Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в місті Рівне.
Очікувана вартість
9 303 615,00 UAH
UA-2023-05-31-010069-a 3ff2b9c214b042e386de5fa25b71ef42
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієвський Сергій Іванович

380362266626 dep_t2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44250562
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45
Контактна особа: Гордієвський Сергій Іванович
380362266626
dep_t2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2023 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2023 08:00
Початок аукціону: 09 червня 2023 14:20
Початок аукціону: 09 червня 2023 14:20
Очікувана вартість: 9 303 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 036,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в місті Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 травня 2023 16:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

31 травня 2023 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 травня 2023 16:18
Проєкт договору про закупівлю.docx
31 травня 2023 16:18
Тендерна документація_Соборна_тротуари.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-04-000042 ● 17d7a8d5112d47f2a5a3ea9450e4cf5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023 11:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.09.2023 № 25-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 01.09.2023 № 25-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-31-010069-а 31.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 15:36:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в місті Рівне» Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненською міською радою (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-31-010069-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником будуть виконані роботи з дорожньої розмітки, згідно Додатку №3 до тендерної документації, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, якщо ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» документального підтвердження, щодо наявності відповідної техніки на не надано.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-08 09:47:39

Надання пояснення.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562


08.09.2023 № 612-08


ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


У відповідь на запит по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042 повідомляємо наступне:

Роботи будуть відбуватись на підставі розробленої фізичною особою-підприємцем Алексієвцем Валентином Івановичем проектно-кошторисної документації.
На вищезазначену проектну документацію було отримано позитивний експертний звіт № 18-0062/01-23 від 24 квітня 2023 року, зареєстрований в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва за номером ЕХ01:7850-2841-5252-2145, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне», складений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, ЄДРПОУ 35850128, м. Рівне, вул. Лермонтова, 6. Зі змістом експертного звіту Ви маєте можливість ознайомитись в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва.
Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №172/01 від 24.05.2023 року. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт тротуарів вул. Соборної на ділянці від вул. Корольова до вул. Млинівська в м. Рівне» додаємо.
На основі проектної документації було складено технічне завдання для оголошення процедури закупівлі.

Щодо нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами та твердження про відсутність відповідної техніки у Підрядника:

Замовник не вимагав надання всього переліку техніки, необхідної для виконання робіт по об»єкту з включенням у відповідну таблицю та наданням підтверджуючих документів щодо права власності. Проте учасником в листі №32 від 07.06.2023р. зазначено:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПЕМЕНТ КОМПАНІ» гарантує наявність всього необхідного обладнання для надання послуг згідно умов Тендерної документації у разі визнання нас переможцями.
Разом з тим подаємо у складі тендерної пропозиції завірені копії договорів оренди, щодо зазначеного обладнання, будівельних машин та/або механізмів Договори чинні на дату подання пропозиції та копії документів на право власності на машини, вказані у довідці, а також листи-підтвердженням власників.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПЕМЕНТ КОМПАНІ» має можливість співпрацювати з різними будівельними організаціями щодо оренди необхідних механізмів та гарантує наявність обладнання що відповідають еквіваленту.
Також учасником надано копію Договіру оренди машин, механізмів та техніки №03/20 від 13.07.2020р. (з додатковими угодами на продовження терміну дії), де в рядку 50 зазначено Машина маркірувальна самохідна Hofmann НЗЗ-З та наявний лист №25 від 02.06.2023р. ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» щодо незаперечення використання техніки протягом всього терміну проведення робіт за предметом закупівлі.




Директор Руслан ГУДИМА

Гордієвський
0362 266626

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-09-15 11:58:22

Щодо оскарження висновку моніторинга.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562



15.09.2023 №630-08 На №____________від ________________




ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради надає заперечення на висновок від 12.09.2023р. ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042.
1. Щодо порушення Наказу №680 від 13.04.2016р.
Під час створення та публікації оголошення про закупівлю вносяться лише основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі пропозиції тощо. Крім того, прикріплюється тендерна документація, де більш детально прописані вимоги до пропозицій Постачальників.
Тендерна документація - це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. В ній прописуть кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюють проект договору, зазначають критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо.
Разом з тим, Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680). Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі.
Замовники наразі проводять відкриті торги з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та ураховують під час цієї процедури закупівлі вимоги Особливостей. А отже — тендерну документацію складають за вимогами статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Отже, замовники можуть використовувати Примірну тендерну документацію, затверджену наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 в частині, що не суперечить вимогам Закону.

Звертаємо увагу, що поняття «відкриті торги з особливостями» не внесено в Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680), а даний Наказ містить рекомендації для проведення процедур закупівель у вигляді відкритих торгів та конкурентного діалогу.
Також інформація розміщена в Системі ПРОЗОРО замовником повністю висвітлює інформацію передбачену Законом «Про публічні закупівлі», зокрема детально описано перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація (та надати потенційні учасник торгів), зокрема передбачену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі", та жоден з учасників не задавав питань на етапі уточнень, щодо незрозуміло розміщеної інформації в додатках чи не повного обсягу даних для складання своїх пропозицій, вважати це значним порушення некоректно.
Разом з тим, повідомляємо про наявні рішення судів на користь замовників при визначенні органами Держаудитслужби порушенням Наказу №680 від 13.04.2016р. при проведенні замовниками процедур закупівель навіть у вигляді відкритих торгів щодо нерозміщення додатків окремими файлами.

2. Щодо включення ризиків в договірну ціну.
У підпункті 3.2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником ДВІЧІ зазначено, що договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», що чомусь не бачить перевіряючий та трактує упереджено, вважаючи, що Замовником надано вичерпний перелік витрат та спонукаючи до порушення чинного законодавства. Замовником визначено конкретно, що не може включатись до складу витрат: «До Договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору». Включення інших витрат регулюється законодавством у сфері визначення вартості будівництва.
Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт (кошторисна частина) здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). У Настанові чітко зазначено, що показник вартості роботи повинен включати в себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати (у тому числі кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), прибуток на одиницю виміру певного виду роботи.
Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Також рекомендуємо проаналізувати рішення Антимонопольного комітету щодо невключення коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за останні кілька місяців.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає усім встановленим нормам з приводу розрахунку договірної ціни (твердої).

Враховуючи вищевикладене, Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає:
- скасувати висновок від 12.09.2023р. по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042.






Директор Руслан ГУДИМА

Гордієвський
Мазур
0362 266626

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 15.09.2023 №630-08 На №____________від ________________ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради надає заперечення на висновок від 12.09.2023р. ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042. 1. Щодо порушення Наказу №680 від 13.04.2016р. Під час створення та публікації оголошення про закупівлю вносяться лише основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі, терміни періоду подачі пропозиції тощо. Крім того, прикріплюється тендерна документація, де більш детально прописані вимоги до пропозицій Постачальників. Тендерна документація - це, по суті, інструкція, на підставі якої Постачальники будуть готувати свої пропозиції. В ній прописуть кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюють проект договору, зазначають критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Разом з тим, Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680). Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Замовники наразі проводять відкриті торги з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та ураховують під час цієї процедури закупівлі вимоги Особливостей. А отже — тендерну документацію складають за вимогами статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, замовники можуть використовувати Примірну тендерну документацію, затверджену наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 в частині, що не суперечить вимогам Закону. Звертаємо увагу, що поняття «відкриті торги з особливостями» не внесено в Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680), а даний Наказ містить рекомендації для проведення процедур закупівель у вигляді відкритих торгів та конкурентного діалогу. Також інформація розміщена в Системі ПРОЗОРО замовником повністю висвітлює інформацію передбачену Законом «Про публічні закупівлі», зокрема детально описано перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація (та надати потенційні учасник торгів), зокрема передбачену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі", та жоден з учасників не задавав питань на етапі уточнень, щодо незрозуміло розміщеної інформації в додатках чи не повного обсягу даних для складання своїх пропозицій, вважати це значним порушення некоректно. Разом з тим, повідомляємо про наявні рішення судів на користь замовників при визначенні органами Держаудитслужби порушенням Наказу №680 від 13.04.2016р. при проведенні замовниками процедур закупівель навіть у вигляді відкритих торгів щодо нерозміщення додатків окремими файлами. 2. Щодо включення ризиків в договірну ціну. У підпункті 3.2 пункту 3 розділу 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником ДВІЧІ зазначено, що договірна ціна повинна бути розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», що чомусь не бачить перевіряючий та трактує упереджено, вважаючи, що Замовником надано вичерпний перелік витрат та спонукаючи до порушення чинного законодавства. Замовником визначено конкретно, що не може включатись до складу витрат: «До Договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору». Включення інших витрат регулюється законодавством у сфері визначення вартості будівництва. Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт (кошторисна частина) здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова). У Настанові чітко зазначено, що показник вартості роботи повинен включати в себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати (у тому числі кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), прибуток на одиницю виміру певного виду роботи. Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Також рекомендуємо проаналізувати рішення Антимонопольного комітету щодо невключення коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами за останні кілька місяців. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає усім встановленим нормам з приводу розрахунку договірної ціни (твердої). Враховуючи вищевикладене, Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради вимагає: - скасувати висновок від 12.09.2023р. по моніторингу UA-M-2023-09-04-000042. Директор Руслан ГУДИМА Гордієвський Мазур 0362 266626

2023-09-19 11:26:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680, щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Визнання протиправним та скасування висновку Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-31-010069-а «Капітальний ремонт тротуарів вул.Соборної на ділянці від вул.Корольова до вул.Млинівська в місті Рівне», проведеної Департаментом інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради.
Дата публікації: 26 вересня 2023
Номер відкриття провадження: 60602/23
Дата відкриття провадження: 26 вересня 2023

Документи:

26 вересня 2023 16:37
Електронний підпис
26 вересня 2023 16:36
таб. провадження.pdf
26 вересня 2023 12:47
ПОЗОВ.pdf
26 вересня 2023 16:37
Електронний підпис
26 вересня 2023 12:47
Електронний підпис
26 вересня 2023 16:36
таб. провадження.pdf
26 вересня 2023 12:47
ПОЗОВ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2023 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОСТРАНС" 8 714 894,66
UAH з ПДВ
8 714 894,66
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 9 182 515,19
UAH з ПДВ
9 182 515,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2023 06:01
Електронний підпис
08 червня 2023 05:54
9.Паспорт Шух Н.П..pdf
08 червня 2023 05:54
15.2.Ліцензія АВК.PDF
08 червня 2023 05:54
57.2.СЕРТИФІКАТ 2022 1 (2) (2).PDF
08 червня 2023 05:54
51.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
08 червня 2023 05:54
27.Проект договору.pdf
08 червня 2023 05:54
49.1.Паспорт ДС-185637У ПС.pdf
08 червня 2023 05:54
2.ОПИС.pdf
08 червня 2023 05:54
16.4.80143_Атестат 07.11.2022.pdf
08 червня 2023 05:54
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF
08 червня 2023 05:54
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2023 05:54
1.Статут.PDF
08 червня 2023 05:54
43.Кошторис.rar
08 червня 2023 05:54
16.7.Звіт 45011.pdf
08 червня 2023 05:54
6.Витяг платника ПДВ.pdf
08 червня 2023 05:54
53.Новий атестат.PDF
08 червня 2023 05:54
16.6.ЗВИТ 9001_14001.pdf
08 червня 2023 05:54
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2023 05:54
45.Балансова довідка.pdf
08 червня 2023 05:54
15.1.Договір АВК.PDF
08 червня 2023 05:54
16.5.80143_сфера 07.11.2022.pdf
08 червня 2023 05:54
28.Технічне завдання.pdf
08 червня 2023 05:54
51.1.Дозвіл на викиди.pdf
08 червня 2023 05:54
57.1.Сертифікат.pdf
08 червня 2023 05:54
10.Інд код.PDF
08 червня 2023 05:54
38.Транспортна схема.pdf
08 червня 2023 05:54
42.3.Накази робітники.rar
08 червня 2023 05:54
31.Атестат лабораторія.pdf

Публічні документи

16 червня 2023 15:48
Електронний підпис
16 червня 2023 15:41
Інформація п. 47.pdf.p7s
16 червня 2023 15:41
Витяг (корупція).pdf.p7s
16 червня 2023 15:41
Довідка п. 14.pdf.p7s
16 червня 2023 15:39
Довідка п. 14.pdf
16 червня 2023 15:39
Інформація п. 47.pdf
16 червня 2023 15:39
Витяг (корупція).pdf
16 червня 2023 15:39
Довідка повноваження.pdf
15 червня 2023 12:33
Електронний підпис
15 червня 2023 12:32
Електронний підпис
15 червня 2023 12:29
Довідка про МТБ.pdf.p7s
15 червня 2023 12:29
Довідка працівники.pdf.p7s
15 червня 2023 12:20
Довідка працівники.pdf
15 червня 2023 12:19
Довідка про МТБ.pdf
07 червня 2023 18:16
Електронний підпис
07 червня 2023 18:16
1. Технічне завдання.pdf.p7s
07 червня 2023 18:16
1.5. Кошторис.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
16 Проект Договору.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
15. Пропозиція.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
17. Ліцензія ТОВ ПДК.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
12. ПДВ ПДК.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
11. Витяг ЄДР ПДК.pdf.p7s
07 червня 2023 18:15
8. Довідки Статут.pdf.p7s
07 червня 2023 18:14
2. Довідка МТБ.pdf.p7s
07 червня 2023 18:14
1.8. ІССО (3) зі звітами.pdf.p7s
07 червня 2023 18:11
1.5. Кошторис.pdf
07 червня 2023 18:11
15. Пропозиція.pdf
07 червня 2023 18:11
17. Ліцензія ТОВ ПДК.pdf
07 червня 2023 18:11
2. Довідка МТБ.pdf
07 червня 2023 18:11
8. Довідки Статут.pdf
07 червня 2023 18:11
3.7. Транспортна схема.pdf
07 червня 2023 18:11
16 Проект Договору.pdf
07 червня 2023 18:11
12. ПДВ ПДК.pdf
07 червня 2023 18:11
11. Витяг ЄДР ПДК.pdf
07 червня 2023 18:11
1.8. ІССО (3) зі звітами.pdf
07 червня 2023 18:11
6. Довідка працівники.pdf
07 червня 2023 18:11
1. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 8 714 894,66
UAH з ПДВ
14 червня 2023 08:50
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Переможець 9 182 515,19
UAH з ПДВ
16 червня 2023 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 11:15

Документи

14 червня 2023 08:47
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. В Додатку 1 до тендерної документації в поясненні до Форми 2 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» вимагалось: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. 2. В Додатку 1 до тендерної документації в Таблиці 3 «Інформація про наявність заводу з виготовлення бетону та/або бетонних виробів» в графі 3 вимагалось зазначити тип/марку/модель завода. 3. В Додатку 1 до тендерної документації у Формі 1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі» необхідно було зазначити перелік обладнання з підтвердженням власного чи орендованого майна. Учасником на виконання цих вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Довідку №37 від 07.06.2023р., в якій відсутній підпис головного бухгалтера (бухгалтера). 2. Довідку №35 від 07.06.2023р., де в рядку 1, графа 3 не зазначено тип/марку/модель бетонного заводу. 3. Довідка №32 від 07.06.2023р., де в рядку 6 зазначено бетонозмішувач Iveco Magirus, який є орендованим відповідно до договору №03/20 від 13.07.2020р. з ТОВ «Автосервіс», проте інформація щодо авто відсутня в договорі оренди. Також в рядку 7 зазначено бетононасос DAF CF 75.360, але в договорі оренди вказано як автоміксер. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку згідно Форми 2 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» з підписом головного бухгалтера (бухгалтера) та керівника підприємства. 2. Довідку відповідно до Таблиці 3 «Інформація про наявність заводу з виготовлення бетону та/або бетонних виробів» із зазначенням типу/марки/моделі заводу. 3. Привести у відповідність інформацію, зазначену у довідці, складеній згідно Форми 1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі» з документами, які підтверджують право власності та/або оренду обладнання.

Документи

16 червня 2023 14:13
Довідка НАЗК
16 червня 2023 14:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2023 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
9 182 515,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2023 14:13
Довідка НАЗК
16 червня 2023 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 12:23
ду №4 д405.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 12:22
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 17:08
405_3.pdf зміни до договору
23 травня 2024 17:08
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 16:48
405_2.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 16:47
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2023 09:59
405_1.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 09:59
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 11:49
405.PDF укладений
30 червня 2023 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт, терміну дії договору. Бюджетні зобов"язання на 2023 рік 1047784,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт до 24.12.2025 року та термін дії договору до 31.12.2025 року
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML