Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline A-92, diesel fuel (in bulk)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська область обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Гречушенко Марина Миколаївна +380536742792 maringrej@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Марина (0536) 74-27-92 maringrej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Kremenchuk contracting specialized road repair and construction management |
National ID: | 03332033 |
Contact point: |
Grechushenko Marina +380536742792 maringrej@ukr.net |
Additional contacts: |
Marina (0536) 74-27-92 maringrej@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 9 060 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 300,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 16 лютого 2021 13:20 |
Enquiries until: | 16 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 9 060 190 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 45 301 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 15:04 |
Перелік змін.docx | |
17 березня 2021 15:04 |
Проект договору зі змінами.docx | |
17 березня 2021 15:04 |
ТД зі змінами.docx |
17 березня 2021 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 15:04 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 березня 2021 15:04 |
Проект договору зі змінами.docx
|
|||
17 березня 2021 15:04 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вивчивши тендерну пропозицію двох Учасників торгів – ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ та ТОВ «ТПГ Альфа», пропозицію яких допущено до аукціону, виявлено не відповідність умовам тендерної документації в цій самій частині щодо аналогічних договорів, а саме:
1) ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ надав два аналогічні договори, які мають виконання лише по одному виду палива : перший договір на бензин А-92, другий – на дизель! Проте Замовник не відхилив цього учасника через відсутність у ДВОХ договорах два види палива згідно предмету закупівлі, як вимагалося!
2) ТОВ «ТПГ Альфа» надав два аналогічні договори, які мають виконання взагалі лише одного виду палива : дизельне пальне! Проте Замовник не відхилив цього учасника через відсутність у ДВОХ договорах два види палива згідно предмету закупівлі, як вимагалося!
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція цих учасників теж повинні були б відхиленні як і ТОВ «БРИСТОН» на підставі невідповідності аналогічних договорів до вимог документації.
Вимагаємо негайно відмінити рішення щодо допущення ТОВ «ТК «Сінтез ОЙЛ та ТОВ «ТПГ Альфа» та відмінити торги через порушення Замовника при кваліфікації учасників,а саме підстава ст. 32 «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Примітка: до вас неможливо додзвонитися за контактним номером (0536) 74-27-92 – терміново надайте інший!
На Вашу вимогу UA-2021-02-16-007715-a.a1 стосовно відміни торгів через порушення Замовником при кваліфікації учасників, а саме підстава ст. 32 «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель повідомляємо наступне.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено: строк, термін або чинність банківської Гарантії тощо із зазначенням конкретних дат її дії «від» і «до»; посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром обов’язок банка, протягом 5 банківських днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде посилання на одну з підстав, що визначені у ч. 3 с. 25 Закону та частині 3 цього Розділу тендерної документації; інформація щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 цього Розділу тендерної документації.
Водночас у складі тендерної пропозиції ТОВ "БРИСТОН" надано банківську гарантію від 26.03.2021 № 3380-21 (далі – банківська гарантія), видану акціонерним товариством «Банк Альянс» в якій зазначено, що банк бере на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції протягом п`яти банківських днів після дня отримання оригіналу належно оформленої першої письмової вимоги. Крім того, у тексті банківської гарантії відсутній вираз «згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара». Отже банківська гарантія, надана ТОВ "БРИСТОН" у складі пропозиції не відповідає вимогам пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, Вашу тендерну пропозицію було відхилено відповідно до Закону. Жодних порушень, які не можливо усунути Замовником, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель немає.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-03-000025 ● 834904691df54858b5c0aab8cb1acd92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 335
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 335
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-02-16-007715-a інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області було отримано висновок від 20.08.2021р. «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-007715-а». Моніторинг був проведений відповідно до Наказу № 335 від 03.08.2021 р.(м. Харків). У відповідності до п.2 Висновку зазначена інформація щодо наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства, на думку перевіряючого: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; визначення предмета закупівлі; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього - порушень не встановлено. Ґрунтуючись на нібито виявлених порушеннях, п.3 Висновку зазначені зобов'язання до Замовника, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов'язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уважно ознайомившись із доводами зазначеного Висновку, КП КПС ШРБУ повідомляє наступне. У відповідності до ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п.17). Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (абз.2.п.8). В свою чергу КП КПС ШРБУ не погоджується з висновками та діями контролюючого органу, і вкотре наголошує на наступному. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель (п.5 ст.8). В свою чергу жодних запитів на адресу Нашого підприємства не надходило. У разі виявлення порушень, їх детальний опис наводиться у висновку, складеному за результатами моніторингу. Крім того, у даному випадку, висновок має містити і посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення, із зазначенням конкретних заходів, які необхідно вжити або визначенням конкретного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Відносно заключної частини висновку за результатами моніторингу, яке містить зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) слід зазначити наступне. При цьому, ні стаття 2, ні стаття 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначають таких повноважень (компетенції) Управління як право вимагати розірвання договору. Визначений спосіб усунення виявленого під час моніторингу, на думку відповідача, порушення, не відповідає законодавству. Цивільне та господарське законодавство України визначає підстави розірвання договору, але зазначена Управлінням підстава - порушення законодавства у сфері закупівель - до них не відноситься. Згідно статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. З аналізу викладеного вбачається, що Законом України «Про публічні закупівлі», а також Порядком №86 визначено форму та зміст висновку, який складається за наслідками моніторингу державних закупівель. Так, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. При цьому, частиною 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначено порядок дій замовника державної закупівлі, в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні державної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тобто, виходячи із структури та змісту ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», саме замовник державної закупівлі вправі визначати яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. Звертаємо увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Порядком №86 не визначено повноважень органів Держаудитслужби самостійно визначати замість замовника закупівлі, яким чином останній буде усувати виявлені під час моніторингу порушення. Тобто, чинним законодавством не визначено права суб`єкта владних повноважень самостійно визначати спосіб виконання висновку, шляхом обрання серед, визначених в ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», правомірних варіантів поведінки замовника закупівлі. Як вбачається з п.3 зазначеного Висновку, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом припинення зобов'язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст.188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання Господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 6.2.1 Договору Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від зобов’язання та достроково розірвати його у разі невиконання Постачальником зобов'язань, викладених у даному Договорі, повідомивши про це Постачальника за 3 дні до розірвання. Оскільки контрагент не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором, КП КПС ШРБУ не має достатніх правових підстав розірвати договір в односторонньому порядку. Відповідно до частини першої ст. 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Жодного із вищезазначених порушень допущено не було, отже Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження (п.10). В такому випадку КП КПС ШРБУ, як Замовник – комунальне підприємство, понесе додаткові витрати на сплату судового збору, представництво в судовому засіданні та інші додаткові витрати, які будуть понесені (сплачені) за рахунок міського бюджету. Таким чином КП КПС ШРБУ вважаючи висновки Держаудитслужби в Полтавській області, такими, що не відповідають вимогам та нормам чинного законодавства та фактично порушують права Нашого підприємства, надало свої заперечення – в якості адміністративного оскарження зазначених вимог контролюючого органу.
