Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт триповерхової будівлі комунального закладу "Ліцей №20 ім.О.І.Стовби" Кам'янської міської ради по вул. Стовби, 6.2, м. Кам’янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
73 396 868,00 UAH
UA-2024-08-06-000016-a 40447a48f8714f0a82bc2567a6b295be
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Літус

+380978538293 lrslitus@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23372543
Вебсайт: https://school20imstovbi.klasna.com/
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Стовби, 2
Контактна особа: Лариса Літус
+380978538293
lrslitus@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2024 03:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2024 12:00
Очікувана вартість: 73 396 868,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 733 968,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 гривень (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт триповерхової будівлі комунального закладу "Ліцей №20 ім.О.І.Стовби" Кам'янської міської ради по вул. Стовби, 6.2, м. Кам’янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, м. Камʼянське, , вул. Стовби, 6.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів. Пiсляоплата 120 Робочі 65
Виконання робіт Остаточні розрахунки (5%) здійснюються протягом 10 робочих днів після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 5
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 (тридцяти) відсотків від вартості річного обсягу робіт, одним/двома платежом (ами), протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня прийняття Замовником рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Зарахування використання попередньої оплати (авансу) здійснюється згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або по завершенню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 30 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 серпня 2024 03:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 гривень (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування»

Сума забезпечення: 50000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання).
Вимоги до документу: Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей).Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції та умови (застереження) щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей
22 серпня 2024 21:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2024 21:56
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 22.08.2024.pdf
22 серпня 2024 21:56
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 22.08.2024.doc
22 серпня 2024 21:56
ПД_Зміни від 22.08.2024.pdf.doc
22 серпня 2024 21:56
ПД_Зміни від 22.08.2024.pdf
22 серпня 2024 21:56
Зміни _2_ до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
20 серпня 2024 21:45
Додаток 1 Зміни.pdf
20 серпня 2024 21:40
Додаток 1 Зміни.pdf
20 серпня 2024 21:40
Продловження строку подання ТД та надання відповіді на звернення.pdf
20 серпня 2024 21:40
Зміни до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
20 серпня 2024 21:40
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 20.08.2024.pdf
20 серпня 2024 21:40
Зміни до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.doc
20 серпня 2024 21:40
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 20.08.2024.doc
06 серпня 2024 03:05
ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
06 серпня 2024 03:05
ПД.pdf
22 серпня 2024 21:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2024 21:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2024 03:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2024 21:56
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 22.08.2024.pdf
22 серпня 2024 21:56
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 22.08.2024.doc
22 серпня 2024 21:56
ПД_Зміни від 22.08.2024.pdf.doc
22 серпня 2024 21:56
ПД_Зміни від 22.08.2024.pdf
22 серпня 2024 21:56
Зміни _2_ до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
20 серпня 2024 21:45
Додаток 1 Зміни.pdf
20 серпня 2024 21:40
Додаток 1 Зміни.pdf
20 серпня 2024 21:40
Продловження строку подання ТД та надання відповіді на звернення.pdf
20 серпня 2024 21:40
Зміни до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
20 серпня 2024 21:40
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 20.08.2024.pdf
20 серпня 2024 21:40
Зміни до ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.doc
20 серпня 2024 21:40
Перелік змін до ТД _ к.р. Ліцей 20 від 20.08.2024.doc
06 серпня 2024 03:05
ТД_Ліцей 20_ к.р. будівлі_ за особливостями з переліком.pdf
06 серпня 2024 03:05
ПД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 16 серпня 2024 16:45
Дата відповіді: 20 серпня 2024 07:43
Шановний замовник . 1. В технічному завданні локального кошторису на будівельні роботи №02-01- 09/ЕМ на електротехнічні рішення - силове електрообладння, розділ №2 " Щити" і розділ №3 "Заземлення" повторюються одинакові позиції з 44 по 58. Для правильного підрахунку надайте відповідь, це помилково чи так в проекті. Дякую. 2. В позиції 78 "Навішування водостічних труб та ринв, колін, відливів і лійок з готових елементів вентшахти" локального кошторису №02-01-01/АР на архітектурні рішення не зрозуміло з яких готових елементів вентшахти потрібно навішувати водостічну систему. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення з даного питання готуються зміни до ТД.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000011 ● 1553fa6b29fe44809d83ee17644fc46c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-08-06-000016-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 08:33:55

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту триповерхової будівлі комунального закладу "Ліцей №20 ім.О.І.Стовби" Кам'янської міської ради по вул. Стовби, 6.2, м. Кам’янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 до Договору від 12.09.2024 № 12-09-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-08 09:51:23

Відповідь на запит надано у вкладені

Відповідь на запит надано у вкладені

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-02 14:44:46

Про надання пояснень (повторно)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту триповерхової будівлі комунального закладу "Ліцей №20 ім.О.І.Стовби" Кам'янської міської ради по вул. Стовби, 6.2, м. Кам’янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 до Договору від 12.09.2024 № 12-09-24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-07 20:57:24

Відповідь на запит

Відповідь на запит надано у вкладені


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНТЕРЛІТ" 69 313 216,12
UAH з ПДВ
69 313 216,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 вересня 2024 21:33
Електронний підпис
08 вересня 2024 21:31
Довідки переможця.pdf.p7s
08 вересня 2024 21:31
Довідки переможця.pdf
08 вересня 2024 20:52
Електронний підпис
08 вересня 2024 20:52
Довідки переможця.pdf
08 вересня 2024 20:52
Довідка.zip
08 вересня 2024 20:52
Довідка (1).zip
08 вересня 2024 20:52
ВИТЯГ МВС.rar
04 вересня 2024 16:52
Електронний підпис
04 вересня 2024 16:51
Проєкт договору.pdf.p7s
04 вересня 2024 16:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:42
Електронний підпис
27 серпня 2024 02:42
Електронний підпис
27 серпня 2024 02:41
Дговірна ціна_compressed.pdf
27 серпня 2024 02:41
Довідки банк.zip.p7s
27 серпня 2024 02:41
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:41
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:41
Витяг ІНТЕРЛІТ.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:41
Проєкт договору.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:41
ПАСПОРТ КОД.pdf.p7s
27 серпня 2024 02:41
ВИТЯГ ПДВ ІНТЕРЛІТ.PDF.p7s
27 серпня 2024 02:41
Акт огляду.PDF.p7s
27 серпня 2024 02:41
Гарантія СШ 20.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРЛІТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія СШ 20.zip.p7s

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРЛІТ"
#40375187
Переможець 69 313 216,12
UAH з ПДВ
04 вересня 2024 22:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 21:01

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 03.09.2024 року Капітальний ремонт триповерхової будівлі комунального закладу "Ліцей №20 ім.О.І.Стовби" Кам'янської міської ради по вул. Стовби, 6.2, м. Кам’янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) А) відповідно до п. 33 Додатку 7 та частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 гривень (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації» Учасником ПОДАНО тендерне забезпечення, але у графі «Інформація щодо тендерної документації» відсутнє посилання на зміни до тендерної документації №6 від 22.08.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати виправлену (також із зазначенням посилання на зміни до тендерної документації №6 від 22.08.2024 року) банківську гарантію або зміни до банківської гарантії. Б) відповідно до п. 23 Додатку 7, частини 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції». Учасником ПОДАНО проєкт договору в якому НЕ ЗАПОВНЕНО Додаток 4 до проєкту договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно повторно надати заповнений та підписаний проєкт договору, в тому числі із заповненим Додатком 4 до проєкту договору. В) відповідно до п. 14 Додатку 7, частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник подає у складі пропозиції гарантійний лист (в довільній формі), яким:  гарантує та підтверджує, що Учасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;  підтверджує повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).» Учасником подано гарантійний лист в якому В ЯКОМУ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист в якому В ЯКОМУ ПІДТВЕРДЖЕНО повне розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Уповноважена особа _____________ Лариса Літус

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2024 22:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРЛІТ"
#40375187
69 313 216,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 11:38
дц часть 4 (1).PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 5.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 8.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
доп уг №8.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 3.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 7.PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 1.1 (1).PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 6 (1).PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 1.2 (1).PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
дц часть 2 (1).PDF зміни до договору
25 грудня 2024 11:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 16:08
дц часть 3.3.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 1.1.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 3.2.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 3.1.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 2.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 5.rar зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 6.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 4.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
доп угода 7.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
дц часть 1.2.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 16:07
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 14:03
дц часть 6.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 5.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 4.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 3.3.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 3.2.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 3.1.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 2.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
дц часть 1.PDF зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
Дод.угода №6-3.tif зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
Дод.угода №6-2.tif зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
Дод.угода №6-1.tif зміни до договору
17 грудня 2024 13:51
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 08:56
договірна часть 4.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
додатк угода 5.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 3.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 6.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 8.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 1.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 2.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
договірна часть 5.PDF зміни до договору
04 грудня 2024 08:54
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 19:47
доп угода (1).PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть2.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть3.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть4.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть5.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть6.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
дц часть1.PDF зміни до договору
07 листопада 2024 19:45
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2024 22:03
дц част 1.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:02
дц част 7.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част 6.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част 5.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част 4.1.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част 4.2.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част3.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
дц част2.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
доп угода.PDF зміни до договору
26 жовтня 2024 22:01
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2024 12:42
Doc 09-24-2024 10-52-40.pdf зміни до договору
24 вересня 2024 11:49
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2024 16:35
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2024 16:31
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 16:35
SCAN0817.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0819.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0815.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0820.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0812.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0818.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0811.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0813.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0814.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0816.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32
SCAN0811.PDF укладений
17 вересня 2024 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 13.2. Розділу 13. Договору №12-09-24 від 12.09.2024 (далі – Договір), нормами статті 651 Цивільного кодексу Сторони домовились: 1. Вкласти п.4.1. Розділу 4. Договору в наступній редакції: «4.1. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Остаточні розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.» 2. Викласти п. 5.10. Розділу 5. в наступній редакції: «5.10. Закінченням виконання робіт по Об’єкту є усунення Підрядником виявлених недоліків (у разі їх наявності) в порядку, передбаченому чинним законодавством України та умовами даного Договору.» 3. Доповнити реквізити Підрядника новим розрахункових рахунком
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення уточнень в Додатку 1 до Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12-09-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML