Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, дизельне паливо (наливом)
Gasoline A-92, diesel fuel (in bulk)
Очікувана вартість
9 060 190,00 UAH
UA-2021-02-16-007715-a 3fcbf6f6e8e94e65a1907d068c8f8df1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська область обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Додаткові контактні особи: Марина
(0536) 74-27-92
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise Kremenchuk contracting specialized road repair and construction management
National ID: 03332033
Contact point: Grechushenko Marina
+380536742792
maringrej@ukr.net
Additional contacts: Marina
(0536) 74-27-92
maringrej@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 07 квітня 2021 13:37
Очікувана вартість: 9 060 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 300,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 16 лютого 2021 13:20
Enquiries until: 16 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 22 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 9 060 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 301 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82000 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Gasoline A-92
CPV: 09132000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
221000 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

diesel fuel
CPV: 09134200-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 березня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 15:04
Перелік змін.docx
17 березня 2021 15:04
Проект договору зі змінами.docx
17 березня 2021 15:04
ТД зі змінами.docx
17 березня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 15:04
Перелік змін.docx
17 березня 2021 15:04
Проект договору зі змінами.docx
16 лютого 2021 13:17
Проект договора.docx
17 березня 2021 15:04
ТД зі змінами.docx
16 лютого 2021 13:17
ТД Дп и бенз2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-16-007715-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 05 квітня 2021 14:24
порушення Замовника під час кваліфікації
Однією з підстав для недопущення до аукціону учасника ТОВ «БРИСТОН» вказано, що надано лише дин аналогічний договір за предметом закупівлі ( з дизельним паливом та бензином А-92), а в іншому аналогічному договорі відсутній бензин А-92.

Вивчивши тендерну пропозицію двох Учасників торгів – ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ та ТОВ «ТПГ Альфа», пропозицію яких допущено до аукціону, виявлено не відповідність умовам тендерної документації в цій самій частині щодо аналогічних договорів, а саме:

1) ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ надав два аналогічні договори, які мають виконання лише по одному виду палива : перший договір на бензин А-92, другий – на дизель! Проте Замовник не відхилив цього учасника через відсутність у ДВОХ договорах два види палива згідно предмету закупівлі, як вимагалося!
2) ТОВ «ТПГ Альфа» надав два аналогічні договори, які мають виконання взагалі лише одного виду палива : дизельне пальне! Проте Замовник не відхилив цього учасника через відсутність у ДВОХ договорах два види палива згідно предмету закупівлі, як вимагалося!

Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція цих учасників теж повинні були б відхиленні як і ТОВ «БРИСТОН» на підставі невідповідності аналогічних договорів до вимог документації.
Вимагаємо негайно відмінити рішення щодо допущення ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ та ТОВ «ТПГ Альфа» та відмінити торги через порушення Замовника при кваліфікації учасників,а саме підстава ст. 32 «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.

Примітка: до вас неможливо додзвонитися за контактним номером (0536) 74-27-92 – терміново надайте інший!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2021 15:39
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу UA-2021-02-16-007715-a.a1 стосовно відміни торгів через порушення Замовником при кваліфікації учасників, а саме підстава ст. 32 «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до»; посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром обов’язок банка, протягом 5 банківських днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде посилання на одну з підстав, що визначені у ч. 3 с. 25 Закону та частині 3 цього Розділу тендерної документації; інформація щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 цього Розділу тендерної документації.
Водночас у складі тендерної пропозиції ТОВ "БРИСТОН" надано банківську гарантію від 26.03.2021 № 3380-21 (далі – банківська гарантія), видану акціонерним товариством «Банк Альянс» в якій зазначено, що банк бере на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції протягом п`яти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги. Крім того, у тексті банківської гарантії відсутній вираз «згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара». Отже банківська гарантія, надана ТОВ "БРИСТОН" у складі пропозиції не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, Вашу тендерну пропозицію було відхилено відповідно до Закону. Жодних порушень, які не можливо усунути Замовником, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель немає.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-03-000025 ● 834904691df54858b5c0aab8cb1acd92
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
03.08.2021 № 335
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 335

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-02-16-007715-a інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області було отримано висновок від 20.08.2021р. «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-007715-а». Моніторинг був проведений відповідно до Наказу № 335 від 03.08.2021 р.(м. Харків). У відповідності до п.2 Висновку зазначена інформація щодо наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства, на думку перевіряючого: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; визначення предмета закупівлі; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено. Ґрунтуючись на нібито виявлених порушеннях, п.3 Висновку зазначені зобов'язання до Замовника, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов'язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уважно ознайомившись із доводами зазначеного Висновку, КП КПС ШРБУ повідомляє наступне. У відповідності до ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п.17). Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (абз.2.п.8). В свою чергу КП КПС ШРБУ не погоджується з висновками та діями контролюючого органу, і вкотре наголошує на наступному. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель (п.5 ст.8). В свою чергу жодних запитів на адресу Нашого підприємства не надходило. У разі виявлення порушень, їх детальний опис наводиться у висновку, складеному за результатами моніторингу. Крім того, у даному випадку, висновок має містити і посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення, із зазначенням конкретних заходів, які необхідно вжити або визначенням конкретного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Відносно заключної частини висновку за результатами моніторингу, яке містить зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) слід зазначити наступне. При цьому, ні стаття 2, ні стаття 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначають таких повноважень (компетенції) Управління як право вимагати розірвання договору. Визначений спосіб усунення виявленого під час моніторингу, на думку відповідача, порушення, не відповідає законодавству. Цивільне та господарське законодавство України визначає підстави розірвання договору, але зазначена Управлінням підстава - порушення законодавства у сфері закупівель - до них не відноситься. Згідно статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. З аналізу викладеного вбачається, що Законом України «Про публічні закупівлі», а також Порядком №86 визначено форму та зміст висновку, який складається за наслідками моніторингу державних закупівель. Так, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. При цьому, частиною 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначено порядок дій замовника державної закупівлі, в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні державної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тобто, виходячи із структури та змісту ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», саме замовник державної закупівлі вправі визначати яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. Звертаємо увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Порядком №86 не визначено повноважень органів Держаудитслужби самостійно визначати замість замовника закупівлі, яким чином останній буде усувати виявлені під час моніторингу порушення. Тобто, чинним законодавством не визначено права суб`єкта владних повноважень самостійно визначати спосіб виконання висновку, шляхом обрання серед, визначених в ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», правомірних варіантів поведінки замовника закупівлі. Як вбачається з п.3 зазначеного Висновку, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов'язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст.188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання Господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 6.2.1 Договору Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від зобов’язання та достроково розірвати його у разі невиконання Постачальником зобов'язань, викладених у даному Договорі, повідомивши про це Постачальника за 3 дні до розірвання. Оскільки контрагент не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором, КП КПС ШРБУ не має достатніх правових підстав розірвати договір в односторонньому порядку. Відповідно до частини першої ст. 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Жодного із вищезазначених порушень допущено не було, отже Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження (п.10). В такому випадку КП КПС ШРБУ, як Замовник – комунальне підприємство, понесе додаткові витрати на сплату судового збору, представництво в судовому засіданні та інші додаткові витрати, які будуть понесені (сплачені) за рахунок міського бюджету. Таким чином КП КПС ШРБУ вважаючи висновки Держаудитслужби в Полтавській області, такими, що не відповідають вимогам та нормам чинного законодавства та фактично порушують права Нашого підприємства, надало свої заперечення – в якості адміністративного оскарження зазначених вимог контролюючого органу.

2021-08-30 16:23:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 квітня 2021
UA-2021-02-16-007715-a3fcbf6f6e8e94e65a1907d068c8f8df1
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна, Полтавська область обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 березня 2021 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 квітня 2021 18:10
Електронний підпис
12 квітня 2021 18:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:58
Довідка МВС.7z
12 квітня 2021 14:58
Довідки-пояснення.pdf
12 квітня 2021 14:58
Довідка податкова.7z
12 квітня 2021 14:50
Ліцензія 2020.pdf
26 березня 2021 09:39
Електронний підпис
26 березня 2021 09:32
Електронний підпис
25 березня 2021 14:27
Додаток 2.pdf
25 березня 2021 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2021 14:27
Гарантія 1697-GR від 24.03.2021.zip
25 березня 2021 14:27
Технічні_Додаток 3.pdf
25 березня 2021 14:27
Довідка АТ АЛЬПАРІ БАНК.pdf
25 березня 2021 14:27
Довіреність 02112020.zip
25 березня 2021 14:27
Довідки.pdf
25 березня 2021 14:27
Банківська ліцензія.zip

Документи

26 березня 2021 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2021 11:03
Електронний підпис
26 березня 2021 11:03
Електронний підпис
26 березня 2021 10:35
Електронний підпис
26 березня 2021 10:35
Електронний підпис
26 березня 2021 09:53
Гарантiйний_ЛИСТ_ПРО_ГВ.PDF
26 березня 2021 09:53
2. Лист згода валюта.pdf
26 березня 2021 09:53
16. Лист згода на обробку.pdf
26 березня 2021 09:53
24. Довiдка щодо змiни цiни.pdf
26 березня 2021 09:53
5-1. ч. 2 ст. 17 .pdf
26 березня 2021 09:53
37. Пояснення ОУ та МС.pdf
26 березня 2021 09:53
15. Проект договору.pdf
26 березня 2021 09:53
Витяг з ЄДР від 11.03.2021.pdf
26 березня 2021 09:53
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2021 09:53
4-1 про бензовози.pdf
26 березня 2021 09:53
Лист відгук ММТП.pdf
26 березня 2021 09:53
ТТН до договору ММТП 485.pdf
26 березня 2021 09:53
ТТН до договору ММТП 451.pdf
26 березня 2021 09:53
Договір ММТП 451.pdf
26 березня 2021 09:53
Договір ММТП 485.pdf

Конфіденційні документи

26 березня 2021 09:53
32. Тендерна пропозиція з ціной.pdf

Обґрунтування конфіденційності

додаток 5 Тендерної документації № 62 від 16.02.2021 року (заборона розкриття ціни до аукціону)

Документи

26 березня 2021 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2021 16:04
Електронний підпис
26 березня 2021 16:00
Ст 17.PDF
26 березня 2021 15:58
Банк Довідка Бристон.pdf
26 березня 2021 15:58
Протокол Н1 (extract.me).zip
26 березня 2021 15:58
Витяг із Статут1 (extract.me).zip
26 березня 2021 15:58
Лист для клієнті1 (extract.me).zip
26 березня 2021 15:58
Наказ Фролова Ю.1 (extract.me).zip
26 березня 2021 15:58
Гарантія 3380-21 (extract.me).zip
26 березня 2021 14:42
ІНші документи.pdf
26 березня 2021 14:42
Мат тех база бензовози.pdf
26 березня 2021 14:42
Цінова без цін.PDF
26 березня 2021 14:42
Аналогічні договори.pdf
26 березня 2021 14:42
Витяг з ПДВ- копія.pdf
26 березня 2021 14:42
Ст 17.PDF
26 березня 2021 14:42
ПРоект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст 17.PDF

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст 17.PDF

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст 17.PDF

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" 9 022 200,00
UAH з ПДВ
8 931 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ" 9 032 040,00
UAH з ПДВ
8 941 438,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 18:10
Електронний підпис
12 квітня 2021 18:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:58
Довідка МВС.7z
12 квітня 2021 14:58
Довідки-пояснення.pdf
12 квітня 2021 14:58
Довідка податкова.7z
12 квітня 2021 14:50
Ліцензія 2020.pdf
26 березня 2021 09:39
Електронний підпис
26 березня 2021 09:32
Електронний підпис
25 березня 2021 14:27
Додаток 2.pdf
25 березня 2021 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2021 14:27
Гарантія 1697-GR від 24.03.2021.zip
25 березня 2021 14:27
Технічні_Додаток 3.pdf
25 березня 2021 14:27
Довідка АТ АЛЬПАРІ БАНК.pdf
25 березня 2021 14:27
Довіреність 02112020.zip
25 березня 2021 14:27
Довідки.pdf
25 березня 2021 14:27
Банківська ліцензія.zip

Публічні документи

26 березня 2021 11:03
Електронний підпис
26 березня 2021 11:03
Електронний підпис
26 березня 2021 10:35
Електронний підпис
26 березня 2021 10:35
Електронний підпис
26 березня 2021 09:53
Гарантiйний_ЛИСТ_ПРО_ГВ.PDF
26 березня 2021 09:53
2. Лист згода валюта.pdf
26 березня 2021 09:53
16. Лист згода на обробку.pdf
26 березня 2021 09:53
24. Довiдка щодо змiни цiни.pdf
26 березня 2021 09:53
5-1. ч. 2 ст. 17 .pdf
26 березня 2021 09:53
37. Пояснення ОУ та МС.pdf
26 березня 2021 09:53
15. Проект договору.pdf
26 березня 2021 09:53
Витяг з ЄДР від 11.03.2021.pdf
26 березня 2021 09:53
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2021 09:53
4-1 про бензовози.pdf
26 березня 2021 09:53
Лист відгук ММТП.pdf
26 березня 2021 09:53
ТТН до договору ММТП 485.pdf
26 березня 2021 09:53
ТТН до договору ММТП 451.pdf
26 березня 2021 09:53
Договір ММТП 451.pdf
26 березня 2021 09:53
Договір ММТП 485.pdf

Конфіденційні документи

26 березня 2021 09:53
32. Тендерна пропозиція з ціной.pdf

Обґрунтування конфіденційності

додаток 5 Тендерної документації № 62 від 16.02.2021 року (заборона розкриття ціни до аукціону)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"
#41714500
Переможець 8 931 300,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 08:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА"
#41714500
8 931 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:25
Дод уг №7 до дог №213.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 15:09
ДУ6 213.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 09:17
Дод уг №5 до дог №213.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 16:21
ДУ4 213.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 15:33
ДУ 3 213.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 10:51
Дод уг №2 до дог №213.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 14:49
ДУ 1 213 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 09:44
Договір №213.pdf укладений
23 квітня 2021 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди: 1. Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти 530000,00 (п’ятсот тридцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 530000,00 (п’ятсот тридцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3970000,00 (три мільйони дев’ятсот сімдесят тисяч грн., 00 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 4961300,00 (чотири мільйони дев’ятсот шістдесят одна тисяча триста грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 200000,00 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 200000,00 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3770000,00 (три мільйони сімсот сімдесят тисяч грн., 00 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 5161300,00 (п’ять мільйонів сто шістдесят одна тисяча триста грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.2 Договору, Сторони дійшли до згоди: Зменшити суму розрахунків за власні кошти підприємства на 294600,00 (двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити суму розрахунків за бюджетні кошти на 294600,00 (двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна Договору залишається без змін. Зважаючи на вищезазначене, внести зміни в пункт 5.1 та викласти його в наступні редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 4064600,00 (чотири мільйони шістдесят чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 4866700,00 (чотири мільйони вісімсот шістдесят шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється. Доповнити новим банківським рахунком Покупця .
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі підпункту 3) пункту 4.4, пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 400000,00 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 400000,00 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3664600,00 (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5266700,00 (п’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі підпункту 3) пункту 4.4, пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 1143178,60 (один мільйон сто сорок три тисячі сто сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 1143178,60 (один мільйон сто сорок три тисячі сто сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2521421,40 (два мільйони п’ятсот двадцять одна тисяча чотириста двадцять одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 6409878,60 (шість мільйонів чотириста дев’ять тисяч вісімсот сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що Покупцю необхідно здійснити оплату бюджетними коштами з небюджетного рахунку по Договору 213 від 23.04.2021 року, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 р., та п.151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадженню посилених протиепідемічних заходів на території зі значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», збільшити розрахунки за бюджетні кошти на суму 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та здійснити оплату бюджетними коштами з небюджетного рахунку № UA 038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та зменшити оплату за кошти підприємства на суму132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2653991,40 (два мільйони шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку №UA038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 6277308,60 (шість мільйонів двісті сімдесят сім тисяч триста вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ». Сума Договору не змінюється. Доповнити новим банківським рахунком Покупця.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 абзацу 2 пункту 4.4. Договору, за взаємною домовленістю та згодою вирішили: 1.1 Зменшити обсяг закупівлі на 30005,00 л бензину А92, виклавши пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару: Бензин А-92 – 51995 літрів; Дизельне паливо – 221000 літрів». 1.2. Зменшити ціну цього Договору на 885747,60 (вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок сім грн.,60 коп.) гривень з ПДВ, виклавши пункт 4.2. Договору в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 8045552,40 (вісім мільйонів сорок п'ять тисяч п’ятсот п’ятдесят дві грн. 40 коп.) гривень, в т. ч. ПДВ – 1340925,40 грн. (один мільйон триста сорок тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн.,40 коп.)гривень». 2. На підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору внести зміни в пункт 5.1 Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти на 885747,60 (вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок сім грн., 60 коп.)гривень з ПДВ та внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2653991,40 (два мільйони шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку №UA038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5391561,00 (п’ять мільйонів триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот шістдесят одна грн., 00 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 045 552,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 340 925,40 UAH)