Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Complex cleaning of administrative buildings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська область обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Administrative Services and Consumer Market of Kharkiv City Council |
National ID: | 34468472 |
Contact point: |
Kondratenko Okcana Volodymyrivna dpsr@citynet.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 12:19 |
Очікувана вартість: | 6 412 932,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При посиланні на тендерну документацію про проведення закупівлі, має бути указано предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням КЕП Гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП згідно з чинним законодавством. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 190 000 (сто дев’яносто тисяч) гривень 00 копійок. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Крім того, банківська гарантія повинна містити назву предмета закупівлі, повну назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія, також, має містити: - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»; - номер, дату та місце складання; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - назву Замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Харкові МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. - назву та адресу банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 190000 UAH |
Publication date: | 13 грудня 2021 16:41 |
Enquiries until: | 03 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 412 933 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2021 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2021 16:43 |
ДОДАТОК_5_КПБ_2022.docx | |
13 грудня 2021 16:43 |
ДОДАТОК_2_КПБ_2022.docx | |
13 грудня 2021 16:43 |
ДОДАТОК_1_КПБ_2022.docx | |
13 грудня 2021 16:43 |
ДОДАТОК_3_КПБ_2022.docx | |
13 грудня 2021 16:42 |
ДОДАТОК_4_КПБ_2022.docx | |
13 грудня 2021 16:42 |
ТД_КПБ_2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000111 ● c9af7627bf7648a98937b0a4e3526aec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 18:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 №200
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 200
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
4. UA-2021-12-13-007726-a 13.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 14:40:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплексне прибирання адміністративних будівель» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-13-007726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА надано проєкт договору про закупівлю, підписаний уповноваженою особою. Чи змінювались умови договору від 14.03.2022 № 14-03/22 під час його укладання ?
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Прошу надати пояснення, якими документами переможцем підтверджено відсутність підстав передбачених пунктом 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-10-24 17:49:54
Відповідь на запит
Надаємо відповідь на запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.08.2022щодо закупівлі ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-13-007726-a)
ПИТАННЯ.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-13-007726-a)розроблено тендерним комітетом Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку (Замовником) згідно зі статтями22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи специфіку предмету закупівлі, особливості приміщень Замовника,та викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕЗАВДАННЯ".
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) шляхом використання ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних послуг та ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за наступним посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/kompleksne-pribirannya-admnstrativnih-budvely
ПИТАННЯ.
На виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА надано проєкт договору про закупівлю, підписаний уповноваженою особою. Чи змінювались умови договору від 14.03.2022 № 14-03/22 під час його укладання ?
ВІДПОВІДЬ.
Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку (надалі - Замовник) укладено договір про закупівлю послуг за результатами проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) з переможцем процедури закупівлі ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА з дотриманням норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), зокрема статті 41 Закону, проєкт якого був викладений відповідно до вимог Закону у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Замовника. Умови Договору про закупівлю не змінювались.
У пункті 9.1. проєкту договору про закупівлю, який викладений у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Замовника зазначено: «Договір набирає чинності з дня підписання, але не раніше ніж 01.03.2022 року, і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Слова "але не раніше ніж 01.03.2022 року" означають, що Замовник планує укладати договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з дотриманням всіх норм, вимог та термінів Закону України "Про публічні закупівлі" після 01.03.2022.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” було введено воєнний стан в Україні з 24 лютого 2022 року.
Враховуючи ведення активних бойових дій на території міста Харкова та, відповідно, існуючу загрозу для життя та здоров'я населення, у Замовника виникли об’єктивні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель), що передбачено частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю оприлюднено в Електронній системі закупівель у формі протоколу Уповноваженої особи від 02.03.2022 № ІІІ-КП-5-2022 згідно з нормами Закону.
В укладеному договорі від 14.03.2022 № 14-03/22 з переможцем процедури закупівлі ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА пункт 9.1. викладений у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Слова "але не раніше ніж 01.03.2022 року" не прописані в укладеному Договорі про закупівлю від 14.03.2022 № 14-03/22, оскільки зазначена умова терміну, з якою Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА погодився в своїй тендерній пропозиції, фактично ВИКОНАНА.
У зв’язку з тим, що дата укладання Договору про закупівлю«14.03.2022» є пізнішою за дату «01.03.2022», умови набуття чинності договору про закупівлю № 14-03/22 відповідають умовам, викладеним у проєкті договору про закупівлю та відповідно у наданій тендерній пропозиції Учасника - переможця закупівлі. Відсутність вказаної фрази не змінює умов договору, що підтверджено ДАТОЮ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ.
Враховуючи вищевикладене, Замовником при укладанні Договору про закупівлю з Переможцем закупівлі ФОП Сидоренко Л.А. були дотримані вимоги частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
ПИТАННЯ.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Прошу надати пояснення, якими документами переможцем підтверджено відсутність підстав передбачених пунктом 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону?
ВІДПОВІДЬ.
Замовником, відповідно до норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону, підпунктом 2частини другої статті 22 Закону,частиною четвертою статті 22 Закону у тендерній документації закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель), затвердженій рішенням тендерного комітету від 13 грудня 2021 року, в Розділі 5. «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» частина 3 «Інша інформація» вказано перелік документів та форму підтвердження для надання їх переможцем торгів.
Частиною п’ятою статті 17 Закону встановлено наступне: "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель".
Підпунктом 2частини другої статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:"підстави, встановлені статтею 17Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України"Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним".
Частиною четвертою статті 22 Закону визначено наступне: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним".
У ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Перелік документів,які надаються учасником - Переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону», на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених:
п.8 частини першої статті 17 Закону зазначено наступний спосіб перевірки/підтвердження: "Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Документи від переможця не вимагаються";
частини другої статті 17 Закону зазначено наступний спосіб перевірки/підтвердження: "Довідка складена переможцем в довільній формі, в якій зазначено підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а також докази, що учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Надається переможцем у разі наявності підстав, зазначених у частині другій статті 17 Закону."
Крім того, у тендерній документації та у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вказано: "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель."
Оскільки, "Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" є відкритим, Замовником було самостійно проведено перевірку підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених п.8 частини першої статті 17Законуу Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо Учасника - Переможця ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА та встановлена відсутність інформації щодо визнання зазначеного учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Тобто, Замовником самостійно перевірено, що Учасник - Переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, та тим самим Замовником дотримано вимоги частини п’ятої статті 17 Закону та частини четвертої статті 22 Закону.
Окрім того, на етапі подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідного електронного поля та у складі своєї тендерної пропозиції у документі від 31.12.2021 №16-31/12/21 «Довідка, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА підтвердив факт, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Також, у складі своєї тендерної пропозиції у документі від 31.12.2021 №16-31/12/21 «Довідка, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА підтвердив факт, щодо відсутності підстав, передбачених частиною другої статті 17 Закону, для відмови згідно із статтею 17.
Оскільки, відсутність підстав, зазначених у частині другій статті 17 Закону, переможцем була підтверджена ще на етапі подання тендерних пропозицій учасником та не змінювалась за об'єктивних обставин протягом проведення самої процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, переможцем торгів виконано умови, вказані у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Крім того, шляхом самостійного аналізу договорів, Замовником не виявлено наявності факту щодо невиконання учасником процедури закупівлі свого зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (надалі- Замовник) відповідно до норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), зокрема керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону, підпунктом 2 частини другої статті 22 Закону, частиною четвертою статті 22 Закону у тендерній документації закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель), затвердженій рішенням тендерного комітету від 13 грудня 2021 року, в Розділі 5. «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» частина 3 «Інша інформація» вказано перелік документів та форму підтвердження для надання їх переможцем торгів. Частиною п’ятою статті 17 Закону встановлено наступне: "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Підпунктом 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: "підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Частиною четвертою статті 22 Закону визначено наступне: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". У ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником - Переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону», на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених: п.8 частини першої статті 17 Закону зазначено наступний спосіб перевірки/підтвердження: "Перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Документи від переможця не вимагаються"; частини другої статті 17 Закону зазначено наступний спосіб перевірки/підтвердження: "Довідка складена переможцем в довільній формі, в якій зазначено підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а також докази, що учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Надається переможцем у разі наявності підстав, зазначених у частині другій статті 17 Закону." Крім того, у тендерній документації та у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації вказано: "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель." Оскільки, "Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство" є відкритим Замовником було проведено перевірку підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених п.8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо Учасника - Переможця ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА та встановлена відсутність інформації щодо визнання зазначеного учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Тобто, Замовником самостійно перевірено, що Учасник - Переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, та тим самим дотримано вимоги частини п’ятої статті 17 Закону та частини четвертої статті 22 Закону. Окрім того, на етапі подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідного електронного поля та у складі своєї тендерної пропозиції у документі від 31.12.2021 №16-31/12/21 «Довідка, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА підтвердив факт, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Також, у складі своєї тендерної пропозиції у документі від 31.12.2021 №16-31/12/21 «Довідка, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА підтвердив факт, щодо відсутності підстав, передбачених частиною другої статті 17 Закону, для відмови згідно із статтею 17. Оскільки, відсутність підстав, зазначених у частині другій статті 17 Закону, переможцем була підтверджена ще на етапі подання тендерних пропозицій учасником та не змінювалась за об'єктивних обставин протягом проведення самої процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, переможцем торгів виконано умови, вказані у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. За результатами проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель)Замовником укладено договір про закупівлю послуг з переможцем процедури закупівлі ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА з дотриманням норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), зокрема статті 41 Закону, проєкт якого був викладений відповідно до вимог Закону у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації. Умови Договору про закупівлю не змінювались. У пункті 9.1. проєкту договору про закупівлю, який викладений у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації зазначено: «Договір набирає чинності з дня підписання, але не раніше ніж 01.03.2022 року, і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Слова "але не раніше ніж 01.03.2022 року" означають, що Замовник планує укладати договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з дотриманням всіх норм, вимог та термінів Закону України "Про публічні закупівлі" після 01.03.2022. В укладеному договорі від 14.03.2022 № 14-03/22 з переможцем процедури закупівлі ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА пункт 9.1. викладений у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Слова "але не раніше ніж 01.03.2022 року" не прописані в укладеному Договорі про закупівлю від 14.03.2022 № 14-03/22, оскільки зазначена умова терміну, з якою Учасник ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА погодився в своїй тендерній пропозиції, фактично ВИКОНАНА. У зв’язку з тим, що дата укладання Договору про закупівлю «14.03.2022» є пізнішою за дату «01.03.2022», умови набуття чинності договору про закупівлю № 14-03/22 відповідають умовам, викладеним у проєкті договору про закупівлю та відповідно у наданій тендерній пропозиції Учасника - переможця закупівлі. Відсутність вказаної фрази не змінює умов договору, що підтверджено ДАТОЮ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. З огляду на викладене, Замовником при укладанні Договору про закупівлю з Переможцем закупівлі ФОП Сидоренко Л.А. були дотримані вимоги частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Підстави визнання Договору про закупівлю нікчемним визначені статтею 43 Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим, враховуючи всі вищевикладені пояснення Замовника, жодна з вимог статті 43 Закону не є підставою для визнання укладеного за результатами закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) Договору про закупівлю від 14.03.2022 № 14-03/22 з Учасником - Переможцем ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА нікчемним, оскільки уповноваженими особами Замовника дотримано норми та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" на всіх етапах під час проведення самої процедури закупівлі. З огляду на викладене, підстави для вжиття заходів щодо скасування рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою ФОП СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА та визнання недійсним/нікчемним Договору про закупівлю від 14.03.2022 № 14-03/22 відсутні. Щодо порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідь на запит від 31.08.2022 не було надано своєчасно у зв’язку з об’єктивними обставинами, що не залежать від дій або бездіяльності посадових осіб Департаменту, а саме: 24.02.2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України „Про введення воєнного стану в Україні“» введено воєнний стан в Україні. З першого дня початку військової агресії Російської Федерації 24 лютого 2022 року місто Харків щодня знаходиться під постійними обстрілами агресора. Під обстріли та руйнацію потрапляють будівлі в усіх районах міста. 2 березня 2022 року російським агресором було завдано ракетного удару по будівлі Харківського обласного управління Служби безпеки України, при цьому будівля Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради знаходиться на розі через дорогу від будівлі Харківського обласного управління Служби безпеки України. Адміністративна будівля Замовника, що розташована за адресою: місто Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 зазнала значних пошкоджень, а саме руйнування вікон, системи електропостачання та централізованого опалення тощо, у зв’язку з чим посадові особи були переведені на віддалений спосіб роботи. Проте, триваючі протягом серпня - вересня часті обстріли різних районів міста Харкова, оголошення повітряних тривог, перебої в електропостачанні, відсутність Інтернету та, відповідно, відсутність доступу до електронної системи закупівель унеможливлювали своєчасне реагування уповноваженими особами Департаменту на відповідні запити. По теперішній час Департамент перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій, що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами). Згідно зі статтею 9 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачена адміністративна відповідальність. Оскільки у діях уповноважених осіб Замовника відсутня вина щодо порушення строків надання відповіді на запит від 31.08.2022, просимо не притягувати відповідних осіб Замовника до адміністративної відповідальності. Разом з тим, Департамент та ФОП Сидоренко Леся Анатоліївна дійшли згоди щодо розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) за згодою сторін, виходячи з наступного. В період дії воєнного стану в Україні розрахунково-касове обслуговування розпорядників бюджетних коштів здійснюється Казначейством та органами Казначейства в установленому законодавством порядку в особливому режимі з урахуванням особливостей, визначених Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 (надалі – Порядок). Пунктом 19 зазначеного Порядку встановлено черговість здійснення платежів органами Казначейства за видатками загального фонду місцевого бюджету з визначенням чіткого переліку таких видатків. Враховуючи відсутність в переліку послуг з комплексного прибирання приміщень, виникли об’єктивні обставини, що не залежать від замовника, щодо неможливості виконання Департаментом зобов’язань своєчасної сплати послуг за договором від 14.03.2022 року № 14-03/22. Враховуючи зазначене, керуючись пунктом 10.1. Договору від 14.03.2022 року № 14-03/22, статтями 651 та 654 Цивільного кодексу України, Департамент та ФОП Сидоренко Леся Анатоліївна дійшли згоди щодо розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених відкритих торгів з публікацією англійською мовою відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання адміністративних будівель) за згодою сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди.
2022-11-01 16:27:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" |
5 987 000,00
UAH з ПДВ
|
5 987 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
6 220 000,00
UAH з ПДВ
|
6 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" #3000103863 |
Переможець |
5 987 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 17:45
|
Додаткова угода 4 від 31.10.2022.pdf | укладений |
01 листопада 2022 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 15:44
|
Додаткова угода 2 до Договору 14-0322.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2022 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 15:05
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 19:58
|
Протокол продовження строку укладання договору.docx | укладений |
15 березня 2022 19:57
|
Договір 14-03-22 прибирання.pdf | укладений |
15 березня 2022 19:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-03/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14-03/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |