Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 30x40 cм №100, або еквівалент; Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 24x30 cм №100, або еквівалент; Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 18x24 cм №100, або еквівалент; Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa ORTHO CP-GU NIF 35x43 cм №100, або еквівалент; Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa ORTHO CP-GU NIF 30x40 cм №100, або еквівалент; Плівка медична рентгенівська зеленочутлива Carestream MXG 30x40 cм №100, або еквівалент; Плівка медична рентгенівська зеленочутлива Carestream MXG 24x30 cм №100, або еквівалент; Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100, або еквівалент
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-09-29-002914-a 402ad7d792194285aed69995d7872b9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сакун Наталія Володимирівна

+380619490328 melgorbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької обл
Код ЄДРПОУ: 05498720
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, пр.Б.Хмельницького,46/9
Контактна особа: Сакун Наталія Володимирівна
+380619490328
melgorbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:52
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


1. 8 найменувань - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку №4; 2. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та готуються учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 уп
Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 30x40 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
15 уп
Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 24x30 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
8 рулон
Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa CP-BU NEW NIF 18x24 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
6 уп
Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa ORTHO CP-GU NIF 35x43 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
6 уп
Медична рентгенівська плівка в аркушах Agfa ORTHO CP-GU NIF 30x40 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
30 уп
Плівка медична рентгенівська зеленочутлива Carestream MXG 30x40 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
30 уп
Плівка медична рентгенівська зеленочутлива Carestream MXG 24x30 cм №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 уп
Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, пр. Б.Хмельницького, 46/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:31
Додаток 7.doc
29 вересня 2020 11:31
Додаток 6.doc
29 вересня 2020 11:31
Додаток 5.docx
29 вересня 2020 11:31
Додаток 4.doc
29 вересня 2020 11:31
Додаток 3.doc
29 вересня 2020 11:31
Додаток 2.doc
29 вересня 2020 11:31
Додаток 1.doc
29 вересня 2020 11:31
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-002914-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:34
Вимога щодо приведення документації у відповідність до чинного законодавства
Шановний Замовнику!

Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Згідно Тендерної документації предметом закупівлі за позицією № 8 є Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100, або еквівалент.

Слід зазначити, що позиції №№1-7 відносяться до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». При цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від третього.

В той же час, медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиції №8, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).

Однак, Ви напевно добре знаєте про все вищевикладене, оскільки згідно інструкцій з експлуатації термічних принтерів сухого друку AGFA Drystar, які вочевидь у Вас є, чітко передбачено, що в даних принтерах слід використовувати лише плівку DRYSTAR торгівельної марки.

При цьому кількість товару за позицією №8 представлена ЛИШЕ 1 УПАКОВКОЮ, в той час як продукція традиційного «мокрого» відтворення зображення за позиціями №№1-7 представлена значно більшою кількістю. Тому виникає питання – чи дійсно потрібна ця одна упаковка сухої медичної плівки закладу, чи вона була додана з метою закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції?

Тому об’єднання Вами в один предмет закупівлі продукції за позиціями №8 - яка є «ексклюзивною», та за №№1-7, яка є замінною, є або свідомим маніпулюванням у вигляді штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників), або ж простою необачністю, яка в будь-якому разі призводить до дискримінації потенційних учасників та фактичного обмеження кола учасників в даній процедурі.

Адже за позицією №8 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.

А підсиленням неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників виступає вимога Документації (Додаток №4, п. 2), згідно якої учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати підтверджуючі документи), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів. Залишаючи наразі осторонь питання практичної необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника для аж 1 (однієї) упаковки, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.

Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» позиції з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).

Отже, дана Процедура при такій редакції Документації наразі може бути сприйнята не інакше як «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію у конкретного кола суб’єктів господарювання без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення Документації у відповідність до приписів чинного законодавства та усунення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо:

- виключити вищезгадану товарну позицію №8 з даної процедури закупівлі (або, щонайменше, виділити в окремий лот);
- виключити з Додатку 4 до Документації п. 2, що містить вимогу про надання гарантійного листа від виробника виробу.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 16:27
Шановний Учаснику, відповідаємо на ваше звернення щодо виділення в окремий лот позицію № 8 «Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20x25см №100 , або еквівалент » наступне:
Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснює процедуру закупівлі з чітким дотриманням вимог законодавства України в сфері публічних закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок), Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання»
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: ДК 021:2015: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання». У Додатку 4 до Тендерної Документації «Технічний опис предмету закупівлі» ДК 021:2015: 32350000-1 – «Частини до аудіо- та відео обладнання» наведені відповідні характеристики товару з урахуванням наявного у Замовника обладнання. При цьому у найменуванні товару зазначено «або еквівалент».
Аналізуючи ринок аналогічних плівок, зазначаємо, що аналогічні плівки виробляють та постачають мінімум два виробники: ПП «ФІРМА «ОНІКО» - ОНІКО ДТ-5000 (партнери: https://oniko.ua/company/) та ТОВ «Поіск-Ніка» – Кровлекс ДТ-2Б.
Також додаємо окремо 2 договори, за якими Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об'єднання "Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги" Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснювало закупівлю даної плівки .
Учасник у своєму зверненні не довів, причини по яким не може укласти договір з виробниками або дистриб’ютерами на придбання зазначеної кількості сухої медичної плівки типу DRYSTAR DT 5.000IВ.
Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Тендерна документація не прописується під жодного з учасників. Згідно Статті 5 п1 пп4, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Аналізуючи закупівлі в прозоро та аналогічні скарги до даному питанню у двох випадках скаржнику було відмінено(посилання на аналогічні закупівлі):
1. UA-2020-02-14-002335-c
2. UA-2020-05-28-006700-b
На підставі вищевикладеного члени тендерного комітету вирішили недоцільним виділяти позицію № 8 в окремий лот.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 15:33
Вимога

Документи

05 жовтня 2020 16:25
Договор
05 жовтня 2020 16:26
Договор

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович 149 590,00
UAH з ПДВ
137 800,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ 149 815,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:05
Додкументи переможця.pdf
14 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:58
8 Інші документи.pdf
14 жовтня 2020 16:58
6 Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 16:58
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
14 жовтня 2020 16:19
ФОП.pdf
14 жовтня 2020 16:19
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 16:19
Іпн + паспорт.pdf
14 жовтня 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 16:19
17 закон.pdf
14 жовтня 2020 16:19
MXG.pdf
14 жовтня 2020 16:19
Agfa CP GU.pdf
14 жовтня 2020 16:19
5000I B.pdf
14 жовтня 2020 16:19
Agfa CP BU.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович

КОМОРНИЙ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
Переможець 137 800,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович
#3266004614
137 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 09:38
Договор укладений
30 жовтня 2020 08:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 800,00
UAH