Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні)
Очікувана вартість
55 101 000,00 UAH
UA-2024-06-18-012624-a ● 3f7ddff84f1347d2a78bfb81c95dbbdf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Анна Пивоварова +380577588535 pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 14:53 |
Очікувана вартість: | 55 101 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 551 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Блочно-модульна котельня (БМК) тепловою потужністю 8,0 МВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61036, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Енергетична, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2024
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки
1 штука
Блочно-модульна котельня (БМК) тепловою потужністю 6 МВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61036, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Енергетична, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2024
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 17:59 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
25 червня 2024 17:59 |
Додаток 3- Проєкт Договору (нова редакція).docx | |
25 червня 2024 17:59 |
Перелік_змін.docx |
25 червня 2024 18:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2024 17:59 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
25 червня 2024 17:59 |
Додаток 3- Проєкт Договору (нова редакція).docx
|
|||
25 червня 2024 17:59 |
Перелік_змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Same
Дата подання: 18 червня 2024 19:02
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:51
Same
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі
Ступінь локалізації виробництва
Дата подання: 19 червня 2024 15:05
Дата відповіді: 21 червня 2024 16:28
Однією з вимог тендерної документації є підтвердження ступеню локалізації виробництва. Однак, предметом закупівлі є Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні), які не підпадають в перелік товарів, щодо яких замовники повинні застосовувати ступінь локалізації згідно норми підпункту 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”.
Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! До складу блочно-модульних котелен входять насоси, які є у переліку товарів до яких застосовується локалізацію
тендерна документація
Дата подання: 20 червня 2024 15:06
Дата відповіді: 20 червня 2024 15:52
У п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вказано: "... Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації та опис товару, що пропонується, в чітким зазначенням марки сталі."
Про яку марку сталі йде мова? Якого елемента у складі блочно-модульної котельні? У Додатку 2 немає вимог щодо будь-яких використовуваних матеріалів із сталі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації
Локалізація
Дата подання: 21 червня 2024 17:13
Дата відповіді: 24 червня 2024 17:52
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є саме котельні установки (Блочно-модульні котельні) за кодом ДК 021:2015 - 42160000-8, а не насоси, що являються однією з багатьох складових блочно-модульних котелень. Нижче наводимо витяги із ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 2, ст.9):
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289 із наступними змінами) такі зміни:
1. Частину першу статті 1 доповнити пунктом 29-1 такого змісту:
"29-1) ступінь локалізації виробництва - показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі".
Шановний Замовнику, повторно просимо звернути увагу на те, що даний Закон стосується саме предмету закупівлі, який не підлягає локалізації ( котельні у переліку товарів, що підлягають локалізації в даному Законі не зазначені ). Якщо Ви уважно прочитаєте текст даного Закону, то в контексті локалізації там всюди фігурує термін "предмет закупівлі", а не "складова предмету закупівлі". Нижче наводимо ще один витяг:
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою:
СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%,
де СЛ - ступінь локалізації виробництва;
МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень;
IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень;
С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Знову ж таки, у наведеному вище розділі Закону вказується саме ТОВАР, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. У тому ж розділі нижче наведений перелік товарів, до яких застосовуються дані особливості і котельні установки там не зазначені.
Просимо прибрати вимогу по локалізації із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Замовник має намір придбати блочно-модульні котельні, в складі яких є насоси, оскільки насоси відносяться до категорії товарів, які мають бути локалізовані, зазначена вимога не може бути виконана. Замовником в складі тендерної документації вимагається надання документів, що підтверджують ступень локалізації виробництва насосів.
Локалізація
Дата подання: 21 червня 2024 19:48
Дата відповіді: 24 червня 2024 17:52
В попередньому тендері на ці ж котельні UA-2024-05-20-012116-a "Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки
(Блочно-модульні котельні)" (БМК), по якому торги не відбулись, вимоги щодо локалізації не було.
В тендерній документації UA-2024-05-20-012116-a було зазначено "9 Ступінь локалізації виробництва = Не застосовується".
Предмет закупівлі поточного тендеру з технічної точки зору і предмету закупівлі (БМК) нічим не відрізняється від попереднього.
Просимо прибрати вимогу щодо локалізації. Надана сьогодні відповідь Організатора щодо локалізації насосів є незрозумілою і не має жодного відношення до заданого питання, поточного тендеру UA-2024-06-18-012624-a і предмету закупівлі ("Блочно-модульних котельних" - не "насосів"). Вимога щодо ступені локалізації БМК суперечить нормативно-правовій базі і Законам України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості».
Порятунок Харкова
Дата подання: 22 червня 2024 20:45
Дата відповіді: 25 червня 2024 15:49
Шановні представники Замовника! Або нешановні скоріше..
Яка локалізація? Ви ще оголосіть вимогу локалізації на закупівлю палива для машин швидкої допомоги! Воно ж буде використовуватись у двигунах внутрішнього згоряння з іскровим запалення, а вони входять до списку локалізованих товарів! Якщо ви не можете зрозуміти що є ПРЕДМЕТОМ закупівлі та які вимоги до нього описувати - спитайте у тих, хто готував попередню тендерну документацію на ці котельні. А ще визначте, хто буде нести відповідальність за порушення Закону України “Про публічні закупівлі” ті, хто визначив, що в попередньому тендері цієї вимогои не було, чи ті, хто визначив цю вимогу дійсною зараз. Коли саме був порушений Закон перед харьківською громадою за зрив закупівлі цих НАДВАЖЛИВИХ котелень для Харкова: ті, хто не вимагав локалізації в попередньому тендері та провів дискваліфікацію учасників по формальним причинам, або ті, хто зараз звужує коло до одного учасника, який фізично неспроможний реалізувати вказаний об'єм робіт. У будь-якому випадку всі дії комунального підприємства, а відповідно і місцевої влади націлені на зрив реалізації цього проекту для, хоч часткового, порятунку критичного становища в якому опинилася область. Нажаль, ці закупівлі приречені. Звернення по цим закупівлям будуть зроблені до системи Дозорро та відповідних органів!
Харків'яне, тримайтеся! Нажаль, ваша влада проти вас, але Україна з вами!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію Замовника складено у відповідності до вимог чинного законодавства України
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
48 700 000,00
UAH з ПДВ
|
48 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІССМАНН" |
53 990 000,00
UAH з ПДВ
|
52 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" |
55 100 000,00
UAH з ПДВ
|
53 344 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕРМ ГРУП" |
53 900 000,00
UAH з ПДВ
|
53 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Переможець |
48 700 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2024 17:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2024 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2025 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:10
|
Додаткова угода 2 до договору 27072918.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 17:33
|
Додаткова угода до договору 27072918.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 08:38
|
Договір 27072918.pdf | укладений |
31 липня 2024 08:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27072918 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 27072918 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |