згода Ліпенін.pdf
22 листопада 2021 09:58
23_Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2021 09:58
14_Суб. П.108.pdf
22 листопада 2021 09:58
2_ЦПД Георгієв.pdf
22 листопада 2021 09:58
Виписка Крамаров Д.О. 09.11.21.pdf
22 листопада 2021 09:58
ISO 45001_2018 Крамаров Д.О..pdf
22 листопада 2021 09:58
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD(5).zip
22 листопада 2021 09:58
11_Лист-згода Хайнацький.pdf
22 листопада 2021 09:58
квитанція до витягу ЕН.pdf
22 листопада 2021 09:58
27_Довідка повноваження.pdf
22 листопада 2021 09:58
ЕН за 3 кв. 2021.PDF
22 листопада 2021 09:58
19_Довідка договір.pdf
22 листопада 2021 09:58
ISO 14001_2015 Крамаров Д.О..pdf
22 листопада 2021 09:58
08_Лист-згода Міходій.pdf
22 листопада 2021 09:58
Витяг єдиний Крамаров Д.О..pdf
22 листопада 2021 09:58
кв. 2 до ЕН 3 кв..PDF
22 листопада 2021 09:58
9_ЦПД Черепанов.pdf
22 листопада 2021 09:58
01_Лист-згода Крамаров.pdf
22 листопада 2021 09:58
11_ЦПД Руднєва.pdf
22 листопада 2021 09:58
Свідоцтво УБІБ.zip
22 листопада 2021 09:58
3_ЦПД Хайнацький.pdf
22 листопада 2021 09:58
12_Лист-згода Цибран.pdf
22 листопада 2021 09:58
1_ЦПД Тельманов.pdf
22 листопада 2021 09:58
06_Лист-згода Марченков.pdf
22 листопада 2021 09:58
К. П.108.pdf
22 листопада 2021 09:58
Картка МНМА Крамаров.pdf
22 листопада 2021 09:58
15_Довідка робітники.pdf
22 листопада 2021 09:58
17_ТЗ. П.1108.pdf
22 листопада 2021 09:58
10_ЦПД Ліпенін.pdf
22 листопада 2021 09:58
8_ЦПД Міходій.pdf
22 листопада 2021 09:58
03_Лист-згода Городніченко.pdf
22 листопада 2021 09:58
00_Проект П.108.pdf
22 листопада 2021 09:58
07_Лист-згода Меленчук.pdf
22 листопада 2021 09:58
22_Розрахунок зп кошторсної.pdf
22 листопада 2021 09:58
6_ЦПД Марченков.pdf
22 листопада 2021 09:58
21_Довідка ст.17.pdf
22 листопада 2021 09:58
Сертифікат Меленчук.pdf
22 листопада 2021 09:58
12_ЦПД Меленчук.pdf
22 листопада 2021 09:58
18_Пропозиція П.108.pdf
22 листопада 2021 09:58
Відгук ОБД - Крамаров.pdf
22 листопада 2021 09:58
10_Лист-згода Тельманов.pdf
22 листопада 2021 09:58
Договір ОБД - Крамаров.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАМАРОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАМАРОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#2594411391
Переможець 521 334,80
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 10:33

Документи

25 листопада 2021 10:31
Електронний підпис
25 листопада 2021 10:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАМАРОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#2594411391
521 334,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2021 10:31
Електронний підпис
25 листопада 2021 10:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:12
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 11:44
Договір укладений
03 грудня 2021 11:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 18:06
521 334,80 UAH UA498201720344261026100034422
ДМГ Одеської МР
UA853282090000026001000018607
ФОП КРАМАРОВ Д.О.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 521 334,80
UAH