Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 12:52 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 12:52 |
Очікувана вартість: | 96 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 483 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60160000-7: Перевезення пошти автомобільним транспортом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником за фактично наданий обсяг Послуг впродовж 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за формою, наведеною в Додатку №2 до Договору, відповідно до виставленого рахунку-фактури, який виписується на підставі належним чином оформлених документів: Книжка МДП, CMR та CN 37/ CN 38/ CN 41, а також реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних до дати платежу належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності не усунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених у цьому пункті документів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000002 ● b45e50f218c446f0969d57106462bfd7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-29-006525-a 29.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 12:08:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги міжнародного перевезення вантажу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-29-006525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ФОП Вітюк Олена Іванівна копії ліцензії та додатку до нього або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 09:03:16
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
В порядку ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначається на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ФОП Остап’юк Іван Петрович – 105 614 000, грн., ФОП Вітюк Олена Іванівна – 96 750 000, грн., ФОП Корінецький Роман Миколайович – 106 988 000, грн. (комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу необхідних послуг, що закуповувались. Згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 103 117 333,33 грн. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі найнижчої цінової пропозиції і становить: 96 750 000,00 грн., з урахуванням ПДВ.
2. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Витрати на перевезення пошти – одна з найбільш значущих груп статей операційних витрат АТ «УКРПОШТА», значну частину яких займає перевезення міжнародних поштових відправлень. До початку військової агресії рф проти України 24.02.2022 р. основний потік міжнародної пошти перевозився авіаційним транспортом. Після зупинки авіаційних перевезень підприємство переорієнтувалось на доставку міжнародної пошти автотранспортом. Власного транспорту, спроможного виконувати міжнародні рейси, вистачає не більше як на 5% загальної потреби. Крім того, власні автомобілі підприємства за технічних причин не можуть виконувати рейси у країни Західної Європи. Умови закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики необхідних послуг, які закуповуються, повністю відповідають нормативно-правовим актам України, а також міжнародним актам, які регламентують діяльність у сфері міжнародних автомобільних перевезень. Технічні та якісні характеристики відповідають умовам перевезення та схоронності, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися в рамках необхідності здійснення доставки міжнародних поштових відправлень на 2023 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
4. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, розміщення на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2022-11-29-006525-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli у віджеті від майданчику «smarttender»).
5. На виконання частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів ФОП Вітюк Олена Іванівна в складі документів переможця, завантажених в електронну систему 14.12.2022 року, надано копію документу дозвільного характеру (файл «ліцензія.pdf») – Витяг Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) з наказу №335 від 03.09.2020 про видачу ліцензії на міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів) сформований 15.09.2020 року (документ додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВІТЮК ОЛЕНА ІВАНІВНА |
96 500 000,00
UAH з ПДВ
|
96 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДЕШКО НІНА ПЕТРІВНА |
96 700 000,00
UAH з ПДВ
|
96 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВІТЮК ОЛЕНА ІВАНІВНА #3414003165 |
Переможець |
96 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2022 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 10:46
|
FOP VITIuK O.I.DOHOVIR 191222-06E.zip | укладений |
19 грудня 2022 10:45
|