Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Юлія Єкімова +380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови до забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021) «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», Закону та частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тендерна документація додається окремим додатком до даного оголошення. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 17:44 |
Додаток 6 Проект договора.docx | |
29 грудня 2021 17:44 |
ТД очисні споруди.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-02-000058 ● b64221943b2e47a0a894be5e69b3b11e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.02.2022 Одеса № 75
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.02.2022 № 75
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-12-29-012285-c 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 08:24:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-08 17:52:34
Відповідь на звернення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-09 13:14:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Большакової Вероніки Віталіївни (далі – ФОП Большакова В.В.) вимогам Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Большакова В.В. не надано скановані копії, виготовлені з оригіналів накладних на придбання програмного комплексу AutoCAD LT та ліцензійного програмного забезпечення «Строительные технологии – СМЕТА» ПИР, про які йдеться у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.01.2022 № 8?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Большакова В.В. вимогам пункту 9 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Большакова В.В. не надано скановану копію з оригіналу документа про сплату єдиного податку за останній податковий (звітний) період?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-14 10:25:14
Відповідь на звернення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг 2.docx.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник вважає за потрібним надати аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу. Аргументовані заперечення викладено у доданому файлі: Заперечення до висновку.docx.
2022-02-24 13:11:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Укрспецтехніка |
3 456 000,00
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГРАД-СТРОЙ |
3 799 932,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Большакова Вероніка Віталіївна |
3 798 088,61
UAH з ПДВ
|
3 798 088,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Укрспецтехніка #31480743 |
Відхилено |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 12:31
|
ТОВ ГРАД-СТРОЙ #33313400 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 17:37
|
ФОП Большакова Вероніка Віталіївна #3588512161 |
Переможець |
3 798 088,61
UAH з ПДВ
|
21 січня 2022 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 11:05
|
Додаткова угода № 1.pdf | укладений |
30 серпня 2022 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 11:05
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
07 лютого 2022 11:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проектно-вишукувальні роботи «Будівництво очисних споруд зливових вод м. Южного Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
3 798 088,61
UAH
|