2021-08-30 16:23:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна, Полтавська область обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" |
9 022 200,00
UAH з ПДВ
|
8 931 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СІНТЕЗ ОЙЛ" |
9 032 040,00
UAH з ПДВ
|
8 941 438,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬФА" #41714500 |
Переможець |
8 931 300,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:25
|
Дод уг №7 до дог №213.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:09
|
ДУ6 213.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:17
|
Дод уг №5 до дог №213.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 16:21
|
ДУ4 213.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:33
|
ДУ 3 213.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 10:51
|
Дод уг №2 до дог №213.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 14:49
|
ДУ 1 213 (1).pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 09:44
|
Договір №213.pdf | укладений |
23 квітня 2021 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди: 1. Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти 530000,00 (п’ятсот тридцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 530000,00 (п’ятсот тридцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3970000,00 (три мільйони дев’ятсот сімдесят тисяч грн., 00 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 4961300,00 (чотири мільйони дев’ятсот шістдесят одна тисяча триста грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 200000,00 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 200000,00 (двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3770000,00 (три мільйони сімсот сімдесят тисяч грн., 00 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 5161300,00 (п’ять мільйонів сто шістдесят одна тисяча триста грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.2 Договору, Сторони дійшли до згоди: Зменшити суму розрахунків за власні кошти підприємства на 294600,00 (двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити суму розрахунків за бюджетні кошти на 294600,00 (двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна Договору залишається без змін. Зважаючи на вищезазначене, внести зміни в пункт 5.1 та викласти його в наступні редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 4064600,00 (чотири мільйони шістдесят чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 4866700,00 (чотири мільйони вісімсот шістдесят шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється. Доповнити новим банківським рахунком Покупця . |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі підпункту 3) пункту 4.4, пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 400000,00 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 400000,00 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 3664600,00 (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі шістсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5266700,00 (п’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч сімсот грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі підпункту 3) пункту 4.4, пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Здійснити перерозподіл бюджетних та власних коштів за Договором, а саме зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 1143178,60 (один мільйон сто сорок три тисячі сто сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за власні кошти на 1143178,60 (один мільйон сто сорок три тисячі сто сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ та відповідно викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2521421,40 (два мільйони п’ятсот двадцять одна тисяча чотириста двадцять одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 6409878,60 (шість мільйонів чотириста дев’ять тисяч вісімсот сімдесят вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ. Ціна цього Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з тим, що Покупцю необхідно здійснити оплату бюджетними коштами з небюджетного рахунку по Договору 213 від 23.04.2021 року, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 р., та п.151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадженню посилених протиепідемічних заходів на території зі значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», збільшити розрахунки за бюджетні кошти на суму 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та здійснити оплату бюджетними коштами з небюджетного рахунку № UA 038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та зменшити оплату за кошти підприємства на суму132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2653991,40 (два мільйони шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку №UA038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 6277308,60 (шість мільйонів двісті сімдесят сім тисяч триста вісім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ». Сума Договору не змінюється. Доповнити новим банківським рахунком Покупця. |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 абзацу 2 пункту 4.4. Договору, за взаємною домовленістю та згодою вирішили: 1.1 Зменшити обсяг закупівлі на 30005,00 л бензину А92, виклавши пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару: Бензин А-92 – 51995 літрів; Дизельне паливо – 221000 літрів». 1.2. Зменшити ціну цього Договору на 885747,60 (вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок сім грн.,60 коп.) гривень з ПДВ, виклавши пункт 4.2. Договору в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 8045552,40 (вісім мільйонів сорок п'ять тисяч п’ятсот п’ятдесят дві грн. 40 коп.) гривень, в т. ч. ПДВ – 1340925,40 грн. (один мільйон триста сорок тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн.,40 коп.)гривень». 2. На підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору внести зміни в пункт 5.1 Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти на 885747,60 (вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок сім грн., 60 коп.)гривень з ПДВ та внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступному вигляді: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 2653991,40 (два мільйони шістсот п’ятдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто одна грн., 40 коп.) гривень з ПДВ, в тому числі бюджетні кошти з небюджетного рахунку №UA038201720355309610700741647 в сумі 132570,00 (сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 5391561,00 (п’ять мільйонів триста дев’яносто одна тисяча п’ятсот шістдесят одна грн., 00 коп.) гривень з ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 213 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |